• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Wanneer ik zijn kamer binnenloop, ben ik verbaasd over de hoeveelheid bussen haarlak die over verspreidt liggen. 'Ik denk nu al dat ik niet eens half zo goed bent als jij maar goed' grinnikte Zayn. "Je besteed duidelijk veel aandacht aan je haar," lach ik. Ik zie dat hij neerploft op zijn bed. Ik kijk hem even aan. "Mag ik zitten?" vroeg ik zacht. Het was misschien dan wel een domme vraag volgens anderen, maar thuis moest ik altijd overal toestemming vragen. Toestemming vragen om te mogen eten, op de bank zitten, slapen in een bed. Ik heb zelfs toestemming gevraagd aan mijn vader of ik mocht slapen. Meestal was het antwoord "nee". Alleen op slapen maakte hij een uitzondering, dat mocht ik wel in zijn huis, maar zeker niet in een bed. ik verdiende een bed. Vreemd dat ik dat hier wel mag.


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    'Nou ja, erger maken kunnen ze het niet. Aangezien al deze vervloekte mensen hier mij niets willen geven, ze vinden het leuk om te zien dat al die wondjes zo'n pijn doen. Maar ik heb het nodig, het is zo fijn...' Dat was niet helemaal waar wat ik nu had gezegd, dan nog, het feit dat ik het nog steeds nodig had was waar. Ik vervloekte mezelf alleen wel dat ik er ooit mee begonnen was, het was waarschijnlijk allemaal beter geweest als ik dat niet had gedaan, helaas, de tijd kon niet worden terug gedraaid. 'Heb je al vaak met een psycholoog gepraat? Helpt dat, eigenlijk?' Ik vond het altijd maar domme onzin als mensen naar iemand toegingen om te praten over hun problemen, je legde zo je hele leven op tafel, en dat idee gaf me gewoon niet zo'n prettig gevoel, ik had er geen zin in om met al die pschylogen hier te praten die denken dat ze alles beter weten. Ik wilde gewoon mijn drugs. Dan zou alles goed komen. Of nou ja voor 50% dan toch. 'Wie zitten hier al het langst dan?' Ik was eigenlijk heel benieuwd, vooral naar wat iedereen hier mee had gemaakt waarom die in deze kliniek zat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    "Je besteed duidelijk veel aandacht aan je haar," lacht hij. Ik knik, 'inderdaad ja, maar dat is wel duidelijk' lach ik.
    "Mag ik zitten?" vraagt hij zacht en ik kijk op van de gitaar. 'Natuurlijk, kies maar een plek' glimlach ik.
    Ik kijk even rond. Er is nog plek op het bed, op de zitzak en als je wat haarlakbussen weghaalt op de stoel..


    El Diablo.

    Liam James Payne.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op en schudde mijn hoofd. Niet iedereen hier was zoals Louis het beschreef... Er zaten me hier wel bepaalde types tussen, maar Maddie had dat nooit gedaan. Zij verzon altijd creatieve oplossingen en liet ons daarin meedenken. Maar nu was ze weg... Alweer een stukje vertrouwen geschaad.
    "Ik heb wel veel gesprekken gehad... En stukje bij beetje vertrouwde ik haar meer. We zouden volgende week beginnen aan het proces zodat ik anderen weer kon leren vertrouwen, maar nu krijg ik een andere psycholoog omdat Maddie vertrokken is..." mompelde ik, waarna ik mijn ogen neersloeg en wantrouwend naar de verpleegster blikte die weer van ons wegliep toen ze doorkreeg dat Louis geen rel zou gaan schoppen...
    Ik dacht even na. "Zayn zit hier al vrij lang... Maar ik weet niet precies hoe lang. En Leila zit hier al een jaar..."
    Een jaar... Dat moest gewoon de hel voor haar zijn! Ik vond drie maanden al lang... En Zayn zat hier vast en zeker al een tijd, maar hem leek het ook niet veel goeds te doen... Ach ja, niet alles sloeg meteen aan.
    (Sorry dat het steeds zo kort is! Maar ik lig niet zo goed en kan dus moeilijk kopiëren. ;p)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 22:28 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    Ik glimlachte. 'Ze klinkt wel als een aardige vrouw, veel beter dan iedereen hier...' Ik zuchtte, en schoof het bord met eten voor me uit, dat kreeg ik nu toch niet meer weg. En ja, hoor, daar gingen we weer. De wondjes begonnen weer opnieuw te jeuken, en even had ik de neiging om weer net zo uit te vliegen als daarnet, maar ik hield me in en begon alleen met mijn vingers eraan te krabben. 'Een jaar?! Ben je serieus? Dat kan toch niet?' Met open mond keek ik Liam aan, als ik hier een jaar zou door brengen zou ik serieus gek worden, een jaar zonder drugs. Oh god, ik moest echt stoppen met eraan te denken, want ik was hier om af te kicken. Helaas kreeg ik dat idee niet helemaal in mijn hoofd. Ik was er gewoon bang voor dat als ik klaar hier was, en weg mocht, dat ik dan terug thuis in mijn oude gereel zou vallen... 'En wie zijn Leila en Zayn?' Ik glimlachte weer naar Liam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall james Horan

    'inderdaad ja, maar dat is wel duidelijk' lacht hij. "Anders had je nooit zo'n geweldig haar gehad als je nu hebt," lach ik mee om daarna op mijn onderlip te bijten.
    'Natuurlijk, kies maar een plek' glimlacht hij waarop ik terug glimlach. Ik a op het bed zitten recht tegenover hem en laat mijn gitaar op mijn schoot zitten. Ik begin het instrument te stemmen waarna ik naar Zayn opkijk. "Ik wil je wel eens horen spelen," glimlach ik en kijk af en toe naar zijn gitaar die ik werkelijk prachtig wond.


    Take me to wonderland

    Zayn

    "Anders had je nooit zo'n geweldig haar gehad als je nu hebt," lacht hij, ik grinnik even en maak een instemmend geluidje.
    Hij gaat tegenover me op bed zitten en begint zijn gitaar te stemmen. Hij kijkt naar mij op en ik staar een paar seconden in zijn prachtige ogen. Zayn, hou nou is op! "Ik wil je wel eens horen spelen," glimlacht hij, maar ik reageer niet. Na een paar seconden herpak ik mezelf en knik glimlachend. Ik begin een deuntje te spelen en glimlach onbewust. Het eerste wat ik had geleerd..


    El Diablo.

    Liam James Payne.

    Ik glimlachte. Ik leek Louis steeds meer vertrouwen te geven... Hij leek wel een beetje op Maddie, qua socialiteit. Ik zou niets verbaasd zijn als hij ook nog eens heel vrolijk kon zijn, buiten zijn probleem om.
    "Ze is ook aardig..."
    Ik merkte dat Louis weer begon te krabben en schudde langzaam mijn hoofd, maar het zou toch niets uithalen. Ik knikte langzaam op zijn vraag.
    "Ja, een jaar. Ze weigert te accepteren dat ze... blind is." zei ik na een lichte aarzeling. Ik wist niet eens of het meisje wel wilde dat ik het vertelde.
    Ik wilde dat ik de gedachten van Louis op dit moment kon lezen, aangezien hij steeds in gedachten leek te zijn. Vreemd, maar waar...
    "Zayn is een getinte jongen met zwarte haren en heeft een agressiestoornis... Dus daar blijf ik liever bij uit de buurt..." mompelde ik, waarna ik mijn verhaal vervolgde. "En Leila is een bruinharig meisje dat blind is... En ze kan soms eng uitzien omdat het lijkt alsof ze je aanstaart."
    Ja, de eerste keer toen ik haar zag schrok ik me dood, gek! Weet je hoe eng het is om iemand tegen te komen die je alleen maar aanstaart en je langzaam probeert aan te raken om je te proberen te herkennen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Leila Sofia McFall.

    Uiteindelijk ruimde ik mijn viool op en stond op, waarna ik even de hulp moest krijgen van Diana, die hier zat omdat ze aan anorexia leed. Ze was heel aardig verder... Ze hielp me langs de mensen heen en liet me in de gangen weer los, hier kon ik het zelf wel vinden... Ik stapte voorruit, op weg naar mijn kamer om daar eventjes een moment voor mezelf te nemen. Ik deed dat vaker rond deze tijd voordat ik zou gaan eten.
    Mijn wandeling naar mijn kamer werd bruut verstoord door een deur die tegen me opklapte, en aangezien ik blind was zag ik die niet aankomen...
    "Verdomme..." mompelde ik, waarna ik een kreun van de pijn slaakte en langs mijn neus wreef. Ik voelde een redelijk warme vloeistof en ik wist bijna zeker dat het bloed was. Leuk... een bloedneus. Nu zag ik eruit als een spook als ik ook nog staarde.
    Ik duwde de deur langzaam dicht en wilde verder lopen, maar toen liep ik dus tegen de persoon aan die de deur in mijn gezicht had gegooid. Wat ging het toch goed vandaag...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry

    Ik kijk op en lach even. 'Leila, sup!' zeg ik lachend.
    Opeens zie ik haar bloedneus en schrik even. 'Omg, sorry sorry' zeg ik.
    Ik trek haar mee naar de badkamer en begin het bloed weg te halen.
    'Gaat het?' vraag ik als het bloeden gestopt is en allemaal weg..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Ik zag hoe hij naar me staarde, waardoor ik me een beetje ongemakkelijk voelde. Telkens als iemand me aanstaarde, had ik het gevoel dat er iets mis met me was. Na een paar seconde glimlacht hij naar me en begint een deuntje te spelen. Ik ken het niet, maar het is prachtig. Hij kan echt goed gitaar spelen. Ik ga even op in het gitaarspel waardoor ik even niet door heb dat hij al gestopt is. Ik schud zachtjes met mijn hoofd en toen mijn lach weer aan hem. "Je speelt prachtig, zayn," zeg gemeend.


    Take me to wonderland

    Zayn

    Ik haal mijn schouders nonchalant op, en kijk hem aan. Ik kijk expres niet recht in zijn ogen, dan zou ik weer stil vallen.
    'Dankje' zeg ik, en krab even in mijn nek. Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan.
    'Nou, laat jij is wat horen?' zeg ik en wacht af..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Al vond ik die bloedneus erg vervelend, toch moest ik zachtjes lachen om Harry's reactie. Hij kon wel lief zijn, hoor. Tenminste, dat lag aan zijn persoonlijkheid dat om de zoveel tijd wisselde.
    "Het gaat prima, dankjewel." zei ik, waarna ik Harry's gezicht zocht om hem te kunnen aankijken. "Maar de volgende keer moet je misschien eventjes kijken voordat je een deur opengooit."
    Ik probeerde uit te zoeken waar we nu weer waren. Het was een badkamer, dat had ik al door. Maar waar was de vraag... Ik haatte mijn beperking... Ik kon niet eens meer mezelf bekijken of mascara opdoen zonder dat ik eruit zag alsof iemand me op mijn oog had gemept. Tenminste, dat zei Diana een keertje...
    "En? Hoe gaat het met Harry vandaag?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Dankje," zegt hij waarbij hij even in zijn nek krabt. Hij is echt een mooie jongen, denk ik als ik hem bekijk. Maar wat zou hij in mij zien? Niets toch? Zelfs mijn tanden zijn mismaakt.
    'Nou, laat jij is wat horen?' Hoor ik hem zeggen. "Oh euhm," ik denk even na over wat ik zou gaan spelen. Ik heb een tijdje geleden een liedje geschreven en er komt heel veel gitaar in, dus dan kun je mijn gitaarspel horen, maar ik weet niet of mijn stem goed is," zegt ik zachtjes. "Als ik als een kat zing, dan zeg je het maar even, dan stop ik gelijk met zingen," lach ik zwakjes.
    Ik laat mijn vingers even over de snaren glijden om erin te komen en begin dan te zingen.

    [Zelf vind ik pink veel beter dan de glee versie, maar de glee versie is door mannen gezongen en dan kan je misschien beter Niall zijn stem er bij voorstellen. :p]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik kijk naar zijn vingers die over de snaren glijden en luister naar zijn stem.
    Als hij klaar is knik ik goedkeurend en klap in mijn handen. 'Wow' zeg ik.
    'Dat. Was. Goed. Even serieus' zeg ik nog steeds verbaasd..


    El Diablo.