• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena Yasmina González.

    "Mijn haar is heilig ja." piepte Zayn dramatisch, waardoor ik zachtjes grinnikte. "En mijn nagels zijn heilig."
    Ja, inderdaad. Als iemand aan mijn nagels zat of ze braken dan werd ik gewoonweg gek. Ik haatte het als mijn nagellak afbladderde of als mijn nagels kort waren. Dat zag er niet uit...
    Ik glimlachte naar Zayn toen hij het portier voor me openhield en stapte uit, waarna ik even rondkeek. Ik moest zeggen dat het er prachtig uitzag en ik vond de sfeer een beetje... Spaans. Maar je zag duidelijk het verschil tussen Spanje en Engeland.
    "Wauw, mooi..." mompelde ik, waarna ik mijn zonnebril op mijn neus zette en lachend naar Zayn keek.
    "Je hoeft niet met mijn koffer te gaan slepen, gek!" riep ik lachend, waarna ik naar Zayn toerende en hem te hulp schoot. Ik pakte mijn koffer over en keek even naar het strand.
    "Jullie hebben je best gedaan." zei ik grinnikend.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik wist niet of de vraag aan mij bedoeld was maar ik lette er eerlijk gezegd niet echt op. Wat nou als ik er gewoon genoeg make-up op deed en niet het water inging ? Kon werken toch ? Of, tja, als ik nu zei dat ik was gevallen tijdens het fietsen of iets in de aard ? Ik beet op mijn lip en keek naar Niall. Alleen Niall wist het waarom ik zo vreemd deed nu, terwijl ik eigenlijk niet zo was. Laten we gewoon dat make-up dingetje proberen ? En als dat mislukte dan werd het plan B.
    "Wel, ik kan niet echt koken, als je het aan mij vroeg, ik kan alleen tekenen" zei ik toen waarna ik langs Niall liep.
    "Ook al ga ik niet zwemmen, ik heb het nog steeds te warm" mompelde ik waarna ik even glimlachte naar iedereen en naar de auto liep. Ik haalde een bikini uit 1 van mijn koffers en ook mijn make-up zakje voor het geval ik er op een dag echt slecht uitzag. Of voor noodgevallen als deze. Ik keek even rond, haalde mijn schouders op en kleedde me zo snel mogelijk om achter de auto. Ik deed het doosje open dat me zou moeten helpen de enorme plek te verbergen en begon te smeren. Toen het enigszins normaal leek knikte ik tevreden en liep terug. Of ik gedacht had aan alle andere plekken ? Nee niet echt, maar tja, ik was best goed in liegen op dat vlak.

    Jade Maysilee Bright
    Ik sla de handdoek over mijn lichaam en blauwe plekken heen die ik hem en sta daar maar de warmte op te vangen. Harry vraagt of er iemand kan koken. Ik kon koken ik werk bij een restaurant en al had ik er geen diploma voor kon ik wel onwijs goed koken. Ik deed graag toetjes maar een lamsrib of biefstuk kon ik ook goed voor zover ik wist. Plus ik moest altijd voor mijn vader koken en aangezien deze altijd lekker wou eten en ik anders op mijn dak kreeg kookte ik altijd op mijn beste. 'Ik kan wel koken.' Zeg ik met een bescheiden glimlach. 'Ik kook meestal ook in een restaurant in London als bijbaantje.' Ga ik zacht verder. Ik hield niet zo van luid praten al had ik wel een luidde lach. Dus ik moest compenseren. Ik keek de 3 mensen rond me aan. Ik hield van koken. Alles waar ik nog moeite in stak aangezien ik het leuk vond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Jawaad Malik
    Hoofdschuddend liet ik Serena haar koffer overnemen en opende ik de voordeur van het huisje. "Je mag kiezen. Of bij mij op de kamer, of alleen?" Ik wilde niet meteen opdringerig overkomen. Al hoopte ik toch wel dat Serena onderhand wel wist hoe ik in elkaar stak. Mijn eigen spullen had ik al laten brengen zodat ik me daar zelf geen zorgen over hoefde te maken. Ik keek even rond en zag de bos krullen van Harrie al bij het zwembad.

