• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Haha. tis Little Things :p ]


    El Diablo.

    (Het eten was lekker, ja. ;p En ik heb eindelijk mijn stageplek! :3)

    Liam James Payne.

    Ik voel mezelf net zoals Louis rood worden en sloeg mijn ogen neer. "Speciaal? Ik denk het niet... Maar toch bedankt." mompelde ik.
    God, waarom kraamde ik zoveel dingen uit en vertrouwde ik hem zo snel? Normaal had ik dit nooit, hoor...
    Ik keek naar Louis en knikte uiteindelijk, grinnikend. "Niemand mag eten op de kamer hebben. Anders kunnen ze niet controleren of de anorexiapatiënten hun eten aan iemand anders geven of het gewoon verstoppen."
    Nee, ik had het een keer gezien en dat meisje kreeg 'straf'. In de hoek staan... Wauw. Maar elke straf was voor iedereen anders, aangezien sommigen er geen probleem mee hadden om in een hoek te staan terwijl anderen er helemaal gek van werden.
    "Vaste eettijden? Hoe laat dan?" vroeg ik een beetje nieuwsgierig. Ik knikte uiteindelijk en at maar eens verder van mijn muesli, met de vork natuurlijk. Geen probleem voor mij, al vonden anderen me vreemd...

    Leila Sofie McFall.

    Slim Leila... Die opmerking was ook echt geplaatst. Maar ik kon dit proberen op te lossen, ook al deden zijn woorden me af en toe pijn.
    "I-Ik..." begon ik zachtjes, waarna ik even op mijn lip beet. Iets in die zin klopte, aangezien veel mensen dat 'arme blinde meisje' wel moesten vergeven... Kant en klare onzin, maar toch werd het achter mijn rug om gefluisterd.
    "Waarom haat iedereen me?" vroeg Harry met een gebroken stem, waaruit ik kon opmerken dat hij huilde.
    "Ik haat je niet, Harry... Je weet dat ik dat nooit zou doen." antwoordde ik, waarna ik mezelf overeind duwde en naar Harry's gezicht zocht. Toen ik zijn lippen had gevonden verplaatste ik mijn handen naar zijn wangen en veegde voorzichtig de tranen weg.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles

    Ik kijk haar even aan en slik.
    "Ik haat je niet, Harry... Je weet dat ik dat nooit zou doen." zegt ze, en ik voel haar handen op mijn wangen.
    Ik knik even en kijk weg. 'Als jij het zegt' zeg ik, en zucht..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik beet op mijn lip en streek nog snel even over zijn wangen heen, waarna ik hem liet gaan maar wel bleef zitten waar ik zat.
    "Gaat het een beetje?" vroeg ik aarzelend.
    Ik had wel medelijden met hem, hoor. Harry vroeg ook niet om al deze stemmingswisselingen. Ik neuriede zachtjes een of ander kerstliedje. Ik had altijd al iets met Kerst gehad dus als ik meestal met muziek bezig was dan had het met Kerstmis te maken.
    "Wil je misschien iets kwijt of zo?" vroeg ik.
    Ja, daar kwam de adviseur weer in me naar boven... Ik hield ervan om mensen te helpen, ook al was dat soms moeilijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles

