• Dit schooljaar ben ik begonnen op een nieuwe school
    leuke school, al wat vriendinnen, maar nog niet echt dat ik buiten school met ze afspreek
    Ik vind het moeilijk om te vragen en zij doen het ook niet.
    Nu heb ik nog twee goede vriendinnen van mijn vorige school en die kwamen gister nog voor mijn verjaardag
    Het was ontzettend gezellig enzo, maar nu ik zeg maar weer alleen ben komt er van alles bovenborrelen
    De makkelijke manier waarmee ik met hun omgaan is zo anders dan op mijn school.
    Vorig jaar had ik elke les wel iemand om gezellig met te kletsen
    Nu zit ik of naast een jongen of naast iemand die toevallig geen andere plek kan vinden
    Het is niet zo dat iemand zoiets heeft van, ik ga eens gezellig naast Sterre zitten
    Soms voel ik me dan weleens eenzaam, maar dan denk ik snel aan andere dingen
    Maar nu ik mijn oude vrienden heb gezien merk ik eigenlijk dat het toch wel pijn doet, ik kan bijna nooit met hun afspreken omdat ik tot 5 uur op school zit en ook nog mijn werk heb en ik kan niet meepraten over de dingen die zij gaan doen,
    Zij doen volgend jaar eindexamen en ik moet hierna nog 3 jaar.
    En nu moet ik huilen terwijl ik dat niet wil,
    En dit moest ik gewoon ff kwijt.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    *hug*
    Dat is echt mega rot )):


    26 - 02 - '16


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ach meisje toch..


    raindrops are the perfect lullaby

    Ik heb nu ook zo'n gelijkaardig probleem, dus ik kan je helaas niet ermee helpen :c
    But...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    *cyberhug*
    Wat rot voor je! Sterkte(bloos)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dat is echt niet leuk voor je. *Cyberhug*


    Pretty is just a pretty word.

    Awwh, dat is echt vervelend.. Veel succes!


    You are beautiful, you are love.

    Nawh. Ik weet hoe het is om je vriendinnen nu niet zo vaak te zien, dat heb ik ook. Ik ben ook sinds dit jaar van school veranderd en ik heb sommige van mijn vriendinnen nu al 2 maanden niet gezien, ik heb geen tijd en de scholen liggen ver uit elkaar. Maar het is wel rot dat het dan in de klas zo is.

    *hug*

    Het is nog maar oktober, geef het wat tijd. Jij moet aan je nieuwe school wennen, maar de mensen ook aan jou...
    Het komt goed! x


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Keating schreef:
    Ik heb nu ook zo'n gelijkaardig probleem, dus ik kan je helaas niet ermee helpen :c
    But...