• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Dat liet ik me geen twee keer zeggen en zonder waarschuwing draaiden ik ons om en lag ik bovenop. "Ik heb je gewaarschuwd." Hijgde ik zachtjes. Ik ging tussen Harry zijn benen in zitten en scheurden met mijn kruis tegen die van hem aan terwijl ik me gewoon weer vooroverboog om hem te kunnen zoenen. En dan natuurlijk mijn handen niet vergetend die zich een weg onder zijn shirt baanden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Een klein hoog gilletje verliet mijn mond toen Louis ons omdraaide en hij nu boven op mij lag. 'Ik heb je gewaarschuwd.' Hijgde hij zachtjes. Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. 'Ik ben ben benieuwd.' Louis ging tussen mijn benen zitten en schuurde met zijn kruis tegen die van mij aan, ik sloot mijn ogen en kreunde zachtjes. Hij boog zich voorover en plaatste zijn lippen op die van mij terwijl ik zijn handen onder mijn shirt voelde, volgens mij mocht ik deze keer helemaal niets doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik zoenden Harry hevig terwijl ik ondertussen alweer met zijn broeksknoop bezig was. Toen deze open was liet ik voor wat hij was en liet ik mijn hand op zijn kruis en begon deze zachtjes heen en weer te bewegen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ruw zoende ik Louis terug, dat was op dit moment even het enige waar ik toe in staat was. Ik voelde zijn handen aan mijn broeksknoop frummelen waarna hij 'm open had en er niets mee deed, wel voelde ik zijn hand op mijn kruis die hij zachtjes beweegde. Ik kreunde zacht. 'H-hm, Lou, doe niet zo gemeen...' Fluisterde ik schor tegen zijn lippen aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik grinnikten even. "Gewoon even opgeilen Hazza," verzekerde ik hem waarna ik terug naar achter leunden om zijn broek uit te kunnen trekken en om het zometeen niet nog een keer te moeten doen ging ook maar meteen zijn boxer uit. Ik leunde terug naar voren om Harry weer te kunnen zoenen terwijl ik mijn eigen broek ook van mijn kont af trok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Ja, ja, dat zeg je nu...' Mompelde ik zachtjes, maar ik hield direct mijn mond toen ik voelde hij hij mijn broek en boxer tegelijk uittrok. Een zucht van opluchting verliet mijn mond. Ik voelde zijn lippen weer tegen die van mijn aan en grijnsde licht. Ik voelde dat Louis iets aan het doen was en opende een oog, waardoor ik zag dat hij zijn broek ook uit had gedaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Zo, daar waren we ook weer vanaf. Onze shirt liet ik voor wat het was en bel drukten ik mijn lippen weer op die van Harry terwijl ik onze opkomende erecties tegen elkaar scheurden. Ik ging hem straks zo hard mijn naam laten kreunen dat die stomme deur er spontaan van zou openvliegen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik zoende Louis weer terug en beet opnieuw op zijn onderlip, mijn handen balde ik tot vuisten en liet ze krampachtig op de bank liggen. Een gefrustreerde kreun verliet mijn mond toen Louis tegen mijn opkomende erectie schuurde. 'Lou, toe nou!'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik grijnsden en boog me naar Harry zijn oor. "Wat wil je dat ik doe Hazza?"hijgde ik zachtjes. "Wil je dat ik je zo enorm hard neem zoals je nog nooit genomen bent? Je zo hard zuigt en er voor zorg dat je zo hard klaarkomt dat je voor de komende uren geen zaad meer over hebt." Oke het klont leuker in mijn gedacht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Van elk woord wat Louis zei werd mijn erectie alleen maar erger en wilde ik dat hij er iets aan ging doen. 'H-hm, fuck, doe iets, maakt me niet uit wat, maar, alsjeblieft...' Ik kneep mijn ogen nog wat dichter en knarste met mijn tanden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Mijn woorden gaven het bedoelde effect en even streelden ik met mijn vinger langs de lengte van zijn erectie, waarna ik mijn hand naar zijn ballen bracht en deze begon te masseren ik boog me voorover en likten zachtjes over Harry zijn eikel heen waarna ik zonder waarschuwing mijn mond hellemaal om zijn erectie sloot. Een paar keek bewoog ik op en neer maar al snel stopten ik en keek met grote pupillen naar Harry die voor me lag. Ik ging nu goed op mijn knieën zitten en trok Harry iets omhoog. "Weet je het zeker." Piepten ik terwijl ik met mijn handen zijn kond kneden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'H-hm, fu-uck, Lou-uis,' kreunde ik zacht toen ik zijn handen rond mijn ballen voelden en uiteindelijk ook zijn tong rond mijn erectie. Ik opende mijn ogen en keek vanonder mijn wimpers Louis aan, god wat zag dit er sexy uit. Mijn handen haalde ik een keer door zijn haren heen, die nu helemaal wild zaten. Toen Louis stopte en ik zijn mond niet voelde maakte ik een klein protesterend geluidje. Hij was al zo ver gekomen. Ik volgde nog steeds Louis zijn handelingen, zag hoe hij beter ging zitten en voelde hoe hij mij iets omhoog trok. 'Weet je het zeker.' Piepte hij, terwijl ik zijn handen mijn kont voelden kneden. Ik knikte alleen maar "ja". Veel zinnigs zou er toch niet uitkomen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Grijnsden even en boog nog snel naar voren om Harry een kus te geven. Waarna het echt werk zou beginnen. Ik trok Harry zijn billen iets uit elkaar en wreef met mijn eikel langs zijn anus. Ik hield zijn gezicht heel nauwkeurig in de gaten waarna ik langzaam naar binnen gleed en meteen zijn heupen beet greep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis drukte nog snel een kus op mijn lippen en ik glimlachte even naar de jongen boven op mij. Ik sloot mijn ogen, terwijl ik voelde hoe Louis mijn billen iets uit elkaar trok, gelijk voelde ik de spanning in mijn buik opborrelen, het was lang geleden dat ik "echt" seks had gehad met een jongen. Ik voelde zijn eikel voor een seconde langs mijn anus glijden en een klein kreuntje verliet mijn mond. Ik wachtte rustig af totdat Louis bij me naar binnen zou komen, net op het moment dat ik wilde vragen of hij nog verder ging voelde ik hoe hij langzaam bij me naar binnen kwam en hoe hij mijn heupen vast greep. Mijn ogen vlogen open en direct keek ik Louis aan. 'H-hm,' kreunde ik zacht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik huiverde even. Het strakke gevoel, had ik lang niet gehad. Louis zijn ogen vlogen open en zijn ogen vonden meteen de mijne en hij kreunden even. Ik kon niet zo goed opmerken of dit een goed of een slecht teken was, dus ik begon langzaam. Ik bewoog mijn heupen rustig heen en weer en peilden de reactie van Harry goed om er achter te komen of ik hard kon gaan stoten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''