    Ik kijk voor me uit en zucht.
    '"Gaat het een beetje?" vraagt ze, en ik knik weer. 'Ja hoor' zeg ik.
    "Wil je misschien iets kwijt of zo?" vraagt ze. 'Nee, er is niks. Gewoon weer andere persoonlijkheid' glimlach ik..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik luisterde naar Harry en knikte uiteindelijk, waarna ik zachtjes zuchtte.
    "Je kan altijd met me praten als je wilt, Haz..." zei ik zachtjes, waarna ik mijn kaken op elkaar liet klappen en uiteindelijk mijn handen tot vuisten balden.
    Ik wou dat ik eens met iemand kon praten... Maar altijd kropte ik alles op en hielp ik de ander. Ik wilde niet zielig gevonden worden of medelijden wekken, maar praten wilde ik wel...
    Ik slikte de brok in mijn keel weg en schudde mijn hoofd. Waar viel eigenlijk nog iets over te zeggen? Ik was blind en ik wilde het niet accepteren, en af en toe had ik zo erg de behoefte om de boel bij elkaar te schreeuwen of ergens mijn opgekropte gevoelens op los te laten.
    "Harry..." begon ik, waarna ik al spijt had dat ik om zijn aandacht vroeg.
    "Laat maar."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Het is niets, ik wil niet dat het je afschrikt' zegt hij en kijkt van me weg. Ik kijk hem meelevend aan en leg mijn hand op zijn hand en knijp er zachtjes in. "Het zal me echt niet afschrikken," verzekerde ik hem. "Mijn schizofrenie heeft jou niet afgeschrikt, dus dan doe ik dat ook niet bij jou," glimlach ik hem bemoedigend toe.


    Take me to wonderland

    Harry Styles

    Ik kijk op en pluk ondertussen wat aan het gras.
    'Jij kan ook alles tegen mij zeggen hé' glimlach ik.
    Ik pluk een bloem en grijnzend schuif ik hem achter haar oor..

    Zayn Malik

    Ik kijk hem aan en glimlach.
    'Okee' zeg ik en knik even. Ik denk even na, waar kan ik beginnen?
    'Agressiestoornis' zeg ik uiteindelijk, misschien wat kortaf maar wel duidelijk.
    Ik zucht even, 'als ik kwaad word kan ik alles slopen wat ik wil' zeg ik, en maak een gebaar naar de muur waar een kapot stuk inzat van vanochtend. 'Als ik kwaad word kan ik iemand gemakkelijk vermoorden met mijn blote handen, een keer is het hier zover gekomen. Maar ik werd tegengehouden. Die gast heeft 3 maanden in het ziekenhuis gelegen' zeg ik. Ik slik even en kijk naar mijn handen. 'Maar ja, als je hier al 3 jaar zit kan dat gebeuren' zeg ik..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Ik keek hem met grote ogen aan. "Je zit hier al drie jaar?" Het verbaasde me dat je hier zelfs drie jaar kon zitten, maar daar staat vast geen tijd op. Ik weet zelf niet eens hoelang ik hier moet zitten. Niet dat het hier zo slecht is. Beter dan thuis alleszins.
    "En heet maakt trouwens niet uit dat je agressiestoornis hebt. Ik vind je lief," zei ik met een kleine glimlach. Mijn hand lag nog steeds op de zijne, maar ik wilde hem niet wegtrekken, dus liet ik hem daar nog maar wat langer liggen. Soms ben ik zo raar.


    Take me to wonderland

    Sofia Rose Hadley

    Misschien werd ik wel een beetje laat wakker. Wat wil je als je slecht hoort en ze schudde je niet wakker? Tja.. Dan gebeurd dit. Ik zuchte diep en pakte een simpel shirtje en een jeans. De res kende elkaar vast al. Opeens kwam er een verpleegster binnen. Ze zei iets maar ik had geen idee wat wan ze keek een beetje naar de grond en toen kon ik ook niet aan haar lippen zien wat ze zei. ''Sorry, ik heb een slecht gehoor. Zou je wat omhoog kunnen kijken zodat ik je lippen zou kunnen zien?'' vroeg ik twijfelend. Haar hoofd schoot gelijk omhoog. ''Oh sorry.'' zeiden haar lippen. ''Ik vroeg me af of je al wakker was.''
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, niemand kwam me wakker maken.'' Ik liep de kamer uit achter de verpleegster en keek rond of ik iemand zag waar ik heen kon.


    Do what people say you can't.

    Leila Sofia McFall.

