• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Bijna had ik ja gezegd, aangezien Louis heel zielig aan het doen was. 'Ik durf niet...' Mompelde ik heel zachtjes. 'Straks ga je me uit lachen, dat hoef ik niet nog een keer mee te maken.' Ik beet op mijn lip en sloot mijn ogen. Het liefste wilde ik dat die deur nu open zou kunnen gaan, zodat ik gered was en niet meer hoefde te zingen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ''ik zal je niet uitlachen.'' zei ik zacht. maar ergens was ik beledigd dat hij dacht dat ik hem ging uitlachen. Ja ik had het gedaan met de deur, maar dat was anders. dat was gewoon grappig. maar iemand die niet perfect kon zingen was toch niet grappig? ''Maar als je niet wilt, hoeft het niet.'' zei ik uiteindelijk, ik wilden hem tenslotte niet dwingen. ik gaf hem snel een kus als teken dat het goed was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Volgens mij ging hier iets mis, hij zag er nu een beetje beledigd uit. Terwijl het helemaal niet mijn bedoeling was geweest en ik ook totaal niet wist waardoor het kwam. 'What's up, Lou?' Vroeg ik hem. Ik glimlachte heel klein toen ik zijn lippen tegen die van mij aan voelde, maar maakte een protesterend geluidje toen hij ze er te snel weer vanaf haalde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ''Er is niets.'' lachte ik, waarna ik mijn lippen weer op die van hem planten. ik had geen zin er een groot drama van te maken. Ik legde mijn handen op Harry zijn heupen en duwden hem tegen de deur aan. ik zoog zachtjes aan zijn onderlip en liet mijn handen weer afglijden naar zijn kont. Harry was zo verslavend.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 13:44 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Dan is het goed...' Mompelde ik zachtjes tegen zijn lippen aan, Louis legde zijn handen op mijn heupen en duwde me zachtjes tegen de deur aan. Een rilling gleed over mijn rug. Hij zoog zachtjes aan mijn onderlip en ik voelde zijn handen weer afzakken richting mijn kont. Ik murmelde zachtjes wat voordat ik mijn ijskoude handen, want ook hier werd het steeds kouder, onder Louis t-shirt liet glijden. Zachtjes streelde ik zijn rug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    De rillingen geleden over heel mijn lichaam toen Harry zijn ijskoude handen onder mijn shirt liet glippen en mijn rug streelden. ik piepten even tegen Harry zijn lippen een en kneep even in zijn kont waarna ik de kus veranderde een in zoen. Ik duwden mezelf tot zover het kon nog dichter tegen de jongen aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Een klein geluidje verliet mijn lippen toen Louis heel snel in mijn kont kneep, voordat hij de kus in een zoen veranderde. Met mijn tong ging op verkenning uit in zijn mond en ik tekende cirkeltjes op Louis rug met mijn vingertoppen. Ik kreunde zachtjes toen Louis zich nog dichter tegen me aan duwde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    "Ik zei toch dat je me moest vermaken." Fluisterde ik zachtjes en zoenden Harry weer. Onze tongen streelden langs elkaar er ik kon er grensgebied van krijgen. Mijn handen verdwenen weer in Harry zijn achterbakken en rustig masseerden ik zijn achterwerk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik opende mijn ogen en keek Louis aan. 'Dat ben ik nu aan het doen...' Fluisterde ik tegen zijn lippen aan, waarna ik hem gauw weer verder zoende. Een klein kreuntje verliet mijn mond toen hij met zijn handen mijn kont aan het masseren was. Een heerlijk gevoel stroomde door mijn lichaam heen. Mijn vingers zaten nog steeds aan Louis rug gekleefd, eigenlijk wilde ik zijn t-shirt uit doen, maar onze zoen was te goed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinsom
    Dat dit op seks uit ging lopen wist ik nu al bijna zekker. Of ik het erg vond? Nee. Mijn tong streelden even over Harry zijn geheelmelte terwijl ik mijn rechterhand zijn kont bleef masseren terwijl ik mijn andere hand onder zijn t-shirt liet glijden. Mijn vingertoppen trippelden over zijn zij heen. "je maakt me gek." hijgden ik zachtjes tegen Harry zijn lippen aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik voelde hoe Louis zijn ene hand weghaalde uit mijn achterzak, veel langer om erover na te denken wat hij er mee ging doen had ik niet want ik voelde 'm al onder mijn t-shirt. Zijn vingertoppen trippelden over mijn zij heen en ik murmelde zachtjes wat. 'Je maakt me gek.' Hijgde hij tegen mijn lippen aan. Een glimlach verscheen op mijn gezicht, waarna ik mijn ogen weer opende. 'Jij mij ook, Louis, jij mij ook...' Fluisterde ik heel zachtjes en blies langzaam wat adem tegen zijn lippen aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xSunshineee schreef:
    Maddison Masey Mash

