• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Ik lachten en begon fake te kreunen, voordat Harry me meetrok naar de Interessantste kamer tot nu toe. Er stond enkel een stoel ik de kamer en ik schoot ik de lach. "Hier gaan we het niet doen hoor." Zei ik stem en knipte snel het licht weer uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Wie zegt dat? Dat is toch hartstikke romantisch met zijn tweetjes in een stoel?' Grinnikend keek ik hem aan. Maar voordat er ook maar iets kon gebeuren had Louis het licht alweer uitgeknipt, ik maakte een pruillipje, maar liep alsnog naar de volgende kamer. Deze keer stond de deur op een kier, ik fronste mijn wenkbrauwen en duwde de deur open. Goh, wie zo'n leuke kamer. 'Kijk, hier kunnen we nog een seks hebben...' Deze kamer was gewoon totaal leeg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik lachten en schudden mijn hoofd. "Waarom op de grond als we het ook in bed kunnen doen?" Merkten ik op. Niet dat ik net in was voor zulke dingen, maar mijn rug was nog steeds stijf van die piano. "Ik vind het maar een raar huis." Merkten ik op waarna ik het licht weer uit deed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Zodat we het onszelf wat moeilijker maken,' ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en keek Louis aan. 'Ik vind het maar een raar huis.' Zei Louis, waarna hij de lamp uit deed. 'Ik vind het wel spooky,' grinnikte ik. 'Wie weet vinden we aan het einde van deze gang wel een suite met een jacuzzi en alles. Je weet maar nooit.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Edward Styles
    Ondanks dat het me toch niet al te logisch leek huppelde ik naar de deur aan het einde van de gang. Ik duwde de klink naar beneden en begon aan de deur te rommelen, maar er kwam geen beweging in. "Volgens mij wil iemand niet dat we weten wat daar is." Mompelde ik en draaide me weer om naar Harry.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Maar ik wil het wel weten... En jij ook, denk ik.' Ik had het al helemaal voor me hoe een mooie kamer het zou zijn en nu ging de deur gewoon niet open. 'Zou het lukken als ik er tegen aan zou trappen?' Ik keek Louis ook aan en vervolgens naar de deur.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Meteen deed ik een stapje opzei, zodat de deur vrij was. Ik had geen zin in een trap. "Laat die girlpower maar eens van je zien." Giechelde ik en keek uitdagend van de deur naar Harry.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Dah, dus je vind mij een meisje?' Ik stak mijn neus in de lucht en duwde Louis nog een stukje verder weg. Ik hoopte dat ik niet finaal op mijn bek zou gaan, dat zuo echt genant zijn. Hopelijk ging dit werken. Ik stapte iets naar achter en hield mijn hoofd schuin, keek even naar het slot. Ik nam een aanloopje en trapte met mijn rechtervoet tegen het slot van de deur, ik voelde niets, maar er kwam ook geen beweging in. 'Helaas...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik schoot ik de lach na de mislukten poging van Harry om de deur open te trappen. "Nu wel." Piepten ik lachend en deed voor de zekerheid nog een stapje achteruit. Maar bedacht me en greep Harry aan zijn shirt en trok hem naar me toe. "Ik denk dat je me nog een keer goed moet bewijzen dat je een jongetje bent." Fluisterde ik in zijn oor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik keek Louis beledigd aan toen hij in de lach schoot na mijn "fantastische" poging. Louis trok me aan mijn shirt naar hem toe. 'Ik denk dat je me nog een keer goed moet bewijzen dat je een jongetje bent.' Fluisterde hij in mijn oor, een rilling gleed over mijn rug, waarna ik Louis uitdagend aankeek. 'En wat als ik dat nou niet wil?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik deed even of ik heel hard nadacht. "Dan hebben we allebei waarschijnlijk geen seks meer en ga ik je harrysientje normen." Grijnsden ik en gaf hem een speelse duw.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis geeft me een speelse duw en nep boos kijk ik hem aan. 'Fuck you.' Ik duw Louis weer een stukje naar achter, ga weer een paar stappen naar achter, neem een aanloopje en trap dan opnieuw met mijn rechtervoet tegen de deur aan, deze keer gaat die, gelukkig, wel open. Triomfantelijk kijk ik Louis aan. 'Ik kan het wel...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik keek even verbaast naar De opengevlogen deur en keek om het hoekje, maar het was pikkedonker. "Jij gaat eerst hoor." Piepten ik en ging snel achter Harry staan en greep zijn shirt vast.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Je bent schattig als je bang bent,' grinnikte ik, waarna ik Louis' hand vast pakte, en met hem achter me aan de kamer inliep. Ik fronste even mijn wenkbrauwen, aan deze zijdes zat geen lichtknopje. Wat is dit in hemelsnaam voor een kamer? Ik wandelde verder door naar achter, totdat we bij de gordijnen kwamen. Ik liet Louis' hand los en trok de gordijnen in een ruk open, precies op dat moment klapte de deur weer dicht. Ik draaide me om en zuchtte zachtjes. 'Nou, dan zitten we weer vast... Maar er is in ieder geval licht en het is niet zo koud...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ik schik als plots de deur dichtvalt en klamp me meteen vast aan aan Harry en keek schichtig de kamer rond. alle muren waren bedenkt met boekenkasten en in het midden stond een gigantische bank. ''We kunnen tenminste lezen.'' zei ik terwijl ik langzaam naar de deur liep en Harry achter me aan trok. ik duwde de klink naar beneden maar kreeg er zoals verwacht, geen beweging in. ''Hazza, ik ben bang.'' piep ik. volgens mij wilden iemand niet dat wij hier vrij rond liepen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''