• Ik ben nieuw hier dus ik dacht, laat ik me even voorstellen. Ik zal even kort iets over mezelf vertellen voor degene die het interesseert.

    Oké, ik heet dus Christopher en ik ben 17 jaar. Ik houd enorm veel van muziek, kunst en mode. Mijn hobby's zijn daarom ook tekenen, cosplayen, muziek luisteren, shoppen en lekker foto's posten op mijn blog. (: Mijn favoriete band is sowieso MUSE en ik ga deze binnenkort live zien. Ik ben heel erg enthousiast haha! Ik houd ook best wel van gamen. Er is niks boven een goede first person shooter. Also, strips! Ik houd van strips! Homestuck is mijn favoriet.

    Je voelt 'm al aankomen, ik cosplay ook Homestuck. Voor die enkeling die cosplayen niet kent, het staat voor costume play. Je trekt dus een kostuum aan en gedraagt je als die character. Ik maak al mijn kostuums zelf (ik houd best wel van kleding maken/bewerken) en ga best vaak naar conventies. Ik heb tot nu toe kostuums gemaakt van de volgende characters: Sollux, blind Sollux, Dave, Davesprite, Meenah, Aranea (niet zelf gedragen haha), Terezi (ook voor iemand anders) en Psiioniic uit Homestuck. Naast Homestuck heb ik ook gecosplayed uit Borderlands (een psycho op de Elf Fantasy Fair), een eigen character en binnenkort Marshall Lee uit Adventure time. Heb echt zin om Marshall te doen! Hij is zo episch.

    Haha even iets meer over mezelf nog. Ik houd ook erg van simpele dingen zoals natuur, wandelen, steden, plekken waar mensen zijn, dieren, parken, geluiden (geluiden zijn gewoon leuk haha), etc. Waar ik minder van houd is pesten, roddelen, mensen die onaardig doen, vooroordelen, homo haters, alleen zijn, regels, middelbare school, mensen die anderen beledigen, etc. Ik ben misschien een beetje overdreven aardig want ik kan het echt niet uit staan als mensen om wat voor reden dan ook onaardig doen haha.

    Hmm. Meer heb ik even niet te vertellen. Anders wordt dit ook zo lang. Ik kijk er naar uit mensen te leren kennen! Wees niet bang me aan te spreken, ik zal niet bijten.

    Hier een derpy cosplay foto. Raad maar welke van de twee ik ben.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Oromis schreef:
    (...)
    Had je vast wel gewild he? (wbw) Helaas ben ik bezet voor de komende 100 jaar. Dat had ik allang door, don't worry :Y)


    Is het niet een open relatie ofzo? Ik voel me zo enorm aangetrokken omg. Ik weet niet eens hoe je eruit ziet maar TOCH!


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Is het niet een open relatie ofzo? Ik voel me zo enorm aangetrokken omg. Ik weet niet eens hoe je eruit ziet maar TOCH!

    Nee, 100% closed. Alleen Nikki en ik, niemand anders is toegestaan. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Is het niet een open relatie ofzo? Ik voel me zo enorm aangetrokken omg. Ik weet niet eens hoe je eruit ziet maar TOCH!


    Sorry voor het inbreken voor het storen in je gezellige gesprek met Oromis maar aangezien je van mode houd, vroeg ik mij af of je ook lid bent van Polyvore.


    Physics is awesome

    Hahahah welkom hier! Voor de zoveelste keer maargoed!

    Jij komt vet gezellig over hahaha! Dus het zal vast wel goedkomen!

    Pfft iets over mezelf.. Hmm ben slecht in dit soort dingen. Ik en Nora in elk geval 19 jaar. Houd heel veel van reizen, film,muziek,natuur, festivals bezoeken en concerten! Eigelijk ook heel veel feesten.

    Als je iets wilt weten vraag maar! Beantwoord het alleen wel morgen.. kom net terug van Madrid dus moet even 4 nachten slaap inhalen!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Qiayau schreef:
    Hahahah welkom hier! Voor de zoveelste keer maargoed!

    Jij komt vet gezellig over hahaha! Dus het zal vast wel goedkomen!

    Pfft iets over mezelf.. Hmm ben slecht in dit soort dingen. Ik en Nora in elk geval 19 jaar. Houd heel veel van reizen, film,muziek,natuur, festivals bezoeken en concerten! Eigelijk ook heel veel feesten.

