• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

-Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie

-Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

[ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]

Reading a good book is like taking a journey.

[oké, maar ja ik reageer morgen pas, heb nu niet zo zin omdat ik moe ben]

[Okee, Naoom en ik beginnen morgen derde... dan les tussen uur en vier keer les... Dus misschien op mijn telefoon..

Whoever is trying to bring you down, is already below you

[ik morgen 1-9 + huiswerkbegeleiding, wat betekent van kwart over 8 tot 6 uur op school. Zal half 7 wel tijd hebben om te reageren, probeer wel voor school maar denk niet dat dat gaat lukken]

[wauw, das lang o.o!! Nou ja, tot morgen dan denk ik...]

Whoever is trying to bring you down, is already below you

[ben thuis ^^, zal even reageren]

xTomlinster schreef:
    Louis William Tomlinson

'Wat gaat de tijd toch snel, en lach me niet uit want je vergeet dat ik net wakker ben' zeg ik lachend. 'Alsnog bedank ik je' zeg ik dan glimlachend en kijk hem aan. 'Dan zijn we beide geweldig.' Ik grinnik zacht en knik dan zo serieus mogelijk. 'Ja, dat lijkt me een heel goed plan en dat is wel waar' zeg ik en schiet weer in de lach. Opnieuw knik ik en klim bij hem op schoot om vervolgens mijn armen weer om hem heen te slaan. 'Nee, niet goed, want je bent het perfecte cadeautje en van/voor mij' zeg ik en druk een kus op zijn lippen en kijk naar het feesthoedje dat Harry uit de la pakt om vervolgens bij me op te doen. 'Die is inderdaad leuk, en dat zijn jou woorden.' Verbaasd kijk ik an Harry naar mijn telefoon die hij in mijn handen duwt. 'Maar hoe kan..?' Ik schud mijn hoofd en lees berichtjes door. 'Waarom heeft iedereen door dat het 24 december is en ik niet? Het is nog wel mijn verjaardag' mompel ik terwijl alleen degene van Elena terug beantwoord.

Ahhh thank you
    Dat gaat wel lukken en zeker met jullie in de buurt...Hmm je maak komen wanneer je wilt
    Natuurlijk blijft het een verrassing voor ik weet wel wie (:

'Hazza ik vind het geweldig, maar dat komt ook doordat jij degene bent van wie ik het krijg' zeg ik en glimlach weer. 'Ik eet al en dat doe je ook voor niks voor niks' zeg ik lachend en pak een broodje uit de schaal. 'Hmm..dit mag je wel eens vaker doen hoor en stelen is verboden hé' zeg ik lachend nadat ik een hap heb genomen. Ik kijk hem aan en glimlach. 'Je hoef niet anders te regelen, want dit is perfect net als jij.'

Harry Edward Styles

'De tijd gaat inderdaad snel en ik zal niet meer lachen goed' zeg ik toch gewoon lachend en glimlach daarna even. 'Nou alsjeblieft dan' zeg ik lachend en kijk hem met een glimlach aan. 'Dat zijn we inderdaad, en samen zijn wij perfect' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op zijn lippen. Ik begin te lachen, 'Nou ik zal zo inpakpapier halen goed?' zeg ik lachend en schud daarna even lachend mijn hoofd. Ik glimlach als hij op me schoot klimt en sla mijn armen ook om hem heen. Ik glimlach naar zijn worden en glimlach nog breder door de kus die ik krijg. 'Dat is lief en dat zou andersom ook zo zijn' zeg ik met een glimlach. 'Dat zijn inderdaad mijn woorden, want je verdient het gewoon verwend te worden en al helemaal op je verjaardag' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen en haal mijn schouders op. ' Ik kan toveren!' zeg ik lachend. Ik begin te lachen, 'Omdat iedereen natuurlijk aan jou denkt lieve boobear, dat kunnen ze gewoon niet vergeten' zeg ik met een glimlach. 'Wie is dat?' vraag ik wat nieuwsgierig als hij naar iemand terug smst en kijk Louis aan. Ik glimlach even, 'Dat is mooi' zeg ik lachend. 'Ik zou het wel vaker doen maar niet heel vaak want anders is het niet speciaal meer' zeg ik lachend en kijk daarna Louis onschuldig aan. 'je krijgt het toch nooit alleen op en ik heb ook honger' zeg ik lachend en kijk Louis aan. Ik glimlach door zijn woorden, 'En jij' zeg ik en druk hem even dicht tegen me aan en plaats een kusje op zijn wang. Het was gewoon niet normaal hoeveel ik van Louis hou, er zijn ook gewoon geen woorden voor.

