• Als de jongens van One Direction samen met hun oude schoolvriendinnen op weg zijn naar London om daar samen oude herinneringen op te halen gebeurd er iets vreemds. Een van de meisjes struikelt, lijkt te vallen en verdwijnt op mysterieuze wijze. Ze komen erachter dat ze door een geheime ingang is gevallen en dat ze gevangen is genomen door prins Lucius. Kunnen de jongeren haar redden, de vloek verbreken en tegelijkertijd hun eigen levens redden?
    (Dit is niet gebaseerd op de film: Het pad der zeven zonden! Deze versie gaat anders te werk, er wordt nog een duidelijke uitleg van gegeven.)


    De zonden zijn in ons geval:
    Vraatzucht.
    IJdelheid.
    Jaloezie.
    Lust.
    Nieuwsgierigheid.
    Hebzucht.
    Onwaarheid.

    Regels:
    -Max. twee rollen per personage. En dan wel uit een andere categorie.
    -16+ mag, maar wel een beetje netjes.
    -Als je off topic gaat gebruik je haakjes.
    -Als je meer dan twee dagen niet kunt reageren graag even melden.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen tijd = Niet meedoen.
    -Alleen CxStylinson en Crazylove2x openen de nieuwe topics.
    -Bij vragen kun je contact opnemen met CxStylinson.
    -Als je je niet aan de bovenstaande regels kunt houden zijn wij geneigd om je uit de RPG te zetten.


    Jongens:
    Niall James Horan. IrishCharm.
    Harry Edward Styles. xHazzaStyles.
    Louis William Tomlinson. Crazylove2x.
    Zayn Jawaad Malik. CxStylinson.
    Liam James Payne. MissStoran

    Meisjes (Max 6.)
    -Natalie Olivia Greenwood. CxStylinson.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Rosalie Lauren Angels. Coockies
    -Jenadya (Jena) Rose McLauren . Curlies
    -Jenna Lexi Andrews. Dothraki
    -Destiny Rose Montoya. Malino

    We starten in de auto. Iedereen zit in het grote busje die wordt bestuurt door Louis. Samen zijn ze op weg naar London om daar rustig bij te praten over vroeger. Maar dan eist Natalie dat ze moeten stoppen omdat ze iets langs de weg ziet liggen...

    Information you need:
    -Het pad heef een bepaalde volgorde met verschillende opdrachten. We starten bij nieuwsgierigheid waar je twee paden kunt kiezen. Het eerste pad leidt naar de volgende zonde en bij het andere pad zijn felle kleuren te zien, maar een bord met 'Niet betreden!' Welke weg kies je?
    -Als iemand een zonde begaat en dus de verkeerde beslissing neemt of faalt in de opdracht wordt hij of zij naar het grote kasteel gebracht door prins Lucius. Hier komen ze erachter wie Natalie werkelijk is... De jongeren kunnen ontsnappen, maar alleen als er zes mensen in de kamer zijn. Daarvan worden de twee die het langste in de kamer zitten weer helemaal vooraan bij het pad gezet en moeten ze opnieuw beginnen. Natalie doet gewoon mee met de cyclus. (Dit kan ingewikkeld klinken, maar het leidt zich vanzelf.)


    ^^Dit kan verschrikkelijk verwarrend klinken allemaal! Maar ik en mijn vriendinnetje hebben het allemaal zo uitgewerkt dat het zichzelf wel zal leiden.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Mijn topics]


    I knew you were trouble.

    [Mijn topics. Ik ga nu even wat moeite voor mijn huiswerk doen, dus ik ben binnen een uurtje, hoogstens 2u, terug. :p]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:16 ]


    Take me to wonderland

    (Ik ga weer even dom doen, maar wat betekend dat eigenlijk dat je zegt ''mijn topics''? Ik ben pas nieuw in het RPG leven :$ xD. En IrishCharm succes met je hw xD)


    Let's play a love game.

    CrazyLove2x schreef:
    (Ik ga weer even dom doen, maar wat betekend dat eigenlijk dat je zegt ''mijn topics''? Ik ben pas nieuw in het RPG leven :$ xD. En IrishCharm succes met je hw xD)


    [Hihi geeft niet hoor :p Nou dan neem je zegmaar een abo op dit topic hihi. Dan krijg je een berichtje wanneer er iemand gereageerd heeft :3]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:21 ]


    I knew you were trouble.

