• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Een hotel, ik wil iets met toerisme gaan doen. ^^)

    Liam James Payne.

    Ik beet op mijn lip en keek Louis met grote ogen aan. Hij meende het echt... Dat betekende toch wel veel voor me. "Wauw..."
    Ik wist niets anders te zeggen... "J-Jij bent ook hartstikke speciaal, Louis."
    Ik knikte begrijpend en trok mijn wenkbrauwen vragend op. "Door de drugs of zo?" vroeg ik zacht.
    Mijn maag protesteerde een beetje toen ik de muesli naar binnen werkte, maar ik wilde iets ophebben. Toen ik de kom leeg had schoof ik het netjes van me af en keek Louis even verward aan. Hij had toch ook nog geen anorexia of zo? Jongens konden het net zo goed hebben...
    "Ik um... weet even niet precies wat ik moet antwoorden." mompelde ik ietsjes zenuwachtig.

    (Leila en Harry zijn dood gegaan in de tuin. ;p En het kan zijn dat Liam nogal vreemd kan gaan reageren aangezien de muziek nogal vreemd is op dit moment. ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Streng," zegt hij 'zodra ze te horen kregen wat ik allemaal had gedaan stuurden ze me hierheen' voegt hij eraan toen met een zucht.
    Ik kijk hem meelevend aan. "Sorry," fluister ik "maar ze doen het vast omdat ze het goed met je voor hebben,". Ik zwijg even. "Het kan misschien raar klinken, maar ik ben blij dat je naar hier gekomen bent. Nu heb ik jou ontmoet," glimlach ik.
    "De jouwe?" Shit, die vraag had ik kunnen verwachten. . "Euhm, mijn moeder is gestorven toen ik 7 was," fluister ik weer.


    Take me to wonderland

    [Aah, nice. (: Ik heb er net 3 weken stage op zitten, helaas.]
    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte naar Liam. 'Bedankt, zo iets aardigs heeft niemand in geen tijden meer tegen me gezegd...' En dat was waar, sinds ik aan de drugs was kon mijn moeder me alleen maar uitschelden voor nietsnut, en mijn vader liet me helemaal links liggen. Zelfs mijn zusjes durfde niet meer tegen me te praten, jammer genoeg. 'Ja... Je eetlust verdwijnt er van.' Ik schudde licht mijn hoofd en keek Liam verward aan. 'Vanwege mijn eettijden? Dat komt ook door de drugs, zoals ik al zei, daar kreeg ik geen honger meer van. Er waren dagen dat ik niets meer at, ik ben eigenlijk veel te erg vermagerd, hier proberen ze om me weer op een goed gewicht te krijgen, dat gaat moeilijk, ik word te snel misselijk als ik iets eet... Nee, ik heb geen anorexia, als je dat dacht.' Ik probeerde zo normaal mogelijk te reageren, veel mensen dachten dat ik anorexia had omdat ik nooit eet, het was allemaal de schuld van de drugs, en mijn eigen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik zuchtte zachtjes en glimlachte. "Het is waar, geloof me."
    En ik loog niet, want dat deed ik gewoonweg niet. Liegen gaf me een rotgevoel... Zelfs iets verzwijgen deed dat. Maar soms hield ik wel dingen achterwege...
    "D-Dat wist ik niet." mompelde ik zacht, waarna ik verder luisterde en mijn ogen uiteindelijk neersloeg. Ja, dat dacht ik inderdaad... En het voelde gemeen om zo te denken.
    "Sorry, ik meende het niet op die manier. Sorry, het spijt me..."
    Ik begon nog meer excuses te ratelen, net zolang totdat ik in ademnood kwam en ik geen verontschuldiging meer wist te verzinnen. Typisch ik... Waarom kon ik nou nooit eens normaal zijn?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik glimlach naar hem en zucht. 'Sorry, dat moest ik niet vragen' zeg ik.
    Ik hoor opeens mijn maag knorren en ik grinnik.
    'Kom je mee?' vraag ik en sta op..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Opgelucht glimlachte ik weer. 'Dankjewel...' Ik beet op mijn lip en staarde naar mijn handen, ik had nooit echt al goed tegen complimentjes gekunt, vaak werd ik er kwaad om omdat het niet waar zou zijn, maar bij Liam bleef ik bij alles tamelijk rustig. 'Het geeft niets, hoor, je kon het niet weten. Zo lang ik je niets verteld had.' Eigenlijk was het mijn eigen schuld. Alles van dit. 'Het geeft niet, Liam, echt niet.' Liam stopte niet met zijn excuses te maken, hij bleef maar door ratelen. Aarzelend stond ik op, ging op de stoel naast hem zitten en sloeg mijn arm om hem heen. 'Sssh, het is oke, Liam. Het maakt me niets uit, je wist het niet.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    'Sorry, dat moest ik niet vragen'
    "Nah, don't mind it," glimlach ik. Ik hoor zijn maag knorren en ik grinnik. Zijn maag knort zo sexy. Wtf? Ok.
    "Kom je mee?"' Vraagt hij als hij op staat. Ik knik enthousiast en volg hem uit de kamer.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.

