• Ik ben nieuw hier dus ik dacht, laat ik me even voorstellen. Ik zal even kort iets over mezelf vertellen voor degene die het interesseert.

    Oké, ik heet dus Christopher en ik ben 17 jaar. Ik houd enorm veel van muziek, kunst en mode. Mijn hobby's zijn daarom ook tekenen, cosplayen, muziek luisteren, shoppen en lekker foto's posten op mijn blog. (: Mijn favoriete band is sowieso MUSE en ik ga deze binnenkort live zien. Ik ben heel erg enthousiast haha! Ik houd ook best wel van gamen. Er is niks boven een goede first person shooter. Also, strips! Ik houd van strips! Homestuck is mijn favoriet.

    Je voelt 'm al aankomen, ik cosplay ook Homestuck. Voor die enkeling die cosplayen niet kent, het staat voor costume play. Je trekt dus een kostuum aan en gedraagt je als die character. Ik maak al mijn kostuums zelf (ik houd best wel van kleding maken/bewerken) en ga best vaak naar conventies. Ik heb tot nu toe kostuums gemaakt van de volgende characters: Sollux, blind Sollux, Dave, Davesprite, Meenah, Aranea (niet zelf gedragen haha), Terezi (ook voor iemand anders) en Psiioniic uit Homestuck. Naast Homestuck heb ik ook gecosplayed uit Borderlands (een psycho op de Elf Fantasy Fair), een eigen character en binnenkort Marshall Lee uit Adventure time. Heb echt zin om Marshall te doen! Hij is zo episch.

    Haha even iets meer over mezelf nog. Ik houd ook erg van simpele dingen zoals natuur, wandelen, steden, plekken waar mensen zijn, dieren, parken, geluiden (geluiden zijn gewoon leuk haha), etc. Waar ik minder van houd is pesten, roddelen, mensen die onaardig doen, vooroordelen, homo haters, alleen zijn, regels, middelbare school, mensen die anderen beledigen, etc. Ik ben misschien een beetje overdreven aardig want ik kan het echt niet uit staan als mensen om wat voor reden dan ook onaardig doen haha.

    Hmm. Meer heb ik even niet te vertellen. Anders wordt dit ook zo lang. Ik kijk er naar uit mensen te leren kennen! Wees niet bang me aan te spreken, ik zal niet bijten.

    Hier een derpy cosplay foto. Raad maar welke van de twee ik ben.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Hoi! Welkom op Q!
    Ik ben Anne. Over een maand min één dag word ik 19 (dat voelt echt oud). Ik houd ook erg van muziek. Mijn familie zegt wel eens dat ik muziek adem, haha. Ik verzamel cd's en heb nu al een behoorlijke verzameling (528 stuks). En net als de meeste Q'ers houd ik van lezen en schrijven.
    Als je meer wilt weten mag je gerust een berichtje sturen (:
    Anyway, veel plezier op Quizlet. Je zult het vast leuk vinden!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Van mij ook een welkom op Quizlet ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hello,
    Welkom op Quizlet (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Heey Christopher! Wat leuk dat je Quizlet nu ook gevonden hebt =3
    Grote kans dat je er net zo verslaafd aan raakt als vele van ons :9~ Weet niet of dat een goed teken is, haha

    Maar, van harte welkom op Quizlet! En als je iets te vragen hebt, aarzel dan niet want we helpen je graag! [:

    Welkom dude! That's a lotta text but ya do cool things :D I'm Sam and I like awesome stuff. En ik heb een dwangmatige neiging semi-Engels te schrijven. En deze telefoon lagt als ik de trilfunctie aan heb. Fuu.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hallo en welkom op Quizlet, waar sommige mensen al vrij snel hun ziel zijn verloren. De meeste zijn hem ook al kwijt.
    Zo te zien ben je een jongen, dus behoor je officieel tot het zeldzame volk op Q.
    Veel plezier :'D!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Memoria schreef:
    Ik schat dat jij diegene bent met de bril, aangezien er op je profielfoto ook iemand staat met een bril.:Y)
    Welkom, hallo.
    Ik ben AniekMarlijn. Eigenlijk ben ik er niet heel goed in om mijzelf voorstellen, aangezien er bijna niks over mij te vertellen valt.
    Maar ik met nu stoppen, aangezien ik anders zo mijn bus naar school mis.(:


    •*• Lululu •*•

    Oh ja, als je geen vriendin hebt heb je een grote kans om hier er eentje te vinden. Er zijn namelijk maar 4 à 5 actieve jongens op Quizlet, voor de rest zijn het alleen maar meisjes. Dus keuze genoeg en zelfs als je niet wilt kiezen zullen ze op je springen als bijen op honing. :Y) -spreekt uit ervaring-

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 12:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Weird fact: my last name is muse ahhaa


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Hey Christopher!
    -ik hou van jouw naam -
    Welkom op Quizlet! Leuk dat je je even voorstelt ;D
    Ik ben Vasilisa -meestal Lissa genoemd, als mensen me plagen noemen ze me Vasya- en ik ben 16 jaar. Ik drink geen alcohol, loop altijd met muziek op rond en kan niet tegen stilte's. Ook niet tegen harde knallen overigens.
    Over het algemeen praat ik te veel, gebruik overmatig veel smiley's en ik bijt alleen als je niet aardig doet :')
    Anyway, hopelijk heb je een gezellige tijd op Quizlet!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Helleeeuw,
    Ik ben Erieka. Ze noemen me wel eens Eriepeer of Eer. Ik ben 17 jaar oud sinds kort, ik moet er nog steeds aan wennen, en ben jarig op 1 december. Ik heb bijna de hele dag muziek aan, want muziek is als zuurstof voor mij. Ik heb een grote hekel aan chocolade pinda's terwijl ik chocolade en pinda's los van elkaar wel lust. Ook haat ik een hoop groentes en harde knallen van bijvoorbeeld vuurwerk. Ik kan mij mateloos aan dingen ergeren, zo erg dat deze mijn dag kunnen verpesten hoe leuk die ook was.
    Ik wens je veel plezier op Quizlet en misschien kan je wel leuke contacten leggen met mensen (;

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 16:32 ]


    26 - 02 - '16

    Welkom op Q. *O*
    Nu is je sociale leven definitief verdwenen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bonjour, ik ben Charissa en welkom op Quizlet (:

    Helleu, ik ben Sarah, welkom op Q.


    i put the fun in funeral

    Welkom op Q!
    Ik ben Suuz (:


    From these ashes, I will rise