• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik heb Haz zijn stukje al aangepast. En ik weet niet waar Nialler is... ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (Ik heb Haz zijn stukje al aangepast. En ik weet niet waar Nialler is... ;p)


    [Welk stukje ? ;p Of ligt het aan mij dat ik geen verschil merk bij het laatste stukje van hem ? ;3]

    Harry Edward Styles.

    Ik voelde mezelf weer kopje onder gaan en kreunde even onder water, totdat ik doorhad wie me had besprongen. Laat me je voorstellen aan Louis Tomlinson, de meest grappige en sexy jongen uit One Direction, op mij na dan.
    Ik zwom weer naar boven en duwde Louis dit keer kopje onder, waarna ik naar de kant zwom en Louis aan zijn arm meetrok.
    "Lou!" riep ik blij uit toen hij weer kon ademhalen. Ik wreef speels door zijn haren heen en knuffelde hem voor zover dat kon in het water.
    "Delilah deed trouwens gemeen tegen me." zei ik op een kleutertoontje, waarna ik hem mokkend aankeek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    [Welk stukje ? ;p Of ligt het aan mij dat ik geen verschil merk bij het laatste stukje van hem ? ;3]


    (Omdat ik Haz eerst uit het water heb gehaald, maar Louis hem in het water besprong. :3 Dus nu ligt Harry gewoon in het water. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik keek Harry met open mond aan, "Deed ik niet ! He's a liar !" riep ik uit. Ik schaamde me niet eens meer voor mijn, hoe zei je dat, toestand. Mijn heup deed wel pijn moest ik zeggen, maar ik zou er vanavond wel wat zalf opsmeren. Misschien kon Niall me helpen. Ik zei misschien, die jongen had zo'n verslaving aan eten. Ik liet me langzaam terug het water in zakken terwijl ik zachtjes meezong met het liedje dat opstond. Let her go van Passenger. Het was echt 1 van mijn lievelingsliedjes op dit moment. Ik likte over mijn lippen en keek Louis aan, "Ik ben dus Delilah, en ik heb niet gemeen gedaan !". Dat laatste was meer naar Harry bedoeld hoor. Maar dan nog. Ik had misschien wel wat gemeen gedaan, maar dat viel nog heel goed mee.

    Louis William Tomlinson
    Met open mond keek ik naar het meisje dat zich voorstelde als Delilah. "Zomaar gemeen zijn tegen mijn krullenbol." Riep ik ongelovig terwijl ik Harry knuffelde en mijn lippen op zijn wang drukten. Ik hield van deze jongen, meer als mensen ooit zouden denken. Nee, ik wad niet verliefd op hem. Maar hij had een wel heel speciaal plekje in mijn hard. "Trouwens!" Riep ik terwijl ik uit het zwembad klom en naar Rozalie renden. "Dit is Rozalie!" Riep ik terwijl ik haar met mijn doorweekte kleding knuffelde. "En zei zal nooit gemeen tegen je doen Hazza." Zei ik overtuigend. "Toch?" Grijsde ik terwijl ik nu ook mijn lippen op Rozalie haar wangen drukten.


    Zayn Jawaad Milik
    Ik stopten met kietelen en niet alleen omdat Louis de tuin in kwam stormen, Harry zijn naam riep en het water insprong. "Echt alles?" Grijnzend en met opgetrokken wenkbrauwen keek ik Serena aan. Niet dat ik iets in gedachten had wat ze voor me moest doen. Maar het was wel leuk om wat te bedenken. Ik hield haar zei nog steeds vast en drukte mijn lippen kort op haar voorhoofd. "Goed, ik stop al."


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik knikte als een engeltje en stak mijn tong uit naar Delilah, waarna ik een onschuldige blik opzette en Louis volgde om vervolgens bij een meisje uit te komen met mijn blik dat Rozalie genoemd werd.
    "Leuk je te ontmoeten, Rose." zei ik met een glimlachje, waarna ik haar even waarschuwend aankeek. "Maar je deelt Louis wel met me!"
    Ja, sorry... Ik was erg gesteld op Louis. En hij was van mij. Veeleisend, dat klopt. Maar wie aan Louis kwam, kwam ook aan mij... En dan was ik tot dingen in staat die je niet eens wilde bedenken.

    Serena Yasmina González.

    "Ja, alles." zei ik, waarna ik dichter naar Zayn zwom toen ik merkte dat het nogal druk in het zwembad werd. Een of andere jongen die volgens mij een beetje te veel energie had besprong de krullenbol en een ander meisje liep achter Louis aan.
    Ik glimlachte naar Zayn en voelde zijn lippen op mijn voorhoofd, waardoor ik een lichte blos op mijn wangen voelde. Shit... niet weer.
    "Even mezelf voorstellen." zei ik snel, om mezelf vervolgens uit Zayn's armen te rukken en uit het zwembad te klimmen. Ik liep naar het meisje toe en naar de jongen, waarna ik glimlachte.
    "Ik ben Serena." stelde ik mezelf voor, waarna ik nog snel een blik op Zayn wierp en mijn blos probeerde te verbergen.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Wat had die jongen met zijn tong uitsteken ? Ik stond op en liep stilletjes zijn kant op. Hij was te druk bezig met Louis te claimen, het was wel schattig, waardoor ik makkelijk kon doen wat ik wou. Ik ging achter hem staan, na het gehele zwembad te zijn rondgelopen, en zette mijn handen in zijn zij waarna ik begon te kietelen.
    "Zal je leren van altijd je tong uit te steken naar mij" zei ik lachend. Ik was zo erg. Achja, niemand had ooit beweerd dat ik een goed karakter had, i mean, nobody asked me.

