• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben.
    Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:CxStylinson--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: AgentP--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xHazzaStyles --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik:
    Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. CxStylinson--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xHazzaStyles--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove
    --> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Begin:
    De laatste brieven worden geschreven en verstuurd. In deze brieven staan onder andere de afgesproken locatie, datum en tijd.
    Belangrijk is dat elke locatie anders is en later vanaf daar in de richting van dit zomerhuisje gaan

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 0:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Ik was blij te horen dat Rozalie er net zo over dacht. "Oké, zullen we dan maar gaan? Volgend mij is de rest allang bij de eindbestemming." Ik haakte mijn arm in die van Rozalie en nam haar mee naar buiten naar mijn auto. Opende de kofferbak zodat ze haar koffer kwijt kon en opende als een echt heer haar portier waarna ik zelf aan d'r bestuurders kant instapten. "Het is 10 minutjes rijden." Deelde ik mee en zetten de radio aan die ik et liefst meteen weer uit wilde zetten omdat LWWY opstond. Iets ongemakkelijk keek ik naar Rozalie al had ik het gevoel dat ze me er niet van kenden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jade Maysilee Bright
    Ik zwem gewoon en lig op het opblaasbed om te zonnen als een jongen met zwart haar en een Spaans meisje binnen komen. 'Ik ben Serena.' Stelt ze zich voor ik glimlach naar haar. 'Ik ben Jade.' Zeg ik vriendelijk tegen haar en de jongen naast haar. Zayn dacht ik. Mar ik wist het niet zeker. Ik zag hoe ze schrok. 3... 2... 1... 'Hoe kom je daaraan?.' Vraagt ze. Ik kon het verwachten toch? Ja het was te verwachten. Ik kijk beschamend naar de grond. Liegen of niet liegen. Eigenlijk beide niet maar dat kon niet en ik ging haar niet gelijk mijn levensverhaal vertellen. Ik bedenk snel iets zonder dat ze het merkt. 'Ik lieps 's nachts door een straatje en ben in elkaar geslagen omdat ik mijn geld nie afstond.' Zeg ik terwijl ik op mijn lip beet. Ik loog, maar bijna niemand kon zien of ik Loog behalve Harry. Hij was de enige die me kende en dat vond ik er genoeg. Hij begreep het vast wel toch? Ik wou ze niet meteen over mijn familie vertellen en vooral niet over mijn vader. Ik was blij dat de andere jongen er niet meteen zo fel op reageerde en ook dat Harry niet in de verdediging schoot. Ik had mezelf al al die jaren verklaart dus ik kon nog wel op mijn eigen benen staan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan

    Vrolijk knikte ik bij het horen van de woorden van Harry. 'Dat is een heel groot voordeel, want wil niet nog eens een keer verbrand eten of geen eten. Niall Horan en geen eten past geen niet bij elkaar' zei ik zo serieus mogelijk en keek even naar de andere. 'Dus jullie zijn allemaal gewaarschuwd en weet dat ik er altijd achter kom wie er aan het voedsel zit' voegde ik eraan toe. Na die woorden keek ik in de richting van het geschreeuw en mijn blik bleef hangen Delilah me met een smekend blik aankijken. Bijna gelijk snapte ik wat ze bedoelde en sprong ook het water in. 'Het is wel de bedoeling dat je een beetje voorzichtig doet' zei ik glimlachend om nog zo mijn mogelijk bij de andere op te vallen. Ik snapte wel dat ze geen zin had in de reacties of vragen. Ze had het aan mij verteld en daar was ik blij om, maar had ook door dat ook niet echt al te makkelijk was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik keek naar hoe Niall het water insprong waardoor ik meteen zijn kant op liep. "Je weet hoe lomp ik ben" zei ik waarna ik lichtjes mijn schouders ophaalde. Ik keek naar het water dat de reflectie van mijn buik onder water weergaf en zuchtte. Geweldig. Als iemand in een straal van 2 m rond ons kwam staan dan zagen ze dat er iets niet klopte.
    "Hoe raak ik nu ongezien weg met ... Nouja, dat" zei ik, doelend op het feit dat mijn buik letterlijk blauw-paars-zwart zag. Niet mijn gehele buik natuurlijk, enkel het maagdeel. Ik was al blij dat niemand iets had gezegd over de littekens, misschien hadden ze het niet eens opgemerkt, dat zou pas een hele opluchting geweest zijn.

    Harry Edward Styles.

