• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.

[ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 15:56 ]

Your make-up is terrible

Ik vind dat kinderen van 12 nog niet met seks moeten bezig zijn. Dat is iets voor later, lijkt me. Maar goed, dat ben ik.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Oromis schreef:
    Ik vind dat kinderen van 12 nog niet met seks moeten bezig zijn. Dat is iets voor later, lijkt me. Maar goed, dat ben ik.

Ik ben het hier mee eens. Ik vind 18 daar wel een mooie leeftijd voor.

Shit happens but pee happens a lot more.

Kwijt schreef:
    (...)

Hier ben ik het inderdaad wel mee eens. Of je er nou op je tiende op los batst of op je dertigste, als het goed voelt volgens jou, heb je vaak geen spijt.

Ik neem aan dat je een beetje overdrijft met op je tiende? Dat is gewoon niet normaal meer. Ik heb een meisje op mijn stage van tien. En lijkt me niet gezond, zo jong. De meeste meisjes zijn dan nog niet eens ongesteld.

You are beautiful, you are love.

Warpaint schreef:
    (...)

Ik neem aan dat je een beetje overdrijft met op je tiende? Dat is gewoon niet normaal meer. Ik heb een meisje op mijn stage van tien. En lijkt me niet gezond, zo jong. De meeste meisjes zijn dan nog niet eens ongesteld.

Nee, het was maar overdreven hoor ;P. Ik ken -gelukkig- geen enkel meisje dat op haar tiende al aan seks denkt.

Tijd voor koffie.

Kwijt schreef:
    (...)

Nee, het was maar overdreven hoor ;P. Ik ken -gelukkig- geen enkel meisje dat op haar tiende al aan seks denkt.

Okee, gelukkig inderdaad. c; Ben het verder wel met je eens dat als het goed voelt, op je dertiende dan, het waarschijnlijk geen kwaad kan.

Of de mensen die vroeg aan seks beginnen ontbijten niet > Vaag weetje dat ik te horen kreeg tijdens een psychologie college.

Warpaint schreef:
    (...)

Okee, gelukkig inderdaad. c; Ben het verder wel met je eens dat als het goed voelt, op je dertiende dan, het waarschijnlijk geen kwaad kan.

Of de mensen die vroeg aan seks beginnen ontbijten niet > Vaag weetje dat ik te horen kreeg tijdens een psychologie college.

Haha lol dan wil ik toch wel weten hoe dat verband houd. Ik ontbijt inderdaad niet...

Your make-up is terrible

Warpaint schreef:
    (...)

ja, dan heb je geen tijd meer om te ontbijten haha xD

Assassin schreef:
    (...)

Haha lol dan wil ik toch wel weten hoe dat verband houd. Ik ontbijt inderdaad niet...

Het stond er letterlijk zo: "Mensen die niet ontbijten hebben een hogere kans om voor hun zeventiende ontmaagd te worden dan mensen die wel ontbijten."

Welke reden erachter zit is me onduidelijk. xd

[ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 21:57 ]

raar xD naja, als je ooit een onderzoek moet doen... haha xD

Ik heb tijdens ontbijt nooit zin in eten, ik heb drinkontbijt, maarre... Whut? 0.0

Tijd voor koffie.

Dus... Iemand nog ideetjes/trucjes om een man wild te maken? xd

Warpaint schreef:

Lingerie?

Your make-up is terrible

Warpaint schreef:

Tja, dat verschilt per man. Ligt er gewoon aan wat hij leuk en lekker vind. Als Nikki dominant gaat doen, ben ik meteen wild. :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Assassin schreef:
    (...)

Lingerie?

Hmm, mogelijk. Maar die ziet ie soms niet eens. (cat)

Oromis schreef:
    (...)
    Tja, dat verschilt per man. Ligt er gewoon aan wat hij leuk en lekker vind. Als Nikki dominant gaat doen, ben ik meteen wild. :Y)

Ahaa, okee. ;P

Warpaint schreef:
    (...)

Hmm, mogelijk. Maar die ziet ie soms niet eens. (cat)

Typisch, lolol. Nou, trek het aan en zeg dat hij je niet aan mag raken terwijl jij hem wel aanraakt.

[ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 12:53 ]

Your make-up is terrible