• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

-Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie

-Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

[ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Harry Edward Styles

Als ik naar binnengetrokken ben door Louis luister ik even naar Sienna en kijk der verbaast aan. 'Waarom voor mij? Ik ben toch niet jarig' zeg ik lachend en kijk der aan. Ik haal mijn schouders een beetje op. Ach ik zag het wel, het was wel lief van der dat ik ook een cadeau kreeg. morgen lagen er ook heel wat pakjes voor haar onder de boom van mij, net zoals voor alle andere. Voor sommige meer dan andere maar wel allemaal rond dezelfde prijs, wat aardig duur was. Ach ja, ik hoefde nu niet bepaalt meer op geld te letten. Louis kreeg van mijn vanavond nog wat voor zijn verjaardag maar dat ging ik hem nu nog niet vertellen want dan was die alweer veel te nieuwsgierig. 'Liam slaapt de gang in en dan de tweede kamer rechts' zeg ik met een glimlach tegen Sienna. 'Hij vindt het vast leuk je te zien' zeg ik en kijk daarna Louis aan. 'En waarom heb jij eigenlijk mijn trui aan?' vraag ik lachend en kijk Louis aan.Niet dat ik het erg vond.Juist niet, misschien rook me trui straks wel een beetje naar Louis, dat vond ik dus helemaal niet erg dan.

Niall

"Je hoeft niet te gaan echt niet, ik ben gewoon heel erg stom. Ik had me moeten indenken dat je daar niet op zat te wachten. Maar hoe bedoel je snel? We 'draaien nu al ruim vijf jaar om elkaar heen' dus we kennen elkaar al wel een tijdje, denk ik ook niet?" zei ik waarbij ik mijn vingers boog bij de aanhalingstekens. Het te snel gaan was echt wel een beetje een zwak argument. Na vijf jaar moet je eigenlijk al wel er een beetje over heen zijn niet? Of is dit nu weer te oppervlakkig?
    "Laten we er maar niet zo'n groot punt van maken. Lou is jarig vandaag en ik geloof nooit dat ie dit leuk zou vinden" zei ik terwijl ik opstond om haar omhoog te trekken. Het is zinloos om zo rancuneus te blijven, dus laat ik er maar meer stoppen.

[Wauw, ik ben echt inspiloos..... Leeft Zayn nog?]

Whoever is trying to bring you down, is already below you

Louis William Tomlinson

'Dan is het goed' zeg ik en voor het eerst ben ik blij dat we het huis binnen zijn. Normaal vind ik het in de sneeuw wel gezellig, maar op dit moment vind ik iets anders toch leuker. Ik volg haar vinger om vervolgens uit bij de cadeautjes uit te komen. 'Dat is van jou...Dankjewel en dat komt allebei wel goed.'
    Mijn blik blijft bij de cadeautjes hangen en de twinkeling in mijn ogen is niet te missen. Dit bleef leuk en dat zou niet veranderen ook.
    'Weet je het zeker? Ik vind het niet heel erg voor een keer en dat zou ook kunnen, maar is toch ook niet gezellig en duurt nog zo lang ook' zeg ik om haar vervolgens toch heel even aan te kijken. Erna kon ik het toch niet laten om naar de cadeautjes toe te lopen en ernaast te gaan zitten.
    'Wat Harry net zei' zeg ik tegen Sienna en kijk dan even naar de trui om vervolgens naar Harry te kijken. 'Uhh... moet daar een reden voor zijn?' vraag ik twijfelend aangezien ik die niet heb.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

MrCarrotPie schreef:

[Wauw, ik ben echt inspiloos..... Leeft Zayn nog?]

( Ik weet zeker dat ik er eentje had geschreven...zal even zoeken en weer opnieuw typen dan)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

xTomlinster schreef:
    (...)

( Ik weet zeker dat ik er eentje had geschreven...zal even zoeken en weer opnieuw typen dan)

[Oh dan heb ik die denk over het hoofd gezien.....]

