• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik maakte een verontwaardigd geluidje toen Louis mij een slome noemde. 'Fuck you.' Grijnzend keek ik hem aan, waarna ik zijn hand aanpakte en terug recht ging staan. Met een klap belandde mijn hand op Louis' zijn sexy ass. 'Hup, lopen, lekker ding,' onschuldig keek ik hem aan, waarna ik een kusje op zijn wang drukte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    'Fuck you.' ik wiebelden even met mijn wenkbrauwen. ;''maar al te graag.'' grijnzend ik nog voordat Harry een klap op mijn kont gaf. 'Hup, lopen, lekker ding,' ik trok even een gekke bek toen Harry een kusje op mijn wang drukten en ik liep naar de deur, waar ik even bleef staan en met mijn kont schudden. ''Kom dan.'' lachten ik en snelde de gang op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis liep richting de deur, waar hij met zijn kont schudde, ik schudde lachend mijn hoofd voordat ik hem achtervolgde. Ik pakte zijn hand vast en verstrengelde onze vingers. Glimlachend keek ik hem aan. 'Waar wil je nu in?' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen, dit klonk weer eens heel dubbelzinnig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    ''hmm.'' ik keek even naar de verschillende deuren en trok Harry mee. ''Deze lijkt me wel leuk.'' ik trok een deur open en zocht rechts het lichtknop. ''Badkamer.'' concludeerde ik toen het licht aan flikkerden. ''Kunnen we samen douchen.'' ik wiebelden even met mijn ogen, maar zag al snel dat ik hier dus echt niet wilden douchen. de schimmel zat tussen de tegels en het douchegordijn was groen, bruin uitgeslagen. ''iewl.'' piepten ik zacht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Vrolijk volgde ik Louis overal waar hij heen wilde, we belandde in een badkamer die er niet al te best uitzag. 'Iewl.' Piepte Louis zacht. Ik glimlachte en sloeg mijn arm om zijn schouder heen. 'Je bent echt heel heel schattig, Lou,' fluisterde ik zacht in zijn oor, waarna ik in zijn oorlel beet. Ik liet Louis weer los en ging verder alsof ik niet gedaan had, drukte de lampknop uit en trok Louis mee naar de volgende kamer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Curlies schreef:
    Mary-Lia Liberty Carter
    ''Waar was dat nou weer voor?'' vroeg ze me. Ik zuchtte en keek haar bloedserieus aan. ''Je zult me nooit geloven. Maar alsnog. Als jij niet denkt dat hier een geest rondloopt die mij steeds het stuipen op het lijf bang maakt.. Laat dan maar.'' zei ik. Dit keer meende ik het echt serieus. Hier was een geest die steeds rondliep om mensen bang te maken. ''En oh ja. Ik zag net ook iets in de spiegel.'' zei ik kortaf.
    Ik zuchtte en liep wat rond door de kamer. Het was nogal stoffig. Je kon het opzicht hier wel mooi opknappen , verf , wat geld voor nieuwe meubels misschien en een grote team schoonmakers.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson
    Ik liet me meetrekken naar de volgende kamer er gooide de deur open en alweer was er een slaapkamer. "Dit bed ook uitproberen?" Grijnsde ik en wiebelden even met mijn wenkbrauwen. Ik liep achterstevoren de kamer in en trok Harry aan zijn shirt mee. Mijn handen gleden over Ijn borst heen en even liet gleed ik over zijn rits heen. "Ow nee, we mochten geen bedden meer slopen." En ik duwden hem zo de kamer weer uit. Ik vond het zo leuk om hem te plagen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis opende de deur van de volgende kamer, en deze was weer een slaapkamer. Gelukkig niet zo vies als de andere twee kamers die we net hadden gehad, maar het kon beter. 'Dit bed ook uitproberen?' Grijnsde hij, voordat hij met zijn wenkbrauwen wiebelde. Achterstevoren liep hij de kamer in en trok me mee aan mijn shirt. Zijn handen voelden ik over mijn borst en ik sloot genietend mijn ogen. Toen zijn handen over mijn rits gleden, verliet bijna een kreun mijn mond. 'Ow nee, we mochten geen bedden meer slopen.' Zei Louis, waarna hij me de kamer uitduwde. Verontwaardigd opende ik mijn ogen en keek hem aan, vervolgens duwde ik hem terug de kamer in, het bed op en liet ik mezelf op hem vallen. 'Zie je, geen bed kapot.' Ruw drukte ik mijn lippen tegen die van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik lachten om Harry zijn reactie en liet me onderdanig op het bed vallen. Ruw drukte hij zijn lippen op die van mij en meteen greep in de kraag van zijn shirt vast om hem voor zover het kon nog dichter tegen me aan te drukken. Ik zoenden hem wild. En vroeg me even af hoe lang het ging duren voordat we hier straks weer lagen te rollenbollen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis lachtte zachtjes om mijn reactie, en uitdagend knipoogde ik naar hem. Hij greep naar mijn kraag om me zo nog iets dichter tegen hem aan te duwen, met mijn onderlichaam schuurde ik tegen die van hem aan. Deze keer ging ik hem weer eens plagen. Vervolgens maakte ik me los van hem, hijgend keek ik hem aan. 'Zullen we naar de volgende kamer gaan?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maddison Masey Mash

    Nog voor ik kon antwoorden op zijn vraag of het zo goor was zei hij al dat hij het niet hoefde te weten. Ik haal dan maar mijn schouders op en laat me een stukje wegtrekken door hem. ''Ergens anders heen dan maar?'' Meteen knik ik. Maar naar waar kunnen we nu weer gaan? Ik zie niet al te veel deuren, misschien dat ik met hem wel naar boven durf te gaan, ik zie wel. ''En de kans dat we hier iets wat wel schoon is gaan vinden is denk ik best wel klein." Weer knik ik meteen. "Het is hier gewoon zo al vuil, vies, vettig, het stinkt hier enz." Ik zwaai even met mijn hand voor mijn neus voor de stank. "Weet je? Zullen we anders toch maar eens naar boven gaan? Jij kan me beschermen, toch?"


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Ik kreunde zachtjes toen Harry mijn zijn onderlichaam tegen de van mij bewoog, maar ik had kunnen weten, dat het weer en gemeen spelletje van en was. "Is goed, maar in de laatste kamer, maakt niet uit wat er in die kamer is, ga ik je zo hard neuken, dat je 5 dagen niet meer kan lopen." Hijgden ik grijnzend waarna ik Hem van me af duwden en opstond km vervolgens veelte dramatisch wel te lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik maakte een goedkeurend geluidje en grijnsde uitdagend naar hem. 'Afgesproken, Tomlinson!' Mijn hand belandde met een klap op zijn schouder en ik duwde hem in de richting van de volgende kamer, ik opende de deur, maar vond aan deze kant geen lichtknopje, dan zat die aan de kant waar Louis stond, dus moest hij er maar op drukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Harry wist nie waar hij mee instemden en lachend schudden ik mijn hoofd. Harry zocht naar het lichtknopje van de volgende kamer maar er gebeurden niets, dus probeerde ik het aan mijn kant en al snel had ik het knopje gevonden en flikkerde het licht aan. "Volgens mij willen ze gewoon dat we seks hebben." Grinnikte ik toen we weer een slaapkamer aantroffen. Ik had zo'n idee dat deze verdieping gewoon uit slaapkamers bestond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik grinnikte zachtjes en schudde mijn hoofd voordat ik Louis weer aankeek. 'Waarschijnlijk vinden ze het gewoon leuk om ons te horen kreunen... Wie weet.' Al zou ik me niets verbazen mocht iemand ons daarnet gehoord hebben, op de piano. Ik duwde Louis de slaapkamer uit, en trok hem aan zijn hand mee naar de volgende. Ik opende de deur en deze keer zat er wel aan mijn kant een lampknop, ik drukte deze in en met een felle flits vloog de lamp aan. Ik knipperde even met mijn ogen en keek rond, ik fronste mijn wenkbrauwen. 'Ja, dit is intressant...' Er stond alleen een stoel in het midden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you