• Ik ben nieuw hier dus ik dacht, laat ik me even voorstellen. Ik zal even kort iets over mezelf vertellen voor degene die het interesseert.

    Oké, ik heet dus Christopher en ik ben 17 jaar. Ik houd enorm veel van muziek, kunst en mode. Mijn hobby's zijn daarom ook tekenen, cosplayen, muziek luisteren, shoppen en lekker foto's posten op mijn blog. (: Mijn favoriete band is sowieso MUSE en ik ga deze binnenkort live zien. Ik ben heel erg enthousiast haha! Ik houd ook best wel van gamen. Er is niks boven een goede first person shooter. Also, strips! Ik houd van strips! Homestuck is mijn favoriet.

    Je voelt 'm al aankomen, ik cosplay ook Homestuck. Voor die enkeling die cosplayen niet kent, het staat voor costume play. Je trekt dus een kostuum aan en gedraagt je als die character. Ik maak al mijn kostuums zelf (ik houd best wel van kleding maken/bewerken) en ga best vaak naar conventies. Ik heb tot nu toe kostuums gemaakt van de volgende characters: Sollux, blind Sollux, Dave, Davesprite, Meenah, Aranea (niet zelf gedragen haha), Terezi (ook voor iemand anders) en Psiioniic uit Homestuck. Naast Homestuck heb ik ook gecosplayed uit Borderlands (een psycho op de Elf Fantasy Fair), een eigen character en binnenkort Marshall Lee uit Adventure time. Heb echt zin om Marshall te doen! Hij is zo episch.

    Haha even iets meer over mezelf nog. Ik houd ook erg van simpele dingen zoals natuur, wandelen, steden, plekken waar mensen zijn, dieren, parken, geluiden (geluiden zijn gewoon leuk haha), etc. Waar ik minder van houd is pesten, roddelen, mensen die onaardig doen, vooroordelen, homo haters, alleen zijn, regels, middelbare school, mensen die anderen beledigen, etc. Ik ben misschien een beetje overdreven aardig want ik kan het echt niet uit staan als mensen om wat voor reden dan ook onaardig doen haha.

    Hmm. Meer heb ik even niet te vertellen. Anders wordt dit ook zo lang. Ik kijk er naar uit mensen te leren kennen! Wees niet bang me aan te spreken, ik zal niet bijten.

    Hier een derpy cosplay foto. Raad maar welke van de twee ik ben.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Anguish schreef:
    (...)



    En Mitchell is ook niet op zoek naar liefde, die heeft 'ie immers al, as you already know.

    Wat heeft hij hiermee te maken? ._.


    -

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    (Mengt zich in het gesprek)
    't Is meer dat je je zo uitgebreid hebt voorgesteld. Nou is het ook een punt dat een aantal mensen (lees: o.a. ik) dan een beetje lui zijn en dan niet zo uitgebreid terugreageren, maar ik weet dat hier zat mensen zijn (je hebt ze zelf al leren kennen) die dan net zo uitgebreid terugreageren.

    For the record: Sofie, 16, mede Muse-fan :'D, speelt piano, houdt van schrijven, maar heeft het op het moment te druk om daar aan te doen (en heeft een inspiblock, waarschijnlijk vanwege dat ik een beetje dolverliefd ben op mijn vriendje ^^). O, en Chaot is een mijn tweede naam ;P
    Aangenaam :')


    Haha dat verklaart wat! Om eerlijk te zijn boeit het me ook niet waarom. Ik vind het gewoon leuk!

    Oh, ga je ook naar het concert? Also, leer me piano spelen. En leuk dat je een vriendje hebt! Moet je trots op zijn. Er zijn genoeg mensen die dat niet hebben.

    Chaotisch............ daar weet mijn moeder alles van zodra ze mijn kamer betreed.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Genius schreef:
    (...)
    Wat heeft hij hiermee te maken? ._.


    Ik weet niet eens wie het is, omfg.