[Nope je laatste is op pagina tien.....]

[ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 0:38 ]

Stephanie Rosanna Swift.

Ik zuchtte even. "Omdat Niall, ik je in die vijf jaar alleen maar heb gebeld en berichtjes via de sms verstuurd! Ik kon je niet eens zien... En dan vraag ik me af wat jij met om elkaar heendraaien bedoelt, aangezien ik jou nooit heb bekeken vanuit dit punt... En met snel gaan bedoelde ik in principe dat ik nog geen vijf minuten daar met je zat om je eindelijk weer eens te zien als mijn beste vriend en ik opeens wordt gezoend..."
    Oké, ik had mijn zegje nu ook weer gedaan... Ik knikte op Niall's woorden en zuchtte even. "Ja ja..." Ik had niet eens de behoefte om speciaal voor Louis gezellig te doen, maar ik zou wel moeten...

Sienna Amelia Lakes.

"Omdat het anders niet zou kloppen en jij het tegelijk met Louis moet gebruiken." zei ik glimlachend om vervolgens tevreden te knikken. "Lou... Zeg even wat je ervan vond als ik terug ben." zei ik om vervolgens mezelf om te draaien en naar de gang te lopen die Harry me had gewezen. Tweede rechts dus... Ik liep naar de deur toe en deed die zachtjes open en dicht om vervolgens naar Liam's bed te sluipen en stilletjes naast hem te gaan zitten. Wist hij eigenlijk wel dat ik zou komen? Ik had hem niks gezegd...
    "Li, wordt eens wakker." zei ik zacht om vervolgens met een hand over zijn haar te strijken. Hij was zo schattig als hij sliep... Zou hij praten in zijn slaap? En waarom vroeg ik me dit in godsnaam af...?

MrCarrotPie schreef:
    (...)

[Oh dan heb ik die denk over het hoofd gezien.....]

[Nope je laatste is op pagina tien.....]

[Ik ga ff mn lenzen uit doen brb ]

Liam James Payne

Ik murmel wat als iemand vraagt om wakker te worden maar op dit moment herken ik de stem niet zo gauw. Ik voel ook een hand door mijn haar strijken maar ik ben te moe mijn ogen te openen. Uiteindelijk ben ik toch wel nieuwsgierig en open ik mijn ogen. Ik herken gelijk Sienna en glimlach even. Ik ga wat rechter op zitten en geef haar een knuffel. 'Wat ben ik blij je te zien' zeg ik met een glimlach maar ook nog een beetje slaperig. Ik laat haar los en gaap nog een keer. Ik kijk even naar Sienna en glimlach weer. Het was zo leuk dat ze hier nu was, Sienna kon ik echt goed mee overweg en ik heb er ook gemist in die tijd dat ik er niet gezien had. Ik wist eigenlijk wel dat ze zou komen aangezien Harry en Louis alle meiden uitgenodigd hadden. 'Sinds wanneer ben je hier?' vraag ik met een glimlach en ga helemaal rechtop zitten met mijn rug tegen de leuning en de dekens nog over me heen getrokken.

Sienna Amelia Lakes.

Ik voelde mezelf helemaal oplichten wanneer Liam me eindelijk een knuffel gaf en ik glimlachte. "Ik ben net zo blij, volgens mij. Ik heb je echt gemist..."
    Ja, het was vrij donker in de kamer maar dat deerde me niet. Ik kon Liam nog goed genoeg onderscheiden van de muur dus het veel vrijwel mee... "Sinds een halfuurtje of zo...? Maar ik kon niet meer wachten totdat je wakker was dus ben ik maar wekker gaan spelen." zei ik grinnikend om vervolgens een kus op zijn wang te drukken en mezelf gemakkelijk ging zitten. Ik zat hier prima, eigenlijk...
    "Goed geslapen trouwens?" vroeg ik hem terwijl ik met de plooien van zijn dekbed speelde. Zijn kamer zag er vrij leuk uit voor zover je dat in het donker kon zien... Ik zou zweren dat hier iets van Toy Story te vinden was, maar dat vond ik nou zo schattig aan Liam. Liam zijn liefde voor Disney... hoe lief eigenlijk.