    Ik voelde aan het voorwerp dat Harry achter mijn oor schoof, een bloem. Geen idee welke bloem, maar ik voelde de blaadjes en de steel duidelijk zitten. Ik liet de bloem weer gaan en zuchtte zachtjes, maar met een glimlachje.
    "Ik wil niet dat je denkt dat ik zeur..." mompelde ik.
    Ik beet peinzend op mijn lip en dacht even na, maar uiteindelijk besloot ik maar om het eruit te gooien.
    "Ik wil gewoon dat er iemand is die weet wat ik voel, weet wat ik doormaak en me kan begrijpen. Ik probeer altijd alles hier op te lossen met anderen en ga conflicten uit de weg, maar ik wordt gewoon gek van het feit dat ik niks kan zien! Ik kan niemand meer zien!" riep ik uit, waarna ik voelde dat ik nog hard ging schreeuwen hier.
    "Ik loop tegen alles en iedereen aan, ik kan niet normaal meer eten of ergens naar kijken! Ik weet niet eens hoe jij, Zayn of Niall eruit zien! En soms heb ik het gevoel dat ik misschien beter morsdood had kunnen blijven in plaats van deze hele fucking zooi te hoeven hebben!" schreeuwde ik, waarna ik doorhad dat er iets nats over mijn wangen liep. Tranen, zoals altijd als ik me liet gaan. Huilen kon ik wel hoor, alleen had ik het pas laat door.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Je zit hier al drie jaar?" zegt hij. Ik knik, 'ik ben blijkbaar een van de ernstige gevallen' glimlach ik.
    "En het maakt trouwens niet uit dat je agressiestoornis hebt. Ik vind je lief," zegt hij met een kleine glimlach, ik kijk hem aan en glimlach ook.
    'Moet jij zeggen, jij bent de liefste van ons 2' lach ik en bijt op mijn lip.

    Harry Styles

    Ik slik even en kijk naar haar. 'Weet dat ik altijd klaar voor je sta, hé?' zeg ik.
    Ik veeg haar tranen weg en trek haar in een knuffel.
    k streel zacht door haar haar en zucht..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Moet jij zeggen, jij bent de liefste van ons 2' Lacht Zayn en hij bijt op zijn lip.
    Ik glimlach zwakjes en laat dan mijn hoofd hangen. Zo lief dat ik ervoor zorg dat mijn eigen moeder doodgaat.
    Ik kijk weer op waardoor ik oogcontact maak met zijn bruine ogen. "Door jou kan ik niet anders dan lief zijn," lach ik. Ok, dat sloeg nergens op, maar het klopte wel. Ik had geen reden om bang te zijn bij Zayn.


    Take me to wonderland

    Leila Sofia McFall.

    Ik knikte rustig op zijn woorden en voelde hoe zijn handen over mijn wangen gingen en daarna hoe hij zijn armen om mijn middel sloeg. Ik verborg mijn gezicht in zijn shirt en liet mijn armen losjes rond zijn lichaam hangen, waarna ik met korte uithalen bleef snikken.
    Zijn handen zochten zich rap maar zacht een weg door mijn haren en ik hoorde hem zachtjes zuchten.
    "Sorry..." murmelde ik zacht, waarna ik mijn hoofd zo draaide zodat ik gewoon nog op zijn schouder leunde maar wel verstaanbaar was. Eigenlijk lag ik nu op de linkerzijde van mijn hoofd op zijn linkerschouder.
    Ik wilde niet eens huilen om iets wat ik niet accepteerde. Ik accepteerde niet dat ik afhankelijk was van iedereen. Hulp nam ik aan, maar ik wilde niet horen dat er medelijden was of dat ik gedwongen werd om naar iemand te luisteren. Dan werd ik gewoon razend...
    "Net zoals ik voor jou klaarsta." fluisterde ik zacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Door jou kan ik niet anders dan lief zijn," lacht hij, Hij is cute...
    Ik heb geen idee waarom die gedachte in me opkwam, maargoed..
    'Hopelijk is dat een goed ding' grinnik ik, ik leg mijn gitaar weg en grijns..


    El Diablo.