    [ze zijn bij het zwembad toch? ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik keek Jade aan en knikte glimlachend. "Dat is lief van je. En hulp kun je altijd aan iedereen vragen, denk ik." zei ik, waarna ik op mijn lip beet. Voor tien man koken was namelijk niet niks...
    Ik keek op toen ik Delilah zag terugkomen en liet mijn blik grijnzend over haar lichaam glijden. Kijken mocht altijd, toch? Het viel me op dat ze een paar plekken op haar lichaam had waar het minder mooi uitzag door de littekens... Ik zei er maar niets over, dat leek me niet zo leuk voor haar. Jade vond het ook niet leuk als ik over haar plekken begon.
    "Ga je echt niet zwemmen?" vroeg ik aan Delilah, waarna ik haar even aankeek en toen weer naar Niall blikte. "Je hebt in ieder geval wel een kokkin voor als je honger hebt." zei ik grinnikend, waarna ik Jade in haar zij prikte zoals net.
    "Wil je nog wel zwemmen?" vroeg ik zachtjes aan haar. Ze zou de blauwe plekken dan moeilijk kunnen verbergen voor de anderen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ja. ^^)

    Serena Yasmina González.

    "Bij jou. Dat is gezelliger." zei ik grijnzend, waarna ik het huisje inliep en mijn koffer even neerzette. Ik keek naar buiten en zag al een aantal mensen staan, waarna ik Zayn aankeek en glimlachte.
    "Stel je me eerst voor of laat je me eerst de kamer zien?" vroeg ik, waarna ik even met mijn hak op de grond tikte. Gewoon omdat ik dat geluid zo leuk vond.
    Ik merkte twee meisjes op die me wel aardig leken, maar ook een beetje... verlegen? Ik wist het niet zeker, maar zo leek het voor mij. Ze hadden wel leuke bikini's in ieder geval.
    De twee jongens waren schattig, maar niet helemaal mijn type. De ene was me iets te klein en de ander was nogal... Ja... Hij leek me op de een of andere manier vrij saai. Maar goed, ik raadde ook maar wat.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    "Ga je echt niet zwemmen ?". De stem van Harry deed me terugkomen naar de realiteit waarna ik mijn hoofd schudde. De bangheid had ik maar verstopt, want ja, ik was weldegelijk bang.
    "Nee, liever niet". Ik liep weg naar de stoelen bij het water, naar mijn zin stonden ze veel te dicht bij het water maar ik kon ze niet zomaar beginnen verplaatsen, en ging zitten. Ik hoopte dat de make-up zou houden als ik gewoon over mijn buik heen wreef of iemand anders het per ongeluk deed. Het zou wel opvallen want ik moest serieus hard op mijn tanden bijten om het niet uit te schreeuwen van de pijn toen ik de camouflage erop deed. Ik zette mijn Ray Ban, pilotenmonteur, op mijn neus en keek rond. Uiteindelijk bleef mijn blik hangen op de blauwe lucht. Even trok ik mijn bikini topje wat naar boven want dat vervloekte ding zakte af.

    Zayn Jawaad Malik
    "Ik ga je eerst voorstellen en dan kunnen we op ons gemakje de kamer bekennen." Ik wiebelde even uitdagend met mijn wenkbrauwen om
    Serena vervolgens lachen mee naar buiten te trekken. "De leukste, getaleteerdste en vergeet vooral niet de knapste is gearriveerd hoor. Samen met zijn vrouwelijke spiegelbeeld." Grijnsde ik vrolijk terwijl we de deur doorliep. Meteen vielen me twee ombekende meisjes op, die vast en zeker de schrijfmaatjes van Harry en Niall moesten zijn.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:41 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jade Maysilee Bright
    "Dat is lief van je. En hulp kun je altijd aan iedereen vragen, denk ik." Zegt hij terwijl hij op zijn lip bijt. "Je hebt in ieder geval wel een kokkin voor als je honger hebt." Zegt Harry tegen de blonde jongen ik wist nog niet zeker of zijn naam Niall was. Hij prikt zijn vinger in mijn zij waardoor ik een spastische beweging maak en hem bijna in zijn gezicht mep. 'Wil je nog wel zwemmen?' Vraagt Harry aan me. Ik knik. Ze zouden er toch wel achterkomen en ik ging niet de hele vakantie aan de zijkant zitten als een eskimo met zoveel kleding als maar kan aan. Nee ik ging eindelijk in maanden weer eens genieten. Ik loop terug uit Harry's greep en leg mijn handdoek neer zodat je de vele blauwe plekken ziet. Het doet me pijn om me zo te zien, maar mijn schouder en dijbeen die plekken waren wa groter. Zeker drie vuisten bij elkaar. Ik zag delilah zitten. Ze kon dingen gaan denken maar ik dook het water in hopend dat ik de plekken kon weg laten spoelen, maar dat kon ik niet dus liet ik mijn plekken zo veel mogelijk onder water wat aangezien ze ook op mijn schouder zaten niet altijd lukte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Serena Yasmina González.