    Nog voor ik kon antwoorden op zijn vraag of het zo goor was zei hij al dat hij het niet hoefde te weten. Ik haal dan maar mijn schouders op en laat me een stukje wegtrekken door hem. ''Ergens anders heen dan maar?'' Meteen knik ik. Maar naar waar kunnen we nu weer gaan? Ik zie niet al te veel deuren, misschien dat ik met hem wel naar boven durf te gaan, ik zie wel. ''En de kans dat we hier iets wat wel schoon is gaan vinden is denk ik best wel klein." Weer knik ik meteen. "Het is hier gewoon zo al vuil, vies, vettig, het stinkt hier enz." Ik zwaai even met mijn hand voor mijn neus voor de stank. "Weet je? Zullen we anders toch maar eens naar boven gaan? Jij kan me beschermen, toch?"


    Liam James Payne

    ''Jep, en natuurlijk!'' Ik nam haar mee naar boven. ''Okey, zeg me maar eerst waar je daarstraks zo van schrok. Of was je al achter wat dat was?''
    Zelf kreeg ik ook lichtelijk kippenvel van dit huis maar dat liet ik natuurlijk niet merken. ''Wacht ik heb nog een zaklamp.'' merkte ik ineens op.
    Zo snel als ik kon rende ik naar de hal waar mijn koffer nog stond. De zaklamp zat een een makkelijk hokje dus kon ik hem er snel uitpakken. Nog sneller dan net rende ik weer terug. ''Hebbes.'' Ik glimlachte.


    [bleh, slecht]


    Do what people say you can't.

    Maddison Masey Mash

    ''Okey, zeg me maar eerst waar je daarstraks zo van schrok. Of was je al achter wat dat was?'' zegt hij terwijl we op de trap staan. "Ik toon het wel en nee." Ik schud terwijl mijn hoofd. Ik hou zijn arm goed vast tot hij die lostrekt zegt: ''Wacht ik heb nog een zaklamp.'' Een rilling gaat over mijn rug als ik naar het donkere gat boven kijk terwijl hij zijn zaklamp gaat halen. "Liam snel ..." mompel ik, geen idee of hij het hoort. Als hij terug de trap op rent schrik ik lichtjes. ''Hebbes.'' glimlacht hij. Ik glimlach klein en haak mijn arm ook weer meteen in zijn arm. Ik zet voorzichtig voet per voet elke treed omhoog.

    [M'n is niet veel beter hoor xp]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Harry zijn adem sloeg tegen mijn lippen en ik sidderden even. Waarna ik snel mijn lippen weer op die van hem drukten en op zijn onderlip beet en er even aan trok. Ik begon de zoen weer en schuifelde langzaam naar achter, Harry met me mee trekkend. Al snel botsten ik tegen de ank aan en zonder te kijken of de zoen te verbreken liet ik me achterover op de bank vallen en trok ik Harry met me mee.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis beet zachtjes op mijn onderlip waarna hij er even aan trok. Hij startte opnieuw onze zoen, voordat hij me mee trok richting de bank. Ik viel bovenop hem en liet mijn handen door zijn zachte haren glijden, af en toe trok ik aan wat plukjes. Met mijn onderlichaam schuurde ik tergend langzaam tegen dat van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you