• Ik ben nieuw hier dus ik dacht, laat ik me even voorstellen. Ik zal even kort iets over mezelf vertellen voor degene die het interesseert.

    Oké, ik heet dus Christopher en ik ben 17 jaar. Ik houd enorm veel van muziek, kunst en mode. Mijn hobby's zijn daarom ook tekenen, cosplayen, muziek luisteren, shoppen en lekker foto's posten op mijn blog. (: Mijn favoriete band is sowieso MUSE en ik ga deze binnenkort live zien. Ik ben heel erg enthousiast haha! Ik houd ook best wel van gamen. Er is niks boven een goede first person shooter. Also, strips! Ik houd van strips! Homestuck is mijn favoriet.

    Je voelt 'm al aankomen, ik cosplay ook Homestuck. Voor die enkeling die cosplayen niet kent, het staat voor costume play. Je trekt dus een kostuum aan en gedraagt je als die character. Ik maak al mijn kostuums zelf (ik houd best wel van kleding maken/bewerken) en ga best vaak naar conventies. Ik heb tot nu toe kostuums gemaakt van de volgende characters: Sollux, blind Sollux, Dave, Davesprite, Meenah, Aranea (niet zelf gedragen haha), Terezi (ook voor iemand anders) en Psiioniic uit Homestuck. Naast Homestuck heb ik ook gecosplayed uit Borderlands (een psycho op de Elf Fantasy Fair), een eigen character en binnenkort Marshall Lee uit Adventure time. Heb echt zin om Marshall te doen! Hij is zo episch.

    Haha even iets meer over mezelf nog. Ik houd ook erg van simpele dingen zoals natuur, wandelen, steden, plekken waar mensen zijn, dieren, parken, geluiden (geluiden zijn gewoon leuk haha), etc. Waar ik minder van houd is pesten, roddelen, mensen die onaardig doen, vooroordelen, homo haters, alleen zijn, regels, middelbare school, mensen die anderen beledigen, etc. Ik ben misschien een beetje overdreven aardig want ik kan het echt niet uit staan als mensen om wat voor reden dan ook onaardig doen haha.

    Hmm. Meer heb ik even niet te vertellen. Anders wordt dit ook zo lang. Ik kijk er naar uit mensen te leren kennen! Wees niet bang me aan te spreken, ik zal niet bijten.

    Hier een derpy cosplay foto. Raad maar welke van de twee ik ben.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Assassin schreef:
    (...)

    Mooi dat je dat kan ruiken, want mijn neus zit verstopt.
    HAHAHAHAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Haha, mensen vinden me altijd eng ofzo. Soms denk ik wel eens dat ze jaloers zijn omdat ik zo mezelf ben en zo erg positief ben. Nou ja, moeten ze lekker zelf weten. Ik heb er geen last van. En misschien moeten we eens gedachtes uitwisselen!


    Doen we!
    Hahah, eng? Da's niet erg. Laat mensen maar bang voor je zijn, dan weten ze tenminste wie de baas is. Positiviteit is juist goed en jezelf zijn natuurlijk al helemaal, grote kans dat ze daar inderdaad jaloers op zijn. Too bad for them! *O*


    everything, in time

    Belangrijkste vraag ooit: Heb je een vriendin? Ik gok dat veel meisjes dat wel willen weten :Y)
    Ik ben al bijna anderhalf jaar samen met Assassin. Ze is geweldig :3

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 18:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Howell schreef:
    (...)
    Ik had al zo'n vermoeden. Zeker van het nieuwe album? Die heb ik nog niet zo vaak gehoord omdat ik de oude nummers mooier vind (':


    Haha dan ken je de ouder nummers niet erg goed. Dit is van Origin of Symmetry uit 2001. Nummer 8 van de CD als ik het me goed herinner. Dat is hun tweede en naar mijn mening beste album. Ik vind hun nieuwe nummers ook ERG mooi, maar heel anders dan wat ze eerder maakten. Mijn smaak gaat vooral naar Origin of Symmetry, Hullaballoo en Do We Need This. Alhoewel ik de Exogenesis van The Resistance erg mooi vind, misschien zelfs het beste wat ze ooit hebben gemaakt. En Animals en The 2nd Law van hun laatste album was ook geweldig vind ik zelf.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Oromis schreef:
    Belangrijkste vraag ooit: Heb je een vriendin? Ik gok dat veel meisjes dat wel willen weten :Y)
    Ik ben al bijna anderhalf jaar samen met Assassin. Ze is geweldig :3


    Haha, om eerlijk te zijn vind ik het niet erg belangrijk dat te vermelden. Als mensen me daarom meer of minder interessant gaan vinden...
    En wat leuk voor jullie! (:


    I look inside myself and see my heart is black.

    Assassin schreef:
    (...)

    Mooi dat je dat kan ruiken, want mijn neus zit verstopt.


    Daarom zeg ik het maar even, om je te helpen.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Villique schreef:
    (...)Dat kan! Maar je kunt je ook inenten! Dus als je me nu vijf euro geeft, zal ik dat even doen :Y)


    Is goed, kan ik het storten op de band of via PayPal?


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Haha, om eerlijk te zijn vind ik het niet erg belangrijk dat te vermelden. Als mensen me daarom meer of minder interessant gaan vinden...
    En wat leuk voor jullie! (:

    Dankjewel :3
    En ik gok erop, dat er een paar mensen op Quizlet zijn die zo zijn, maar goed. Wees lekker jezelf en nogmaals, welkom op Quizlet :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Dankjewel :3
    En ik gok erop, dat er een paar mensen op Quizlet zijn die zo zijn, maar goed. Wees lekker jezelf en nogmaals, welkom op Quizlet :Y)


    Daar heb je wel gelijk in. Nieuwe jongens worden vaak besprongen voor ze ook maar iets gezegd hebben.:W


    everything, in time

    Oromis schreef:
    (...)
    Dankjewel :3
    En ik gok erop, dat er een paar mensen op Quizlet zijn die zo zijn, maar goed. Wees lekker jezelf en nogmaals, welkom op Quizlet :Y)


    Bedankt!

