• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

PS: One Direction bestaat hier niet

Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles

Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee

Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.

[ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]

16 - 09 - '17

[Mag Alicia jullie horen roepen en dan dat ze probeert jullie te redden fzo?]

16 - 09 - '17

[ja doe maar, want ik heb geen flauw idee wat ik met ''het'' aanmoet en wat het nou is ouzo. ;x]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

[Haha, ok]

16 - 09 - '17

Alicia Coco Adams

Ik doe een paar stappen naar voren en bekijk de koffers van dichtbij. "Hallo?!" roep ik nog een keer, maar ik krijg weer geen antwoord. Zuchtend wil ik verder lopen om rond te kijken tot ik vaag mensen hoor roepen. "Huh?!" meteen draai me rond om te kijken of het hier ergens vandaan kwam, maar ik zie helemaal niks. "Is hier iemand?" vraag ik zachtjes. Ik blijf het geroep horen, maar van waar komt het? Ik kijk de donkere vieze trap omhoog. Van daar misschien? Langzaam doe ik een paar stappen naar de trap toe. Als ik mijn voet op de eerste paar treden zet kraken deze enorm hard, waardoor ik zelfs een beetje schrok. Ik slik even en loop langzaam verder naar boven. Het geluid is steeds harder te horen, het is volgens mij echt boven. Ik versnel mijn passen en heb het gevoel dat ik bekeken word door iemand. Ik kijk een paar keer rond en als ik boven ben kijk ik even rustig rond. Ik kan bijna niks zien, maar al snel wennen mijn ogen aan het donker. Ik loop al snel wat verder door de gang en luister of ik weer wat hoor.

16 - 09 - '17

["Het" is een robot, haha, nee. :x Ik weet het ook niet.]
    Harry Styles.
    Louis begint steeds harder te gillen en op een gegeven moment krijg ik zelfs een hand in mijn gezicht, ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is maar ik durf niet te kijken. Ik knijp Louis hand fijn en trap een keer keihard met mijn voet tegen de deur aan, of ik denk dat het de deur is. Totdat ik een hand op mijn been voel, direct stop ik met ademen. 'Louis, niet doen...' Piep ik, maar ik weet zelf ook wel dat het Louis niet is. Ik begin hard met mijn benen te trappen en na een paar seconde schop ik tegen iets hards aan. Trillend duw ik mezelf weer tegen Louis aan en begin zachtjes te jammeren.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Alicia Coco Adams

Ik kijk even rustig rond en hoor even niks. Ik doe een paar stappen verder en blijf dan weer staan om even te luisteren. Opeens schrik ik door gegil en harde bonken. Ik ren verder door de gang van waar het geluid vandaan komt. "Hallo?!" roep ik door de gang. Ik stop bij een deur waar ik lawaai hoor. Ik bonk eens op de deur en luister aandachtig. "Hallo?!" roep ik weer. Ik probeer de deur te openen, maar deze wil niet openen.

16 - 09 - '17

Louis William Tomlinson
    Ik wil wel op Harry reageren, aangezien ik niets doe maar kan het niet meer dan alleen maar jammerde geluiden maken. Ik schik nog harder als e op de deur word gebonkt. Er word een paar keer Hallo geroepen. "Help! Die deur open!" Gil ik histerisch en trap met mijn voet tegen de deur. "Help." Piep ik nogmaals.

Harry Styles.
    Toen ik iemand van buiten af iets hoorden roepen slaakte ik een opgeluchte zucht, er was tenminste iemand. 'Je moet tegen de deur aan trappen,' zei ik schor. 'Het werkt echt. Niet opgeven...' Voorzichtig opende ik mijn ogen en keek om me heen, er was niets meer te zien. Direct blik ik naar de hoek maar ook daar is niets meer. Ik sla een arm om Louis heen. 'Sssh, het is weg. Het is over...'