    Ik merkte dat Jade loog tegen de Spaanse meid, maar ik kon het haar niks kwalijk nemen. Zelf had ik het net zo goed gedaan... Ik knikte langzaam en sprong uiteindelijk weer het zwembad in. Ik zwom direct naar Jade toe en klom weer op het bedje.
    "Ik ben trots op je." fluisterde ik in haar oor.
    Wat? Het was waar... Ze moest trots zijn op zichzelf dat ze de blauwe plekken gewoon toonde. Daarom was ik ook trots op haar. Ik glimlachte en drukte een kus op haar wang, waarna ik grijnzend mezelf weer in het water liet vallen en mijn armen over haar benen legde zodat ik het bedje rond kon duwen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Serena Yasmina González.

    Ik luisterde naar het verhaal van het meisje dat zich als Jade had voorgesteld en knikte uiteindelijk begrijpend.
    "Wat een idioot." mompelde ik, waarna ik haar een glimlach gaf en toekeek hoe het andere meisje met Niall praatte. Lag het nou aan mij of klopte er iets niet hier? Ik had het gevoel alsof ik met twee meisjes hier zat die het thuis niet zo goed als ik hadden... Ach ja, ik kwam er heus nog wel achter.
    Ik kroop wat dichter tegen Zayn aan en grijnsde. "Ga je me die kamer nog laten zien, Zaynie?" vroeg ik met een speelse ondertoon, waarna ik mijn blik even op de krullenbol liet vallen die Jade op het bedje vooruit begon te duwen. Hoe leuk toch... Maar niet heus.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    "Ga je me die kamer laten zien, Zaynie." Vroeg Serena Speels en ik keek haar grijnzend aan. "Maar al te graag." Ik had zo'n idee dat dit nog een lastig paket ging worden tussen de meisje. Ik stond op en tilde Serena op om haar vervolgens naar binnen te dragen, de trap op en de kamer in. Ik gooide haar neer op en tweepersoons bed en plofte uiteindelijk naast haar neer. "Die twee waren wel de gezelligheid zelf." Grinnikte ik zachtjes terwijl ik langzaam Serena haar wang streelde en haar in me opnam. Ze was echt wel heel knap.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jade Maysilee Bright
    'Wat een idioot.' Mompelt ze. Ik nam aan dat ze de "gast" Bedoelde die me in elkaar had geslagen en washet geen wildvreemde mijn vader was een ware idioot. Harry dook het water in en kwam naast me op het bedje zitten. "Ik ben trots op je." fluisterde hij tegen me. Ik begreep het al meteen. Ik liet meteen al mijn plekken zien. Iets waar ik me eigenlijk zo voor schaamde, maar ik had zalf en crèmes mee om het te minderen. Hij drukte een kus op mijn wang dat denk ik een gewoonte begon te worden en liet zich in het water vallen. Zijn armen kwamen rond mijn benen en hij duwde het bedje vooruit. Ik kijk eerst achterdochtig naar zijn handen bij mijn voeten aangezien ik er niet tegen kon als iemand me bij mijn voeten ging kietelen. Ik kon er echt niet tegen. Ken je namelijk het gevoel van dat je pijn hebt van het lachen nou dat heb ik dan. Ik kan niet stoppen met lachen terwijl ik het eigenlijk wel wil maar voor nu hoopte ik dat hij mijn voeten niet ging kietelen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Serena Yasmina González.

    Ik liet me door Zayn naar de kamer dragen en uiteindelijk viel ik tussen de zijdezachte lakens, waarna ik grijnzend wachtte tot Zayn naast me neerplofte en ik zachtjes lachte om zijn opmerking.
    "Precies. Maar ze lijken me wel vrij aardig... Alleen een beetje rot voor ze." zei ik glimlachend, waarna ik Zayn mijn wang liet strelen en langzaam maar zeker een blos op mijn wangen voelde verschijnen. Ik bloosde niet snel, maar als ik het deed moest daar een goede reden voor zijn.
    "Tweepersoonsbed nog wel." zei ik grinnikend toen ik snel de kamer rond had gekeken. Ik had eerder verwacht dat iedereen een eigen bed zou krijgen, maar dit was ook goed.
    "Hm... Ik ben benieuwd hoe je eruit ziet zonder shirt." zei ik grinnikend, waarna ik speels met mijn wenkbrauwen wiebelde en zachtjes begon te lachen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 23:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rozalie Alena Rákóczi

