• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Meheh, speeltjes heb ik genoeg eigenlijk. 8D Eens voor meer dan 70 euro tegelijk besteld aan allerlei spul.

    Ik heb laatst van die cuffs voor m'n vriend gekocht. Een shitload aan lingerie en een zweepje. De mijne raakt opgewonden als je 'm blinddoekt en dan kusjes gaat geven. :3

    Gs. Ik geniet weliswaar van dit topic AHAAHA.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    (...)
    Ik heb laatst van die cuffs voor m'n vriend gekocht. Een shitload aan lingerie en een zweepje. De mijne raakt opgewonden als je 'm blinddoekt en dan kusjes gaat geven. :3

    Gs. Ik geniet weliswaar van dit topic AHAAHA.


    Ik had een hele set gekocht met handboeien, voetboeien, masker, zweepje en knevel. 8D Deze om precies te zijn, geweldig.
    Ik heb eigenlijk hopen aan lingerie, alleen is het vooral veel van hetzelfde in andere kleuren en hij merkt het amper op. Het gaat in ieder geval sneller uit dan ik het heb aangekregen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik had een hele set gekocht met handboeien, voetboeien, masker, zweepje en knevel. 8D Deze om precies te zijn, geweldig.
    Ik heb eigenlijk hopen aan lingerie, alleen is het vooral veel van hetzelfde in andere kleuren en hij merkt het amper op. Het gaat in ieder geval sneller uit dan ik het heb aangekregen.
    Oh God, bij jou ook al. Dan doe ik m'n best om me ineen Agent Provocateur-korset te proppen, heeft meneer alleen aandacht voor de boezem die zo snel mogelijk zichtbaar moet worden voor hem. Hij vindt het vaak wel mooi, maar als hij lang genoeg niks heeft gehad, dan breekt de hel los.

    En dat setje vind ik leuk! Hebben ze ook een leren uitvoering ofzo? O:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik had een hele set gekocht met handboeien, voetboeien, masker, zweepje en knevel. 8D Deze om precies te zijn, geweldig.
    Ik heb eigenlijk hopen aan lingerie, alleen is het vooral veel van hetzelfde in andere kleuren en hij merkt het amper op. Het gaat in ieder geval sneller uit dan ik het heb aangekregen.

    Ik hou van dat setje, ghehehe. En als je niet wilt dat het zo snel uit gaat, moet je me maar tegen houden en je niet zo gewillig overgeven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SICKENING schreef:
    (...) Oh God, bij jou ook al. Dan doe ik m'n best om me ineen Agent Provocateur-korset te proppen, heeft meneer alleen aandacht voor de boezem die zo snel mogelijk zichtbaar moet worden voor hem. Hij vindt het vaak wel mooi, maar als hij lang genoeg niks heeft gehad, dan breekt de hel los.

    En dat setje vind ik leuk! Hebben ze ook een leren uitvoering ofzo? O:


    Hahaha, precies zo ja. Nu krijg ik zin om voor nieuwe lingerie te shoppen, maar ik heb geen geld. D:

    Je hebt wel soortgelijke dingen, maar dat kost al snel het dubbele van de normale uitvoering, lolol.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha, precies zo ja. Nu krijg ik zin om voor nieuwe lingerie te shoppen, maar ik heb geen geld. D:

    Je hebt wel soortgelijke dingen, maar dat kost al snel het dubbele van de normale uitvoering, lolol.
    Ahrgh, ik ook! Moet sowieso nog naar de stad van de week omdat ik zaterdag ee etentje heb omdat we een jaar hebben dan. Ik wil 'm verassen met niet alleen mijn lingerie, maar ook met iets spannends grmbl.

    Laten we een keer een Quizlet lingerieshopmeeting organiseren HAHA.HA


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    (...)Ahrgh, ik ook! Moet sowieso nog naar de stad van de week omdat ik zaterdag ee etentje heb omdat we een jaar hebben dan. Ik wil 'm verassen met niet alleen mijn lingerie, maar ook met iets spannends grmbl.

    Laten we een keer een Quizlet lingerieshopmeeting organiseren HAHA.HA


    Oooeh, klinkt leuk. Wat had je in gedachte?

    Hahaha lololol, denk niet dat daar veel mensen naartoe zouden komen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Oooeh, klinkt leuk. Wat had je in gedachte?