Louis William Tomlinson

'Soms is het niet leuk meer en voor deze keer maakt het me niet uit' zeg ik zelf ook lachend en druk een kus op zijn neus, waarna ik hem weer glimlachend aankijk. 'Hazza en Lou die horen gewoon bij elkaar en dat maakt ze samen perfect' zeg ik en mijn glimlach word breder door het kusje op mijn lippen. Vrolijk knik ik en begin dan ook weer te lachen. 'Hazza moet inderdaad maar eens inpakpapier halen.' Ik kruip nog dichter tegen hem aan als hij zijn armen ook om me heen slaat. 'Ik weet echt niet wat ik zonder jou zou moeten...je bent gewoon perfect, soms heb ik echt het idee dat je uit het sprookjesboek bent gestapt, dat ik vroeger aan mijn zusjes voor moest lezen' zeg ik zacht en druk deze keer een kus op zijn lippen. 'Jou woorden zijn echt te lief, en ben je ook dankbaar dat je zo denkt' zeg ik met een glimlach. Zelf begin ik ook te lachen en kijk hem aan. 'Zie je..je komt echt uit een sprookjesboek, want hoe verklaar je anders dan je kan toveren.' Ik knik na het horen van zijn woorden en sla mijn armen iets strakker om hem heen. 'Ik ben echt blij met vrienden zoals jullie, en jou in het bijzonder' zeg ik zacht en leg mijn telefoon weg nadat het bericht is verzonden. 'Elena is degene die ik terug sms en Fizzy was degene die daarnet belde, maar niet had opgenomen' beantwoord ik de vraah van Harry. Ik knik en neem nog een hap van het broodje. 'Je hoeft het ook niet te vaak te doen, en wie zegt dat het dan niet speciaal meer is?' vraag ik en grinnik zacht door zijn onschuldige blik. 'Weet ik, maar daarom hoef je het nog niet te stelen' zeg ik lachend. 'Maar jij dan nog steeds het meeste van ons allebei' zeg ik en glimlach breed doordat hij me even dicht tegen zich aandrukt en een kusje op mijn wang plaats. De verliefdheid was door de loop van de jaren eigenlijk alleen maar erger geworden, en er waren geen woorden die beschreven hoeveel ik van Harry hou.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Harry Edward Styles

'Dat is mooi dan kan ik lekker door lachen' zeg ik lachend en glimlach door het kusje op mijn neus. Ik luister naar zijn woorden en vrolijk knik ik. 'Daar ben ik het helemaal mee eens' zeg ik met een glimlach. 'Dat doe ik zo wel want ik ben nu veel te graag bij jou' zeg ik lachend en druk een kusje op zijn wang. Ik luister naar zijn lieve woorden en glimlach breed. 'Dat is zo lief, ik weet ook niet wat ik zonder jou zou moeten, ik denk dat ik dat gewoon niet kan. En jij bent ook perfect voor mij gevoel perfecter als mij.' zeg ik met een glimlach en voel dan zijn lippen even tegen de mijne aan. Hij zei ook zulke lieve dingen. ' Mijn woorden zijn niks bij de woorden die jij vaak zegt' zeg ik met een glimlach. 'Hmm oké oké ik kom uit een sprookjesboek daardoor kan ik toveren, en jij komt daar ook uit. Jij was gewoon de knappe prins' zeg ik lachend. Hij verteld dat die blij is met zijn vrienden en in het bijzonder mij waardoor ik even glimlach. 'Je hebt het verdient zulke goede vrienden te hebben' zeg ik dan en knik als hij verteld wie belde en wie hij terug smst. 'Wat stuurde Elena, komt ze?' vraag ik met een glimlach. 'Als dat zo is kunnen we Zayn zo blij maken' zeg ik met een glimlach omdat ik weet dat hij Elena al best wel mist. 'Nou als ik het dan heel vaak doe dan is het een gewoonte' zeg ik en kijk Louis aan. 'Volgende keer zou ik gewoon pakken' zeg ik lachend en stop het laatste stukje van het broodje in mijn mond. 'Daar ben ik het niet mee eens wat perfecter als jou kan niet' zeg ik grijnzend. 'Weet je, ik wil elke dag wel zo wakker worden, en dan heb ik het nog niet eens over het ontbijt maar gewoon zo met jou dicht tegen me aan en beetje knuffelen en kusjes geven en rustig praten, niet dat gehaast. Dit vindt ik echt heerlijk' zeg ik met een glimlach en kijk Louis aan. 'Wat wil je vandaag eigenlijk allemaal gaan doen voor je feest begint? Jij mag alles kiezen want jij bent jarig.' zeg ik en kijk hem aan/