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    (Ooooohwwwww. Nou in dat geval: Mijn topics. Ik zat al helemaal in mijn Cat rol xD)


    Let's play a love game.

    (Oké. Ik zal wel beginnen om het makkelijk te houden. Vragen kunnen jullie stellen als het nodig is! :3 De vloek kan trouwens wel verbroken worden hoor... Voordat mensen gaan denken dat ze als idioten blijven ronddwalen. x'D)

    Natalie Olivia Greenwood.

    Ik keek uit het raampje van de auto. Het was zover. Vandaag zou ik Lucius eindelijk kunnen helpen om te ontsnappen uit zijn verschrikkelijke wereldje! Maar dan zou ik deze mensen eerst moeten inpalmen om ze het pad voor me te laten lopen. Als ze allemaal op zouden geven was Lucius vrij...
    Ik blikte langs de weg en merkte dat ik nog honderd meter had te gaan. Ik zou de auto stop moeten zetten, uitstappen en iedereen met me mee moeten lokken naar de geheime doorgang.
    "Stop!" riep ik uiteindelijk met een helder, maar hoog stemmetje. "Daar ligt iets..."
    Nee, daar lag niks. Maar misschien kon ik zo uitstappen. Ik keek Louis smekend aan aangezien hij de auto bestuurde en begon zachtjes aan het portier te rukken. "Zet de auto stil! Dadelijk is het een levend wezen!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jenna Lexi Andrews
    Ik zit in het busje van Louis. We waren eindelijk weer met z'n allen op weg naar Londen om bij te praten. De meiden zag ik wel regelmatig, maar de jongens natuurlijk veel minder, nu ze beroemd waren.
    Ik word wakker geschud uit mijn gedachten als Natalie opeens begint te gillen. 'Stop! Daar ligt iets!' gilt ze. Meteen kijk ik op. Ik kijk uit mijn raampje, maar ik zie niks. 'Waar dan? Wat zie je?' vraag ik verbaast aan Natalie. Ik kon natuurlijk weer helemaal verkeerd kijken. 'Zet de auto stil! Dadelijk is het een levend wezen!' roept Natalie weer. Nu moest Louis het busje wel stil zetten. Je kon dat dier, of misschien zelfs wel iemand, niet aan zijn lot overlaten.
    Ik keek nog een keer naar Natalie, ze zag er erg geschrokken uit.


    I knew you were trouble.

    Louis William Tomlinson.

    Ik had er al helemaal zin in vandaag. We waren bijna in London en daar zouden we dan eindelijk bij kunnen praten, want we hadden elkaar al voor een lange tijd niet meer gezien en gesproken. Natuurlijk wel de jongens, maar met de meiden niet.
    'Stop!' riep iemand opeens 'Daar ligt iets...' ik dacht dat het Natalie was, aan haar stem te horen. Ik probeerde uit het raampje te kijken, maar zag niets liggen.'Zet de auto stil! Dadelijk is het een levend wezen!' smeekte Natalie. Nieuwsgierig als ik was stopte ik de auto. Natalie zou niet snel zo'n grap uit halen dus er moest wel iets aan de hand zijn. Ik draaide me snel om en keek Natalie aan. 'Wat was er dan?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Let's play a love game.

    Liam James Payne
    Ik geeuwde even vermoeid. Het was natuurlijk erg leuk maar ik was nog ontzettend moe van de concerten die we deze week hadden, dus ik was maar al te blij dat we met de jongens en natuurlijk met de meiden weg gingen om bij te kletsen en even rust te hebben zonder gillende fans. Ik werd uit mijn gedachtes gehaald toen ik Nathalie hoorde schreeuwen/gillen dat we moesten stoppen. Ik luisterde wat er was en keek nieuwsgierig naar buiten. Ik liep richting Nathalie. "wat zag je Nath?" vragend kijk ik haar aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Destiny

    Ik kijk ook op en kijk naar voren. Ik heb tot nu toe al bijna heel de weg uit het raam gekeken, natuurlijk ook gepraat maargoed.. Ik kijk naar Natalie en zucht even onhoorbaar. 'Wat is er?' vraag ik en leun een beetje naar voren. Ik tik met mijn vingers op mijn gloednieuwe Iphone 5 en haal een hand door mijn lange haar. Wat is er nou weer aan de hand, serieus?

    [Ik reageer langzaam, ik maak huiswerk..]


    El Diablo.

    Natalie Olivia Greenwood.

