• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jade Maysilee Bright
    "Wees maar niet bang, ik ga je niet kietelen." Zegt hij terwijl hij me grijnzend aankijkt. "Als je me tenminste een goede reden geeft om het niet te doen." Gaat hij verder. Hij keek me onschuldig aan en beet op zijn lip. Zo makkelijk was ik nou ook weer niet te strikken. "Wat krijg ik eigenlijk als ik het niet doe?" vraagt hij dan. Ik kijk hem aan. 'Aangezien als je me kietelt ik spastisch ga bewegen voorkom je dat ik je in je gezicht schop als je het niet doet.' Zeg ik terwijl ik door zijn bos krullen heen woel. Ik grinnik even en ben eerlijk gezegt blij dat ik in zo een lange tijd echt mezelf kan zijn. Dat ik langzaam minder verlegen word en weer kan lachen inplaats van huilen.


    I'm finally back, Finally after a Year break


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik keek achter me met een gepijnigde blik. "Lopen en hopen dat niemand het ziet ?". Het kwam er enorm twijfelend uit, maar ik had geen andere optie. Ik liep langzaam achteruit en keek even rond. Het waren alleen Harry en Jade hier, maar die waren te druk bezig met de ander, dus er bestond een kans dat ik hier mee wegkwam. Ik draaide me om en begon te lopen waarna ik vlug mijn armen om mijn buik heen sloeg en de handdoek van op de stoel nam. Zou het gelukt zijn ? Ik slikte en keek naar de grond terwijl ik de handdoek wat beter tegen mijn lichaam aanhield. Ik ging het ooit onder ogen moeten komen, maar ik durfde niet. Niall was de enige die ik echt vertrouwde, ik wist niet wat ik van de anderen moest denken ...

    Harry Edward Styles.

    Ik trok een pruillip en keek Jade met een fonkelende blik aan. "Je bent slim, Jade... heel slim." zei ik zacht, waarna ik met een behendige beweging bij haar op het bedje klom en daar met mijn rug naar haar gezicht toe op haar benen ga zitten.
    "Al moet je wel erg je best doen, wil je me nu schoppen." zei ik met een grijns, waarna ik haar zachtjes begon te kietelen en haar goed in de gaten hield. Ze kon me hier moeilijk raken, tenzij ze hartstikke lenig was wat ik betwijfelde.
    Ik leunde ietsjes meer naar achteren zodat ik sowieso al sneller weg kon komen als dat zij een spastische beweging kreeg en me zou schoppen. Grinnikend ging ik verder. Wat was het toch leuk om Jade te plagen, ze reageerde er tenminste leuk op.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jade Maysilee Bright
    Ik was slim volgens hem en dat wist ik ook. Ik haalde 10en thuis. Hij klom op het bedje en ging op mijn schoot zitten. Ik begreep zijn bedoeling niet wat was hij van plan? "Al moet je wel erg je best doen, wil je me nu schoppen." Fuck. Dat was het eerste woordje dat in me opkwam. Ik voelde zijn handen al bij mijn zij. Toevallig de enige plek waar ik geen blauwe plekken had. Ik begin luid te lachen en te kronkelen. Ik probeer weg te komen en stoot tegen hem aan met mijn knieën de hele tijd en probeer het bedje te kantelen zodat het stopt. Tranen rollen langs mijn ogen van het lachen terwijl ik hem van me af probeer te duwen wat niet gin lukken aangezien hij een stuk sterker was. 'St-sto-hop. I-ik doe-hoe al-lles!' Zeg ik nog steeds lachend. Mijn benen zijn spastisch aan het zijn en bewegen alle kanten op zodat ik een aantal keer zijn rug raak. Maar goed ook hij martelde me op dit moment.