Louis William Tomlinson

'Ja, lach deze maar lekker door' zeg ik zelf ook lachend, en om eerlijk te zijn maak het lachen me al niet meer uit. Ik grinnik zacht als hij vrolijk knikt, want zijn vrolijkheid was echt aanstekelijk, maar dat is het altijd al geweest. 'Wij zijn het altijd met elkaar eens' zeg ik glimlachend. Een 'awh' geluid verlaat mijn mond, en kijk hem aan. ''Je bent lief Hazza, en Lou is ook heel graag bij jou' zeg ik en mijn glimlach word alleen maar breder door het kusje op mijn wang. 'Je kan ook niets anders over jou zeggen allerliefste. We zorgen er gewoon voor dat we niet zonder elkaar hoeven aangezien we het beide niet kunnen. En dan denken we toch at anders' zeg ik zacht en met een glimlach. Zijn woorden zijn keer op keer heel erg lief. 'Jou woorden zijn beter dan de mijne Hazz, jou woorden zijn degene die zorgen voor tranen in mijn ogen, omdat ze zo lief zijn' zeg ik glimlachend. 'Maar jij bent de knappe prins met magische krachten, en het is wel lief van je' zeg ik lachend. Ik kijk hem aan en druk kort nog een keer mijn lippen op de zijne. 'Dat moet ik dan maar geloven, maar snap het nog steeds niet...net als dat ik niet snap waar ik jou aan verdien' zeg ik zacht en kruip nog iets dichter tegen hem aan. 'Ze komt inderdaad, maar we mogen niets tegen Zayn zeggen en ze feliciteerde me' antwoord ik en knikte dan. 'Dat kunnen we inderdaad, en hij verdient het...Zayn mist haar teveel...ik snap niet hoe ze het volhouden, want mij zou het echt niet lukken en ben blij dat jij altijd wel bij mij in de buurt ben.' ik wreef even in mijn ogen, want ondanks alles was ik toch nog steeds moe. 'Je hebt gelijk' zeg ik en neem nog een hap van het broodje. 'volgende keer moet je dat dan maar doen' zeg ik lachend. 'Hier gaan we echt nooit hetzelfde over denken, dus laten we maar denken want we denken' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Weet je dat dat nog steeds niet verkeerd klinkt, en dat ook wel zou willen, het is echt geweldig om zo wakker te worden' zeg ik met een glimlach en haal mijn schouders op. 'Zolang het met jou is vind ik alles goed...'

[Wanneer komen de andere eigenlijk?:P en volgens mij moet ik ook wat meer met liam gaan doen xd]

( Ik heb geen idee (A) En volgens mij klinkt dat me bekend in de oren..alleen hier iemand met zayn)

[hmm xD, ik reageer na het eten denk ik met Harry want ben op dit moment nogal lui:P, ga straks al eten hoor]

( Haha is goed en met ook een keer kunnen xD ik ga straks toch ook al)

[waah was het helemaal vergeten:$ was programma aan het terugkijken en douchen xd, ik ga het nu doen]

(Haha maak niet uit en is goed... zit toch Ellen te kijken,,,mensen zeggen dat 1D zo komt)