Louis William Tomlinson
'Ja, lach deze maar lekker door' zeg ik zelf ook lachend, en om eerlijk te zijn maak het lachen me al niet meer uit. Ik grinnik zacht als hij vrolijk knikt, want zijn vrolijkheid was echt aanstekelijk, maar dat is het altijd al geweest. 'Wij zijn het altijd met elkaar eens' zeg ik glimlachend. Een 'awh' geluid verlaat mijn mond, en kijk hem aan. ''Je bent lief Hazza, en Lou is ook heel graag bij jou' zeg ik en mijn glimlach word alleen maar breder door het kusje op mijn wang. 'Je kan ook niets anders over jou zeggen allerliefste. We zorgen er gewoon voor dat we niet zonder elkaar hoeven aangezien we het beide niet kunnen. En dan denken we toch at anders' zeg ik zacht en met een glimlach. Zijn woorden zijn keer op keer heel erg lief. 'Jou woorden zijn beter dan de mijne Hazz, jou woorden zijn degene die zorgen voor tranen in mijn ogen, omdat ze zo lief zijn' zeg ik glimlachend. 'Maar jij bent de knappe prins met magische krachten, en het is wel lief van je' zeg ik lachend. Ik kijk hem aan en druk kort nog een keer mijn lippen op de zijne. 'Dat moet ik dan maar geloven, maar snap het nog steeds niet...net als dat ik niet snap waar ik jou aan verdien' zeg ik zacht en kruip nog iets dichter tegen hem aan. 'Ze komt inderdaad, maar we mogen niets tegen Zayn zeggen en ze feliciteerde me' antwoord ik en knikte dan. 'Dat kunnen we inderdaad, en hij verdient het...Zayn mist haar teveel...ik snap niet hoe ze het volhouden, want mij zou het echt niet lukken en ben blij dat jij altijd wel bij mij in de buurt ben.' ik wreef even in mijn ogen, want ondanks alles was ik toch nog steeds moe. 'Je hebt gelijk' zeg ik en neem nog een hap van het broodje. 'volgende keer moet je dat dan maar doen' zeg ik lachend. 'Hier gaan we echt nooit hetzelfde over denken, dus laten we maar denken want we denken' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Weet je dat dat nog steeds niet verkeerd klinkt, en dat ook wel zou willen, het is echt geweldig om zo wakker te worden' zeg ik met een glimlach en haal mijn schouders op. 'Zolang het met jou is vind ik alles goed...'
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer