• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik murmelde zachtjes wat toen ik Louis' met zijn onderlichaam tegen dat van mij aan voelde schuren, ik slikte hoorbaar maar hield me sterk. Niet opgeven, Harry, sprak ik mezelf toe. Ik had wel gezien dat Louis' gezichtsuitdrukking was veranderd, dus ik was goed bezig. Ik grijnsde breed naar hem en kneep nog een klein beetje harder, hij moest wel levend blijven. 'Sorry, Lou...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rider schreef:
    (...)

    (Lol :') )


    [Dat was nodig. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Harry zij handen sloten zich nu strakker rond mijn nek en ik stopten de bewegingen. "Sorry, Lou." Zwijgend keek ik de jongen onder me aan en legde nu ook mijn eigen hand rond zijn nek. "Doe het dan." Fluisterde ik zachtjes. Nee, ik geloofden nogsteeds niet dat Harry de moordenaar was en dat het gewoon weer zo'n kut grapje van hem was. Maar wat hij kon, kon ik ook.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Damn, ik had niet verwacht dat Louis zo zou reageren. Daar ging m´n plannetje. Mijn hand liet ik ietsjes losser en trok Louis tegen me aan, zodat onze lippen nog maar een paar centimeter van elkaar verwijderd waren. 'Je bent veel te lief om vermoord te worden, Lou,' ik glimlachte naar hem en verenigde onze lippen met elkaar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik glimlachten even kuste Harry zachtjes. "En jij bent veel te lief om iemand te vermoorden." Fluisterde ik en kusten hem weer. "Is het hier een stuk warmer als beneden of ben jij dat?" Vroeg ik terwijl ik weer rechtop ging zitten en even met mijn hand door mijn haar ging en grijnzend naar de jongen onder me keek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik murmelde wat toen Louis rechtop ging zitten, hij haalde zijn hand door zijn haar en ik beet even op mijn lip. Grijnzend keek hij me aan. Ik knikte. 'Dah, natuurlijk ben ik dat,' grinnikte ik. 'Nee, maar je hebt gelijk het is hier warmer dan beneden... Niet dat ik het erg vind.' Ik plaatste mijn handen op Louis middel en trok hem weer naar me toe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik lachten toen Harry me weer nar zich toe trok en ik moest mijn handen naast zijn hoofd plaatsen om niet over hem heen te vallen. "Je bent zo leuk." Grinnikten ik en begon hem weer te zoenen. Volgens mij had ik nog nooit iemand zo vaak gezoend op een dag.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis plaatste zijn handen naast mijn hoofd om er voor te zorgen dat hij niet direct op me viel, niet dat ik daar iets op tegen had, integendeel. 'Je bent zo leuk.' Grinnikte hij. Ik grijnsde breed naar hem. 'Jij bent leuker.' Zijn lippen voonden die van mij weer en ik beet zachtjes op zijn onderlip.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Als dit niet zou stoppen zou ik straks weer de kleding van zijn lijf schuren. "Hmm, daar ben ik het niet mee eens." Fluisterde ik en likte even over Harry zijn lippen heen, waarna ik hem kusten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis likte even over mijn lippen heen waarna hij me kuste. Een klein kreuntje verliet mijn mond, voordat ik Louis weer aankeek. Ik maakte een pruillipje. 'Waarom niet? Jij bent veel mooier en leuker en liever dan mij, dus sst.' Ondeugend bleef ik hem aankijken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik giechelden even en het bloed stroomden naar mijn wangen. "flirt," giechelden ik en prikten even met mijn vinger in Harry zijn wang, waarna ik ermee over zijn lip streelden. "je maakt me gek, weet je dat?" fluisterde ik en liet in hand afdwalen naar zijn borg waarna ik hem weer kusten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik knipoogde naar hem voordat ik knikte. 'Weet ik.' Het bloed stroomde naar zijn wangen en een klein "awh" geluidje verliet mijn mond. Louis prikte met zijn vinger in mijn wang, waardoor ik een sepastische beweging maakt, om daarna zijn vinger over mijn lip te voelen. Ik opende mijn mond een stukje en beet op zijn vingertop. 'Je maakt me gek, weet je dat?' Fluisterde Louis. Onschuldig schudde ik mijn hoofd. 'Nee, weet ik niet...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ik schudden een lachend mijn hoofd. ''Dan weet je het nu.'' ik ging weer rechtop zitten en trommelde even op Harry zijn buik. ''Ik wil wat doen.'' concludeerden ik en keek Harry onder me aan. ik was niet zo'n stil zit type en rende het liefst heel de dag rondjes om he thuis. ''Dus, je moet me gaan vermaken.'' lachte ik onschuldig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis ging rechtop zitten en trommelde met zijn vingers op mijn buik, waardoor ik in de lach schoot. 'Ik wil wat doen.' Zei Louis. Ik knikte. 'Laten we da iets gaan doen... Maar we gaan geen bedden meer kapot maken, afgesproken?' Vrolijk keek ik Louis aan. Niet dat ik het niet erg vond om hier de hele dag met hem te liggen, maar ik was ook wel benieuwd naar de rest van het huis.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ik grinnikten even. ''En dat vond ik nu net zo leuk.'' zei ik sarcastisch en krabbelden van het bed af. ''Kom, honnie.'' riep ik meteen toen ik stond en sprong een keer op en neer, waarna ik toch maar besloot harry te helpen opstaan en stak mijn hand uit. ''Maak eens voort, slome.'' grijnzend ik en stak even mijn tong uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''