• Ik ben nieuw hier dus ik dacht, laat ik me even voorstellen. Ik zal even kort iets over mezelf vertellen voor degene die het interesseert.

    Oké, ik heet dus Christopher en ik ben 17 jaar. Ik houd enorm veel van muziek, kunst en mode. Mijn hobby's zijn daarom ook tekenen, cosplayen, muziek luisteren, shoppen en lekker foto's posten op mijn blog. (: Mijn favoriete band is sowieso MUSE en ik ga deze binnenkort live zien. Ik ben heel erg enthousiast haha! Ik houd ook best wel van gamen. Er is niks boven een goede first person shooter. Also, strips! Ik houd van strips! Homestuck is mijn favoriet.

    Je voelt 'm al aankomen, ik cosplay ook Homestuck. Voor die enkeling die cosplayen niet kent, het staat voor costume play. Je trekt dus een kostuum aan en gedraagt je als die character. Ik maak al mijn kostuums zelf (ik houd best wel van kleding maken/bewerken) en ga best vaak naar conventies. Ik heb tot nu toe kostuums gemaakt van de volgende characters: Sollux, blind Sollux, Dave, Davesprite, Meenah, Aranea (niet zelf gedragen haha), Terezi (ook voor iemand anders) en Psiioniic uit Homestuck. Naast Homestuck heb ik ook gecosplayed uit Borderlands (een psycho op de Elf Fantasy Fair), een eigen character en binnenkort Marshall Lee uit Adventure time. Heb echt zin om Marshall te doen! Hij is zo episch.

    Haha even iets meer over mezelf nog. Ik houd ook erg van simpele dingen zoals natuur, wandelen, steden, plekken waar mensen zijn, dieren, parken, geluiden (geluiden zijn gewoon leuk haha), etc. Waar ik minder van houd is pesten, roddelen, mensen die onaardig doen, vooroordelen, homo haters, alleen zijn, regels, middelbare school, mensen die anderen beledigen, etc. Ik ben misschien een beetje overdreven aardig want ik kan het echt niet uit staan als mensen om wat voor reden dan ook onaardig doen haha.

    Hmm. Meer heb ik even niet te vertellen. Anders wordt dit ook zo lang. Ik kijk er naar uit mensen te leren kennen! Wees niet bang me aan te spreken, ik zal niet bijten.

    Hier een derpy cosplay foto. Raad maar welke van de twee ik ben.


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Haha, nou, dan moet je mijn gedachtes maar eens lezen. Ik ben altijd bezig met filosoferen over het leven en de wereld. Ik val mensen er liever niet mee lastig eigenlijk. Toch grappig dat je dat vindt! Vaak vinden mensen het vervelend en zien ze het als kritiek.. ):

    Volgens mij kan jij niet echt kritiek geven, ben je veel te positief voor. (Dat is positief bedoeld.)


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Kiriyama schreef:
    Welkom op Q ^^
    Oeh, nice, je cosplayt :3
    Doe ik ook, en nog wel meer mensen op Q, alleen cosplayen wij manga figuren, geen idee of Homestuck een manga is, ik ken het niet x3
    Stuur anders maar een linkje van de site waar ik hem kan lezen (:


    Wat leuk dat je cosplayt! Misschien moeten we eens meeten op een con ofzo, is altijd gezellig.
    Homestuck is een webcomic, geen manga haha. Nee, lees het maar niet. Het neemt je leven in beslag. Quizlet is er niet mee te vergelijken. Homestuck is net alsof de duivel zijn eigen webcomic heeft. Nooit lezen! Hier een video over hoe erg je het niet(!) moet lezen:



    Hier is de link naar de strip: www.mspaintadventures.com (:


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Haha, dat is oké! Is ook lastig te zien met al die schmink.

    - Oh god, ik houd van zoveel! Ik vind wokken zo heerlijk. Soms wok ik zelf wel. Ik houd ook enorm veel van spagetti carbonnara, terwijl ik spagetti normaal niet zo vind. Indonesisch eten vind ik ook super en ook leuk om te maken. En pizza, nomnomnom.
    - Rood! Ik houd erg veel van rood! En zwart en grijs en blauw.
    - Nah, dat vind ik zo'n raar iets, een lievelingsgetal haha.
    - 39/40. Kleine voetjes.
    - We hebben kippen, telt dat? En één haan. Mijn vader heeft een kat.
    - Oké, ik luister letterlijk niks anders dan MUSE. Heb in het verleden wel veel Linkin Park geluisterd. Ik vind eigenlijk alle muziek wel leuk! Klassiek is mooi. Maar ook pop, rock, hip hop, metal, gothic, jazz, etc. etc.
    - Die heb ik niet. Ik vind zo veel films leuk. 28 Days Later was erg sterk vond ik, leuke muziek ook. En nog een heleboel films die ik even niet zo één twee drie kan benoemen.
    - Adventure Time!
    - Ik heb echt een bril nodig ja haha. Maar die heb ik eigenlijk nooit op...

    Wat veel vragen zeg! No worries, vind ik leuk om te beantwoorden. (:


    Je komt op mij over als iemand die niet zo goed kan kiezen.

