• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ja en waarom hazza hem wakker maakt, maar dat lijkt me duidelijk :P )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Lou is lekker slim bezig, ze eigen verjaardag vergeten :P]

    ( Ja goed he :P Nee hij is niet zo slim en net wakker )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Ik glimlach even en kijk hem daarna aan waardoor ik begin te lachen. 'omdat je jarig bent allerliefste Lou' zeg ik met een glimlach en ga naast hem op het bed zitten. Ik druk een lange kus op zijn lippen. 'Gefeliciteerd boobear' zeg ik met een brede glimlach en kijk hem aan. 'I love you' zeg ik dan en hou hem dan het eten en drinken voor. 'Ik zou zeggen beginnen voordat het al koud is' zeg ik lachend en kijk Louis aan. 'Je cadeau komt later wel' zeg ik met een glimlach en kijk Louis aan. Hij zal echt verbaast zijn over zijn cadeau denk ik. Wat wel lastig was dat kerst er gelijk daarna was en ik dan ook nog allemaal dingen voor hem moest kopen. 'Trouwens, ik heb wel alvast een klein cadeautje voor je' zeg ik met een glimlach en zet het dienblad even neer. Ik haal uit mijn la een pakje waarin een fotolijstje zit met een foto van ons twee. Het was nog maar een klein cadeau en eigenlijk echt niks van wat er voor de rest zou gebeuren en wat die vandaag en morgen allemaal zou krijgen maar toch. ik duw het pakje in zijn handen en glimlach even.

    Elena

    Als ik wakker word wrijf ik even in mijn ogen, wauw, ik heb een headache zeg, niet normaal. Ik ga recht op zitten en loop naar mijn kalender. Louis is jarig vandaag! O, mijn God! Helemaal vergeten! Eugh, ja, wat nu? O, ja juist. Het is zo afgrijselijk moeilijk om een cadeau voor een jongen te kopen, hoewel, voor een kind van vier, is het niet zo moeilijk, maar ja, dat zou die denk ik niet op prijs stellen. Ik ren de trap op naar boven en pak mijn inpak rol. Hmm, ik heb er een van Disney, misshien iets voor Liam, maar goed. Ik heb een rol gevonden voor weinig met daarop een boot met streepjes en een anker. Toepasselijk, niet waar?. Als Liam jarig is pak ik het met dat Disney papier in. Ik gooi het papier op mijn werkbureau in de daar voor bestemde kamer. Ik snel naar de badkamer waar ik het flesje parfum voor hem heb staan. Ik neem het mee en pak het in. Eenmaal klaar pak ik het en ga naar de keuken om mijn zelfgemaakte worteltaart, met een uitgesneden wortel in de vorm van Louis. Ik denk wel dat ie het leuk zal vinden, althans, dat hoop ik dan maar. Ik stop de taart in mijn koeltas en ga op de bank zitten met mijn telefoon.

    Aan; Louis

    Happy B-Day BouBear!
    Happy birthday too you, in de wei staat een koe, en die koe zegt I Love You, Happy birthday to you!
    Fijne verjaardag... Hoelaat is je party ?? Oh enne houd het als een verrassing voor je weet wel wie, oké?
    x Elena

    Ik stuur het berichtje en ga weer naar boven om te gaan douchen en mijn make-up te doen. Dit kan nog eens leuk uit pakken.


    [Ik ga weer leren en de kerstboom op tuigen :3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Zijn alle meiden ook mee naar het huisje?}

    ( Ik weet het niet meer ^^ maar ben er weer en zal even reageren)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik dacht namelijk van wel maar ja:P we kunnen ook doen dat ze nog komen, moeten we maar kijken xD]