    Ik was blij dat wel hetzelfde dachten en dat ik op dit moment hier was. 'Dat klinkt als goed plan en die kans kan er inderdaad wel inzitten .' Met een glimlach keek ik Louis aan toen hij zijn arm in die van mij haakte en pakte snel mijn koffer nog voor ik mee liep naar buiten naar zijn auto. Mijn koffer legde ik in de kofferbak en stapte in nadat ik Louis had bedankt. Ik wachtte tot hij zelf aan de bestuurders kant instapten en keek hem weer aan.
    'Oké ennogmaals heel erg bedankt voor alles' zei ik en luisterde naar het liedje op de radio terwijl ik hem nog steeds aankeek.
    'Lou is er misschien nog iets dat je niet verteld hebt?' vroeg ik met een licht twijfelend ondertoon toen hij iets ongemakkelijk keek.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik merkte dat Jade nogal achterdochtig naar mijn handen en naar haar voeten keek, waarna ik zachtjes grinnikte en haar geruststellend aankeek. "Wees maar niet bang, ik ga je niet kietelen." zei ik, waarna ik naar haar hoofd toe zwom en haar grijnzend aankeek. "Als je me tenminste een goede reden geeft om het niet te doen."
    Oh, wat hield ik toch van plagen... Vooral bij Jade, dat maakte het allemaal nog ietsjes leuker. Ik keek haar onschuldig aan en beet even op mijn lip. "Wat krijg ik eigenlijk als ik het niet doe?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    zayn Jawaad Malik/b]
    "Precies, maar ze lijken me wel vrij aardig... Alleen een beetje rot voor ze. Ik knikte even ik kende ze niet persoonlijk maar als ik Harry en Niall moest geloven waren ze enorm aardig.
    Er verscheen een rode blos op Serena haar wangen waardoor ik wel moest grijnzen maar ik weigerde te stoppen met waar ik mee bezig was. "Tweepersoonsbed nog wel." Grinnikte Serena uiteindelijk. "Nouja, het zijn eigenlijk twee bedden die aan elkaar geklikt zijn. Dus als het goed is kunnen we ze uit elkaar halen als je dat liever hebt?" Ik vond het zelf eigenlijk niet zo'n probleem. "Hm... Ik ben benieuwt hoe je eruit ziet zonder shirt." Ze wiebelde even met haar wenkbrauwen. Even keek ik haar uitdagend aan en boog me iets naar voren. "Ik weet al hoe ik eruit zie zonder shirt." Fluisterde ik zachtjes, waarna ik me weer lachend achterover liet vallen. "Je kan het trouwens ook gewoon Googlen hoor." Grinnikte ik er achteraan. Wetend dat er genoeg plaatsjes van mezelf op internet stonden zonder shirt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lifeisajoke schreef:

    Delilah Destiny Simpson.

    Ik keek naar hoe Niall het water insprong waardoor ik meteen zijn kant op liep. "Je weet hoe lomp ik ben" zei ik waarna ik lichtjes mijn schouders ophaalde. Ik keek naar het water dat de reflectie van mijn buik onder water weergaf en zuchtte. Geweldig. Als iemand in een straal van 2 m rond ons kwam staan dan zagen ze dat er iets niet klopte.
    "Hoe raak ik nu ongezien weg met ... Nouja, dat" zei ik, doelend op het feit dat mijn buik letterlijk blauw-paars-zwart zag. Niet mijn gehele buik natuurlijk, enkel het maagdeel. Ik was al blij dat niemand iets had gezegd over de littekens, misschien hadden ze het niet eens opgemerkt, dat zou pas een hele opluchting geweest zijn.

    Niall James Horan

    Ik keek hoe ze meteen mijn kant op liep toen ik in het water sprong. 'Nee eigenlijk weet ik dat niet, maar dat komt omdat je niet lomp bent ' zei ik met een kleine glimlach. Ik volgde haar blik en beet op mijn lip. Ik schrik toch een beetje ook al kende ik het verhaal wel. Het was voor mij al duidelijk wat ze dacht en haar blik bevestigde dat alleen maar. Er moest toch een manier zijn om niet te laten merken dat het niet klopte.
    'Er moet een manier zijn en die probeer ik op dit moment te verzinnen' zei ik bedenkelijk en keek even rond waarna ik weer naar Delilah keek. Altijd als je geen ideeën nodig had waren ze er, maar waar waren de ideeën als je ze wel nodig had?

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 0:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena Yasmina González.

    Ik luisterde naar Zayn en schudde geruststellend mijn hoofd. "Dat is niet nodig, ik ga echt niet dood door naast jou te slapen." zei ik glimlachend, waarna ik mezelf omdraaide zodat ik op mijn buik kwam te liggen en mijn benen omhoog zwaaide.
    Ik lachte om Zayn's opmerking en schudde mijn hoofd met een pruillip. "Weet je het zeker? Misschien moet je het even checken." zei ik plagend, waarna ik mijn schouders ophaalden en mijn mobiel uit mijn broekzak pakte. Ik tikte Zayn's naam in en zocht bij de afbeeldingen, waardoor ik lichtjes moest grijnzen. Inderdaad, niet verkeerd... Hij was tenminste afgetraind.
    "Ziet er goed uit, Malik. Als ik de foto's moet geloven." zei ik met een plagende lach rond mijn lippen, waarna ik mijn benen weer liet zakken en op mij zij draaide zodat ik Zayn kon aankijken.


    Reading a good book is like taking a journey.