    Harry Edward Styles.

    Ik sprong bijna tegen Louis aan van schrik en begon te lachen, waarna ik een smekende blik opzette en zo verder lachte. Ik kronkelde onder Delilah's handen en wist me uiteindelijk los te rukken, maar vroeg me niet hoe. Door een paar spastische bewegingen of zo...
    "Loueh! Ze doet het weer!" riep ik jammerend, waarna ik een pruillip trok en mijn armen over elkaar sloeg om zo verder te mokken.
    Ja, ik vond het leuk om me aan te stellen... Dan had Louis zijn aandacht op mij gevestigd en dat was alleen maar goed voor me. Ik mocht Louis zijn aandacht graag namelijk...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik was even in de war van Serena haar reactie. Was ik te ver gegaan? Stilletjes klom ik het zwembad ook uit. "en ik ben Zayn." stelde ik mezelf voor aan het meisje dat bij Louis hoorden. "trouwens, hebben we al plannen voor vanavond?" vroeg ik plots in het algemeen. Era's me namelijk uit het niets iets binnen gesprongen. "want ik dacht aan een kampvuur met liedjes." het vakantiehuisje had me doen denken aan de eersten 'vakantie' met de jongens om elkaar beter te leren kennen en Mischien kon het nu weer helpen met de meisjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Yasmina González.

    Ik haalde mijn schouders op toen ik naar Zayn luisterde. "Het maakt mij niets uit, maar weet wel dat je niks aan mijn muziek hebt. Tenzij je een dwarsfluit nodig hebt..." mompelde ik, waarna ik eventjes vriendelijk glimlachte.
    Ik kon de piano bespelen en de dwarsfluit beheerste ik ook nog redelijk goed. Ik had vaker op kleine feestjes in Spanje gezongen, maar dat was puur voor het plezier. Ik wist dat ik redelijk kon zingen, maar mijn niveau lag een heel stuk lager dan de jongens.
    Ik wiebelde wat heen en weer op mijn benen en plukte wat aan het topje van de bikini.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Meteen schoot ik in actie en trok Harry in mijn armen, ver weg van Delilah. Stiekem kon ik er gewoon niet zo goed tegen als Harry zoveel aandacht van anderen kreeg. "ik bescherm je wel." fluisterde ik terwijl mijn neus in Harry zijn nek drukten. Hij had niet zijn normalen geur, maar stonk naar gloor. Net als ikzelf waarschijnlijk. Wat me er aan herinnerde dat ik nogsteeds in mijn natten kleren liep. Ik schopten ondertussen mijn Schoenen uit en liet Harry weer los om mijn shirt en broek uit te trekken zodat ik in mijn boxer stond. Het kon me niet schelen dat iedereen het kon zien. Het was hetzelfde idee als een zwembroek. Zayn kwam met het idee van een kampvuur en meteen knikten ik vrolijk. "liedjes zingen!" en ik moest denken aan onze eersten vakantie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik rolde lachend met mijn ogen en zorgde ervoor dat Harry me niet stampte in mijn maag. Uiteindelijk kwam hij los waarna hij direct weer aandacht zocht van Louis. Dit was niet de Harry die ik een halfuur geleden had leren kennen. Ik moest lachen om mijn eigen gedachten en schudde mijn hoofd waarna ik naar de rand van het zwembad liep en met een mooie duik het zwembad in belandde. Ik bleef zwemmen tot ik geen adem meer had, dat was ergens in het midden van het enorme zwembad. Toen ik bovenkwam werden mijn ogen groot en keek ik om me heen om te kijken of iemand iets had gezien. Snel trok ik mijn topje helemaal terug naar boven zodat het niet op mijn buik hing. Awkward.

    Rozalie Alena Rákóczi

    Mijn blik ging naar Louis die het zwembad uit klom en naar me toe rende. 'Dat is inderdaad mijn naam' zei ik vrolijk en grinnikte zacht toen hij me met zijn doorweekte kleding knuffelde.
    Daarna keek ik naar de degene die Louis net nog Hazz noemde. 'Het is ook leuk om jou te ontmoeten, Hazz' zeg ik met een glimlach en keek hem met een bedenkelijk blik aan na zijn volgende woorden. 'Hmm..daar kan ik voor deze keer wel mee leren leven.'
    Snel drukte ik nog een kus op Louis zijn wang voor ik naar degene keek die zich voorstelde als Zayn. 'Rozalie of Rose wat je makkelijker vind, maar waarschijnlijk had je dat net als gehoord' zei ik.

    ( Let niet op mijn late reacties of rare zinnen...verhuizen, leren en reageren gaat niet echt samen (: )

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 19:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik glimlachte en kroop dichter tegen Louis aan. Ik grinnikte toen hij hier halfnaakt stond en ik draaide me naar hem toe om hem uitgebreid te bekijken.
    "Zo Lou, heel sexy hoor." zei ik plagend, waarna ik over mijn lippen likte en hem een kus op zijn wang drukte. Ik knikte vrijwel meteen bij Zayn's idee en begon enthousiast liedjes op te noemen die we konden zingen.
    "En Niall bespeelt de gitaar!" riep ik meteen, waarna ik enthousiast me weer tegen Louis nestelde en zachtjes zuchtte.
    Ik had al een paar ideeën van liedjes die ik wilde zingen. Misschien maakte het ook impact op Jade en eventueel Delilah. Ik wilde ze in ieder geval iets laten zien op die manier. Ik zou het wel stiekem met de jongens moeten overleggen.
    Ik keek even naar Rozalie en grinnikte. "Het is eigenlijk Harry, maar Hazz is ook prima."

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 19:47 ]


    Reading a good book is like taking a journey.