    Om je andere vragen even te beantwoorden. Nee, ik ben geen hipster. Ik heb een enorme hipster instelling en ik draag heel veel hipsterkleding, maar ik ben gewoon Christopher. Ik draag ook vaak genoeg andere kleding en als ik iets leuk vind wat een ander ook leuk vind, is dat helemaal best! Ik houd niet van labels.

    En ik heb geen idee of ik homoseksueel ben. Ook met dat heb ik geen label voor mezelf, alhoewel ik moet zeggen dat het frustrerend van zijn. Ik ga er gewoon vanuit dat ik op beide geslachten val, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik geen kansen misloop haha.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Anguish schreef:
    (...)

    Daar heb je wel gelijk in. Nieuwe jongens worden vaak besprongen voor ze ook maar iets gezegd hebben.:W


    Haha ja ik kreeg wel 3 pagina's aan reacties met dit topic. Misschien doen ze dat altijd, maar ik schrok wel even haha. Ach ja, ik vind het wel leuk dat mensen me zoveel aandacht geven want ik wil graag mensen leren kennen! En ik snap ook wel waarom ze jongens hier bespringen. Het zijn natuurlijk leuke mensen hier dus zo'n kans willen ze niet missen.


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Bedankt!

    Om je andere vragen even te beantwoorden. Nee, ik ben geen hipster. Ik heb een enorme hipster instelling en ik draag heel veel hipsterkleding, maar ik ben gewoon Christopher. Ik draag ook vaak genoeg andere kleding en als ik iets leuk vind wat een ander ook leuk vind, is dat helemaal best! Ik houd niet van labels.

    En ik heb geen idee of ik homoseksueel ben. Ook met dat heb ik geen label voor mezelf, alhoewel ik moet zeggen dat het frustrerend van zijn. Ik ga er gewoon vanuit dat ik op beide geslachten val, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik geen kansen misloop haha.

    Volgens mij had je die vragen niet beter kunnen beantwoorden. Jij bent jij en je draagt geen stempel op je kop. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Bedankt!

    Om je andere vragen even te beantwoorden. Nee, ik ben geen hipster. Ik heb een enorme hipster instelling en ik draag heel veel hipsterkleding, maar ik ben gewoon Christopher. Ik draag ook vaak genoeg andere kleding en als ik iets leuk vind wat een ander ook leuk vind, is dat helemaal best! Ik houd niet van labels.

    En ik heb geen idee of ik homoseksueel ben. Ook met dat heb ik geen label voor mezelf, alhoewel ik moet zeggen dat het frustrerend van zijn. Ik ga er gewoon vanuit dat ik op beide geslachten val, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik geen kansen misloop haha.


    Kijk nu antwoord je weer zo verstandig!

    Ghehe, ja, grote kans dat daar veel meisjes tussen zitten die gewoon graag jouw aandacht [lees: liefde] willen. Zelf neig ik erg naar de philofobie, dus dat was niet mijn bedoeling. Ik bespring gewoon graag nieuwe mensen.

    En Mitchell is ook niet op zoek naar liefde, die heeft 'ie immers al, as you already know.


    everything, in time

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Haha ja ik kreeg wel 3 pagina's aan reacties met dit topic. Misschien doen ze dat altijd, maar ik schrok wel even haha. Ach ja, ik vind het wel leuk dat mensen me zoveel aandacht geven want ik wil graag mensen leren kennen! En ik snap ook wel waarom ze jongens hier bespringen. Het zijn natuurlijk leuke mensen hier dus zo'n kans willen ze niet missen.

    (Mengt zich in het gesprek)
    't Is meer dat je je zo uitgebreid hebt voorgesteld. Nou is het ook een punt dat een aantal mensen (lees: o.a. ik) dan een beetje lui zijn en dan niet zo uitgebreid terugreageren, maar ik weet dat hier zat mensen zijn (je hebt ze zelf al leren kennen) die dan net zo uitgebreid terugreageren.

    For the record: Sofie, 16, mede Muse-fan :'D, speelt piano, houdt van schrijven, maar heeft het op het moment te druk om daar aan te doen (en heeft een inspiblock, waarschijnlijk vanwege dat ik een beetje dolverliefd ben op mijn vriendje ^^). O, en Chaot is een mijn tweede naam ;P
    Aangenaam :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Anguish schreef:
    (...)

    Kijk nu antwoord je weer zo verstandig!

    Ghehe, ja, grote kans dat daar veel meisjes tussen zitten die gewoon graag jouw aandacht [lees: liefde] willen. Zelf neig ik erg naar de philofobie, dus dat was niet mijn bedoeling. Ik bespring gewoon graag nieuwe mensen.

    En Mitchell is ook niet op zoek naar liefde, die heeft 'ie immers al, as you already know.


    Haha verstandig is stiekem mijn tweede naam. (:

    Ik zag je daar ook niet voor aan hoor! Zo snel oordeel ik niet. En je lijkt me ook gewoon geïnteresseerd, niet aandacht vragerig (vanaf nu is dat een woord, shoosh). En al was dat zo, ik vind het allemaal best. Als mensen mijn aandacht willen mogen ze het best krijgen. Als ze maar niet denken dat ze allemaal mijn liefde krijgen, want zo makkelijk gaat dat niet!

    Stiekem wordt 'ie wel homo voor mij. Dat weet hij alleen nog niet.


    I look inside myself and see my heart is black.