    Ik lette niet op en voelde opeens een arm rond mijn schouders, waardoor ik geschrokken ineen kromp en zachtjes piepte. Mijn hart begon als een gek te slaan en het zweet brak me ineens uit. Ging hij me pijn doen? Misschien probeerde hij me nu te kalmeren zodat de klap dadelijk nog harder aankwam...
    Ik trilde van angst en schudde Louis zijn arm van me af. "Niet doen..."
    Ik kon er gewoonweg niets aan doen, maar elke keer als iemand me aanraakte kleefden die akelige beelden weer op mijn netvlies. Net alsof ze met superlijm waren vastgeplakt.
    Mijn handen grepen de stoel vast zodat ik niet weer weg probeerde te kruipen en zo op de grond belanden. Ik was bang, maar niet zo bang dat ik weg wilde kruipen in een hoekje. Vreemd, maar bij Louis was ik toch iets minder bang dan bij anderen die me aanraakten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik glimlach en loop naar de eetzaal.
    'Yo, maak even wat te eten! Dankje!' roep ik naar de verplegers.
    Ze beginnen gelijk en ik plof grijnzend op een tafel..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    'S-sorry, i-ik da-acht, nee, laat maar,' stamelde ik een beetje moeilijk. Ik had moeten weten dat Liam het niet fijn zou vinden als ik hem aanraakte, maar ik dacht natuurlijk weer dat hij mij al lichtelijk vertrouwde, waardoor er niets kon gebeuren. Stom stom stom. Natuurlijk zat hij met zijn probleem, dat niet wegging door een of andere persoon die toevallig de naam Louis had. Het enige dat me opviel was dat hij rustig, nou ja rustig, op zijn stoel bleef zitten. De vorige keer was hij bang weggekropen. Zou dit een verbetering zijn? Of lag het alleen aan mij dat ik het zo zag? Ik zuchtte en keek rustig naar Liam. Ik wilde hem zo graag helpen, maar wist niet hoe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall james Horan

    'Yo, maak even wat te eten! Dankje!' ik begin te lachen als hij naar de verplegers roept.
    "Jij weet ook hoe je ze aan het werk moet zetten," grinnik ik lichtjes.
    Ik ga naast hem zitten als hij aan een tafel neerploft en kijk hem van opzij aan.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Jij weet ook hoe je ze aan het werk moet zetten," grinnikt hij.
    'Inderdaad ja' grijns ik, en kijk even om me heen.
    'Ik had echt honger, ook voor het eerst' grijns ik, en bijt even op mijn lip...


    El Diablo.

    Liam James Payne.

    Ik hoorde Louis stamelen en beet angstig op mijn lip, waarna ik de lucht langzaam in- en uitademde. Ik zuchtte toen ik stemmen hoorde en keek op, waarna ik meteen grote ogen opzette en Louis voorzichtig aantikte.
    "Dat is Zayn..." fluisterde ik, wijzend op de getinte jongen die overal commando's uitdeelde alsof hij van adel was. Als bepaalde mensen nu hier waren geweest had die persoon er allang iets van gezegd, maar die waren er dus weer niet...
    Ik liet mijn hand weer zakken en staarde even naar het tafelblad, voordat ik weer opkeek en de jongen met de blonde haren even bekeek. Hij zag er schichtig, maar wel schattig uit. Ik kuchte even en schudde mijn hoofd, waarna ik me weer op Louis focuste en op mijn lip beet.
    "Je dacht gewoon dat het makkelijker zou gaan, denk ik..." zei ik zacht, waarna ik mijn trillende lichaam weer langzaam onder controle kreeg en weer voor me uit staarde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    Ik volgde Liam's blik richting de twee jongens die nu binnen waren gekomen. 'Dat is Zayn...' Fluisterde hij, terwijl hij richting de getinte jongen van de twee wees. Ik knikte langzaam, en bekeek hem uitgebreid. 'Hm, niet verkeerd, hoor,' mompelde ik zachtjes. Zeer zeker niet verkeerd. Ik bleef even naar de twee jongens kijken, maar uiteindelijk waren ze niet zo intressant als Liam. Ik knikte langzaam. 'Dat denk ik ook ja. Sorry, daarvoor,' ik durfde Liam niet aan te kijken, ik schaamde me wel een beetje voor mijn actie. Ik had zijn reactie kunnen weten, maar ik ben nou eenmaal te eigenwijs.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    Ik liet mijn hoofd op Zayn's schouder rusten terwijl ik genoot van de tijd samen met Zayn.
    'Ik had echt honger, ook voor het eerst' grijnst hij en ik kijk naar hem op.
    "Hoezo?" vroeg ik.


    Take me to wonderland