• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik schudde ietwat lachend mijn hoofd. Hij snapte het dus echt niet hé ? Ten eerste deed het me al pijn dat hij me zielig vond. Alsof ik dat probeerde ?! Ik zat hier gewoon omdat ik van de zon hield op mijn huid, iets wat normaal was als je in Amerika woonde waar het bijna altijd zonnig was.
    "En als ik dan meedoe dan komt er een moment waarop 1 iemand het vijfde wiel aan de wagen wordt". Ja wat ? Het was altijd zo ! Ik beet zachtjes op mijn lip en sloeg mijn ogen neer. Mijn ogen kwamen direct terecht op mijn heup die ook niet gezond blauw stond, maar het was echt minder erg dan die op mijn buik. Ach tja, het zou wel weggaan. Hoopte ik.
    "En trouwens" zei ik, terwijl ik opstond, "Ik ben niet zielig". Ik gaf hem een plagend duwtje tegen zijn schouder, maar omdat het zo onverwacht kwam viel hij dus weer in het water. Ik begon te lachen en haalde een hand door mijn bruine haren zodat mijn haar niet meer voor mijn ogen lag.

    Louis William Tomlinson
    "Heel erg. En als de rest net zo is als jou. Word het vast heel erg gezellig." Antwoorden Rozalie vrolijk. "Nouw. Ik ben wel de leukste hoor." Grinnikte ik. "En jij?" "Ik heb er ook echt enorm zin in! We gaan er echt een top vakantie van maken." Zei ik vrolijk en sloeg rechtsaf waardoor we meteen pal voor de eindbestemming stonden. "Bestemming bereikt." Zei ik sirieus net als de Tom-Tom zou doen als ik die zou hebben. Ik stapte uit en wachten tot Rozalie hetzelfde deed om vervolgens onze koffers uit de achterbak te halen en de deur te openen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Met een plons viel ik in het water en gromde ik zachtjes toen ik weer boven kwam, Typisch... Dit was al de zoveelste keer dat ik erin werd gegooid. En dit keer bleef ze ook echt niet droog! Ik klom het water uit, liep met dreigende passen op Delilah af en tilde haar op.
    "Dan ben je niet zielig." zei ik met een grijns, waarna ik naar het water liep en met haar in het water sprong. Ik liet haar netjes los in het water, maar lette wel op haar. Ik wilde niet het risico lopen dat ik iemand had verdronken of zo... Ik hield Jade ook in de gaten, aangezien meiden nog wel eens een plan wilde maken. En daar had ik nu geen zin in.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik begon te gillen, "Nee Harry laat me los !". Ik spartelde met mijn benen, maar tja, niets hielp tegen Harry. Ik kwam terecht in het water. Hij liet me netjes los waarna ik bovenkwam en mijn haren naar achteren streek.
    "You're going down" zei ik dreigend waarna ik onderdook en mijn ogen opende. Ja ik kon zien onder water, ik was zo cool. Ik nam zijn benen vast en trok er hard aan waardoor hij neerval. Mensen waren zoveel lichter als ze in het water stonden. Ik kwam terug boven en hield hem nog eventjes onder water. Kort genoeg om hem nog te doen leven. Als hij boven kwam keek ik hem onschuldig glimlachend aan.
    "Is er iets ?" vroeg ik, doelend op de dreigende blik in zijn ogen.

    Serena Yasmina González.

    Ik lachte zachtjes en zwom terug naar Zayn, waarna ik met mijn handen door zijn haar ging en het een beetje fatsoeneerde.
    "Geen zorgen, Zayn. Het ziet er nog redelijk uit..." zei ik grinnikend. "En anders doe je het dadelijk gewoon opnieuw."
    Ik bekeek snel mijn nagels even en kon er nog niks aan ontdekken, maar de nagellak zou vanzelf wel weer gaan afbladderen. Ik hoefde er alleen maar een nieuw laagje overheen te doen en ik was weer klaar.
    "Blijf je hier jammeren om je haar of ga je nog bewegen?" vroeg ik plagend, waarna ik Zayn aankeek en mijn vingers eventjes speels over zijn borstkas liet trippelen. Ja, hij zag er net zo uit als op de foto. Alleen nu toch ietsjes beter...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles.

    Les één van vandaag, gooi Delilah nooit in het water. Ik hapte naar adem en keek Delilah eventjes dreigend aan, waarna ik naar haar toe zwom.
    "Durf je wel? Onschuldige krullenbollen pijn te doen." piepte ik onschuldig. "Ik ga het Louis vertellen."
    Louis zou me vast helpen! Hopelijk... Ik keek haar eventjes met een betreurde blik aan en draaide me toen van haar weg. Nee, ik ging haar niet negeren. Negeren is gewoon triest, dat deed je niet... Maar plagen mocht ik toch wel?
    Op mijn gemakje zwom ik weer terug naar Jade zodat zij ook nog wat aandacht kreeg. Wat was het toch moeilijk als man om twee meisjes te vermaken zeg! En Niall zat zeker een zak chips te eten op zijn gemak... Jammer voor hem, nu had ik twee meisjes. Niet om iets mee te doen hoor! Nee, waar zie je me voor aan?! Nog niet tenminste... Ik had nog geen plan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rozalie Alena Rákóczi

