• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Curlies schreef:
    Mary-Lia Liberty Carter
    ''Waar was dat nou weer voor?'' vroeg ze me. Ik zuchtte en keek haar bloedserieus aan. ''Je zult me nooit geloven. Maar alsnog. Als jij niet denkt dat hier een geest rondloopt die mij steeds het stuipen op het lijf bang maakt.. Laat dan maar.'' zei ik. Dit keer meende ik het echt serieus. Hier was een geest die steeds rondliep om mensen bang te maken. ''En oh ja. Ik zag net ook iets in de spiegel.'' zei ik kortaf.
    Ik zuchtte en liep wat rond door de kamer. Het was nogal stoffig. Je kon het opzicht hier wel mooi opknappen , verf , wat geld voor nieuwe meubels misschien en een grote team schoonmakers.


    Fayre Matthews

    Ik grinnikte om haar opmerking over een geest die haar bang zou maken. Het kon best dat meisje in de spiegel zijn, maar blijkbaar was ze niet boos op mij, want ik had nergens last van en bovendien wilde ze dat ik mijn mond hield over haar. Waarschijnlijk was Bloody Mary dus haar slachtoffer, wat ik super komisch vond. En ik maar denken dat geesten iets tegen mijn ongeïnteresseerde houding zouden hebben of zo.
    'En oh ja. Ik zag net ook iets in de spiegel.' Dit keer kon ik het niet bij een grinnik houden en lag helemaal in een deuk. Ze zou het waarschijnlijk totaal niet begrijpen en denken dat ik haar echt uitlachte, maar ze zag de ironie ook niet.
    'Misschien heb je per ongeluk je naam drie keer gezegd om twaalf uur 's nachts en dacht Bloody Mary dat je haar bedoelde,' hikte ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Rosa Amare Diamond
    ik zit 's avonds als het donker is nog even op mijn tablet met mijn vriendin te praten als mijn zus roept dat ik moet gaan slapen. het is vrijdagavond en mijn beste vriendin, haar vriendje en ik hebben afgesproken dat we midden in de nacht stiekem uit te gaan. ik loop naar mijn kast en zoek een van mijn mooiste jurkjes uit. ik doe het jurkje aan en ga in bed liggen en hoop dat mijn zus vroeg naar bed gaat. dat doet ze. als ik merk dat ze ligt te slapen ga ik naar de spiegel en doe mijn haar, zoek schoenen uit en sluip via het raam naar het afdak. al ik daar op sta spring ik voorzichtig naar beneden. mijn vriendin en ik hebben afgesproken in een steegje. als ik daar ben (waar het heel donker is) ga ik op haar wachten. opeens komt er een vel fuchsia licht aan. ik sluit mijn ogen. als ik mijn ogen weer open doe zie ik dat ik in een huis ben geland. ik kijk om me heen en zie niks. ik hoop dat er meer mensen in dit huis zijn maar het is akelig stil.
    (heeft iedereen iets te doen, want anders staat Rose nogal eenzaam);)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 15:06 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Mary-Lia Liberty Carter

    Ik kruiste mijn armen en keek verontwaardigd naar Fay. ''Dank je voor het helpen.'' zuchtte ik. Ik rolde met mijn ogen en keek op mijn horloge. Twaalf uur in de nacht, precies.
    ''Laat maar. Als je me niet gelooft.. Dan ja.'' mompelde ik. Ik kantelde mijn hoofd een beetje schuin en keek Fayre aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Ik sloot mijn ogen terug en ging met mijn hoofd weer tegen de leuning van de bank aanliggen. Rustig bewoog Louis zijn heupen heen en weer, wat voor mij net iets te langzaam ging. 'Ha-arder,' kreunde ik zachtjes, waarna ik mijn handen opnieuw tot vuisten balden en wachtte totdat Louis actie zou ondernemen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Harry kreunden dat ik harder moest en dat deed ik maar al te graag. Ik voerden het tempo dan ook meteen een heel stuk op. "Trek jezelf." Hijgden ik. Dat aanbeeld zou me namelijk zo goed doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Gelukkig volgde Louis al mijn bevelen op, een harde kreun verliet mijn mond en ik vroeg me af of werkelijk niemand ons had horen kreunen, of in dit geval mij. Ik grijnsde waarneer ik Louis woorden hoorde, ik haalde mijn hand een keer door zijn haar en streelde over zijn lip heen, waarna ik mijn hand naar mijn erectie bracht en mijn hand eromheen sloot, langzaam en zachtjes begon ik mezelf af te trekken. Volgens mij wilde Louis me dood hebben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    De rillingen gingen door heel mijn lichaam en toen Harry zich ook daadwerkelijk begon af te trekken liep het kwijl nog net niet langs mijn mondhoek. De ene kreun na de andere verliet mijn mond en ik voerden het tempo nog wat op. Als er nu iemand zou binnenkomen....