    I'm finally back, Finally after a Year break


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik was terug in mijn stoel gaan zitten. De handdoek irriteerde me enorm en het liefst van alles zou ik hier gewoon in mijn bikini zitten. Mijn ogen waren gericht op Harry en Jade. Een ietwat jaloerse steek ging door me heen. Begrijp me niet verkeerd, ik was niet jaloers omdat Jade zoveel lol had met Harry, nee, ik was jaloers om het feit dat zij mooi genoeg was om geplaagd te worden. Nogwel door Harry Styles. Je kon zeggen wat je wou, maar ik had niet mijn gehele leven onder een rots geleefd. Ik scheurde mijn blik los en richtte die op de lucht boven me. Neem nu Serena. Zij was gewoon ... Hoe zei je dat ? Perfect ? Dat kwam waarschijnlijk het meeste in de buurt. Dan had je mij nog. Vol met de blauwe plekken en littekens, mentaal en fysiek. En waarom ? Enkel en alleen omdat ik niet alleen wou achterblijven, want hoevaak ik ook kon zeggen dat het was omdat ik niet wou dat mijn ouders doodgingen, het was gewoon het feit dat ik bang was dat mijn broer op een dag een vriendin zou vinden waardoor ik helemaal eenzaam achterbleef met mijn 42 katten als een oud afgeleefd vrouwtje. Vrienden had ik amper. Waarom zou ik er ook hebben ? Mensen waren te bang dat ze zouden geconfronteerd zouden worden met dingen die ze liever niet zagen of meemaakten. Het maakte me boos, maar eigenlijk meer verdrietig dan boos. Ik zuchtte en sloot mijn ogen voor een moment. Wat had ik nu eigenlijk nog te verliezen met het tonen van mijn buik ? De vrienden die ik niet had ? Het medelijden dat ik niet wou ? Ik had niets te verliezen, letterlijk niets en ik wou geen gehele vakantie besteden aan het bedekken van mijn blauwe plekken. Ik trok de handdoek van mijn lichaam weg en staarde naar de lucht. Een leuke vakantie had ik tegen mezelf gezegd, en weer verpestte ik het met mijn negatieve gedachtes. Jeaj me.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 1:18 ]

    Harry Edward Styles.

    Ik verbeet de tikken tegen mijn rug, gelukkig schopte ze niet al te hard. Het bedje was inmiddels al een paar keer gedraaid en het ging nog als de ziekte op en neer, maar we zaten nog.
    "Hoorde ik daar nou dat je alles deed?" vroeg ik met een speelse ondertoon, waarna ik even stopte en haar aankeek. Ik neuriede plagend een liedje waarna mijn blik op Delilah viel. Ze leek me erg alleen op dit moment... Toen ze de handdoek van haar lichaam trok verschoot ik even van de blauwe plek op haar buik. Het leken op dezelfde plekken die Jade had... Alsof ze geslagen was... Ik wist het niet zeker natuurlijk, maar de vorm leek er duidelijk op. Je gaat het na een tijdje wel herkennen, hoor.
    "Ik ben zo terug." fluisterde ik in Jade's oor, waarna ik voorzichtig van het bedje afklom en naar de kant van Delilah waadde. Ik bleef in het water, maar ik kon wel met haar praten. Ik negeerde de plekken even, aangezien ze het zelf wel zou vertellen als ze wilde.
    "Delilah? Wil je echt niet meedoen?" vroeg ik op een normale toon, ook al hoorde je er een beetje medelijden in. "Ik wil ook niet dat je de hele vakantie aan de kant gaat zitten."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Rozalie vroeg of ik nog wat moest vertellen en snel schudden ik mijn hoofd. Het was nu duidelijk dat ze ons echt niet kenden dus had het verder ook geen nu als ze het wist. Vrolijk begon ik mee te zingen en starten de auto en snelde weg.
    Ik was benieuwt naar de meisjes van de rest maar wist zeker dat Rozalie de leukste zou zijn. "Heb je er een beetje zin in?" Vroeg ik grijnzend terwijl ik haat even aankeek maar mijn ogen daarna weer snel op de weg richten.

    Zayn Jadwaad Malik
    Ik stond er even van te kijken dat ze me werkelijk gin Googlen maar moest lagen om haar reactie. "En als ik zulke dingen tegen meisjes zeg krijg ik een klap." Grinnikte ik en draaide mijn hoofd goed zodat ik haar aan kon kijken. "Maar ik wil jou ook wel zonder shirt zien hoor." Grinnikte in en stond op, om vervolgens zonder wat te zeggen naar beden te lopen en met Serena haar koffer terug te komen. "Dus trek je bikini maar aan, dan gaan we zwemmen." Zei ik opgewekt toen ik de koffer naast de deur zetten. Die van mij stond ernaast en ik kiepte deze om zodat hij open kon en snel haalde ik mijn rode zwemshort eruit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Yasmina González.

