• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Ja, maar Maddison loopt met Liam mee en ze is bang, dus ik kan niet naar Lou en Hazza komen ;s]


    [Wel. Dat laatste meisje aanmaken, hahaha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [hahaha, dat bedacht ik me ook al bij het schrijven en het lijkt me toch verdomd sexy ^^

    Louis William Tomlinson
    Ik kijk even naar het shirt en mijn boxer waarna ik ze toch maar aan trek. De kristallen lijken steeds sneller naar beneden te kopen en ik trek Harry naar me toe. "Help ons nou!!" Jammer ik terwijl ik hopeloos tegen de deur aan schop. "Laat ons er nou uit." Ik was in staat te gaan janken straks als heel die kroonluchter naar beneden zou storten


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis was nog steeds bezig met tegen de deur aan te slaan terwijl ik mezelf tot een bolletje rolde en mijn armen om mezelf heen sloeg. 'Ik wil nog niet dood, wil nog niet dood...' Was het enige wat ik bleef herhalen. Toen ik vanuit mijn ooghoeken iets zag bewegen en besefte dat het niet Louis was begon ik keihard te gillen en wees met een trillende vinger richting de plek, geen staat om iets uit te brengen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slade schreef:
    (...)

    [Wel. Dat laatste meisje aanmaken, hahaha.]


    [Not a bad idea]


    16 - 09 - '17

    [Ik zal morgen dat laatste meisje aanmaken, nu ga ik slapen want heb morgen examen en mondeling Engels. Byee xx]


    16 - 09 - '17

    [Oke! Succes morgen. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Dankje! Ik kon het toch niet laten, ik heb die rol aangemaakt haha]


    16 - 09 - '17

    [Yay, haha, nu Hazza en Lou redden. ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Nee, nu ga ik slapen, sorry
    WIE WIL MAG ZAYN OOK NOG SPELEN!]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Toen Harry een gil slaakten kon dat nooit wat goeds betekenen en met een ruk draaide ik me en ging met mijn rug tegen de deur staan. Harry zat op de grond en wees met een trillende hand een richting op, niet in staat nog iets uit te brengen. Ik slikten een keer hoorbaar en langzaam volgde ik zijn vinger. In de hoek van de kamer. Het was iets, maar wat? Trillend liet ik me naast Harry zakken en haakten mijn arm in die van hem die ik daarna bijna fijn kneep. En met een trillende onderlip en opgetrokken knieën keek ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis liet zich naast me zakken en ik voelde ook hoe erg hij aan het trillen was. Zijn arm haakte hij in die van mij en kneep er eigenlijk iets te hard in, maar om dit moment deerde me dat niet, dat liet me voelen dat ik nog leefde. Ik keek nog een keer naar de hoek en zag dat ''het'' steeds dichter op ons afkwam. Ik slaakte nog een gil en hield mijn ogen stijf dicht. 'Lou, als we dood gaan, weet dan dat ik van je hou.' Ik zocht met mijn hand zijn hand op en verstrengelde onze vingers.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Mijn onderlip bleef trillen en gekwekt keek ik hoe 'het' dichterbij kwam. "Laat ons met rust!" Piepten ik en kroop Verder tegen Harry aan terwijl ik stevig mijn ogen dicht kneep. "Ik ook van jou Hazza." Jammerde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik durfde niet meer te kijken, ik was bang dat ''het'' al veel dichter bij was dan ik zelf dacht. Ik begon een zacht liedje te neuriën om mezelf proberend rustig te houden, ik wist niet of het bij Louis werkte, maar ik vond het fijn. 'Het komt goed, het komt goed...' Was ik nu steeds aan het herhalen, terwijl ik mezelf heen en weer wiegde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alicia Coco Adams

    Met een vies gezicht stap ik verder door de diepe modder in het bos. "Ieuw, ieuw, ieuw .." zei ik bij iedere stap die ik deed. Mijn kapotte allstars hangen helemaal vol en ik voel hoe de modder mijn schoenen binnendringt, mijn voeten zijn vast heel vies en voelen nat aan. "Waarom moest ik toch naartoe .." mompel ik tegen mezelf. Zuchtend sleur ik mijn oude koffer vermoeid met me mee. "Aha! Ben er bijna!" zeg ik opgelucht als het vieze oude huis dichterbij zie komen. Mijn ouders die me oh zo leuk vinden stuurde me hiernaartoe omdat ze er zeker van waren dat ik een moordenaar ben, wat ik dus helemaal niet ben! Als ik op een kostschool zit die heel erg streng bewaakt wordt kan ik toch moeilijk zomaar even iemand vermoorden en daarbij, zo erg ben ik ook weer niet! "Eindelijk!" zeg ik zuchtend en bekijk de vieze deur. Ik kuch eens en open dan de deur die krakend opengaat. Rustig stap ik met mijn modderige schoenen naar binnen. Ik laat mijn koffer met een plof neervallen op de grond en kijk de hal rond. "Hallo?!" roep ik. Ik zie een heleboel koffers in een hoopje bij elkaar staan en liggen, er zijn hier dus al mensen, denk ik dan toch.


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    de voetstappen leken steeds dichterbij de komen maar ik durfden echt niet te kijken. ik probeerde me zoveel mogelijk op Harry zijn geneurie te focussen maar het hielp enkel tot de voetstappen stopten. ik jammerde zachtjes en wilden bijna in Harry kruipen. ''Alsjeblieft.'' piepten ik zachtjes waarna ik een hand op mijn schouder voelden. een hogen gil verliet mijn mond en spastisch begon ik in het rond te slaan. ''Laat ons met rust!'' ik gilden de longen uit mijn lijf en spartelde wild heen en weer. nog steeds niet in staat mijn ogen te openen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''