• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    Zayn reikt zijn hand naar me uit en begint mijn tranen weg te vegen.
    'Luister niet naar ze, ze liegen alleen' Zayn glimlacht naar me. Ik wordt even rustig en kijk naar zijn lippen en dan naar zijn ogen.
    "Wat weet hij nou? Hij weet niet dat jij je moeder hebt vermoord!" riep Sebastiaan nu opnieuw.
    "Hoe weet jij dat ze niet liegen?" vraag ik zwakjes.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Hoe weet jij dat ze niet liegen?" vraagt hij zwakjes.
    'Omdat ik Zayn Malik ben en altijd gelijk heb' grijns ik.
    Ik leun zachtjes tegen zijn schouder en probeer de sigaretten te vergeten..


    El Diablo.

    Niall james Horan

    'Omdat ik Zayn Malik ben en altijd gelijk heb' grijnst hij.
    Hij leunt zachtjes tegen mijn schouder en voor ik het besef zwaai ik mijn armen rond hem en begraaf mijn gezicht in de hoek van zijn nek en schouder.
    "Word alsjeblieft niet boos," Zayn voelde lekker warm aan en ik wilde niet bij hem weg, ik wilde iemand die ik kon knuffelen zonder dat hij boos zou worden.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik voel even dat het bloed naar mijn wangen stijgt, maar het trekt al snel weg.
    'Tuurlijk niet' zeg ik, en sla mijn armen ook lichtjes om hem heen. Alsof hij breekbaar is.
    'Gaat het weer?'


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "tuurlijk niet," hoor ik zayn zeggen en ik voel dat hij zijn armen lichtjes om me heen draait.
    "Gaat het weer?"
    Ik laat mijn blik voorzichtig weer naar de andere kant van de kamer gaan waar Sebastiaan en patrick nog steeds te staan. "Wil je tegen me blijven oraten?" vraag ik zachtjes. "Ik kan ze gemakkelijker negeren dan," Zolang Zayn praatte, kon ik alles negeren buiten zijn stem.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Wil je tegen me blijven praten? Ik kan ze gemakkelijker negeren dan," zegt hij zacht.
    Ik knik en leg mijn kin op zijn schouder. 'Sure.' zeg ik.
    'Dus.. Hoelang hoor je ze eigenlijk al?'


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Dus.. Hoelang hoor je ze eigenlijk al?'
    "Sinds mijn 16de," zucht ik. "Toen op een da waren ze er opeens. Toen wist ik nog niet dat ze hallucinaties waren. Ik dacht dat ze echte jongens waren die nieuw in de stad waren," mijn hand reep zachtjes in het shirt van zayn, ik was nog steeds naar zijn borst gericht. "Ze zeiden dingen waardoor ik altijd riep dat ze me met rust moesten laten. Tot er een jongen me een freak noemde omdat ik tegen mezelf praatte," het werkte, ik kon Sebastiaan en Patrick uitsluiten, voor nu. "Ik bereep hem niet en later werd duidelijk dat ik de enige ben die hen kon zien," zuchtte ik.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Sinds mijn 16de, Toen op een da waren ze er opeens. Toen wist ik nog niet dat ze hallucinaties waren. Ik dacht dat ze echte jongens waren die nieuw in de stad waren, Ze zeiden dingen waardoor ik altijd riep dat ze me met rust moesten laten. Tot er een jongen me een freak noemde omdat ik tegen mezelf praatte, Ik bereep hem niet en later werd duidelijk dat ik de enige ben die hen kon zien," zei hij. Ik knik rustig en streel zacht over zijn rug. 'Het is goed' zeg ik kalm, 'ze liegen alleen maar' zeg ik..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Hij begint zachtjes over mijn rug te strelen waarvan ik heel rustig word en diep begin in en uit te ademen. "Het is goed," zegt hij kalm. "Ze liegen alleen maar," vult hij aan. Ik knik en probeer hem te geloven. "Ik wil je zo graag geloven," zeg ik. Ik verstevig mijn greep ietsje, maar toch is mijn greep nog steeds zacht zodat ik hem niet pijn doe. Ik snuif zijn geur op en laat die in mijn hoofd rondgaan.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Ik wil je zo graag geloven," zegt hij.
    'Doe dat maar want het is de waarheid' grijns ik, ik kijk hem aan.
    Ik glimlach wat en streel nog steeds over zijn rug..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Doe dat maar want het is de waarheid' grijnst hij. Ik kijk in zijn bruine ogen en grinnik. Ik leg mijn oor op zijn borstkas net waar zijn hart hoort te liggen en ik luister naar het kloppen van zijn hart. Mijn ene arm blijft rond zijn middel, terwijl mijn andere arm wat hoger gaat tot hij blijft rusten op zayn bovenrug.
    "you're my angel," fluisterde ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    CxStylinson schreef:
    (Het eten was lekker, ja. ;p En ik heb eindelijk mijn stageplek! :3)

    Liam James Payne.