    Als je iets wilt weten vraag maar! Beantwoord het alleen wel morgen.. kom net terug van Madrid dus moet even 4 nachten slaap inhalen!


    Hé, ik ken ook iemand die net terug is uit Spanje.


    Your make-up is terrible

    Encantada, ofwel: Aangenaam!

    Je klinkt erg aardig.
    Een aantal passies deel ik. Nu ik nog eens kijk eigenlijk maar één; muziek luisteren. Ik heb echt een hekel aan shoppen, ik weet het, ik ben een slechte vrouw..
    Cosplayen is niet helemaal mijn ding, ik prefereer schrijven en lezen, dat zijn wel mijn passies.
    Pesten, roddelen, mensen die onaardig doen, vooroordelen, homo haters en mensen die anderen beledigen hekel ik ook. Soms zinkt mijn vertrouwen in de mensheid echt heel diep... -.-
    Maar enfin, ik bijt ook niet, dus mocht je zin hebben om met iemand te babbelen, je mag mijn GB altijd spammen of me gewoon PB'en. :)


    Bad decisions make good stories.

    Hoihoi, welkom op Quizlet dan! Ik zit zelf een weekje (of inmiddels al twee?) op Quizlet en ik heb de moeite niet genomen om daar een topic voor te maken, omdat ik nooit zo goed weet wat ik over mezelf moet vertellen. Maar ik ben dus Margriet, achttien jaar jong. Ik heb niet zo veel verstand van cosplay en gamen enzo (hoewel ik je voor dat laatste wel naar mijn vriend kan verwijzen o.o), maar ik wandel graag met mijn hond door het bos of de weilanden of langs de vijver achter thuis, en ik houd ook van steden en reizen. Oh, en ik houd ook van shoppen en muziek. Tekenen vind ik ook erg leuk, maar ik doe dat tegenwoordig zelden of niet, dus ik weet niet zeker of ik dat nog tot mijn hobby mag rekenen.

    Aardige mensen zijn leuk, dus dat is altijd goed. C:

    Ik gok dat je degene met bril bent.


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."

    Weet je dat het mij een hele tijd heeft gekost om uit te vogelen dat dit een website was met voornamelijk meisjes :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw
    zometeen komt er nog een deel 2


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hoi, welkom op Quizlet (:
    Ik ben Eline en ik ben ook 17. Nice to meet you ^^


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    kittje schreef:
    Wauw
    zometeen komt er nog een deel 2


    Hahaha, ik lach me dood!


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Haha dan ken je de ouder nummers niet erg goed. Dit is van Origin of Symmetry uit 2001. Nummer 8 van de CD als ik het me goed herinner. Dat is hun tweede en naar mijn mening beste album. Ik vind hun nieuwe nummers ook ERG mooi, maar heel anders dan wat ze eerder maakten. Mijn smaak gaat vooral naar Origin of Symmetry, Hullaballoo en Do We Need This. Alhoewel ik de Exogenesis van The Resistance erg mooi vind, misschien zelfs het beste wat ze ooit hebben gemaakt. En Animals en The 2nd Law van hun laatste album was ook geweldig vind ik zelf.

    Oh god wat erg! Dat album heb ik zelf (Origin of Symmetry is zelfs het enige album dat ik heb ;$). Het is nummer 7 van de CD(A)
    Ik voel me echt slecht nu :x Zo kom ik echt wanna-be over, maar dat ben ik niet! Ik vind Muse echt geweldig maar er zijn gewoon een aantal nummers die ik echt heel goed vind en die ik meestal luister en ik heb me nooit heel erg verder verdiept in andere nummers.
    Dat moest ik even rechtzetten;$


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Hi there!
    Ik ben Mara, onderhand al ruim twee jaar verslaafd aan Q. Forum, stories, daar ben ik erg veel te vinden.
    Cool dat je cosplayed! Zelf doe ik het niet, maar ik ken wel mensen die het doen.
    Zelf ben ik 15, zit onderhand in 5 VWO (bijna van die hel af), en ik wordt op het moment doodgegooid met open dagen van universiteiten, wat dat zit er dan weer aan te komen.
    That's pretty much me.
    Oh!
    Ik ben een die-hard ginger, and I'm bloody proud of it!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Hoi hoi
    *kijkt naar de eerste regel van je bericht* *kijkt naar de rest van je bericht* Jup heel kort. x'D
    Anyways, ik ben Kim, hoi.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Welkom op Quizlet! Je kunt niet meer terug...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.