• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xTomlinster
    -Zayn Jawaad Malik. xTomlinster
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ja...nou eigenlijk wel ja ...ik heb geen inspiratie voor hem en snap ook niet waar de reactie is)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall

    "Oh, dan denk ik dat ook ja. Waarschijnlijk al snel naar de keuken gelopen denk ik. Ze is nu vast wat aan het flikflooien met Zayn. Weet je wel dan waar de anderen zijn? Ik heb Lou nog niet gefeliciteerd en de rest nog geen goede morgen gezegd."
    Wat Elena en Zayn allemaal aan het uitspoken waren wilde ik denk ik niet weten. Die andere drie, tja, dat ook niet denk ik. Ik pakte de dvd van het tafeltje en legde het naast de tv. Ik liep naar de keuken, pakte mijn glas en liep weer naar de bank.
    "Kom, laten we opnieuw beginnen, zonder dat, dat, voorval" zei ik en klopte op de bank. Ik kon maar beter iets proberen, niet waar?


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Maak maar inspiratie, heb het zelfde met Nialler.....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnikte om Niall's woorden. "Nou zeg, laat ze lekker flikflooien. Sommige mensen hebben daar nou eenmaal behoefte aan als ze hun vriendje of vriendinnetje na al die tijd weer eens normaal kunnen zien." zei ik, om vervolgens mijn hoofd te schudden. "Geen idee, ik heb alleen Zayn, Elena en Sienna gezien."
    Nadat ik een opgeluchte zucht had geslaakt knikte ik en zette me weer rustig naast Niall neer op de bank, maar ik wist niet of hij het zou appreciëren als ik nou weer tegen hem aan ging liggen.
    "Dus... Heb jij nog plannen voor deze vakantie?" vroeg ik hem om vervolgens de rand van het glas tegen mijn lippen te zetten en wat van het water(?) dronk. Nadat ik het had doorgeslikt keek ik Niall weer vragend aan. "Of is het de bedoeling dat we alleen maar met iedereen blijven plakken en af en toe eens als kleine kindjes in de sneeuw gaan spelen?"
    Niet dat ik iets tegen sneeuw en spelen had, maar ik was af en toe ook een klein kind...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall

    "Grappig. Ik snap het wel hoor. Oké, ik neem aan dat je geen ogen hebt in je achterhoofd, of wel?" zei ik. Ik merkte dat ze twijfelde of ze tegen me aan moest gaan liggen of dat ze dat achterwege moest laten. Snap ik ook wel. Misschien reageerde ik een beetje té, heftig.
    "Ik zei toch dat we opnieuw zouden beginnen" zei ik zacht toen ik haar tegen me aan trok. Oké, misschien was het voorval van net niet zo fantastisch, maar dat gaf nog geen aanleiding om rancuneus te doen.
    "Ik heb nog niet echt iets gepland. Alleen Lou zijn verjaardag vandaag, en dat Elena sowieso met de kerst zou komen. Komen jullie dan ook? Ja toch? Of ben ik nu abuis?" ratelde ik. Oké, als ik nerveus was of zo iets, begon ik te ratelen en/of te eten.
    "Ik denk wel dat het zo iets zou kunnen worden ja" zei ik een beetje stijf. Eigenlijk was deze hele situatie stijfjes geworden. Domme actie van mij, echt dom, dommer is gewoon niet mogelijk.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grijnsde even. "Volgens mij niet, nee. Je mag het controleren, maar ik weet vrij zeker van niet." zei ik, waarna Niall me tegen zich aantrok en ik onwillekeurig glimlachte. Mooi, ik kon tenminste nog doen wat ik normaal deed. Ik wist gewoon niet zeker of ik Niall zou nou ja, kwetsen is het verkeerde woord... Of ik Niall pijn zou doen als ik nogal aanhankelijk ging reageren, want ik was nou eenmaal aanhankelijk.
    "Sorry." zei ik op dezelfde zachte toon, waarna ik mijn hoofd weer op zijn schouder legde en met een van mijn vingers rondjes op het glas begon te tekenen.
    Ik begon zachtjes te lachen door Niall's geratel. "Rustig praten... Ik hou je zo niet bij. En volgens het bericht dat ik kreeg was het de bedoeling dat we tot de dag na Nieuwjaar zouden blijven." zei ik grinnikend. "Ook al vraag ik me wel af waar jullie drie meiden gaan laten verblijven, maar ik denk dat Elena voor Zayn's bed gaat kiezen."
    Ik zuchtte zachtjes, maar ik was niet teleurgesteld. Ik zou dan zelf wel wat verzinnen en Elena of Sienna leken me ook wel de types die dat zouden doen... En Louis of Liam natuurlijk, Zayn zou gewoon volgen net als Niall.
    "Ach ja, sneeuw is ook leuk. En misschien weet Sienna of Louis nog ergens een of andere wintermarkt te vinden, want die twee zijn verzot op winkelen..." zei ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (sorry mijn laptop wil ineens niet meer opstarten enz. En ik heb geen zin om zoveel te typen op mijn mobiel dus ik doe het morgen, hopelijk doet mijn laptop weer dan)

