• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik grinnik even en kijk haar aan.
    'Ja, ik ben jaloers. Dat fucking kutjoch krijgt alles omdat mensen hem zielig vinden' mompel ik geïrriteerd.
    'And i'm listening' grijns ik..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Zie je? Zayn en ik konden het wel goed met mekaar vinden af en toe. Puur als het om snode plannen ging, ja, dan waren wij twee beste vriendjes.
    "Liam is eigenlijk niet zielig, maar heeft net als iedereen hier een probleem. Dus iedereen hier is zielig, en dat willen we allemaal niet zijn." zei ik zacht, waarna ik mijn hoofd schudde om terug naar het onderwerp te gaan.
    "Nou, het is simpel... Zoek iemand uit die zo lief is om je te helpen, maak Niall jaloers en win hem terug." legde ik uit, waarna ik mijn schouders ophaalde. Vrij simpel, toch? Ik kon Zayn's reactie niet zien, dus wachtte ik maar af.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    'Okee' zei ik, en grijns even. Ik dacht na.
    'Jij dus' concludeer ik en grinnik even.
    Zo niet dan neem ik gewoon Louis, klaar..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik knikte even trots en liet Zayn nadenken, waarna mijn mond openviel en ik van verbazing begon te lachen. Aan de ene kant leek het me heel grappig om Zayn's vriendinnetje uit te hangen, maar aan de andere kant vond ik het maar een, grote fabel... Alhoewel, Zayn pakte toch gewoon wat hij pakken kon dus de mensen geloofden het makkelijk.
    "Klinkt wel grappig om te proberen..." gaf ik toe, waarna ik even fronste.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik grinnik even en kijk haar aan.
    'Dan doe je het toch' grijns ik.
    'En anders pak ik gewoon Louis' mompel ik..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik trok mijn wenkbrauwen vragend op. "Leg me eens uit wie die Louis is... Ik had anders net nog Amy horen praten dat ze was via via had gehoord dat Liam zojuist een nieuwe vriend had gemaakt." zei ik met een speelse grijns, waarna ik een plagend lachje opzette.
    "Maar omdat ik mensen altijd help, zal ik jou ook wel helpen... Als je me vertelt wat ik moet doen, tenminste."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    'Die nieuwe vriend dus. Hij pakt die van mij af, dan pak ik die van hem' grijns ik.
    Ik draai me even om het hoekje en zie aan het einde van de gang Liam zitten met Niall. Een jaloerse steek gaat door me heen maar ik negeer het.
    'Dat mag jij lekker uit gaan vinden, jij bent de slimme' grinnik ik..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    "Als je hem kunt krijgen, heet dat." mompelde ik zachtjes, waarna ik zuchtte en mijn tong uitstak om hem licht te irriteren.
    Hallo? Het was toch zijn probleem, niet de mijne...
    "Ik help je graag, Zayn. Maar ik ben geen slaafje dat een, twee, drie even kan verzinnen hoe je iemands vriend kunt afpikken. Aangezien jij je net een beetje hebt laten gaan en die jongen misschien een klein beetje is geschrokken." zei ik, waarna ik zuchtte.
    "Oké, ik heb een deal. Ik doe netjes wat je van me vraagt en luister naar je, maar daar staat tegenover dat je tegen niemand zegt dat dit alles mijn idee was..."
    Wauw, good girl is going bad... Ik voelde me nogal gemeen nu, maar aan de andere kant voelde het zo goed om eens even de regeltjes te overtreden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik kijk haar even vaag aan en lach. 'Pakken, krijgen. No difference' lach ik.
    Ik knik en grijns even. 'Hmm, klinkt goed' grijns ik.
    Ik rek me even uit en voel wat botten kraken..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik haalde mijn schouders op en had zin om het verschil uit te leggen, maar ik dacht niet dat Zayn die serieus zou nemen dus liet ik het maar zitten.
    Ik knikte bevestigend. "Goed dan. Dat staat vast." zei ik met een klein lachje, waarna er een rilling over mijn rug liep bij het horen kraken van zijn botten.
    "Zayn... Je vindt hem echt leuk, toch?" vroeg ik zacht.
    Ik merkte wel dat Zayn een hebberiger gedrag vertoonde naar Niall toe als naar anderen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik kijk even voor me uit en zucht.
    'Misschien, denk het' mompel ik, ik zucht en kijk haar aan.
    'Weet amper hoe het voelt als het écht is' mompel ik..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Eigenlijk had ik die jongen nu naar de psycholoog moeten sturen om daar te gaan klagen, maar zelf vond ik het wel leuk om alles mee te krijgen zo...
    "Maar... Wat voel je als je aan hem denkt? Buikpijn? Tril je? Wordt je zenuwachtig?"
    Godsamme Leila, doe normaal... Ik begon door te slaan met Zayn zijn probleem. En het ergste was dat ik er nog plezier aan beleefde ook...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    'Weet ik veel' zeg ik.
    Ik zucht even, 'ik wil gewoon niet dat anderen teveel aandacht geven' mompel ik..
    Ik sla mijn armen over elkaar en tik met mijn voet..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    "Dat heet jaloezie, en dat is vrij normaal als je iemand leuk vindt. Vooral in zo'n geval als jij..." mompelde ik, waarna ik een onschuldig lachje opzette en luister naar het tikken van Zayn's voet.
    "Zaynie..." begon ik op een zeurend toontje. "Wil je zo lief zijn om daarmee te stoppen?"
    Ik haatte dat tikken, ik werd er gewoon gek van.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik lach even en stop met tikken. 'Voor deze ene keer' zeg ik.
    'En wat nou zo'n geval als ik' lach ik, en kijk haar aan.
    Ik haal een hand door mijn kuif en lach...


    El Diablo.