    Ik keek de anderen even aan en schudde mijn hoofd. "H-Het leek op een kat. Of ja, een dode kat..." zei ik een beetje afwezig, waarna ik het portier opende en snel uit de auto sprong. Ik stak de straat over, rende naar het gras toe en deed net alsof ik rondkeek. Heel onopvallend veegde ik met mijn voet een aantal bladeren weg die het begin van de cirkel aangaven. De cirkel waar je in moest stappen met je volledige lichaam en daarna naar Lucius' zijn wereld zou gaan. Het pad der zeven zonden zou moeten afleggen om weer veilig terug te komen. Of juist niet... Dat was onze bedoeling tenminste. Ik liep verder de cirkel in en toen ik nog één stap moest zetten deed ik alsof ik struikelde, gevolgd door een ijzige gil. Ik zag de grond dichter op me afkomen, maar net toen ik de grond zou raken verdween ik. Ik belandde zachtjes op het modderige pad en klopte snel mijn kleren af, waarna ik Lucius met een grijns aankeek.
    "Weldra zullen ze hier zijn, mijn broer." fluisterde ik zacht, waarna ik zijn brief aannam, het liet vallen op de grond en met hem vertrok naar het kasteel waar ik een tijdje in een kamer zou zitten. Voedsel en water zou ik stiekem toegestopt krijgen. In mijn hoofd speelde de tekst op de brief zich steeds opnieuw af.

    Volg het pad, het pad der zeven zonden als je het blonde meisje ooit nog terug wilt zien.
    Iedereen kan dit overleven, maar het is een moeilijke taak. Onthoud goed wat de zonden zijn en dan win je dit misschien...
    Nieuwsgierigheid, onwaarheid, lust, jaloezie, ijdelheid, hebzucht en vraatzucht... Hou deze volgorde in je hoofd.
    Volg het pad, toon dat je dit kunt overleven en wie weet... Het leven is jullie misschien wel veroorloofd.


    (Bam, let niet op mijn falende rijmpjes. Er komen er nog meer.^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik.

    Ik zuchtte gefrustreerd. Waarom stopte we in godsnaam voor een of ander dood beest?!
    "Maar als 'ie dood is dan heb je er toch niks meer aan?" vroeg ik op een zachte toon, waarna ik uit het raampje keek en verbaasd mijn hoofd schudde. Ik zag Natalie lopen, struikelen waarna ze gilde en opeens was ze weg!
    "Oké, begin ik soms te hallucineren of verdween Natalie nou opeens?!" riep ik uit, waarna ik door het raampje staarde en Liam onschuldig aankeek. "Kun jij eens even poolshoogte gaan nemen?"
    Ja, wat? Dadelijk was het gevaarlijk... Mooi niet dat ik dan mijn leven ging riskeren. "Neem Louis maar mee."
    Het was ook mijn bedoeling niet dat mijn vrienden hun leven riskeerden, maar goed... Beter hun dan ik op dit opzicht. Ik was namelijk nogal bang voor de dood en dat wilde ik niet tonen. Misschien was Natalie wel voor de grap snel weggerend of zo.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    "H-Het leek op een kat. Of ja, een dode kat" zegt ze stamelend en afwezig. Iets in haar ogen zij me dat ik haar niet moest vertrouwen.
    Ze sprong de auto uit en rende naar het gras en verdween. Ik hoorde wat Zayn zei en ik grinnikte even voor ik knikte."angsthaas" mompelde ik. Buiten was ze er nog steeds niet dus het lag niet aan de ramen. "ehm Zayn het was echt schijnbaar" roep ik weer naar binnen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:49 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jenna Lexi Andrews
    Als Natalie het busje uit stapt sta ik op. Mijn nieuwsgierige karakter kon het niet laten om ook te willen kijken, aangezien ik de kat nog steeds niet had kunnen vinden. Ik loop het busje uit en kijk naar Natalie die al een paar meter voor me staat om te kijken waar die kat lag. Maar als ze een stap wilt zetten, struikelt ze. Ze gilt even en het volgende moment is ze weg. 'Natalie?!' roep ik geschrokken. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en kijk even naar de andere in het busje. Ook die zien er geschrokken uit. Wat gebeurde er net? Hoe kon ze opeens weg zijn?
    Ik loop voorzichtig naar de plek toe achter Liam aan, waar Natalie een paar tellen geleden nog gewoon stond. Hoe kon ze opeens weg zijn?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:54 ]


    I knew you were trouble.