    Niall

    "Oké, anders zou ik met je op de kermis gaan staan" lachte ik. Gelukkig was de spanning tussen ons een beetje weg. Met nadruk op beetje. Ik sloeg mijn arm om haar heen toen ze weer tegen mij aanleunde. Oké, dit was lichtelijk apart. Hoewel, dit was ook wel een beetje typisch Stephanie.
    "Ja mama, ik doe al rustig. Ik denk dat ook wel. We hebben alle vijf één kamer. Dus ja, er is nog een kamer over aangezien Louis en Harry samen slapen. Je zou daar kunnen slapen met Sienna, of alleen als zij bij Liam wil slapen. Elena slaapt bij Zayn, overduidelijk. Dus je hoeft niet op de bank hoor" zei ik een beetje lacherig. Dat Elena en Zayn het nog steeds volhouden na vijf jaar latten. Dat die andere kleuters het volhouden is niet zo bijzonder, denk ik.
    "Er schijnt een kerstmarkt te komen in het centrum van Londen en in een plaats hier vlakbij, we zouden daar kunnen kijken? Of is dat te oubollig?" zei ik terwijl het water me in de mond liep. Alleen al denken aan die warme worsten, soms crêpes en ander voedsel, deed me smalen. Mijn maag knorde dus ik stond op om de zak chips uit de badkamer te halen.
    Ik pakte de zak op en ik ging weer naast Steph zitten.
    "Ook?" vroeg ik met lichte pijn in het hart. Niall doe voedsel vergaf, het moest niet gekker worden


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Ik ben zo inspiratie loos heey, niet normaal, en ik heb typpolio, ik typ echt überslow vandaag, echt apart....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik wilde zeggen, ik laat Stephanie wel even een been breken en dan kan je meer inspiratie zoeken. ;p Maar dan vraag ik me af hoe ze die breekt...)

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik keek blij op bij het woordje 'kermis', maar helaas was het maar een grapje. Flauw zeg... Niall moest weten dat ik verliefd was op kermissen. Mijn glimlachje kwam weer terug toen ik Niall's arm om me heen voelde en ik voelde een opgelucht gevoel door me heen gaan. We deden tenminste nog normaal tegen elkaar in mijn ogen.
    "Ik ben je moeder niet." zei ik grinnikend. "Ik leg me wel bij Sienna hoor, zolang ik maar geen ruzie met haar krijg over mijn kledingstijl en de liters make-up die ze op mijn gezicht gaat smeren vindt ik het best. Anders kies ik toch mooi voor de bank." zei ik om vervolgens te lachen. "Sienna en Liam op een kamer?! Arme jongen..."
    Ja, ik zag Sienna gewoon als een bitch, sorry dat ik het zo uitdrukte. Soms was ze wel lief, maar je moest haar dan ook altijd haar zin geven... verschrikkelijk.
    Ik haalde mijn schouders op. "Nee, kerstmarkten zijn leuk. Ik vermaak me overal wel." zei ik, waarna ik op Niall wachtte die terugkwam met de zak chips van net en vroeg of ik ook wat wilde. Ik had echt de neiging om die zak uit zijn handen te grissen en dan weg te rennen...
    En vanzelfsprekend, ik deed het ook nog. Ik knikte, pakte de zak uit zijn handen en hield hem stevig vast terwijl ik de zak achter mijn rug hield. Wegrennen zou ik niet doen, want ik wist de weg in dit huis niet en dan zul je zien dat ik net bij de verkeerde deur naar binnenliep en daar een flikflooiend stelletje tegenkwam.
    "Bedankt." zei ik grijnzend, om hem vervolgens een onschuldige blik toe te werpen en plagend een chip in mijn mond stopte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Mmm, aan haar gezicht te zien, was ze dol op kermissen. We zullen wel een keer naar een kermis toe gaan of zo, ooit.
    "Gelukkig, best apart, een moeder die jonger is dan haar kind(?)" zei ik opnieuw lichtelijk lacherig.
    "Sienna is wel aardig hoor, maar af en toe kun je d'r wel schieten. Ik ben niet zo thuis in make-up, dus laat dat maar achterwege. Je kan anders ook bij mij komen hoor" zei ik voordat ik besefte wat ik zojuist zei. Was dat weer te overdreven, of te 'snel'.
    "Ik vind kerstmarkten ook leuk, gezellig!" praatte ik er snel overheen. Misschien hoorde ze het niet. Nee, ze mocht het niet gehoord hebben. Ik keek van haar naar de zak die nog steeds in mijn greep zat, niet voor lang bleek later. Hier ging ze spijt van krijgen. Steel voedsel van Niall, en je gaat dood. Zij dus ook, ongeacht of ze nou een meisje was, of een belangrijk staatshoofd, je zou hoe dan ook spijt betuigen.
    "Die krijg je terug Swift! Reken maar!" riep ik om vervolgens naar haar toe te rennen. Ik greep haar van voren en omsloot met mijn armen haar middel en greep de zak uit haar handen. Het was dat ik niet bepaald lang was, anders was het echt grappig geweest. Zo'n heel lang persoon met zo'n ukkie. Die lange houdt dan die zak, of voorwerp hoog, en de kleine kan er dan totaal niet bij.
    "Ha! Nu heb ik hem! Voedsel stelen van Niall Horan, dé Niall Horan, not done meisje. Daar krijg je spijt van" riep ik toen ik weg rende. Ik lette niet op waar ik heen rende dus belandde ik bijna in de wasmand die blijkbaar niet in de badkamer weer was. Ik griste snel even een paar schoenen en een willekeurige jas toen ik naar buiten snelde. Een vlaag van kou overspoelde me, het was echt heel koud!
    "Kom hier dan naar buiten! Je wilt het toch zo graag" lachte ik hard. Ik rende naar de eerste de beste boom en legde daar de zak achter. Ik deed de jas en de schoenen aan die gelukkig van mij waren, aan. Ik pakte de zak weer achter de boom vandaan en ging achter een soort van muurtje gehurkt zitten. Nu alleen nog wachten op die muts.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Sorry voor het lange duren.... Ik moet zo slapen --'..... dus ja ik ga zo denk ik,,,,]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Slaap lekker. :3 En ja, Steph is jonger dan Niall. ;p)

