• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.

[ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]

Your make-up is terrible

Vind het topic nu pas weer, dus mijn topics ^^

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Mijn topics, ik was hem kwijt :' (

[ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 11:20 ]

Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

Lancelot schreef:
    Haha, nou, het moet binnenkort wel gebeuren anders denk ik dat ik hem ga bespringen :Y)

Maar ik denk inderdaad dat ik het gewoon moet zeggen en duidelijk moet zijn, want ik weet dat alleen echt letterlijk dingen tegen hem zeggen goed helpt. Maar het voelt wel een beetje apart om dat dan te doen en ik moet het dan wel durven (:

Lolol. Dit klinkt zo grappig, aangezien jij eerst nog niet eens had gezoend en nu ineens praat over bespringen. :'D Oké, dat was even mijn vage moment.
    Anyway, inderdaad niet doen wat jij niet wilt. Ik liet me bijna overhalen tot seks met mijn ex, maar ik ben zo dankbaar dat ik het niet heb gedaan. Hij drong veel te veel aan, blegh. Soms vraag ik me af of hij niet gewoon met me had om seks mee te hebben. Hij had altijd zin en ik moest hem altijd afweren. Het idee van seks schrok me gewoon af en ik had na een korte tijd al door dat hij nou niet bepaald de ware was. Op whatsapp praatten we altijd, maar in het echt wilde hij nooit praten. Laat ik dat nou net even wat belangrijker vinden dan seks...

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    (...)
    Lolol. Dit klinkt zo grappig, aangezien jij eerst nog niet eens had gezoend en nu ineens praat over bespringen. :'D Oké, dat was even mijn vage moment.
    Anyway, inderdaad niet doen wat jij niet wilt. Ik liet me bijna overhalen tot seks met mijn ex, maar ik ben zo dankbaar dat ik het niet heb gedaan. Hij drong veel te veel aan, blegh. Soms vraag ik me af of hij niet gewoon met me had om seks mee te hebben. Hij had altijd zin en ik moest hem altijd afweren. Het idee van seks schrok me gewoon af en ik had na een korte tijd al door dat hij nou niet bepaald de ware was. Op whatsapp praatten we altijd, maar in het echt wilde hij nooit praten. Laat ik dat nou net even wat belangrijker vinden dan seks...

Zo iemand ben je beter kwijt dan rijk, meis. Goed van je dat je je eigen waarden voorop hebt gesteld, heel veel meiden durven dat niet.

ars moriendi

Apocalyptic schreef:
    (...)
    Zo iemand ben je beter kwijt dan rijk, meis. Goed van je dat je je eigen waarden voorop hebt gesteld, heel veel meiden durven dat niet.

Ja, dat sowieso. Ik werd heel onderdanig in die relatie, altijd hem voorop stellen. Nou, dat gebeurt me niet nog een keer!

"Well, well. Look who we've got here!"

Ik ben nog steeds maagd :'D
    Maar ik ben aan de pil dus mocht het gebeuren I AM READDYYY

Nog steeds lukt het btw niet..
    Me vriend is 19, 15 en ik ben zijn eerste vriendin en hij mijn eerste echte relatie
    We zijn beide nog maagd maar het lukt ons niet

Wat lukt er dan niet? Het erin krijgen? Misschien is het dan een idee om meer vingerwerk te gebruiken zodat het wijder word. Anders kan het ook handig zijn om glijmiddel te halen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ja het erin krijgen hij 'floept' er steeds uit

Ben ik de enige die wel eens in een awkward situatie gezeten heeft omdat hij het bh-slotdingetje niet open kreeg en ik zelf ook niet? (cat)

xSCHUT schreef:
    Ja het erin krijgen hij 'floept' er steeds uit

Probeer je te ontspannen en verder hetzelfde wat Oromis zegt.

Oh, Warpaint > Slither.

You are beautiful, you are love.

Calantha -> Colfer.
    Stiekem, als ik dit zo lees, begin ik het single-zijn wel beu te worden ;3

But I still have this faith in the truth of my dreams.

404NOTFOUND schreef:
    Ben ik de enige die wel eens in een awkward situatie gezeten heeft omdat hij het bh-slotdingetje niet open kreeg en ik zelf ook niet? (cat)
    Veel te vaak ja. (cat)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

SICKENING schreef:
    (...) Veel te vaak ja. (cat)

Ik dacht dat ik de enige was :'D misschien word het tijd om te leren hoe ik hem zelf open kan maken (cat)

404NOTFOUND schreef:

Ik heb er wel eens moeite mee gehad, maar zoiets, not really no.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.