Alicia Coco Adams

Ik kreeg al snel antwoord dat ik hen eruit moest halen en tegen de deur moet trappen. Ik wil best tegen die deur trappen, maar ik ben niet zo sterk als een jongen, als zij die deur al niet open krijgen waarom zou ik die dan open krijgen? "Ik haal jullie er uit!" roep ik en kijk even rond. Als ik nu eens iets kan vinden om die deur te openen. Ik probeer nogmaals de deur zo open te krijgen en trap een paar keer heel hard tegen de deur, maar nog steeds gaat die niet open. Ik besluit even snel rond te kijken of ik wat vind. Ik loop een kamer in en kijk rond. Op de grond ligt een schroevendraaier, daar kan ik toch niks mee? Ik kijk verder rond. Een hamer! Ik raap hem op en loop weer naar de deur waar ik heel hard met de hamer op slaag, maar er komen alleen een paar deuken in de deur. "Shit .." mompel ik.

16 - 09 - '17

Louis William Tomlinson
    Trillend opende ik me ogen en zag dat Harry gelijk was. Meteen pakten ik Harry zijn hand vast n verstrengelde onze vingers. Nu pas zag ik dat alle gritstralen naar beneden waren gevallen en mijn broek er naast liggen. Niet da ik hem nog durfden te pakken. Ik bleef hier mooi zitten totdat die deur open was en ik hier weg kon.

Alicia Coco Adams

Buiten adem gooi ik de hamer op de grond, ik kreeg die deur zo echt niet open. Hoe moet ik die dan opendoen?! Ik haal een hand door mijn haar en voel een speld. Maar natuurlijk! Zoals men in de film doet neem ik mijn speld uit mijn haren en begin die in het slot te friemelen. Ik luister aandachtig en draai een paar keer met mijn speld. Als ik een klik hoor verschijnt er een grijns op mijn gezicht. Ik bekijk mijn speld die er nu vettig uitziet. "Ieuw!" zeg ik met een vies gezicht en gooi de speld op de grond. Voorzichtig open ik de deur en zie twee knappe jongens, maar hoe ze erbij zitten had ik niet verwacht hen zo te vinden. "De deur is open." zeg ik en draai me weer om. Ik veeg het zweet van mijn voorhoofd.

16 - 09 - '17

Harry Styles.
    Ik glimlach en spring direct op, zonder ook maar te kijken waar ik heen loop ren ik op die persoon af en omhels hem of haar. 'Dankje, dankje, dankje. We waren bijna dood...' Ik druk een kus op hem of haar's wang, voordat ik me losmaak en even kijk wie er voor me staat. Een meisje, die had ik nog niet eerder gezien hier. 'Ik ben Harry,' glimlachend kijk ik haar aan waarna ik mijn hand uitstak. Volgens mij zag het er heel raar uit dat ik hier zonder t-shirt stond.

Louis William Tomlinson
    Harry rende voor me de deur uit en terwijl ik opstond en tegelijk al weg wilde hebben zag het er vast heel debiel uit toen ik de kamer uit kwam gesneld. "Dankje, echt je hebt ons leven Gered!" En ook ik drukten een kus op het meisje haar wang. Ja, die moest zich nu vast heel ongemakkelijk voelen met twee jongens voor haar neus, eentje zonder shirt en de ander zonder broek..

Alicia Coco Adams

Geschrokken kijk ik op en zie die ene jongen met krullen zonder shirt. Hij geeft me een kus waardoor ik een vreemd gezicht trek en nu geeft die andere jongen zonder broek mij ook al een kus op mijn wang. "Jullie leven gered?" Ik kijk hen vreemd aan. "Hoezo? Ik zie helemaal niks?" Terwijl kijk ik de kamer rond waar ze opgesloten zaten, ik zie helemaal niks wat hen kwaad kon doen. "Grapjes met mij uithalen lukt niet echt ..." Ohja die krullenbol stak zijn hand uit en zei dat hij Harry noemt. Ik neem zijn hand vast en schud deze. "Ik ben Alicia. En wie ben jij broekloze knapperd?"

16 - 09 - '17

Harry Styles.
    Ik fronste mijn wenkbrauwen waarna ik naar het meisje, hetend Alicia, keek. 'Je gelooft ons niet?! Je hoorde ons toch gillen, schreeuwen en om hulp roepen? Denk je dat we dat voor onze lol deden?' Ik schudde mijn hoofd en keek toen ook weer de kamer door, waar inderdaad niets meer te zien was. Ik stapte de kamer in en pakte snel Louis' broek en mijn t-shirt. 'Alsjeblieft.' Glimlachend gaf ik Louis zijn broek waarna ik een kusje op zijn wang drukte, vervolgens trok ik mijn eigen t-shirt aan en keek naar Alicia.