    Hahaha lololol, denk niet dat daar veel mensen naartoe zouden komen.
    Nou ja, dat weet ik dus nog allemaal niet. XD Ben een ramp in dingen verzinnen op het laatste moment. ;(

    En nee, inderdaad. Niemand zou het leuk vinden als er een stel vreemden om je heen huppelt en de paskamers tot een chaos omgooit.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SICKENING schreef:
    (...) Nou ja, dat weet ik dus nog allemaal niet. XD Ben een ramp in dingen verzinnen op het laatste moment. ;(

    En nee, inderdaad. Niemand zou het leuk vinden als er een stel vreemden om je heen huppelt en de paskamers tot een chaos omgooit.


    Haha, ik ook hoor. 8D Ach, ze hebben vast wel iets.

    Lol, precies.


    Your make-up is terrible

    Ik wil graag verder gaan met mijn vriend maar weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken (ben nog maagd). Ik ben niet zo dat ik er over ga beginnen ofzo.
    Iemand tips wat ik kan doen?

    FiftyShades schreef:
    Ik wil graag verder gaan met mijn vriend maar weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken (ben nog maagd). Ik ben niet zo dat ik er over ga beginnen ofzo.
    Iemand tips wat ik kan doen?


    Lol, nogal komisch in combinatie met jouw username lololol.
    Vanaf nu noem ik je vijftig.
    Uh, nou gewoon erover hebben en niet zomaar gaan doen. Je moet er toch over praten, in een relatie moet je gewoon overal over praten.


    Your make-up is terrible

    FiftyShades schreef:
    Ik wil graag verder gaan met mijn vriend maar weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken (ben nog maagd). Ik ben niet zo dat ik er over ga beginnen ofzo.
    Iemand tips wat ik kan doen?

    First off: Hoe oud zijn jullie? Is HIJ er notabene wel klaar voor? Als jullie bijvoorbeeld samn in bed liggen, probeer dan.te hinten dat jij er wel klaar voor bent door hem te betasten en hem en beetje op te geilen. Vergeet geen condooms te halen. (;

    hjdodnidls ok ik ben echt vreselijk.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:05 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Assassin schreef:
    (...)

    Lol, nogal komisch in combinatie met jouw username lololol.
    Vanaf nu noem ik je vijftig.
    Uh, nou gewoon erover hebben en niet zomaar gaan doen. Je moet er toch over praten, in een relatie moet je gewoon overal over praten.

    Ja, maar het praten is een probleem. Het is zo vreemd om het er over te hebben.
    Het is ook wel een probleem dat we elkaar maar een weekend in de maand zien. En nu zelfs nog minder omdat ik op zaterdag stageloop.
    We wonen nog al verweg van elkaar..

    SICKENING schreef:
    (...)
    First off: Hoe oud zijn jullie? Is HIJ er notabene wel klaar voor? Als jullie bijvoorbeeld samn in bed liggen, probeer dan.te hinten dat jij er wel klaar voor bent door hem te betasten en hem en beetje op te geilen. Vergeet geen condooms te halen. (;

    hjdodnidls ok ik ben echt vreselijk.

    Ik word over een maand 19 en mn vriend is dan 22. Hij heeft het denk ik wel vaak genoeg met zijn ex gedaan, dus dat lijkt me wel.
    Ik vind dat.. eng gewoon. Ik ben nog zo onervaren dat ik het niet durf. Ik vond het al heel wat dat we laatst samen in bad zijn geweest, met het licht uit..

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 22:11 ]

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Ik word over een maand 19 en mn vriend is dan 22. Hij heeft het denk ik wel vaak genoeg met zijn ex gedaan, dus dat lijkt me wel.
    Ik vind dat.. eng gewoon. Ik ben nog zo onervaren dat ik het niet durf. Ik vond het al heel wat dat we laatst samen in bad zijn geweest, met het licht uit..

    Gewoon rustigaan een beetje beginnen te zoenen en hem aan te raken en dan loopt het vanzelf wel ergens op uit als je dat wilt. Je grenzen aangeven tijdens de seks is wel heel belangrijk, maar zoals al gezegd, je moet er echt over kunnen praten met hem, anders is er iets niet goed.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Gewoon rustigaan een beetje beginnen te zoenen en hem aan te raken en dan loopt het vanzelf wel ergens op uit als je dat wilt. Je grenzen aangeven tijdens de seks is wel heel belangrijk, maar zoals al gezegd, je moet er echt over kunnen praten met hem, anders is er iets niet goed.

    Dan zal ik eens proberen er over te praten, al vind ik het zo lastig. Maar hoe begin je daar dan over?
    Zeg je gewoon 'laten we over seks praten' ?