    Ik voel mezelf net zoals Louis rood worden en sloeg mijn ogen neer. "Speciaal? Ik denk het niet... Maar toch bedankt." mompelde ik.
    God, waarom kraamde ik zoveel dingen uit en vertrouwde ik hem zo snel? Normaal had ik dit nooit, hoor...
    Ik keek naar Louis en knikte uiteindelijk, grinnikend. "Niemand mag eten op de kamer hebben. Anders kunnen ze niet controleren of de anorexiapatiënten hun eten aan iemand anders geven of het gewoon verstoppen."
    Nee, ik had het een keer gezien en dat meisje kreeg 'straf'. In de hoek staan... Wauw. Maar elke straf was voor iedereen anders, aangezien sommigen er geen probleem mee hadden om in een hoek te staan terwijl anderen er helemaal gek van werden.
    "Vaste eettijden? Hoe laat dan?" vroeg ik een beetje nieuwsgierig. Ik knikte uiteindelijk en at maar eens verder van mijn muesli, met de vork natuurlijk. Geen probleem voor mij, al vonden anderen me vreemd...

    Leila Sofie McFall.

    Slim Leila... Die opmerking was ook echt geplaatst. Maar ik kon dit proberen op te lossen, ook al deden zijn woorden me af en toe pijn.
    "I-Ik..." begon ik zachtjes, waarna ik even op mijn lip beet. Iets in die zin klopte, aangezien veel mensen dat 'arme blinde meisje' wel moesten vergeven... Kant en klare onzin, maar toch werd het achter mijn rug om gefluisterd.
    "Waarom haat iedereen me?" vroeg Harry met een gebroken stem, waaruit ik kon opmerken dat hij huilde.
    "Ik haat je niet, Harry... Je weet dat ik dat nooit zou doen." antwoordde ik, waarna ik mezelf overeind duwde en naar Harry's gezicht zocht. Toen ik zijn lippen had gevonden verplaatste ik mijn handen naar zijn wangen en veegde voorzichtig de tranen weg.


    [Sorry, ik had knallende ruzie met m'n ouders, ben eigenlijk m'n laptop kwijt. Maar ja. :3 Waar ga je stage lopen? ^^]
    Louis Tomlinson.
    'En toch denk ik van wel,' grijnzend kijk ik Liam aan. Dat ik dit durfde te zeggen tegen een jongen die ik pas kende was al een hele verbetering. 'Dat is vrij logisch, maar toch, ik eet 's ochtends nooit, ik krijg het niet weg, ik word er gewoon zo misselijk van.' Ten teken wreef ik nog even over mijn buik, waarna ik toch echt het bord weer van me af schoof. Die twee happen waren eigenlijk al teveel gewest. 'Jup. Anders eet ik serieus nooit, en zou ik letterlijk dood gaan. Rond 10 uur, 13 uur en 's avonds tussen 17 uur en 18 uur, ligt eraan wanneer een van deze begeleiders me komt halen.' Ik schudde mijn hand richting de begeleiders en keek toen weer naar Liam.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Ik kijk hem recht in zijn ogen aan en slik even.
    Wow, een van de mensen die ik echt leuk begin te vinden.
    'And you're mine' knipoog ik..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "And you're mine," hoorde ik, hem zeggen en ik nestel me dichter tegen hem aan zodat ik meer warmte van hem krijg en hem beter voel.
    "Je bent zo warm," grinnik ik.
    Na een korte stilte kijk ik naar zijn lippen. "Hoe is je familie?" vroeg ik zonder mijn ogen van zijn lippen te houden. Ik wilde namelijk alles over hem weten.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik lach en kijk hem even aan.
    'Streng' zeg ik, 'zodra ze te horen kregen wat ik allemaal had gedaan stuurden ze me hierheen' zucht ik.
    'En de jouwe?'


    El Diablo.