    En als je het toch leuk vind om vragen te beantwoorden, dan heb ik er nog wel een paar voor je. En ik ben nogal nieuwsgierig dus ja, als ik dan vragen mag stellen dan maak ik daar ook wel gebruik van.

    Welk seizoen vind je het leukst en waarom? (Je mag er maar een kiezen)
    Heb je ooit gerookt of rook je?
    Wat zou jij het liefst voor kerstmis krijgen als cadeau?
    Vier je liever Sinterklaas of liever kerstmis?


    Physics is awesome

    Howell schreef:
    (...)
    Volgens mij kan jij niet echt kritiek geven, ben je veel te positief voor. (Dat is positief bedoeld.)


    Ik kan alleen positieve kritiek geven! (: Haha, nee maar bedankt. Dat vind ik lief van je.

    Mensen vinden me eigenlijk wel eens te positief en worden bang van me. Misschien ligt het daar aan. Best gek eigenlijk. Maar ach, het kan me niet zoveel schelen eigenlijk!


    I look inside myself and see my heart is black.

    Eyes schreef:
    (...)

    Je komt op mij over als iemand die niet zo goed kan kiezen.

    En als je het toch leuk vind om vragen te beantwoorden, dan heb ik er nog wel een paar voor je. En ik ben nogal nieuwsgierig dus ja, als ik dan vragen mag stellen dan maak ik daar ook wel gebruik van.

    Welk seizoen vind je het leukst en waarom? (Je mag er maar een kiezen)
    Heb je ooit gerookt of rook je?
    Wat zou jij het liefst voor kerstmis krijgen als cadeau?
    Vier je liever Sinterklaas of liever kerstmis?


    Ja, zelfs mijn schoenmaat kon ik niet kiezen. Wat moet het toch worden van mijn leven.

    - Oké ik twijfel zo erg nu. Ik denk toch echt zomer, ondanks dat het minder gezellig is is het wel lekker warm dan en kun je de leukste kleren dragen. (:
    - Ja ik heb gerookt en ik rook heel soms op feestjes.
    - Oeps. Uhm. Een Homestuck hoodie!
    - Wij vieren allebei! Maar ik vind kerst het leukste, qua sfeer. Wij krijgen dan nooit echt kado's.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Villique schreef:
    (...)Dat dénk ik niet, er zijn al meer doden gevallen door het Q-virus (cat)


    Holy shit, ik vrees voor m'n leven!


    I look inside myself and see my heart is black.

    Assassin schreef:
    Hoi, ik ben Nikki. :Y) Het meest levenloze lid van Quizlet, aangezien ik op 1 sta in de topleden lijst langst online haha. That's all you need to know, I guess. Oh, en ik draai samen met Oromis eens in de maand of twee keer de Quizlet radio.


    In dat geval kunnen wij wel eens buddies worden. Hoi, ik ben Christopher, het meest levenloze lid van Tumblr, Smackjeeves en DeviantART bij elkaar! Haha. Awesome is dat trouwens!


    I look inside myself and see my heart is black.

    Anguish schreef:
    (...)

    Oh je zou mij er nooit mee lastig vallen. Ik denk zelf namelijk ook te veel over dingen na tot mensen er gek van worden. :'D
    Wel raar dat mensen het opvatten als kritiek. Geen van de uitspraken die ik van je heb gelezen, zag ik als kritiek. o.o


    Haha, mensen vinden me altijd eng ofzo. Soms denk ik wel eens dat ze jaloers zijn omdat ik zo mezelf ben en zo erg positief ben. Nou ja, moeten ze lekker zelf weten. Ik heb er geen last van. En misschien moeten we eens gedachtes uitwisselen!


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    In dat geval kunnen wij wel eens buddies worden. Hoi, ik ben Christopher, het meest levenloze lid van Tumblr, Smackjeeves en DeviantART bij elkaar! Haha. Awesome is dat trouwens!


    Nou, dat word een mooi evenwicht. Jij denkt erg wit, ik erg zwart en veel online. :Y) gezellig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, dat word een mooi evenwicht. Jij denkt erg wit, ik erg zwart en veel online. :Y) gezellig.


    Oh wat worden we een mooi stel samen! Dat ruik ik nu al.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Oh, vraagje, waar komt je username vandaan?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Howell schreef:
    Oh, vraagje, waar komt je username vandaan?


    Het komt van een goed nummer van MUSE (ze zijn allemaal goed maar shoosh). (: Micro Cuts dus. Hij zingt daar zo hoog! En niet eens bewerkt. Vind ik toch zo geweldig.


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Het komt van een goed nummer van MUSE (ze zijn allemaal goed maar shoosh). (: Micro Cuts dus. Hij zingt daar zo hoog! En niet eens bewerkt. Vind ik toch zo geweldig.

    Ik had al zo'n vermoeden. Zeker van het nieuwe album? Die heb ik nog niet zo vaak gehoord omdat ik de oude nummers mooier vind (':


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Oh wat worden we een mooi stel samen! Dat ruik ik nu al.


    Mooi dat je dat kan ruiken, want mijn neus zit verstopt.


    Your make-up is terrible

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Holy shit, ik vrees voor m'n leven!
    Dat kan! Maar je kunt je ook inenten! Dus als je me nu vijf euro geeft, zal ik dat even doen :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf