• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 13:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik knikte, terwijl ik glimlachend naar hem op keek. Hij was gewoon zo mooi! Soms leek het of hij gloeide van binnenuit. Alsof hij ieder moment een licht kon gaan uitstralen.
    Ik streelde met mijn vingertoppen over zijn kaak en sloeg mijn armen toen om zijn nek.

    Axton
    Ik hoorde nog wat en besefte nu dat het Alexi was. Ik haalde mijn arm weg van mijn ogen en ging rechtop zitten.
    Even staarde ik slaperig naar de muur, maar liet me toen weer op mijn rug vallen. Dat lag beter...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [engel xd ]

    Joshua
    Ik pak een condoom uit het nachtkastje en doe hem om voor ik voorzichtig in haar stoot. Ik zet mijn handen naast haar hoofd en kus haar weer terwijl ik rustig in haar stoot.

    Alexi
    Ik concentreer me op Mayra. 'Zullen we samen ontbijt maken Lieverd?' vraag ik haar en pak haar met één arm vast. ik loop naar de keuken en trek de frigo open. Ik zie afbakbroodjes en leg ze op de ijzeren plaat die ik dan in de oven steek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik kreunde tegen zijn lippen aan, terwijl ik zijn kus beantwoordde.
    Dit was hemels. Hij was hemels... mijn hemelse vriendje...

    Axton
    Ik bleef gewoon liggen en liet mezelf wakker worden. Het leek nog trager te gaan dan anders, maar misschien had ik er wel een reden voor. Misschien wilden mijn hersenen gewoon nog niet beseffen en nadenken over wat er was gebeurd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    [engel xd ]

    }haha, ja ;p{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik geniet van de kus en denk ondertussen na. Wanneer moet ik het haar vertellen? En hoe moet ik het vertellen? Ik verhoog het tempo wat en kneed met mijn ene hand haar borst.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik loop de woonkamer weer in en glimlach. 'Geef papa eens een kusje.' zeg ik zachtjes en leg Mayra voorzichtig neer op zijn borstkas. Ik ga naast hem zitten en streel zachtjes over zijn wang. Ik voel me weer iets meer op mijn gemak bij hem, zelf aanrakingen lijken beter te gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik kreunde harder en voelde het vertrouwde warme gevoel komen opzetten. Mijn hand verdween in zijn haren, terwijl ik intens genoot van de kus en het warme tintelende gevoel.

    Axton
    Ik opende nu maar al te graag mijn ogen en keek glimlachend naar Mayra. Alexis hand streelde zacht over mijn wang en ik glimlachte breder.
    "Zo wil ik wel iedere morgen wakker worden." glimlachte ik en legde een hand op Mayra's rug om er zeker van te zijn dat ze niet van mijn borst zou vallen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik kreun ook en druk dan mijn lippen op de hare om die kreunen te smoren. Ik stoot nog iets harder en dieper en voel dat ik niet zo ver meer zit.
    Ik hou mijn lippen op de hare en probeer het zo lekker mogelijk e doen.

    Alexi
    Ik lach zachtjes en kijk hem aan. 'Kan geregeld worden.' zeg ik zachtjes 'Maar dat wil zeggen dat ik altijd de eerste moet zijn die opstaat.' zeg ik nu met een pruillipje en Mayra kijkt ons met een glimlachje aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "We zullen wel afwisselen." grinnikte ik, terwijl ik naar Mayra keek. Aww, zo schattig!
    "Als ik tenminste mijn luie kont het bed uit krijg." lachte ik erna.

    Braxlin
    Ik sloot mijn ogen, mijn nagels boorden zich licht in zijn rug en mijn rug kromde zich in een gebaar van puur genot. Met nog een luide kreun kwam ik klaar en bleef hem zoenen, tot hij zou klaarkomen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach zachtjes en twijfel weer. 'Niet bewegen.' zeg ik even zachtjes. Er zijn dingen die ik moet heruitzoeken, hoeveel ik aankan zonder dat ik weer in elkaar krimp om wat dan ook. Ik druk aarzelend mijn lippen even op de zijne en voel niets van angst. 'Oke kussen gaat dus nog.' zeg ik met een glimlachje. Misschien komt het omdat hij me gered heeft, dat ik daarom zo op zijn aanrakingen reageer terwijl ik bij Les al door gewoon haar arm om me te voelen verstijf.

    Joshua
    Ik stoot door en glimlach even als ze klaarkomt. Een paar tellen later kom ik ook en ik ga uit haar. Ik trek de condoom uit en gooi die in de vuilnisbak. Ik doe die straks wel weg. Ik ga naast haar liggen en trek haar tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik liet haar weer rustig begaan en verplichtte mijn lichaam niet te reageren op haar kus, zelfs niet op een liefdevolle manier. Ik glimlachte bij haar woorden. Langzaam ging ik rechtop zitten en liet ondertussen Mayra in mijn armen glijden.
    "Ik hou van je." zei ik zacht tegen Alexi, terwijl ik haar aankeek.

    Braxlin
    Ik keek meteen naar hem op, nadat hij me tegen zich aan had getrokken. Ik hief mijn hand, om opnieuw over zijn kaak te strelen. Mijn vingers gingen over zijn voorhoofd en weer beneden naar zijn lippen.
    "Waarom ben je zo mooi?" vroeg ik zachtjes en glimlachte weer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    TOPIC

    Alexi
    'Ik ook van jouw, verwijt jezelf niet wat er gebeurt is ok? Blijkbaar zou hij me vroeg of laat te pakken hebben gekregen.' zeg ik zachtjes. 'Hij hield ons in de gaten.' Ik kijk hem liefdevol aan. 'Als het iemands schuld is dan is het die van Flip.' Ik streel weer zachtjes over zijn wang en druk nog een teder kusje op zijn lippen.

    Joshua
    Ik glimlach 'Ik ben niet mooi.' zeg ik en druk weer een kusje op haar lippen. 'Roosje? Ik moet je iets vertellen.' zeg ik zachtjes en bijt op mijn lip. Nu komt het, nu moet ik haar vertellen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik lach en kijk haar aan. 'Hm wil je anders een bisnummer?' vraag ik grinnikend. Nee babyfoto's zijn niet leuk om te tonen, misschien later, als we zelf een kindje verwachten maar eerder niet.


    Leslie Day
    'Jaaaaa ik wil een bisnummer,' zeg ik breed glimlachend. Ik leun tegen hem aan en kijk naar hem. Ik strijk een lok achter mijn oor en kijk dan even naar het uitzicht. Het is hier mooi en dat had ik niet verwacht. Want eigenlijk is dit heel simpel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik knoop mijn hemd los en laat die zo hangen. 'Nou meer naakt krijg je niet te zien.' lach ik zachtjes en streel zachtjes over haar buik. Ik doe het weer, het buik koesteren zonder dat ik het door heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn hemd gaat los maar meer krijg ik ook niet. Ik pruil licht. 'Wie heeft er hier nou een push up?' Zeg ik tegen hem. 'Het is kerst, dan hoor je toch iets te doen voor anderen.' Ik bijt op mijn lip en kijk hem met een lachje aan. Mijn vinger gaat over zijn borstkas. Jake streelt over mijn buik en ik kijk Jake aan. Baby's..


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.