[Oh wacht wahaha ik moet nog ff metNiall reageren... Ik moet er echt weer helemaal inkomen 0.0]

Niall

"Ja, je hebt op zich wel een punt ja, maar goed, it happened. Wil je wat drinken?" vroeg ik toen ik haar mee trok de badkamer uit en de zak achterlatend. Ik was nog niet eens gedoucht of er was al weer een hele hoop gebeurt. Niet normaal hé. Ik wandelde naar de keuken en trok een kastje open. De twee glazen die ik er uit pakte waren gestippeld met kleurige matte rondjes. Ik zette ze neer en opende de koelkast. Tot mijn verbazing zag ik een taart staan, hoogstwaarschijnlijk voor Lou, maar o mijn God! Taart!
    "Wist jij dat er taart is, met een mini sculptuur van Louis?" vroeg ik lichtelijk verbaasd aan haar.

[Sorry, überkort, ik ga zo slapen denk ik...]

Stephanie Rosanna Swift.

"Graag." antwoordde ik glimlachend om vervolgens met Niall mee te lopen en de glazen te bekijken die Niall had neergezet. Ik had wel iets met kleurtjes, maar het was onlogisch dat ik glazen aan het bestuderen was...
    "Nee?" vroeg ik om vervolgens naar Niall te kijken en mijn schouders op te halen. "Niet van mij in ieder geval. Maar ik denk dat je er nog eventjes vanaf moet blijven, Ni." zei ik grinnikend.
    Ik trok een grimas en trok Niall uiteindelijk bij de koelkast weg voordat hij die taart nog inclusief sculptuur zou opeten... "Afblijven." zei ik lachend.

(Slaap lekker alvast. :3)

Harry Edward Styles

Sienna had nog verteld dat we het samen moesten dragen omdat het anders niet klopte en ik kreeg al zo'n vaag vermoeden wat het kon zijn.Daarna was ze weggelopen naar Liam zijn kamer en ik kijk Louis aan waarna ik mijn hoofdschud. 'Nee daar hoeft geen reden voor te zijn hoor, ik vindt het prima als je mijn kleren draagt' zeg ik met een glimlach en loop naar Louis toe om hem een knuffel te geven. 'Ga je je cadeau's nu uitpakken of later?' vraag ik maar weet eigenlijk het antwoord wel, hij kan natuurlijk niet wachten. Ik denk even aan de kerstcadeau's, wanneer gaan we die eigenlijk uitpakken? Misschien vanavond al of morgen of zo? Dat zien we nog wel, vanavond konden we ook gewoon gezellig met zijn alle een leuke kerstfilm kijken. Ik kijk Louis aan en glimlach, 'Wanneer gaan we de kerstcadeau's doen?' vraag ik lachend en kijk Louis aan.

Liam James Payne

'Ik jou ook' zeg ik met een glimlach. 'Je had wel eerder met me wekker mogen spelen hoor als je der al een half uur bent' zeg ik lachend en kijk der met een glimlach aan. Ik glimlach even als ze een kus op mijn wang drukt en knik daarna. 'Ja ik heb heerlijk geslapen' zeg ik met een glimlach. Ik knip een lampje aan en kijk Sienna aan. 'Als jij nou even de kamer verlaat dan ga ik me gauw omkleden en gaan we gezellig wat doen goed?' zeg ik lachend en kijk der aan. Ik haal mijn hand even door mijn haar wat nu echt nog helemaal niet zit maar ja. Ik kijk even naar mijn kast terwijl ik in mijn hoofd al bedenk wat ik aandoe waar ik al snel over uit ben, ik ben niet zo iemand die daar lang voor nodig heeft.