    Ik haalde mijn schouders op. "Ik zal je nooit een klap geven, tenzij ik daar een hele goede reden voor heb." zei ik serieus, waarna ik speels met mijn wenkbrauwen wiebelde. "Wie zegt dat ik wil zwemmen?"
    Ik keek toe hoe Zayn mijn koffer pakte en stond op om mijn bikini te pakken. Ik liep naar de badkamer en trok mijn kleding uit, waarna ik mijn bikini aantrok en terugliep naar Zayn. Ik zette me neer op het bed en keek hem aan.
    "Schiet eens op, Malik. Het water wordt koud." zei ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Terwijl Serena zich omkleden in de badkamer, kleden ik me ook snel om. Ik had trok mijn zwemshort net over mijn kont heen toen ze weer binnenkwam. "Schiet en op, Malik. Het water word koud." Ik draaide me om en kon het niet laten mijn ogen over haal lichaam te laten gaan. "Ziet er goed uit Gonzalez." Grijnsde ik en gooide een handdoek naar haar toe waarna ik haar de kamer uit en we naar beneden liepen naar de tuin. "Ga jij eens voelen of het water lekker is." Ik had het nog niet gezecht of ik gaf Serena al en zetje waardoor ze in het water belanden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ( Ik zit midden in een verhuizing dus soms kan het een duren voor ik reageren (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena Yasmina González.

    Nog voordat ik op Zayn kon reageren had hij me al doodleuk in het water geduwd. Gelukkig voor hem zwom ik veel in Spanje, dus binnen een luttele seconde had ik mijn hoofd alweer boven water. Ik gooide mijn donkerbruine haren naar achteren zodat enkele druppels eruit vielen en zwom toen weer naar de kant.
    "Hm... Niks mis met het water, een tikkeltje aan de koude kant." zei ik, waarna ik glimlachte en mezelf weer afzette tegen de rand zodat ik een stuk sneller in het midden van het zwembad lag. Ik dook even onder water, zwom weer snel terug naar Zayn's kant en wachtte geduldig tot hij in het water zou springen. Ik had niks tegen plagen, alleen maar leuk.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik opende mijn ogen rustig en keek naar Harry. Medelijden. Hetgene dat ik juist niet wou. Ik legde mijn hoofd terug op de zetel en beet zachtjes op mijn lip.
    "Ik wil de pret niet bederven" zei ik waarna ik glimlachte. Jup, ik kon acteren, goed zelfs. Ik zat hier best goed hoor, en daarbij, ik wou echt de pret niet bederven. Als hij per ongeluk ergens verkeerd stampte dan zou ik sowieso de pret bederven door mijn stomme pijn. Ik zuchtte en likte over mijn lippen. Ik liet mijn benen uit elkaar gaan zodat ik met mijn benen over de zetel heen zat en keek Harry aan.
    "Toch bedankt voor het vragen".

    Harry Edward Styles.

    Ik keek Delilah eventjes verward aan. "Maar je bederft de pret echt niet, hoor! En ik wil niet dat je de hele dag hier zielig aan de kant gaat zitten." protesteerde ik op een kinderlijke toon, waarna ik het water uit klom met een handige beweging en op de rand ging zitten, mijn ogen gericht op Delilah.
    "Ik begrijp heus wel waar je mee zit..." mompelde ik, kijkend naar haar plekken. "Maar ik kan je zeggen dat je niet de enige bent."
    Ik noemde geen namen, Jade moest het zelf vertellen. Daarbij, misschien wilde ze niet eens dat ik er iets over zei. Maar ik wilde ook niet dat Delilah hier wat zielig zat te wezen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik grinnikte even om Serena haar reactie en bekeek hoe ze zichzelf weer afzetten tegen de rand om verder het zwembad in te komen waarna ze snel terug mijn kant op zwom ik grijnsde even naar haar waarna ik zonder waarschuwing zelf het water in sprong. Te laat om aan mijn haar te denken toen ik kopje onder ging. De haarlak die er in zat was duidelijk niet waterbestendig en toen ik boven kwam zat mijn kuif tegen mijn voorhoofd geplakt. "Nagels kunnen vast wel tegen water." Piepte ik terwijl ik met mijn hand door mijn haar ging.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ]Rozalie Alena Rákóczi

    Louis schudde snel zijn hoofd als antwoord op mijn vraag en ik knikte weer. Ergens had ik het idee dat ik iets mist, maar trok me er niet heel veel van aan en het zou waarschijnlijk nog wel eens duidelijk woren of zat er gewoon met mijn gedachten naast.
    Ik luisterde naar zijn stem toen hij vrolijk mee begon te zingen en moest toegeven dat zijn vrolijkheid echt aanstekelijk was.
    Ik keek even uit het raam en was eigenlijk wel benieuwd naar deze vakantie. Al snel richtte ik mijn blik weer op Louis. 'Heel erg en als de rest net zo is als jou word het vast heel erg gezellig' antwoordde ik vrolijk. 'En jij?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer