• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne.

    Ik schrok zichtbaar en staarde Louis ongelovig aan. "Zeg me alsjeblieft niet dat je net zoals zijn anderen speeltjes wilt zijn!" riep ik geschokt, waarna ik mijn kaken weer meteen vrijwel op mekaar klapte en het bloed naar mijn wangen voelde stromen. Waar kwam dat nou weer vandaan? Was ik jaloers soms? Ik was nooit jaloers, echt nooit...
    Ik luisterde eventjes naar Louis en beet aarzelend op mijn lip. "Het is al goed... Je bent niet de enige die die fout maakt."
    Dat klopte. Meerderen dachten dat ze simpelweg na een enkel praatje me meteen konden aanraken waar ze maar wilden. Dacht je soms dat ik hier zat voor mijn plezier? Want als het zo makkelijk was geweest was ik allang weggeweest uit deze halve staatsgevangenis...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    'Meestal heb ik niet snel honger' zeg ik droogjes.
    Ik kijk even om naar 2 andere jongens en grijns even.
    Al snel komt het eten en ik kijk naar de verpleger. 'Werd tijd' mompel ik, en stuur hem weer weg.
    Ik geef een bord aan Niall en begin zelf te eten..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Ik trok mijn rechterwenkbrauw op, een beetje verbaasd over Liam's reactie keek ik hem aan. 'Nee, tuurlijk niet... Maar je komt hier niet echt aan je trekken, dus een nachtje samen door brengen is niet zo erg.' Ik beet op mijn lip, keek snel nog een keer naar Zayn, die nu aan het eten was, wat er erg sexy uit zag. Ik schudde mijn hoofd, het is niet sexy. Hij is gewoon een jongen zoals jou. 'Iedereen doet het, hè? Zelfs die domme verplegers en zo hier...' Mijn benen voelde ik tintelen, mijn wondjes. In een klap stond ik recht en begon heen en weer te lopen, tranen sprongen in mijn ogen, maar ik moest even door wilde het stoppen. Ik kneep mijn ogen stijf dicht, na een paar minuten voelde ik niets meer, en nam weer rustig plaats naast Liam. Alsof er niets gebeurd was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan

    'Meestal heb ik niet snel honger' zei hij droogjes.
    "Hoe kan je nu niet veel honger hebben?" lach ik. "Ik kan ewoon niet zonder," ga ik verder.
    Wanneer de verpleger eindelijk komt met het eten en Zayn me een bord geeft, begin ik meteen te eten.
    "Werd tijd," hoorde ik hem mompelen.
    "rustig zaynie, het is normaal dat het wat langer duurt, dan is het eten meestal beter," knik ik glimlachend terwijl ik over zijn arm streel.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik kijk nog even naar Liam en grijns even.
    Ik kijk naar Niall, 'ben zo terug' zeg ik.
    Ik loop naar ze toe en plof op een stoel naast Liam..
    'Hé, hoe gaat het met jullie?' grijns ik en leg een hand op Liam's schouder. Ik knijp er even in, ik wist dat hij over me praatte...


    El Diablo.

    Liam James Payne.

    Onbewust gromde ik zacht van de frustratie. Het liefste wilde ik nu zeggen dat Louis uit de buurt van Zayn moest blijven, maar dat sloeg nou ook weer nergens op.
    "Dan nodig je hem toch vannacht uit als je dat zo leuk vind." zei ik op sarcastische toon, waarna ik wit wegtrok van mijn eigen woorden en mezelf vanbinnen uitmaakte voor van alles en nog wat. Ik mocht niet zo denken... Ik mocht dat niet zeggen... Hoe wilde ik vrienden hebben als ik zo gemeen was?!
    "Nou, ik doe het niet." fluisterde ik zacht, waarna ik verbaasd naar Louis keek die op en neer begon te lopen en uiteindelijk weer ging zitten. Ik trok mijn wenkbrauwen op.
    "Waarom deed je dat nou?"
    Toen ik merkte dat Zayn ineens naast me zat en zijn hand op mijn schouder legde om er vervolgens in te knijpen piepte ik van angst. Ja, nu gingen we het krijgen...
    Ik begon uit angst weg te kruipen van hem, richting Louis. Alles beter dan dat Zayn vrij spel had...

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 1:11 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'ben zo terug' hoor ik Zayn opeens zeggen en ik kijk hem vragend na.
    Hij loopt richting een tafel met 2 jongens die ik nog niet eerder heb gezien.
    Hij ploift neer naast een jongen, die eruit ziet als een puppy. Hij is cute.
    Ik zie hoe Zayn zijn hand op de jongen zijn schouder legt. Zijn ze vrienden?


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik kijk naar Liam die bang wegkruipt en ik grijns breed.
    'Ik mag hem wel even lenen hé?' zeg ik tegen de andere jongen.
    Zonder op antwoord te wachten trek ik Liam de gang op waarna ik hem tegen de muur duw.
    'En waarom praat jij over mij?' sis ik..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Verbaasd kijk ik op als Liam ineens door Zayn weggetrokken word. Nu gingen we het krijgen hoor. Aarzelend stond ik op, wierp een blik op de blonde jongen die er zat om vervolgens richting de gang te lopen. Zayn duwt Liam hard tegen de muur en hij schreeuwt iets. Dit keer, zonder te aarzelen, of wat dan ook, loop ik op Zayn en Liam af. Ik duw me tussen de twee jongens in, en meteen geef ik Zayn een stevige zet. 'Laat Liam met rust, wil je!' Zonder nog aandacht aan Zayn te geven draaide ik me om. 'Gaat het?' Bezorgd keek ik Liam aan.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 1:20 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne.

    Ik kromp angstig in elkaar en spartelde hevig onder Zayn's grip, bang dat er nog eens klappen zouden gaan volgen. Ik jammerde zachtjes en deed een halfslachtige poging om los te geraken, maar zoals verwacht was Zayn een stuk sterker dan mij.
    "I-Ik... Ik wilde alleen maar uitleggen wie je was." zei ik zacht, waarna ik weer flitsen van mijn verleden zag en begon te trillen.
    Het zweet parelde op mijn voorhoofd en op mijn tong brandde de ijzeren smaak van bloed, dat ik had veroorzaakt door op mijn lip te gaan bijten.
    En toen... Toen duwde Louis Zayn zonder aarzeling en een schreeuw opzij voordat hij mij bezorgd aankeek.
    Ik antwoordde niet en bleef achter Louis staan, waarna ik zachtjes woorden begon te prevelen die me eventueel konden kalmeren.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 1:23 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik kijk ongelovig naar de jongen, en duw hem daarna met een harde zet terug waardoor hij op de grond valt.
    Ik grijns even en bekijk hem. 'Hmm, niet slecht' grijns ik.
    ik kijk naar Liam en mijn grijns hgaat van mijn gezicht. 'Nou vertel' sis ik..


    El Diablo.

    Louis Tomlinson.
    Zonder er erg in te hebben, geeft Zayn mij een harde zet terug, waardoor ik op de grond val. Ik merk hoe hij me bekijkt. 'Hmm, niet slecht.' Hoor ik hem vervolgens mompelen. Fronsend kijk ik Zayn aan, die nu alweer richting Liam liep. Oh ja. Snel stond ik op de pijn negerend, en pakte Zayn vast bij zijn schouder, om hem vervolgens weer terug te trekken. 'Wat had ik nou gezegd? Kan je niet luisteren?' Ik wierp een blik op Liam die zichzelf probeerde te kalmeren, als dat maar goed kwam.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 1:26 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik kijk hem met een brede grijns aan.
    'Luister jochie, als je niet wil dat dat mooie koppie van je eraan gaat zou ik er maar niet mee bemoeien' zeg ik.
    Ik trek me los en kijk naar Liam. 'Kijk naar jezelf, je lijkt wel een kleuter. Trillend, bang, vergeet ik iets?' grijns ik..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Zayn! Wat ben je aan het doen?!" roep ik geschrokken Ik zag de jongen spartelen onder Zayns grip, maar opeens duwde een andere jongen zayn van hem af.
    'Kijk naar jezelf, je lijkt wel een kleuter. Trillend, bang, vergeet ik iets?' grijnst zayn naar de jongen.
    Ik looop naar Zayn en trek aan zijn arm. "Zayn stop, je maakt hem bang!" smeekte ik naar Zayn.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik kijk even naar Niall en zucht even. 'Best' zeg ik.
    Ik werp nog een blik naar Liam en snuif even.
    Ik krijg hem nog wel..


    El Diablo.