• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.

[ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]

Your make-up is terrible

FiftyShades schreef:
    (...)
    Dan zal ik eens proberen er over te praten, al vind ik het zo lastig. Maar hoe begin je daar dan over?
    Zeg je gewoon 'laten we over seks praten' ?

Of gewoon zoiets als: Denk je dat we een stapje verder kunnen gaan.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Of gewoon zoiets als: Denk je dat we een stapje verder kunnen gaan.

Ja, dat kan natuurlijk ook.
    Ik heb gelukkig nog 2 weken om me er op voor te bereiden. Al weet ik neit of er wel iets gaat gebeuren.
    Dat kwam de vorige keren ook niet toen ik het wel heel graag wilde, maar het niet durfde.

FiftyShades schreef:
    Ik wil graag verder gaan met mijn vriend maar weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken (ben nog maagd). Ik ben niet zo dat ik er over ga beginnen ofzo.
    Iemand tips wat ik kan doen?

Ik heb hetzelfdeee.

Alleen zijn wij allebei 19 en hebben we allebei nog niets gedaan en is dit voor on allebei onze eerste relatie (cat)

Maar eigenlijk wil ik wel meer, maar ik weet niet hoe ik dat duidelijk moet maken.. Hij is geloof ik nog best onzeker over zichzelf en zal zelf niet zo snel verder gaan, tenzij ik wellicht duidelijker ben.. Maar dat is dus het lastige want ik weet niet zo goed hoe (krul) Dit is nogal nieuw voor me (krul)

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Gewoon zeggen: "Ik wil seks, NU! Gimme!" Geen man die dat weerstaat (joehoe)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Lancelot schreef:
    (...)

Ik heb hetzelfdeee.

Alleen zijn wij allebei 19 en hebben we allebei nog niets gedaan en is dit voor on allebei onze eerste relatie (cat)

Maar eigenlijk wil ik wel meer, maar ik weet niet hoe ik dat duidelijk moet maken.. Hij is geloof ik nog best onzeker over zichzelf en zal zelf niet zo snel verder gaan, tenzij ik wellicht duidelijker ben.. Maar dat is dus het lastige want ik weet niet zo goed hoe (krul) Dit is nogal nieuw voor me (krul)

Ah, als je gewoon zegt dat je een stapje verder wilt, dan hoef je nog niet eens lastige benamingen te gaan noemen en alles aan te duiden haha, komt het er vast wel van.

Your make-up is terrible

Haha, nou, het moet binnenkort wel gebeuren anders denk ik dat ik hem ga bespringen :Y)

Maar ik denk inderdaad dat ik het gewoon moet zeggen en duidelijk moet zijn, want ik weet dat alleen echt letterlijk dingen tegen hem zeggen goed helpt. Maar het voelt wel een beetje apart om dat dan te doen en ik moet het dan wel durven (:

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Lancelot schreef:
    (...)

Ik heb hetzelfdeee.

Het is vooral belangrijk dat jullie op je gemak zijn. Gewoon beginnen met zoenen en kijken waar het op uitkomt. Zorg er wel voor dat de condooms in de buurt liggen, maar forceer niets. Wees gewoon intiem met elkaar en kijk of er meer uit rolt dan normaal. Zo niet, dan niet, want nogmaals; forceer het niet. Als je het niet wilt, dan wil je het niet. Je weet meestal dat het gaat gebeuren wanneer de kledingstukken uitgaan en op dat moment gaat het meestal automatisch omdat je dan al een beetje in 'the flow' bent.

Life is hard and then we die

Lancelot schreef:
    Haha, nou, het moet binnenkort wel gebeuren anders denk ik dat ik hem ga bespringen :Y)

Maar ik denk inderdaad dat ik het gewoon moet zeggen en duidelijk moet zijn, want ik weet dat alleen echt letterlijk dingen tegen hem zeggen goed helpt. Maar het voelt wel een beetje apart om dat dan te doen en ik moet het dan wel durven (:

Dat is ook een goede manier, bespring hem gewoon en ruk zijn kleding van de lijf :Y)

[ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 23:26 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Oromis schreef:
    (...)
    Dat is ook een goede manier, bespring hem gewoon en ruk zijn kleding van de lijf :Y)

Wie weet of ik dat nog doe :Y) Ik denk dat ik het misschien nog zou durven ook, want ik wil het gewoon hahaha. Moet eigenlijk wel geniaal zijn (x

Lancelot schreef:
    (...)

Wie weet of ik dat nog doe :Y) Ik denk dat ik het misschien nog zou durven ook, want ik wil het gewoon hahaha. Moet eigenlijk wel geniaal zijn (x

Tja, er is een kans dat hij in lachen uitbarst door je plotselinge actie. Niet om je te beledigen, maar omdat het gewoon zo anders is.
    Ik zou tenminste lachen als Nikki dat opeens zou doen (en daarna vet opgewonden zijn, maar goed.) :x

Dominant en Submissive? Klinkt als de rol die je hebt tijdens SM, haha. Maar maagd ben ik ook niet meer, dus ik weet niet waar ik hoor :')

Niet dat ik op 't moment 'seksueel actief' ben.. Nu 3/4 weken uit met m'n vriend, en mis alles aan hem. De laatste week hoort 'seks' daar ook bij.

"Do you believe monsters are born or made?"

Oromis schreef:
    (...)
    Tja, er is een kans dat hij in lachen uitbarst door je plotselinge actie. Niet om je te beledigen, maar omdat het gewoon zo anders is.
    Ik zou tenminste lachen als Nikki dat opeens zou doen (en daarna vet opgewonden zijn, maar goed.) :x

Haha, ach ja, dan heb ik in ieder geval iets bereikt toch? Ook al moet ie dan misschien eerst lachen haha.

Doe mij maar bij submissive trouwens. :P

Life is hard and then we die

Lancelot schreef:
    (...)

Haha, ach ja, dan heb ik in ieder geval iets bereikt toch? Ook al moet ie dan misschien eerst lachen haha.

Hahaha, ook weer waar. Nou probeer het zou ik zeggen :Y)

PUKKELxDING schreef:
    (...)Het is vooral belangrijk dat jullie op je gemak zijn. Gewoon beginnen met zoenen en kijken waar het op uitkomt. Zorg er wel voor dat de condooms in de buurt liggen, maar forceer niets. Wees gewoon intiem met elkaar en kijk of er meer uit rolt dan normaal. Zo niet, dan niet, want nogmaals; forceer het niet. Als je het niet wilt, dan wil je het niet. Je weet meestal dat het gaat gebeuren wanneer de kledingstukken uitgaan en op dat moment gaat het meestal automatisch omdat je dan al een beetje in 'the flow' bent.

True that. Als er kleren uit gaan kan dat genoeg zeggen, maar je kunt ook stap voor stap verder gaan. Ik had er persoonlijk geen problemen mee om het langzaamaan te doen. Toen ik aan de pil begon waren we er tenminste beide helemaal klaar voor. c:

You are beautiful, you are love.