Lancelot schreef:
Haha, nou, het moet binnenkort wel gebeuren anders denk ik dat ik hem ga bespringen
Maar ik denk inderdaad dat ik het gewoon moet zeggen en duidelijk moet zijn, want ik weet dat alleen echt letterlijk dingen tegen hem zeggen goed helpt. Maar het voelt wel een beetje apart om dat dan te doen en ik moet het dan wel durven (:
Lolol. Dit klinkt zo grappig, aangezien jij eerst nog niet eens had gezoend en nu ineens praat over bespringen. :'D Oké, dat was even mijn vage moment.
Anyway, inderdaad niet doen wat jij niet wilt. Ik liet me bijna overhalen tot seks met mijn ex, maar ik ben zo dankbaar dat ik het niet heb gedaan. Hij drong veel te veel aan, blegh. Soms vraag ik me af of hij niet gewoon met me had om seks mee te hebben. Hij had altijd zin en ik moest hem altijd afweren. Het idee van seks schrok me gewoon af en ik had na een korte tijd al door dat hij nou niet bepaald de ware was. Op whatsapp praatten we altijd, maar in het echt wilde hij nooit praten. Laat ik dat nou net even wat belangrijker vinden dan seks...
"Well, well. Look who we've got here!"