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Haha verstandig is stiekem mijn tweede naam. (:

    Ik zag je daar ook niet voor aan hoor! Zo snel oordeel ik niet. En je lijkt me ook gewoon geïnteresseerd, niet aandacht vragerig (vanaf nu is dat een woord, shoosh). En al was dat zo, ik vind het allemaal best. Als mensen mijn aandacht willen mogen ze het best krijgen. Als ze maar niet denken dat ze allemaal mijn liefde krijgen, want zo makkelijk gaat dat niet!

    Stiekem wordt 'ie wel homo voor mij. Dat weet hij alleen nog niet.

    Ik weet wel zeker dat ik bij Nikki blijf. *O* Ze is veel te lief en geweldig.
    Dus helaas, je hebt geen kans bij mij :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Ik weet niet eens wie het is, omfg.

    Ik ben Mitchell :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik weet wel zeker dat ik bij Nikki blijf. *O* Ze is veel te lief en geweldig.
    Dus helaas, je hebt geen kans bij mij :Y)


    Zie je, ontkenningsfase.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik ben Mitchell :x


    Hallo daar.


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Zie je, ontkenningsfase.

    Het is geen ontkenning als je er heel erg van overtuigd ben dat je bij iemand blijft.
    MicroCuts schreef:
    (...)

    Hallo daar.

    Hoi.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Haha verstandig is stiekem mijn tweede naam. (:

    Ik zag je daar ook niet voor aan hoor! Zo snel oordeel ik niet. En je lijkt me ook gewoon geïnteresseerd, niet aandacht vragerig (vanaf nu is dat een woord, shoosh). En al was dat zo, ik vind het allemaal best. Als mensen mijn aandacht willen mogen ze het best krijgen. Als ze maar niet denken dat ze allemaal mijn liefde krijgen, want zo makkelijk gaat dat niet!

    Stiekem wordt 'ie wel homo voor mij. Dat weet hij alleen nog niet.


    Dat zou ik maar niet proberen, lolol. Ik heb namelijk een aantal stemmen in mijn hoofd die door bepaalde dingen moordlustig kunnen worden... Pas maar op haha.


    Your make-up is terrible

    Welkom mede cosplayer ^^ ik weet haast zeker dat ik jou ook ergens op Animecon of Abunai had gezien XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat zou ik maar niet proberen, lolol. Ik heb namelijk een aantal stemmen in mijn hoofd die door bepaalde dingen moordlustig kunnen worden... Pas maar op haha.


    Zo zo, ik ben bang.


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Haha dat verklaart wat! Om eerlijk te zijn boeit het me ook niet waarom. Ik vind het gewoon leuk!

    Oh, ga je ook naar het concert? Also, leer me piano spelen. En leuk dat je een vriendje hebt! Moet je trots op zijn. Er zijn genoeg mensen die dat niet hebben.

    Chaotisch............ daar weet mijn moeder alles van zodra ze mijn kamer betreed.

    Nee. -sadface- Mijn zus en vriendin gaan waarschijnlijk wel, maar ik heb toetsweek (fack mijn school), en ik heb de verstandige (staat schijnbaar ook nog ergens in mijn persoonlijke woordenboek) beslissing genomen om niet naar het concert te gaan en het vriendje van mijn vriendin het kaartje te geven... Ik vind het héél jammer, maar het is niet anders. Ik ga ook niet 4 juni, though, aangezien mijn zus dan jarig is, en grote week dat ik dan ook verschrikkelijk druk heb voor school, aangezien het dan het eind van het jaar is...
    Ehhh, ehhh. Waar woon je? Dan ligt het eraan of je zin hebt om naar mij toe te komen. Ik heb het vééél te druk nu -.-
    Ja, ik ben ook superhappy :'D

    Hehe, die van mij op het moment ook. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Oromis schreef:
    (...)
    Hoi.


    Maar stiekem! Stiekem wel! Haha. Neem me please niet serieus, ik lul altijd van dit soort dingen.


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Ik weet niet eens wie het is, omfg.

    Is ook niet belangrijk om te weten verder, ik vroeg het me gewoon af. :Y)


    -

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Maar stiekem! Stiekem wel! Haha. Neem me please niet serieus, ik lul altijd van dit soort dingen.

    Had je vast wel gewild he? (wbw) Helaas ben ik bezet voor de komende 100 jaar. Dat had ik allang door, don't worry :Y)

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 22:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.