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik maakte mijn handelingen steeds sneller en ook elke keer waarneer een kreun Louis mond verliet kon ik er ook geen meer onderdrukken. Ik was nu echt benieuwd of niemand ons hoorde, dat moest toch wel? Naar mijn idee waren we best wel lawaaierig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Mijn buik spanden zich langzamerhand steeds erger aan en ik wist dat het niet lang meer ging duren voordat ik klaar zou komen. De eerste zweetdruppeltjes vormden zich al op mijn voorhoofd en mijn kreunen werden steeds heftiger. Ik wilden mijn ogen dichtknijpen maar het aanbeeld van Harry die zichzelf zo lag af te trekken was te aanbiddelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik opende even snel mijn ogen en merkte dat bij Louis al zweet druppeltjes te zien waren, ik glimlachte klein, volgens mij zou het niet lang meer duren als die mij ook verschenen. Ik likte even over mijn lippen waarna ik Louis recht in zijn ogen aankeek en mezelf steeds harder begon af te trekken, volgens mij vond hij dit geweldig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fayre Matthews

    'Dankje voor het helpen,' kwam eruit haar mond, terwijl ze lichtelijk verontwaardigd was en zuchtte. Ze haalde haar horloge even tevoorschijn en ik vroeg mij eigenlijk wel af hoe laat het was, maar ik had geen zin om het haar te vragen.
    'Laat maar. Als je me niet gelooft.. Dan ja,' ging ze verder en ze keek mij schuin aan, alsof ze iets van mij verwachtte. Natuurlijk had ik dat meisje in de spiegel ook gezien, maar ze had mij duidelijk gevraagd om dat stil te houden en ik was niet van plan om tegen haar in te gaan. Ze had mij nog niet lastig gevallen, dus waarom zou ik haar dwars gaan zitten.
    'Als je serieus lastig gevallen wordt door een geest, wat heb je dan gedaan dat die geest daar reden toe heeft?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Ik bedoel, ik ben ook niet altijd een lieverdje, maar ik heb nooit ergens last van.'


    Happy Birthday my Potter!

    [Haha, ik keek even op weheartit rond en toen kwam ik DEZE foto tegen en ik moest meteen aan Larry in deze RPG denken]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Ik probeerden mijn blik op Harry zijn ogen te focussen maar werd steeds afgeleid door de handelingen die hij beneden maakten. Mijn buikspieren spanden zich aan en de trillingen trokken door tot mijn tenen terwijl ik klaarkwam met een enorm harde kreun. Als nu nog niemand het gehoord had, wist ik het ook niet meer. Ik moesten even 2 tellen op adem komen en sloeg daarna meteen Harry zij. Hand weg om het werk over te nemen en terwijl ik de jongen op hetzelfde tempo af bleef trekken boog ik me wee voorover om hem te kunnen zoenen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik merkte hoe Louis klaar kwam en een enorme grijns kwam op mijn gezicht. 'Sexy,' fluister ik met een schorre stem. Ik wilde mijn handelingen nog iets sneller gaan maken, toen Louis mijn hand weg sloeg en mijn werk overnam. Ik sloot mijn ogen opnieuw en kreunde zacht zijn naam, gelukkig duwde Louis zijn lippen tegen die van mij aan zodat mijn kreunen nog iets gesmoord zouden worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Nog steeds nahijgend blies mijn amen tegen Harry zijn lippen aan. "Kom dan, schreeuw mijn naam, laat het maar lopen." Hijgden ik en voerden het tempo nog ietsje op. "Doe dan." Mijn lippen raakten nu net die van Harry en met mijn grote blauwe ogen bleef ik naar Hem kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''