• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    Tuurlijk niet. :'D
    Waarom zijn mensen er toch altijd zo heilig van overtuigd dat ze eeuwig maagd blijven? Dat gaat in veel gevallen toch niet gebeuren. :')

    Nee hoop het niet nee.. dan zou ik gewoon medelijden met mezelf krijgen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Newell schreef:
    (...)
    Nee hoop het niet nee.. dan zou ik gewoon medelijden met mezelf krijgen.

    Ach, ik werd ook gek hoor. 17 jaar en nog geen ervaring met what so ever. (joehoe) Maar ik ben eigenlijk blij dat ik zolang niks heb gehad, want daardoor heb ik alles kunnen ontdekken en ervaren. En met haar is alles geweldig :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ach, ik werd ook gek hoor. 17 jaar en nog geen ervaring met what so ever. (joehoe) Maar ik ben eigenlijk blij dat ik zolang niks heb gehad, want daardoor heb ik alles kunnen ontdekken en ervaren. En met haar is alles geweldig :Y)

    Ook al doe je het op je 12e, dan kun je ook nog alles ontdekken en ervaren. :Y)

    Ach seks is ook niet alles. Dus zou me niet te druk maken als je het nog nooit gedaan hebt.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ook al doe je het op je 12e, dan kun je ook nog alles ontdekken en ervaren. :Y)

    Ach seks is ook niet alles. Dus zou me niet te druk maken als je het nog nooit gedaan hebt.

    Nou, als je op de 12de al ontmaagd bent en tot nu toe allemaal vriendjes hebt gehad lijkt het me moeilijk om iets te vinden wat je echt nog niet kent.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ben ik de enige die geen waarde hecht aan de leeftijd waarop je wordt ontmaagd? Of je nou twaalf bent of twintig, 't is niet dat je plots een totaal ander mens bent als je geen maagd meer bent. Pas als het echt lang gaat duren, zou ik me er misschien lichtelijk zorgen om maken.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ben ik de enige die geen waarde hecht aan de leeftijd waarop je wordt ontmaagd? Of je nou twaalf bent of twintig, 't is niet dat je plots een totaal ander mens bent als je geen maagd meer bent. Pas als het echt lang gaat duren, zou ik me er misschien lichtelijk zorgen om maken.


    Nou, ik vind 12 best wel jong hoor. Als je zeker weet dat je het met iemand doet die je helemaal leuk vind en als je elkaar kunt vertrouwen, okee. Maar ik geloof niet dat de meesten op hun twaalfde al klaar zijn voor seks.


    You are beautiful, you are love.

    Audacity schreef:
    Ben ik de enige die geen waarde hecht aan de leeftijd waarop je wordt ontmaagd? Of je nou twaalf bent of twintig, 't is niet dat je plots een totaal ander mens bent als je geen maagd meer bent. Pas als het echt lang gaat duren, zou ik me er misschien lichtelijk zorgen om maken.

    Ik vind het dieptreurig dat kinderen van 12, 13 al bezig zijn met een ontmaagding. Op die leeftijd hoor je daar nog niet mee bezig te zijn. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik er een beetje moeite mee heb,


    ars moriendi

    Audacity schreef:
    Ben ik de enige die geen waarde hecht aan de leeftijd waarop je wordt ontmaagd? Of je nou twaalf bent of twintig, 't is niet dat je plots een totaal ander mens bent als je geen maagd meer bent. Pas als het echt lang gaat duren, zou ik me er misschien lichtelijk zorgen om maken.


    Ik ook niet, maar dat komt misschien omdat ik al op mijn 13e ontmaagd ben.

    Warpaint schreef:
    (...)

    Nou, ik vind 12 best wel jong hoor. Als je zeker weet dat je het met iemand doet die je helemaal leuk vind en als je elkaar kunt vertrouwen, okee. Maar ik geloof niet dat de meesten op hun twaalfde al klaar zijn voor seks.


    Ja, twaalf was misschien niet het beste voorbeeld. Toch ken ik mensen die op hun dertiende ontmaagd zijn en daar tot nu toe nooit spijt van hebben gehad.


    i put the fun in funeral

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ik vind het dieptreurig dat kinderen van 12, 13 al bezig zijn met een ontmaagding. Op die leeftijd hoor je daar nog niet mee bezig te zijn. Dat is eigenlijk de enige reden dat ik er een beetje moeite mee heb,


    Een vriendin van lang, lang geleden was op haar twaalfde zwanger geraakt, op haar dertiende beviel ze. Lol.


    i put the fun in funeral

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Ik ook niet, maar dat komt misschien omdat ik al op mijn 13e ontmaagd ben.

    Okay, ik ben gechoqueerd .. Dat had ik niet verwacht..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ja, twaalf was misschien niet het beste voorbeeld. Toch ken ik mensen die op hun dertiende ontmaagd zijn en daar tot nu toe nooit spijt van hebben gehad.


    Ik ben het wel met je eens. Je hoeft er ook geen spijt van te hebben. Spijt kan je krijgen op elke leeftijd, dat word niet gegarandeerd als je wacht tot je 18de of langer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ben het wel met je eens. Je hoeft er ook geen spijt van te hebben. Spijt kan je krijgen op elke leeftijd, dat word niet gegarandeerd als je wacht tot je 18de of langer.


    Hier ben ik het inderdaad wel mee eens. Of je er nou op je tiende op los batst of op je dertigste, als het goed voelt volgens jou, heb je vaak geen spijt.


    Tijd voor koffie.

    Audacity schreef:
    Ben ik de enige die geen waarde hecht aan de leeftijd waarop je wordt ontmaagd? Of je nou twaalf bent of twintig, 't is niet dat je plots een totaal ander mens bent als je geen maagd meer bent. Pas als het echt lang gaat duren, zou ik me er misschien lichtelijk zorgen om maken.


    Daar hecht ik ook geen waarde aan. Liever met iemand die ik echt vertrouw dan met iemand alleen maar om ontmaagd te zijn.


    Physics is awesome

    Kwijt schreef:
    (...)

    Hier ben ik het inderdaad wel mee eens. Of je er nou op je tiende op los batst of op je dertigste, als het goed voelt volgens jou, heb je vaak geen spijt.

    Toen ik tien was dacht ik volgens mij nog steeds aan mijn barbies.


    Shit happens but pee happens a lot more.