• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles

    "Maar mijn vraag? Was je al weggeweest vandaag?" vraagt ze. Ik schud mijn hoofd.
    Oh ja, ze kan niet zien. 'Nope, ben net wakker' lach ik.
    Ik had gewoon even snel een joggingbroek en shirt aangedaan, wat deo en weg.
    'Jij?'


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte even. 'Dat is logisch, vind ik. Zomaar aan een vreemde al je problemen vertellen, mij niet gezien, ik wil eerst die persoon wat beter leren kennen dan.' En dat was weer hetzelfde geval. Liam kende ik amper, toch had ik hem al bijna direct mijn probleem verteld, er was iets in die jongen wat me aantrok tot hem. 'Weet je het zeker? Ik heb zo een langere trui aan gedaan, dat was eigenlijk ook een regel voor mij, maar dat wilde ik niet...' Ik grinnikte zachtjes. 'Daar heb je gelijk in. Maar ik zie aan je dat je het niet prettig vind, ik wil best voor jou een andere trui aan doen, hoor.' Iets in mij voelde zich hartstikke blij, dat Liam vrienden met me wil zijn, ik zat hier nog amper een week.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Leila Sofia McFall.

    "Nu pas?!" riep ik uit, waarna ik een verwarde blik opzette en daarna grijnsde. Het was te verwachten van Harry dat hij nu pas wakker was... Dat was vrij normaal voor hem.
    "Jij?" hoorde ik hem vragen.
    Ik zuchtte eventjes. "Al een tijdje. Ik heb al gegeten, gepraat met wat mensen en mijn viool bespeeld."
    Met gegeten bedoelde ik dat iemand me het brood aangaf zodat ik het langzaam kon opeten, anders lag alles nog eens op de grond. Ja, ik weigerde te leren hoe ik met mijn blindheid het brood moest vinden. Normaal gesproken duurde het een halfuur voordat ik accepteerde dat iemand me de stukjes brood aangaf of me zelfs voerde, maar het was erg vervelend als je eten om de zoveel tijd weer op de grond lag.
    "Hoe gaat het nou eigenlijk over het algemeen met je?" vroeg ik aarzelend. Ik wist niet hoe Harry hierop zou reageren.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne.

    Ik kuchte eventjes aarzelend. "Je kent mij anders ook niet en je hebt jezelf gewoon net zo open als een boek opgesteld naar mij toe." zei ik zachtjes, waarna ik eventjes vanbinnen een trots gevoel kreeg en glimlachte. Wauw, iemand vertrouwde me... Niet dat niet vaker voorkwam, maar het voelde gewoon goed.
    Ik beet op mijn lip, maar ik wilde Louis niet forceren om voor mij een trui aan te trekken. Dat was niet aan mij om te zeggen. "Je mag het zelf beslissen..." mompelde ik zacht. "Wat een vreemde regel trouwens."
    Ja, dat vond ik... Sinds wanneer kreeg je hier opgedragen om bepaalde kledingstukken aan te trekken? Dat was gewoon vreemd.
    Ik glimlachte zwakjes en keek toen uiteindelijk weer terug naar Louis. "Oké dan, als je dat wilt doen... Heel graag." mompelde ik zacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles

    "Hoe gaat het nou eigenlijk over het algemeen met je?" vraagt ze en ik grijns even.
    'Hoe het met mij gaat? Geweldig, ik ben awesome' grijns ik.
    Hey, daar is arrogante Harry weer.. Ik lach en kuch even..


    El Diablo.

    {ik had gister dus geen tijd meer om mijn perso af te maken maar nu is ze bijna af, alleen haar karakter nog (; ehm.. waar kan ik beginnen ?}


    Do what people say you can't.

    Leila Sofia McFall.

    Ik wilde met mijn ogen rollen, maar ik wist dat ik dat niet meer kon. Weet je hoe irritant aangezien ik dat vroeger altijd veel deed?! Ik probeerde het nog elke dag, maar tevergeefs...
    "Leuk om te weten. Maar volgens mij verschillen onze meningen daarin." antwoordde ik op een matte toon.
    Oh, chips... Ik had al zo vaak gehoord dat je je gewoon aan Harry moest aanpassen. Maar ik was niet van het aanpassen... Ik deed mijn best voor Harry, maar soms kon ik mijn mond gewoon niet houden.
    "Ik bedoelde... Ik bedoelde het niet verkeerd." mompelde ik, waarna ik even naast me voelde waar Harry nu lag. Aha, links. Ik keek hem dus zo ongeveer aan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    AgentP schreef:
    {ik had gister dus geen tijd meer om mijn perso af te maken maar nu is ze bijna af, alleen haar karakter nog (; ehm.. waar kan ik beginnen ?}


