• Ik ben nieuw hier dus ik dacht, laat ik me even voorstellen. Ik zal even kort iets over mezelf vertellen voor degene die het interesseert.

    Oké, ik heet dus Christopher en ik ben 17 jaar. Ik houd enorm veel van muziek, kunst en mode. Mijn hobby's zijn daarom ook tekenen, cosplayen, muziek luisteren, shoppen en lekker foto's posten op mijn blog. (: Mijn favoriete band is sowieso MUSE en ik ga deze binnenkort live zien. Ik ben heel erg enthousiast haha! Ik houd ook best wel van gamen. Er is niks boven een goede first person shooter. Also, strips! Ik houd van strips! Homestuck is mijn favoriet.

    Je voelt 'm al aankomen, ik cosplay ook Homestuck. Voor die enkeling die cosplayen niet kent, het staat voor costume play. Je trekt dus een kostuum aan en gedraagt je als die character. Ik maak al mijn kostuums zelf (ik houd best wel van kleding maken/bewerken) en ga best vaak naar conventies. Ik heb tot nu toe kostuums gemaakt van de volgende characters: Sollux, blind Sollux, Dave, Davesprite, Meenah, Aranea (niet zelf gedragen haha), Terezi (ook voor iemand anders) en Psiioniic uit Homestuck. Naast Homestuck heb ik ook gecosplayed uit Borderlands (een psycho op de Elf Fantasy Fair), een eigen character en binnenkort Marshall Lee uit Adventure time. Heb echt zin om Marshall te doen! Hij is zo episch.

    Haha even iets meer over mezelf nog. Ik houd ook erg van simpele dingen zoals natuur, wandelen, steden, plekken waar mensen zijn, dieren, parken, geluiden (geluiden zijn gewoon leuk haha), etc. Waar ik minder van houd is pesten, roddelen, mensen die onaardig doen, vooroordelen, homo haters, alleen zijn, regels, middelbare school, mensen die anderen beledigen, etc. Ik ben misschien een beetje overdreven aardig want ik kan het echt niet uit staan als mensen om wat voor reden dan ook onaardig doen haha.

    Hmm. Meer heb ik even niet te vertellen. Anders wordt dit ook zo lang. Ik kijk er naar uit mensen te leren kennen! Wees niet bang me aan te spreken, ik zal niet bijten.

    Hier een derpy cosplay foto. Raad maar welke van de twee ik ben.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Welkom op Quizlet!

    Ik denk dat jij de rechtse van de twee bent want op je pasfoto staat iemand met een camera en een bril. En degene rechts op de foto heeft ongeveer dezelfde bril op en heeft de band die aan de camera vast zit om zijn nek.

    Ik mag je aan spreken, wat ik fijn vind maar mag ik je ook vragen stellen?


    Physics is awesome

    Hallo, ik ben Manon.
    En tsja, wat moet ik nog meer vertellen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ola ;d! Welkom op Q! Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben hihi ^^!


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Hoooooooooooi ik ben Sandra ;3
    Ik deel alleen de muziek, kunst en mode interesses meer weet ik niet te vertellen ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hai. Ik ben Fahrenheit.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Welkom op Quizlet. =D
    Veel plezier! Maar dat zit normaal wel goed. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Buenos días, als ik het goed schrijf tenminste.
    Talen zijn niet echt mijn ding behalve Nederlands en Engels ^^

    Just in case; welkom welkom!

    De jongens worden weer een lid rijker (:
    Mijn naam is Jaimy, ik zeg dat ik bijna 16 word terwijl dat nog 5 maanden duurt en mij hobby is muziek maken en lezen ^^ klinkt saai.. Is het niet ^^

    Voor de rest, een hele lap tekst is niet aan mij weggelegd. Dus voorlopig houd ik het hier maar gewoon bij.

    Adios :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Welkom Christopher =) hoop je nog lang op quizlet te zullen "zien".
    Ik ben Saskia 19 jaar en houd ook van dieren (:


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Eyes schreef:
    Welkom op Quizlet!

    Ik denk dat jij de rechtse van de twee bent want op je pasfoto staat iemand met een camera en een bril. En degene rechts op de foto heeft ongeveer dezelfde bril op en heeft de band die aan de camera vast zit om zijn nek.

    Ik mag je aan spreken, wat ik fijn vind maar mag ik je ook vragen stellen?


    Bedankt!

    Haha, ik zal het maar verklappen. Die rechter met de hipster bril en camera is Timor, een goede vriend van mij. Ik ben de linker met die hippe zonnebril haha (oké er is maar één linker dus dat was obvious maar shoosh). Voor de foto met die camera had ik de bril en camera van Timor gestolen. Ik krijg binnenkort wel zo'n bril van hem voor mijn verjaardag (die al een tijdje terug was).