    Ik lachte om Zayn's opmerking en keek hem even met een speelse blik aan, waarna ik naar de anderen glimlachte en Zayn snel een duwtje gaf.
    "Ik ben je spiegelbeeld niet, aangezien ik niet panisch word als iemand aan mijn haar zit." zei ik plagend, waarna ik naar de meisjes keek en daarna naar de jongens. Harry en Niall, als ik me niet vergiste.
    Ja, ik mocht dan geen fan zijn, maar als je de bladen las herkende je de jongens wel hoor...
    "Ik ben Serena trouwens." stelde ik me gemakkelijk voor, waarna ik mijn blik even over iedereen heen liet glijden.
    Toen ik de blauwe plekken van het ene meisje zag omdat ze haar handdoek weglegde schrok ik toch wel even.
    "Hoe kom je daaraan?" vroeg ik direct.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:53 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rozalie Alena Rákóczi

    Een vrolijke glimlach verscheen rond mijn lippen. 'Ik ben blij om te horen dat je dat inderdaad bent' zei ik en knikte toen. 'Dat is inderdaad wie ik ben' zei ik toen en sloeg mijn armen om hem heen toen hij me een knuffel gaf. Het was vreemd om na al die tijd ineens voor degene te staan die je al zo lang kende. Het gevoel dat het nu gewoon helemaal klopt. 'Je mag mijn woorden niet inpikken, maar ik ben ook heel erg blij om jou nu eindelijk in het echt te zien' zei ik lachend. Mijn verlegenheid was eigenlijk vanaf het begin weer verdwenen en snapte ook niet waarom ik zo zenuwachtig was. Ik grinnikte zacht toen hij nog even een rondje draaide voordat hij me losliet en knikte als antwoord op de vraag. 'Ja eogenlijk wel, maar het duurde zolang omdat ik toch nieuwsgierig was.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik trok even een gekke bek toen Serena begon te protesteren over het spiegelbeeld. "Nee, misschien niet met je haar, maar wel met je nagels." Bracht ik er tegenin en greep haar middel vast en plofte op een tuinstoel neer, zodat ik haar met me me zou trekken. "Maar nee, je hebt gelijk. Ik ben natuurlijk ook veel knapper." Grinnikte ik. Ik hield er van om te doen alsof ik enorm veel ego had. Terwijl ik mensen eigenlijk niet eens knap kon noemen, en al hellemaal niet vergeleken me Serena. Ookal waren we niet te vergelijken aangezien we beide van een ander geslacht waren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    "Ik ben Harry." stelde ik mezelf aan Serena voor, maar haar vond ik toch iets minder leuk. Geen idee waarom, misschien omdat ze me ietsjes te fel was... Zo leek ze, aangezien ze meteen op Jade begon te reageren over haar plekken.
    Ik wilde meteen in de verdediging schieten, maar ik wilde Jade ook weer niet opsluiten door haar te veel te beschermen.
    "Zayn... Je loog. Ik ben hier het meest sexy." zei ik met een pruillip, waarna ik zachtjes lachte en ongeduldig begon te worden. Ik wilde dat de anderen kwamen! Dan werd het nog leuker... Vooral met mijn maatje, Louis.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Het moment dat ik de blauwe plekken op iemand anders lichaam zag leek het alsof het eindelijk aankwam wat ik meemaakte. Ik werd mishandeld door mijn eigen ouders voor hun plezier. Ik sprong op en begon te lopen, niet oplettend waar ik liep. Met een schreeuw belandde ik in het water waardoor ik als versteend bleef staan. Mijn ogen zochten die van Niall terwijl ik hem smekend aankeek. Hij moest hierheen komen, voor me blijven lopen en niet weggaan. Ik wou geen reactie zoals Jade die had gekregen. Ik hoopte zo hard dat Niall snapte wat ik bedoelde, ik had echt geen zin in alle stomme vragen en dat medelijden. Ik leefde al 4 jaar zo, ik was het gewend ! Maar het was niet omdat ik het gewend was, dat ik ook wou dat iedereen het wist.

    Serena Yasmina González.

    "Dat valt ook wel weer mee." mompelde ik, waarna ik me luid protesterend door Zayn liet meetrekken op de tuinstoel. Ik sloeg mijn benen uiteindelijk over een van de leuningen en bleef op Zayn's schoot zitten. Ik keek hem grijnzend aan en stak mijn tong uit.
    "Ja, héél knap, dat ben je zeker." zei ik grinnikend, waarna ik een speels kusje op zijn neus drukte. Ik draaide me weer naar de anderen toe zodat mijn aandacht een beetje werd verspreid.
    "Al moet ik eerlijk toegeven dat je er tot nu toe het beste uitziet van alle jongens." zei ik zachtjes, maar zo eerlijk als ik was.
    Ik zei het toch, ik zei altijd precies wat ik dacht. En nu dus ook...


    Reading a good book is like taking a journey.