    (Als je haar volledig af hebt kun je inspringen. Ik moet wel even nadenken waar... Aangezien iedereen in gesprek is. Je kan het beste bij Liam en Louis gaan zitten, aangezien Leila geen ene fuck van jouw personage begrijpt omdat ze geen gebarentaal kan zien. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    Ik beet op mijn lip, en knikte langzaam. 'Dat weet ik, ik dacht er ook al aan. Vreemd, vind je niet? Ik doe dat normaal gesproken echt nooit...' Het was dat hij het zelf ook al had opgemerkt, wie weet wat hij nu wel niet van me dacht. 'Ik weet het. Maar het was voor mijn eigen best wil, omdat ik er anders teveel aan ging krabben. Zoals je ziet doe ik dat ook. Bij mijn knieholtes kan ik er niet zo goed bij, daar voor is die lange broek.' Gelukkig maar, als ik daar ook nog eens aan zou krabben waren die helemaal stuk en kon ik niet eens lopen, soms kon ik mijn armholtes heel moeilijk buigen omdat het zo'n pijn deed. Maar nooit had echt iemand medelijden met mij, ze vonden het mijn eigen schuld. En dat was ook wel een beetje zo. Ik glimlachte naar Liam. 'Oke, zo terug.' Ik stond op, en voelde gelijk alle wondjes in mijn knieholtes protesteren. Ik had iets te lang gezeten. Ik vermande mezelf en wandelde richting mijn kamer, daar trok ik een vest aan, de tranen sprongen in mijn ogen, dat schaafde langs mijn wondjes. Het deed pijn. Dat was dus de rede waarom ik geen vest of langere mouwen trui aan wilde. Ik beet op mijn lip, ik hield het vest aan, voor Liam. Zo vrolijk mogelijk ging ik weer terug bij Liam zitten, en keek hem aan. 'Beter?'

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 18:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles

    "Ik bedoelde... Ik bedoelde het niet verkeerd." mompelde ze.
    Ik voelde een spiertje onder mijn oog trillen en ik voel me kwaad worden. Well hello boze Harry..
    'Nee tuurlijk, jij bedoelt het nooit verkeerd! Jij bent het maar hé? Je weet toch dat we het je vergeven!' schreeuw ik. Bijna meteen nadat ik dat heb gezegd voel ik tranen over mijn wangen. En natuurlijk kan verdrietige Harry er ook bij.
    'Waarom haat iedereen me' zeg ik gebroken..


    El Diablo.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Als je haar volledig af hebt kun je inspringen. Ik moet wel even nadenken waar... Aangezien iedereen in gesprek is. Je kan het beste bij Liam en Louis gaan zitten, aangezien Leila geen ene fuck van jouw personage begrijpt omdat ze geen gebarentaal kan zien. x'D)


    {okeeeejj ;P omg, ik zie nu pas dat mijn perso de tweede naam van Leila heeft, had ik niet eens door}


    Do what people say you can't.

    Liam James Payne.

    Ik keek hem zwak glimlachend aan. "Soms is het automatisme..." mompelde ik zacht.
    Ik luisterde naar Louis zijn woorden en knikte begrijpend. Ik beschuldigde hem nergens van, het was gewoon omdat hij iets moest doen om de drugs te vergeten en om af te kicken. Al had ik dan eerder gekozen voor chocola naar binnen werken...
    Ik wachtte totdat Louis terug was en besloot het gewoon eens te zeggen.
    "Lou, als ik je zo mag noemen..." zei ik aarzelend, waarna ik verder ging. "Als je nou eens probeert om iets te eten of ergens mee te gaan spelen als je wilt krabben? Dan ben je afgeleidt."
    Ja, ik was geen arts maar iedereen kon dit verzinnen... Ik knikte op zijn vraag en glimlachte. "Ja, dankjewel. Dat is lief van je."
    (Ben zo terug, voedsel wacht op me. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    'Hm, nou, ja, bij mij niet echt. Jij bent echt de eerste de wie ik na minder dan een uur mijn problemen heb verteld,' ik beet op mijn lip en voelde mijn wangen langzaam rood worden. 'Volgens mij ben je een speciale jongen.' Ik sloeg mijn ogen neer. Shit, Louis, wat had je nou weer gezegd?! Straks wilde hij nooit meer met je praten, of verafschuwde hij homo's. 'Natuurlijk,' ik glimlachte vrolijk. 'Ik mag geen eten op mijn kamer,' ik trok een zielig pruillipje. 'En ik heb vaste tijden waarop ik moet eten, anders eet ik niets. Aangeleerd vanwege de drugs, daardoor verdween mijn eetlust totaal. Nu heb ik een rooster ervoor.' Ik glimlachte zwakjes. 'Graag gedaan.' Aarzelend keek ik naar het brood voor me, en nam toch maar een hapje.
    [Eet smakelijk.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    "Ik heb nog wel een idee," grijnst hij waarna hij begint te spelen en zingen.
    Dit keer speel ik niet en luister naar zijn zuivere stem en zijn gitaarspel is gewoon perfect. Ik vind het nummer echt heel goed en begin onbewust zachtjes mee te zingen.
    Wanneer hij stopt met zingen, buig ik iets dichter naar hem toe en steun mijn kin op mijn hand. "Waarom zit jij hier eigenlijk?"

    [Ik zit op mijn mobiel, dus ik weet niet hoe het liedje gaat. x'D]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik kijk hem aan en glimlach even.
    Opeens buigt hij naar voren, en steunt hij met zijn kin op zijn hand.
    "Waarom zit jij hier eigenlijk?" vraagt hij, ik kijk hem aan en slik even.
    'Het is niets, ik wil niet dat het je afschrikt' zeg ik, en kijk weg..


    El Diablo.