    Nouw. Ik ben wel de leukste hoor." Grinnikte Louis. ' Eerst zien en dan geloven Lou, al geloof ik het op dit moment wel zonder gezien te hebben' zei ik lachend. 'Dat komt dan goed en twijfel niet over wat je zegt dus dat komt wel goed' zei ik toen net zo vrolijk. ik grinnikte door de manier waarop Louis zei dat we er waren en keek met grote ogen naar buiten naar de eindbestemming. 'Is dit echt de eindbestemming?' Vroeg ik maar ergens was het toch een domme vraag gezien hij dat net toch duidelijk zei. Ik stapte ook uit toen Louis ook uitstapte om hem vervolgens te helpen met de koffers en liep toen mee. 'Weet je dat ik echt blij ben dat ik je heb leren kennen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik begon te lachen, "Ahw, mama Louis moet kleine HazzaBazza helpen" zei ik plagend. Ik trok mijn wenkbrauwen op en haalde mijn schouders op. Ik kon heus wel tegen genegeerd worden. Ik had niet anders meegemaakt. Ik ging op de kant zitten en liet me achteruit zakken. Mijn benen lagen nog in het water waardoor ik nog ietwat verkoeling had. Ik legde mijn handen op mijn buik en wreef zachtjes met mijn duimen over de plek. Het water deed wel deugd, aan alle plekken die een niet normale kleur hadden. Ik likte over mijn lippen en begon wat te dansen. Iets wat er vreemd uitzag om 3 redenen. Ik kon niet dansen, ik lag op de grond en er was geen muziek.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik rolde een met mijn ogen en keek Serena toen uitdagend aan. Ik greep met mijn handen naar haar zei en trok haar naar me toe. "Ik zal jou eens laten bewegen." Fluisterde ik in haar oor, waarna ik mijn vingers over haar zei liet trippelen en haar begon te kietelen. Nu maar hopen dat ze hier niet tegen kon.
    [sorry dat die zo kort is maar ik rij zo een tunnel in met de metro en daar heb ik geen intenet ;o ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Mijn blik was steeds verdeeld. Eerst keek ik naar Jade en toen weer naar Delilah. Ik stak mijn tong uit om haar opmerking en schoot in de lach bij haar gekke dansje, waardoor ik weer als vanzelf van het bedje af kieperde waar ik op aan het leunen was. Proestend kwam ik weer boven water en lachte nog zachtjes na, waarna ik toch maar op de plek bleef waden. Zo, eventjes relaxen en mijn ogen tegoed doen met al het vrouwelijk volk dat hier rondliep. En er zouden nog twee meisjes komen, wat een luxe... Ik keek eventjes rond en liet mijn huid in de felle zon brandden, zo kreeg ik tenminste nog een kleurtje. Wel, uiteindelijk... Ik zou eerst rood worden en dan pas bruin, maar het was nou eenmaal niet anders.
    (Omg, ik laat Haz overkomen als een of andere aanrander met zijn geloer... ;p)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [lLouis William Tomlinson
    Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht bij de mededing van Rozalie. "Dat is wederzijds." Grijnsde ik en duwde haar naar binnen. "Eerst stel ik je voor aan de rest." Zo ik enthousiast toen ik Harry al hoorde gillen vanuit de tuin. Ik zetten de koffers neer en greep Rozalie haar hand vast om haar dor het huis naar de andere kant te trekken en vervolgens de tuin in. "Hazza!" Gilde ik meteen toen ik hem opmerkte in het water. Ik liet Rozalie los en sprong zonder pardon met kleding en al het water in om naar mijn beste vriend te zwemmen en hem meteen omver te springen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [grapje te laat. Wacht even hoor ;x ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Yasmina González.

    Ik keek even naar Zayn en trok mijn wenkbrauwen op bij zijn opmerking. Nog voordat ik kon vragen wat hij van plan was begon hij me te kietelen. Helaas kon ik er vrij goed tegen, maar aan de andere kant ook weer niet... Je moest nou net die ene plek vinden op mijn lichaam. Voor mij was het nu pech, aangezien het net de plek was waar Zayn me kietelde.
    Ik kronkelde onder zijn grip en klampte me lachend vast met mijn handen aan zijn armen, waarna ik een aantal spastische bewegingen maakte. Ik lette op dat ik hem niet zou trappen, aangezien ik geen zin had om hem nu al pijn te laten lijden.
    "Stop!" riep ik tussen twee teugen adem door.
    Ik probeerde me uit Zayn's grip te worstelen, maar ik wist dat hij sterker als mij was dus hield ik daar maar mee op.
    "Ik doe a-alles! Als je maar s-stopt!" zei ik lachend, waarna ik hem een smekende blik kon geven om vervolgens weer in de lach te schieten.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik schoot recht en keek beledigd naar achteren waar Harry had plaatsgenomen op een bedje.
    "Heb jij nu net zitten lachen met mijn geweldige dansmoves ?" vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Ik stond op en trok een beledigd gezicht. Het duurde niet lang voordat mijn gezicht naar geïrriteerd ging en ik voor de zoveelste keer mijn topje wat optrok zodat ik hier straks niet halfnaakt stond. Nu ja, ik stond al zo goed als halfnaakt, maar ik wou niet dat er delen zichtbaar werden die niet besteed waren aan mensen die, uh, hoe zeg je dat ? Je weet wel wat ik bedoel ! Jij gaat ook niet met blote borsten rondlopen in de buurt van je vrienden. Of nou ja, meestal toch niet. Ik boog wat achterover zodat mijn rug hol werd en wrong het water uit mijn haar. Ik nam de boxen die wat verder op een tafeltje stonden en zette mijn iPod daar in. De muziek sprong aan waardoor Hall of Fame begon te spelen. Ik besloot maar niet te dansen, tenzij ik het echt expres deed dat ik slecht danste. Ik schrok toen een jongen luid Hazza riep en meteen het water insprong om naar hem toe te zwemmen. Oh, compleet normaal, love it.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 17:58 ]

    ( is er nog iets waar ik met Nialler op moet reageren? Anders verzin ik even snel wat)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer