• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Mary-Lia Liberty Carter
    "Ik ga wel mee." Mompelde ik. Ik schudde mijn blonde haren los en liep naar Maddie toe. "Waar beginnen we?"


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Ik was weer een tijdje stil. Misschien kwam het doordat ik de hele tijd rond aan het kijken was. De jongen die binnenkwam stelde zich voor als Louis. Dat had ik net weer wel gehoord. ''Ik ga dit enge huis verkennen, iemand die met me mee wil gaan? ik vind het nogal ... euh ja .. donker om zo hier rond te lopen ..'' Dat hoorde ik dan ook net weer wel, volgens mij zei Maddie het. ''Ik ga wel mee. Ik best benieuwd hoe het hier allemaal uitziet.'' zei ik.
    Als ik in een ruimte kwam wou ik graag weten hoe het eruit zag. En als ik dan met iemand mee kan gaan, grijp ik die kans.


    Do what people say you can't.

    Maddison Masey Mash

    "Ik ga wel mee, ben wel benieuwt waar ik beland ben." Meteen kijk ik naar Louis als hij dat zegt , ik zeg zeker geen nee tegen die knapperd, hij mag zeker mee! "Ok, is goed." zeg ik daarop. "Ik ga wel mee." hoor ik Mary dan ook zeggen. Ik knik glimlachend naar haar. Als ze vraagt waar we beginnen heb ik geen idee eigenlijk. Ook Liam stemde in om mee te gaan en dat vond ik ook best, nog een knapperd erbij, het kon niet beter, toch? "Euhm ... eerst beneden overal en dan naar boven? Maarre ... wil er nog iemand mee?"

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 18:41 ]


    16 - 09 - '17

    [Zou het mss een goed idee zijn updates bij te houden in de story? Ik kan bv bij sommige RPG's niet meer volgen en dan is dat altijd wel handig zodat ik weer meteen kan volgen. Mening pls?]


    16 - 09 - '17

    [Here i am. Mag ik een samenvatting en een ideetje voor inspringen? ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aubrey Lynn Wiltshere

    Ik verschoof mijn tas wat met mijn voet naar de andere kant waarna ik even achter op mijn hoofd krabten en nog wat rond keek. ''Ik ga dit enge huis verkennen, iemand die met me mee wil gaan? ik vind het nogal ... euh ja .. donker om zo hier rond te lopen ..'' Ik keek op naar Maddie, en glimlachte klein waarna ik opstond en de laatste twee treden van de trap afliep. "Ik wil wel mee. Kunnen we zien of het hier daadwerkelijk zo eng is." ik grinnikte zachtjes.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Rider schreef:
    Fayre Matthews

    Ik fronste bij de woorden 'zo'n mooi meisje', wat een flirt. Ik was niet de persoon die dat soort complimentjes waardeerde, ik werd er eerder achterdochtig van.
    'Ik ben de moordenaar en nu jij dat weet, zal ik jou helaas ook moeten vermoorden, Curly,' antwoordde ik simpelweg en ik keek even om mij heen. 'Maar even serieus, denk je echt dat dat waar is? Ik dacht dat het een poging van mijn moeder was om mij hierheen te krijgen. Niet dat dat nodig was. Liever hier dan met mijn ouders mee.'
    Als dat echt waar was, zou ik dat vervelend vinden voor dat meisje en haar familie, maar wat deed ik hier dan? Misschien dachten ze wel echt dat ik haar vermoord had. 'Weet jij eigenlijk wie er vermoord zou moeten zijn dan?'


    Harry Styles.
    'Echt? Nee, dat meen je niet, toch? Oh mijn god, ik word gewoon vermoord. Op de eerste dag al. AAAAAAAH! Iemand kom me redden,' ik grinnikte. 'Ja, het is waar, toch? Tenminste ik wil het wel geloven, maar ik heb niet echt de details om het te geloven. Het gaat om een meisje, waarvan niemand me niet eens de naam wilde vertellen, vreselijk frusterend. Dus jou ouders zijn nu op vakantie, terwijl jij hier zit, met misschien nog negen andere moordenaars onder je?' Dat klonk best goed, we werden allemaal verdacht van moord, dus zijn we allemaal moordenaars. Zelfs ik. Wie had dat ooit gedacht? 'Een meisje, zoals ik net zei. Volgens mij kennen we haar niet eens...' En dat dacht ik echt, als ze niet eens de naam wilden geven van diegene.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Harry en Fayre zijn in de woonkamer toch?]

    Louis William Tomlinson
    blijkbaar ging iedereen me en ik opende alvast de grote deur rechts van me, die denk ik naar een keuken of woonkamer zou lijden. ''Hier maar beginnen dan?'' grijnsde ik terwijl ik de deur een zetje gaf. en ik had gelijk, want achter de deur lag een woonkamer waar al twee mensen zaten. ''Nog meer volk.'' Zei ik enthousiast terwijl ik verder de kamer in liep. ''Dus, wie van jullie is de moordenaar eigenlijk?'' viel ik toen opeens met de deur in huis en ik draaide even een rondje zodat ik iedereen kon zien. Het was meer als grap bedoelt, want niemand die er echt uitzag als Moordenaar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Jup.]
    Harry Styles.
    Voordat Fayre mij ook antwoord had kunnen geven, kwam er een jongen de kamen binnen gewandeld, met nog meer mensen achter zich. Hij was heel erg vrolijk, wat ik niet snapte, hoe kon je nou vrolijk zijn als je hier opgesloten zat? Ik schudde even met mijn hoofd. ''Dus, wie van jullie is de moordenaar eigenlijk?' Ik grinnikte zachtjes om zijn directheid, daar hield ik van. Mijn hand wees ik richting Fayre. 'Fayre hier, heeft net aan mij bekend dat ze de moordenaar is. Dus ren allemaal maar weg,'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aubrey Lynn Wiltshere

    ''Hier maar beginnen dan?''. Ik grinnikte zachtjes want de jonge die Louis heette leek nogal enthousiast te zijn over dit alles. "Vooruit dan, waarom ook niet." Ik wurmde me zelf door de rest van het groepje en volgden Louis naar binnen waarna ik zag dat er nog 2 mensen waren. Iets wat ik niet had verwacht, maar iets dat tegelijkertijd heel logisch was, aangezien we nog niet met z'n 9en waren. Zonder wat te zeggen plofte ik neer in een oude stoel waarna een kuchje mijn mond verliet van al het stof. "Ah bah..." mompelde ik waarna ik even naar de andere twee keek. "'Fayre hier, heeft net aan mij bekend dat ze de moordenaar is. Dus ren allemaal maar weg,". Ik grinnikte zachtjes. "Iedereen kan het zijn, het is net het spelletje Cluedo."


    The expert in anything, was once a beginner.

    xClove schreef:
    [Here i am. Mag ik een samenvatting en een ideetje voor inspringen? ]


    [Jij en Zayn moeten nog aankomen, Harry en Fayre zitten in de woonkamer en de rest staat in de hal. Je mag gewoon aankomen.]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Jij en Zayn moeten nog aankomen, Harry en Fayre zitten in de woonkamer en de rest staat in de hal. Je mag gewoon aankomen.]


    [Inmiddels is de rest ook in de woonkamer. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    NOI schreef:
    (...)

    [Inmiddels is de rest ook in de woonkamer. :')]


    [Oeps, ik moest nog bijlezen xD]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    'Fayre hier, heeft net aan mij bekend dat ze de moordenaar is. Dus ren allemaal maar weg,' zei een jongen met een bos krullen en ik grinnikten. ''waarom ben je dan nog niet dood?'' vroeg ik grijnzend terwijl ik hem met opgetrokken wenkbrauwen waarna ik Aubrie haar voorbeeld volgden en ook op de bank neerploften. Er ontstond nog net geen stofwolk door de plotse beweging en even keek ik vies naar de bank. ''Het is dat ik niet voor mijn verblijf hier heb betaald, anders had ik zeker een klacht ingediend.'' zei ik hoofdschuddend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [People, ideetje! Wat als iedereen het meisje kent? Daarom hoeft het niet persoonlijk een vriendin te zijn, maar iemand die je ooit ergens sprak of gezien hebt?]


    16 - 09 - '17