• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Een heerlijk gevoel nam over in mijn lichaam, op dat moment voelde ik dat ik klaar ging komen met grote ogen keek ik Louis aan, waarna ik, precies zoals hij zei, heel hard zijn naam schreeuwde en precies toen kwam ik ook klaar, mijn goedje spoot over Louis' hand en hijgend staarde ik hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    "Goed zo." Grijnsde ik en weefde mijn hand af aan de zijkant van de bank en kusten Harry daarna zachtjes. Ik kwam tussen Harry zijn benen vandaan en ging voor zover het kon naast hem liggen. Zachtjes liet ik mijn vingers over zijn buik trippelen en keek hem aan. Ik kon met zekerheid zeggen dat ik op dit moment de gelukkigste persoon op aarden ben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Ik ben goed,' grinnikend kijk ik de jongen boven mij aan. Hij duwt zacht zijn lippen tegen die van mij, ik druk een kusje terug, ik voel hoe Louis uit me gaat en naast me komt liggen. Ik voel zijn vingers over mijn buik trippelen en ik glimlach naar hem, voordat ik een kusje op zijn mond drukt en mijn hoofd in zijn nek verborg. 'Dit was de beste seks die ik ooit gehad heb met een jongen...' Murmelde ik zachtjes tegen zijn nek aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Een glimlach verscheen op mijn lippen en ik streelden door Harry zijn Krullen heen. "Zeker weten." Ik wreef met mijn wang langs die van hem en trok hem dicht tegen me aan. "En we gaan het nog veel vaker hebben." Grinnikten ik


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Een genietend geluidje verlaat mijn mond als ik Louis zijn vingers door mijn krullen heen voel. Aan de zijkant van de bank had al die tijd een deken gelegen en glimlachend pakte ik deze waarna ik hem over Louis en mijzelf heensloeg. Ik nestelde me weer dicht tegen Louis aan en sloeg mijn arm om zijn middel heen, waarna ik knikte. 'Zo vaak als je maar wilt...' Fluisterde ik zachtes, waarna ik mijn ogen sloot.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Geniet sloot ik mijn ogen toen Harry een deken om ons heen sloeg en gaap verliet mijn mond. Mijn Handen wreven zachtjes over zijn rug en mijn neus wreef langs zijn wang. "Dit is perfect." Zuchten ik zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Zijn handen die ik over mijn rug heen voelde maakte me alleen nog maar slaperiger dan ik al was, maar ergens mocht ik niet slapen, want straks kwam er iemand langs om ons te "redden" en dan sliepen we allebei. Louis wreef met zijn neus langs mijn wang en ik glimlachte. 'Jij bent perfect.' Zei ik zachtjes, waarna ik een kusje op zijn kaak duwde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    "Jij ook." Ik nestelde me wat beter in de bank en trok Harry voor zover het kon nog dichter tegen me aan. "Ik ben de degene die het meisje heeft vermoord opeens heel dankbaar." Gaapten ik. Was dat was wel de redenaar ik hier zat en Harry had leren kennen


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Een vrolijke lach verliet mijn mond en ik knikte. 'Ja, ik ook wel, nu je het zo zegt. Anders hadden we elkaar nooit ontmoet...' Een glimlach ontstond op mijn gezicht en ik drukte mijn lippen in Louis nek waarna ik weer terug recht ging liggen. 'Lou... We mogen niet in slaap vallen, hè.' Murmelde ik zacht, met mijn ogen al half gesloten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (heeft iemand een idee hoe ik bij iemand kom, ik ben nogal eenzaam zo;))


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Opzich kan ze Lou & Hazza komen redden. ^^ Haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Euhm, ik weet alleen dat Harry en Louis samen ergens boven zijn en Fayre en Mary-Lia ook en Maddison en Liam zijn opweg naar boven]


    16 - 09 - '17

    Rosa Amare Diamond
    nadat ik de hele gang in het huis heb geïnspecteerd zie ik een trap. waarschijnlijk zijn er ook nog wel deuren maar de trap valt als eerste op. ik loop naar de trap als ik onderweg een spiegel tegen kom. daar kijk ik eerst even in en zie dat ik er best nog wel netjes uit. dan kijk ik of er misschien zwakke plekken in de trap zitten omdat dit best wel een heel erg oud huis is. volgens mij niet dus ik loop naar boven terwijl ik denk aan mijn vriendin. zou ze nog steeds op mij wachten, of zou ze alvast met haar vriendje naar de club gegaan zijn. ik denk het laatste, maar om heel eerlijk te zijn vind ik dit heel wat spannender dan een avond uit met twee kleffe geliefden.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    louis William Tomlinson
    ''Hmmm.'' mompel ik en gaap nogmaals.''Waarom niet? het ligt hier veel te lekker met jou in mijn armen.'''murmel ik terwijl ik nog steeds mijn ogen gesloten hield en mijn neus tegen harry zijn wang aan wreef. ''Lekker knus.'' giechelde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Louis,' mompel ik zachtjes. 'Omdat als er anders iemand langs komt ze ons niet kunnen "redden" omdat wij van moeheid in slaap zijn gevallen.' Ik grinnikte maar hield toch mijn ogen gesloten. 'Al moet ik zeggen dat ik wel fijn lig, hoor, maar houd je ogen open.' Ik probeer een grijns te onderdrukken, omdat ik zelf ook mijn ogen gesloten heb.


    stay safe because I like being alive at the same time as you