    ( Ik dacht het ook...ach ja we zien het wel xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem verbaasd aan zodra de woorden tot me doordringen. 'Het is al 24 december?' vraag ik. Oké op dit moment vraag ik me echt af waarom de tijd ineens zo snel gaat. Mijn verbazing maakt al snel plaats voor een glimlach als hij een lange kus op mijn lippen drukt 'Dankjewel hazza' zeg ik glimlachend en geef hem een knuffel. 'I love you too' zeg ik dan en kijk even naar het eten en drinken. 'Hazz je bent echt geweldig en misschien heb je wel gelijk' zeg ik glimlachend en druk dan nog een kus op zijn neus. 'Je maakt me nieuwsgierig, maar het cadeau zit toch al voor me? Of ben je het cadeau niet, want persoonlijk vind ik dat je er ook een bent.' Ik haal een lint uit het nachtkastje en maak er een strik van. 'Alleen deze er nog bij en dan is het helemaal compleet.' Met een vrolijke twinkeling in mijn ogen kijk ik Harry weer aan. 'Ahh dat had toch niet gehoeven' zeg ik met een glimlach. Ondertussen zit ik rechtop in het bed en was alweer helemaal wakker. Mijn telefoon gaat weer af en kijk even rond, maar kan hem niet zo niet zien. Ach dat komt zo wel weer. Ik kijk naar het pakje dat Harry in mijn handen duwt en maak het dan open. 'Ik blijf bij de woorden dat je geweldig bent Hazz, en heel erg bedankt' zeg ik zacht met mijn blik nog steeds het fotolijstje met een foto van ons twee gericht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Ik begin te lachen en knik daarna. 'Ja het is alweer 24 december' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'geen dank' zeg ik met een glimlach. 'Jij bent ook geweldig Lou' zeg ik en kijk hem aan. 'Ow dan moet ik mezelf nog even inpakken maar die strik is ook wel goed ja' zeg ik lachend en pak een sticker waarna ik de strik op mezelf. 'Zo goed?' vraag ik lachend en kijk Louis aan. 'En deze is trouwens wel leuk voor jou' zeg ik en pak een feesthoedje uit de la die ik opzet bij Louis. 'Tuurlijk wel, je bent toch jarig en dan wordt je goed verwend' zeg ik met een glimlach en kijk Louis aan. Ik hoor zijn telefoon weer maar merk dat Louis hem niet kan vinden. Ik grinnik even en pak zijn telefoon en duw die in zijn handen. 'Daar was die' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Alsjeblieft, het is maar een kleinigheidje hoor' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op zijn lippen. 'En nu eten jij, ik heb niks voor niks zo me best gedaan en uit bed gegaan' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik steel een broodje uit de schaal en eet die lekker op. Hmm, het smaakt echt goed. Hier wil ik elke dag wel mee ontbijten maar ik was toch echt te lui om elke dag dit te gaan maken. 'ooh en als je nog wat anders wil van eten of drinken dan zeg je maar en ik regel het voor je goed?' zeg ik en glimlach even. Vandaag zou ik Louis helemaal verwennen.

    Louis William Tomlinson

    'Wat gaat de tijd toch snel, en lach me niet uit want je vergeet dat ik net wakker ben' zeg ik lachend. 'Alsnog bedank ik je' zeg ik dan glimlachend en kijk hem aan. 'Dan zijn we beide geweldig.' Ik grinnik zacht en knik dan zo serieus mogelijk. 'Ja, dat lijkt me een heel goed plan en dat is wel waar' zeg ik en schiet weer in de lach. Opnieuw knik ik en klim bij hem op schoot om vervolgens mijn armen weer om hem heen te slaan. 'Nee, niet goed, want je bent het perfecte cadeautje en van/voor mij' zeg ik en druk een kus op zijn lippen en kijk naar het feesthoedje dat Harry uit de la pakt om vervolgens bij me op te doen. 'Die is inderdaad leuk, en dat zijn jou woorden.' Verbaasd kijk ik an Harry naar mijn telefoon die hij in mijn handen duwt. 'Maar hoe kan..?' Ik schud mijn hoofd en lees berichtjes door. 'Waarom heeft iedereen door dat het 24 december is en ik niet? Het is nog wel mijn verjaardag' mompel ik terwijl alleen degene van Elena terug beantwoord.

    Ahhh thank you
    Dat gaat wel lukken en zeker met jullie in de buurt...Hmm je maak komen wanneer je wilt
    Natuurlijk blijft het een verrassing voor ik weet wel wie (:


    'Hazza ik vind het geweldig, maar dat komt ook doordat jij degene bent van wie ik het krijg' zeg ik en glimlach weer. 'Ik eet al en dat doe je ook voor niks voor niks' zeg ik lachend en pak een broodje uit de schaal. 'Hmm..dit mag je wel eens vaker doen hoor en stelen is verboden hé' zeg ik lachend nadat ik een hap heb genomen. Ik kijk hem aan en glimlach. 'Je hoef niet anders te regelen, want dit is perfect net als jij.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ze zouden toch met de kerst pas naar het huisje gaan?? Waar is iedereen nu dan???]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ze zouden daarvoor al in het huisje gaan, en bovendien het is kerstavond als het avond is.
    Lou en Hazz zijn in het huisje xd. We kunnen doen dat de meiden gezamenlijk later komen en de jongens er al zijn?]

    quin98 schreef:
    [ze zouden daarvoor al in het huisje gaan, en bovendien het is kerstavond als het avond is.
    Lou en Hazz zijn in het huisje xd. We kunnen doen dat de meiden gezamenlijk later komen en de jongens er al zijn?]


    [Oh haha, miscommunicatie.... maar ja ach... Eughm, ja dan zijn de jongens er al en dan komen de meiden er aan denk ik...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you