• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    xElounor schreef:
    [is het dom als je een best wel lange reactie had en hem dan weg klikt, per ongeluk?]


    [Haha, kan gebeuren, ik heb het zelf ook al meegemaakt]


    16 - 09 - '17

    [Maddison wil toch echt eens een trio met Larry hoor!]


    16 - 09 - '17

    [Kan geregeld worden. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ooooeeeeeh Ö]


    16 - 09 - '17

    [Hazza wilt iig wel een trio. Haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Haha]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Er verscheen een glimlach op mijn lippen en ik streek even door Harry zijn krullen heen. "Als ik niet precies het zelfde zou hebben misschien." Gaf ik zachtjes toe en wreef mijn neus tegen doe van hem aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Mijn glimlach werd nog ietjes groter toen Louis ook moest glimlachen. Ik voelde zijn hand door mijn krullen heen en ik drukte een kusje op zijn lippen. 'Dan bestaat liefde op het eerste gezicht, wel, denk ik...' Hij wreef met zijn neus tegen die van mij aan, waarna ik een kusje op zijn neus drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [lou ook wel hoor]

    Louis William Tomlinson
    De glimlach op mijn gezicht werd alleen maar groter en ik knikten. "Ik weet het wel zeker." Zei ik waarna ik Harry weer zachtjes kusten. Ik kon er niets aan doen, het was zo verslavend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Yeah! xp]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Mijn glimlach werd vanzelf groter als die van Louis dat ook werd, oh, wat had die jongen een invloed op me, nu al. We kenden elkaar eigenlijk amper. Louis kuste me weer opnieuw, ik kuste hem zachtjes terug en likte over zijn onderlip voor toestemming.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Harry likten over mijn onderlip maar grijnzend duwde ik mijn hoofd weg. "Hadden wij geen afspraak?" Vroeg ik en beet even uitdagend op mijn lip terwijl ik mijn onderlichaam omhoog duwden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik maakte een verontwaardigd geluidje toen Louis zijn hoofd weg trok. Met een onschuldige blik keek ik hem aan. 'Weet ik daar iets van?' Ik moest een kreun onderdrukken toen hij uitdagend op zijn lip beet, maar toen hij met zijn onderlichaam tegen dat van mij aan schuurde kon ik die niet meer inhouden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik grijnsde breden door het gekreun van Harry. "Ja, als ik me goed herinner was het iets met 5 dagen niet lopen." Mijn ogen gleden af naar Harry zijn lippen en hebberig drukten ik die van mij er daarna snel tegen aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik likte even over mijn lippen en keek Louis met een twinkeling in mijn ogen aan. 'Je mag alles met me doen wat je wilt...' Uitdagend keek ik hem aan, waarna ik zijn lippen algauw weer tegen die van mij aanvoelde, ik beet zacht op zijn onderlip en trok er een beetje aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you