• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik lach even. 'Je bent altijd prachtig, Rose.' verzeker ik haar en ga met mijn hand even door haar haren om ze goed te leggen.
    Ik druk een zachte kus op haar lippen en glimlach dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [aaangepast]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    Ik bloosde licht en keek dan naar mijn jurk op de grond en zuchtte.
    "Wat heb ik gister allemaal gedaan?" vroeg ik voorzichtig. Ik wist niet zeker of ik het wel wou weten.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 19:54 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik glimlach bij haar woorden en kijk haar liefdevol aan. Ik knijp zachtjes in haar hand. 'Zullen we ons klaarmaken? We hebben nog een uur-en-een-half om ons klaar te maken voor we vertrekken. En inderdaad je hebt me deze keer naakt gekregen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    'Sneeuwengelen gemaakt, bijna gevallen, je wilde warme chocomelk met ijsblokjes en dat is alles denk ik;' glimlach ik 'Het valt dus nog mee.' Ik trek haar weer naast me en streel over haar rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Ok... valt nog mee, inderdaad." zei ik zacht en grijnsde. Ik sloot genietend mijn hand, bij het gevoel van zijn strelende hand over mijn rug.
    "Ik hou van je." murmelde ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Ik ook van jouw.' glimlach ik en druk mijn lippen even op haar voorhoofd. 'Wil je nog wat slapen? Of wat wil je doen met kerst? Naar je familie?' Het zal eenzaam worden aangezien dat waarschijnlijk wel het geval is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Hij kijkt me liefdevol aan en ik glimlach naar hem. Ik houd van die blik, dat geeft me een gevoel van waardering. 'Ja hoor is goed,' zeg ik dan tegen Jake. 'Ik heb al gedoucht vanochtend, ga jij nog douchen?' Eh ik druk een kusje op zijn lippen en kijk hem vragend aan. 'Dan ga ik ondertussen een ontbijt voor ons maken.. Nadat ik aangekleed ben tenminste.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik zucht. 'Oke ik ga douchen.' mompel ik en druk mijn lippen nog even kort op de hare voor ik opsta. Ik loop naar de kast een haal er wat kleren uit. Ik geef haar nog eens lacherig een handkusje en loop dan naar de badkamer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Pff, pap zit waarschijnlijk weer ergens in Europa en mama wilt me toch niet bij zich hebben." haalde ik mijn schouders op.
    "Nee, ik blijf liever bij jou, maar ik ga ook niet weer slapen... Ik heb sowieso al het gevoel dat ik teveel slaap. Jij valt altijd later dan mij in slaap en bent steeds vroeger wakker." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik grinnik als Jake een handkusje naar me geeft. Ik kijk hem na en sta dan op. Ik houd maar gewoon dit setje ondergoed aan, het zit lekker. En het zal zijn ouders echt niet opvallen dat mijn borsten iets groter zijn. Ik trek de kleren aan die ik gepakt had en trek die snel aan. Ik loop naar beneden en kijk even in de kast naar wat ik voor eten kan klaarzetten. Ik doe croissantjes en warme broodjes in de oven en pers dan een paar sinaasappels. Verse jus d'orange. Ik zet die in een kan klaar en dek de tafel. Dan leg ik wat beleg op de tafel en loop dan naar de living. De broodjes staan op een lage stand in de oven warm te blijven en een broodjeslucht vult het huis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik kijk haar even bezorgd aan maar grinnik dan als ze zegt dat ze teveel slaapt. 'Ik heb gewoon niet veel slaap nodig.' zeg ik met een lachje en kijk haar aan. 'Wat wil je dan doen vandaag?'

    Jake S.
    Ik douch me op mijn gemak en droog me dan af. Ik kleed me aan en kam mijn haar even door. Dan loop ik door de gang, naar de trap, naar beneden. Ik ruik een broodjeslucht en glimlach. 'Ruikt lekker.'

    [Zullen we Axton en Alexi ook wakker laten worden?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {reageer je ook even in het andere topic, Jaimz? ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Braxlin
    "Hmm, ik weet niet... Schaatsen?" vroeg ik grijnzend. "Maar ik moet je waarschuwen. Ik heb nog maar 1 keer eerder op het ijs gestaan en heb die dag bijna mijn hele lichaam gekneusd." grinnikte ik.

    {oki ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Ik houd je wel vast.' glimlach ik. 'Het is wel een goed idee, en ik laat niemand je pijn doen, zelfs jezelf niet.' grinnik ik zachtjes en trek haar weer in een knuffel. Ik snuif zachtjes even haar geur op.

    [Word Ax eerst wakker?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'