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnikte zacht. "Is dat eigenlijk wel normaal? Tenzij je het kind adopteert, maar anders vraag ik me echt af hoe ik dat dan weer voor elkaar heb gekregen." zei ik grinnikend, om vervolgens licht mijn wenkbrauwen op te trekken maar besloot om er niet op in te gaan. Ik wilde niet weer dat we van voor af aan zouden beginnen dus deed ik net alsof ik het niet had gehoord.
    "Hm, kerstmarkten zijn inderdaad geweldig." zei ik nonchalant, om vervolgens een protesterend geluidje te slaken toen Niall de zak weer uit mijn handen griste en zichzelf uit de voeten maakte. Natuurlijk, dat viel te verwachten. Zelfs ik mocht Niall's voedsel niet stelen...
    "De Niall Horan?" vroeg ik lachend, waarna ik zuchtend opstond en op mijn eigen tempo achter Niall aanliep. Ik rukte mijn jas van de kapstok, ritste die dicht en liep jammerend naar buiten. Ik wilde mijn muts... maar die lag in het koffer. En mijn handschoenen trouwens ook.
    "Ik doe niet aan verstoppertje als ik om de seconde op mijn gezicht kan gaan, schat." riep ik, waarna ik toch zo nieuwsgierig als ik was verder stapte in de sneeuw en Niall probeerde te vinden. Dit was echt de laatste keer geweest dat ik zonder mijn handschoenen, muts of oorwarmers naar buiten was gegaan als het vroor.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (En niemand die doorheeft dat Lou ergens midden in de gang op de grond zit en Hazza daar ook is x'D )

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 0:10 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    (Een niemand die doorheeft dat Lou ergens midden in de gang op de grond zit en Hazza daar ook is )


    [Nope, Ik niet in ieder geval.....]




    xAmore schreef:
    (Slaap lekker. :3 En ja, Steph is jonger dan Niall. ;p)

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnikte zacht. "Is dat eigenlijk wel normaal? Tenzij je het kind adopteert, maar anders vraag ik me echt af hoe ik dat dan weer voor elkaar heb gekregen." zei ik grinnikend, om vervolgens licht mijn wenkbrauwen op te trekken maar besloot om er niet op in te gaan. Ik wilde niet weer dat we van voor af aan zouden beginnen dus deed ik net alsof ik het niet had gehoord.
    "Hm, kerstmarkten zijn inderdaad geweldig." zei ik nonchalant, om vervolgens een protesterend geluidje te slaken toen Niall de zak weer uit mijn handen griste en zichzelf uit de voeten maakte. Natuurlijk, dat viel te verwachten. Zelfs ik mocht Niall's voedsel niet stelen...
    "De Niall Horan?" vroeg ik lachend, waarna ik zuchtend opstond en op mijn eigen tempo achter Niall aanliep. Ik rukte mijn jas van de kapstok, ritste die dicht en liep jammerend naar buiten. Ik wilde mijn muts... maar die lag in het koffer. En mijn handschoenen trouwens ook.
    "Ik doe niet aan verstoppertje als ik om de seconde op mijn gezicht kan gaan, schat." riep ik, waarna ik toch zo nieuwsgierig als ik was verder stapte in de sneeuw en Niall probeerde te vinden. Dit was echt de laatste keer geweest dat ik zonder mijn handschoenen, muts of oorwarmers naar buiten was gegaan als het vroor.


    [Dankje, gister was 't een beetje laat, ma noemde me nachtbraker.... Oké dan had ik het goed :3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you