    Vraag maar raak! Wat wil je weten? (:


    I look inside myself and see my heart is black.

    Anguish schreef:
    Hallo, welkom!
    Je klinkt in ieder geval heel aardig, haha.(: We hebben niet heel veel gemeen though. Behalve dat we allebei van muziek houden en 17 zijn. Nou ja, ik word over 17 dagen 17, dus ik reken mezelf alvast even tot die groep.8D oh, en mode, dat vind ik ook wel leuk, al trek ik me er niets van aan.

    Maar dat wil niets zeggen, toch? Ik heb meer vrienden die van cosplayen houden en ik vind het wel interessant. Het is alleen niets voor mij omdat ik het lef daar gewoon niet voor heb.:'D
    De dingen die we haten komen wel overeen, lol.

    En nu weet ik niet meer wat ik moet zeggen. Eh, ik ben Marleen en ik vind het onmogelijk te raden wie van de twee jij bent op de foto.(cat)

    Edit: ik heb stiekem je profielfoto ook bekeken in het groot (staat immers in je fotoboek, ghehe) en ik denk dat jij de rechter bent. Die het dichtst bij de camera staat zit. :Y)


    Hallo! Bedankt!
    Haha, thanks, ben blij dat ik een goede eerste indruk heb gemaakt. Jij lijkt me ook aardig.

    Nah, zoiets moet je gewoon doen. Ik ben zelfverzekerd geworden door te cosplayen eigenlijk. Het is echt geniaal om in public places te komen en winkels te crashen in cosplay. Nu ben ik ook veel te zelfverzekerd en doe ik dat soort dingen wanneer het maar kan, maar ach, dat kan iedereen leren!

    Also, de dingen die we "haten" komen denk ik niet erg overeen want ik "haat" niet. Ik vind sommige dingen minder leuk, maar "haat" is iets te zwaar beladen vind ik. Oké, er zijn een paar dingen die ik wel degelijk haat, alleen zijn dat erg persoonlijke en meestal ook pijnlijke dingen. Ik neem het woord "haat" niet snel in de mond.

    Haha ik zal het verklappen. Ik ben de linker. (:


    I look inside myself and see my heart is black.

    Wiarda schreef:
    Welkom, Christopher! Ik ben Jip en als ik zo naar je hobby's kijk, denk ik dat je je hier nog aardig op je plek gaat voelen. :Y)
    Zou ik één ding mogen vragen? Volgens mij heb ik namelijk nu eindelijk iemand gevonden die aan mij uit kan leggen wat in vredesnaam Homestuck is. Ik zie overal Homestuck dingen op Tumblr en mijn dash wordt continu overspoeld met JohnDave dingen en ik heb geen idee waar het allemaal op slaat. (cat)

    Maar goed, welkom dus! Als je vragen ergens over hebt, mag je ze gerust stellen. x)

    EDIT; ben het overigens met Marleen eens. Geen idee welke van de twee jij bent. :'D


    Hallo en bedankt!

    Homestuck. Uitleggen. Oei..... dat gaat 'm niet worden. Gewoon lezen! Homestuck is niet uit te leggen zonder dat ik je een super derpy indruk geef. Homestuck in a nutshell posts zijn vaak te eng voor mensen die het niet kennen haha. Lees het gewoon eens... Oké, niet gewoon eens het is te lang. Neem er eens de tijd voor dan! Haha je zult er geen spijt van hebben.


    I look inside myself and see my heart is black.

    MicroCuts schreef:
    (...)

    Hallo! Bedankt!
    Haha, thanks, ben blij dat ik een goede eerste indruk heb gemaakt. Jij lijkt me ook aardig.

    Nah, zoiets moet je gewoon doen. Ik ben zelfverzekerd geworden door te cosplayen eigenlijk. Het is echt geniaal om in public places te komen en winkels te crashen in cosplay. Nu ben ik ook veel te zelfverzekerd en doe ik dat soort dingen wanneer het maar kan, maar ach, dat kan iedereen leren!

    Also, de dingen die we "haten" komen denk ik niet erg overeen want ik "haat" niet. Ik vind sommige dingen minder leuk, maar "haat" is iets te zwaar beladen vind ik. Oké, er zijn een paar dingen die ik wel degelijk haat, alleen zijn dat erg persoonlijke en meestal ook pijnlijke dingen. Ik neem het woord "haat" niet snel in de mond.

    Haha ik zal het verklappen. Ik ben de linker. (:

    Okay hele stomme vraag maar.. ben jij ooit eens verdrietig?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Welkom, (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    'Sup Chris. You sound nice. :3

    Bond. James Bond.


    According to Adam Levine fairy tales are full of shit, but so is life.