• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mijn topics]

    ( Ik ga even eten en dan naar het nieuwe huis toe...reageer weer als ik daar ben)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [is goed, maak jij de eerste reactie?:)]

    [Haaaaaallllooo, morgen kom ik denk ik niet zoveel online, ik moet dinsdag mijn boekverslag inleveren, en ik en nog niet eens aan mijn boek begonnen, woensdag ook nog eens eco inloveren :| dus ja....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    quin98 schreef:
    [is goed, maak jij de eerste reactie?:)]


    ( Ja is goed en neem aan dat Hazz en Lou weer op een kamer slapen toch?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( lijkt me wel ja:))

    ( Dacht ik al (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik word langzaam wakker door mijn telefoon die afging, maar neem niet de moeite om hem op te nemen omdat ik nog te moe ben om mijn ogen te openen. Na een paar minuten was het eindelijk stil in de kamer en dat geef mij de gelegenheid om weer te gaan slapen. Als het belangrijk was bellen ze wel terug of desnoods bel ik ze straks zelf terug. Het was vakantie dus dat betekende uitslapen, en daarbij kan ik nooit geloven dat de andere ook al wakker zijn. Ik draai me om, om vervolgens dicht tegen Harry aan te kruipen en mijn armen om hem heen te slaan. 'Slaap lekker allerliefste Hazza' mompel ik voor ik weer in slaap val.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [is het dan die dag al Lou zijn bday?]

    ( Volgens mij wel )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik reageer denk ik vanavond pas, ik ga nu aan mijn hw, en lezen.... Dus ja doeii tot vanavond, denk ik.]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles

    ik hoor Louis zijn telefoon afgaan en ik open langzaam mijn ogen. Volgens mij is Louis er net wakker van geworden want hij beweegt totaal niet naar de telefoon of wat anders. Na een paar minuten stopt het geluid weer en ik glimlach even. Zo dan kon ik zo tenminste weer slapen al zou dat moeilijk worden. Ik kon meestal niet meer slapen als ik wakker werd. Ineens begint Louis toch te bewegen en ik glimlach als hij naar mij kruipt en zijn armen om me heen slaat. Ik glimlach door zijn woorden en zie hem gelijk al inslaap vallen. 'slaap lekker lieve boobear' zeg ik zacht en druk een zacht kusje op zijn voorhoofd. Aangezien ik toch niet meer kan slapen kruip ik heel voorzichtig uit zijn armen en hoop dat die niet wakker wordt. geluidloos stap ik uit bed en loop de kamer uit. Ik loop richting de keuken en pak wat spullen. Het was Lou zijn verjaardag en dan moest die wel flink verwend worden! Oké er stond hem natuurlijk al een verassing te wachten maar dat kwam nog wel. Ik kook rustig twee eitjes terwijl ik ondertussen wat croissants in de oven doe en nog wat andere lekkere broodjes erbij. Ik doe de eitjes in een bakje en pak ondertussen een wat grotere schaal waar zo de broodjes in kunnen. Ik zet nog thee en maak ook juice de orange. Dan moet die maar kiezen wat die wil, of beide. Ik had gewoon gister wat inkopen gedaan voor het ontbijtje. Misschien een beetje veel, maar ach als we het niet opkregen was Niall hier ook. Uiteindelijk is alles klaar en leg ik nog wat beleg op het nu best volle dienblad. Ik loop voorzichtig naar de kamer waar Ik Louis zie liggen. Ik glimlach even en buig naar hem toe. 'Wake up boobear' zeg ik zacht en druk ene kusje op zijn lippen.

    Louis William Tomlinson

    Een stem die ik uit duizenden herkende en het kusje op mijn lippen word ik voor de tweede keer vandaag wakker. Niet dat ik het deze keer heel erg vond om wakker te worden en vooral niet omdat Harry degene is die me deze keer wakker maakt. Langzaam open ik mijn ogen en knipper een paar keer met mijn ogen om aan het licht te wennen voor ik hem aankijk. 'Goedemorgen hazza' zeg ik net zo zacht en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik kan het niet laten om nog een kus op zijn lippen te drukken. 'Nog steeds vind ik het geweldig om zo wakker te worden, maar waar heb ik dit eigenlijk aan te danken?' vraag ik. Als ik net wakker ben kan ik niet echt nadenken en vraag soms gewoon de dingen waarvan je later denkt van...wist ik dat echt niet?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [vraagt die waar die het aan te danken heeft over het ontbijtje?:P]