• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik knik maar en kijk voor me uit.
    "Vertrouw me nou maar... Het is niet dat ik het kan weten, aangezien niemand mij kan liefhebben. Maar weet wel dat hij je leuk vindt. Anders had hij allang naar me geluisterd en was hij met me meegegaan." zegt ze.
    Ik lach even en knik. 'True True' grijns ik..


    El Diablo.

    [Niall James Horan

    "Dat geldt ook voor jou..." Ik lachte hel liefelijk toen.
    "Ga maar," zei hij uiteindelijk als antwoord. "Ik zie je later, ok?" ik glimlachte waarna ik opstond en de hoek omging naar Leila en Zayn zaten.
    "Euhm, Zayn?" vroeg ik zachtjes.

    [ Omg, ik was helemaal de kluts kwijt. eerste Tyupte ik Zayn james Horan en toen Niall malik Horan. Omg. x'D]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik kijk op als ik mijn naam hoor en zie Niall staan.
    'Wat?' vraag ik, en kijk hem aan. Wat komt hij doen?
    Vertellen hoe leuk Liam is zeker, nee dankje..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Wat?' Vroeg hij en hij kijkt me aan.
    Ok, hij lijkt niet erg blij om me te zien. Ik zucht zachtjes.
    "Mag ik er bij komen zitten?" Vroeg ik stil, bang dat hij kwaad op me zou worden.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    'Ik vind het best' zeg ik.
    Ik zucht zachtjes en schuif een stukje op.
    Ik hou er niet van om zo tegen hem te doen, maar het gebeurt gewoon vanzelf..


    El Diablo.

    Niall james Horan

    'Ik vind het best' zegt hij waarna hij eens tukje opschuift. Voorzichtig ga ik naast hem zitten en kijk hem van opzij aan.
    Ik lata dan mijn hoofd weer zakken en begin met mijn vingers te spelen.
    Ik kruis mijn benen. "Sorry," zeg ik zachtjes. "Wees alsjeblieft niet boos op me," smeek ik bijna.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik kijk voor me uit en zucht even.
    'Waarom zou ik?' zeg ik, en trek mijn knieën op.
    'Ik ben het inmiddels wel gewend hoor dat iedereen het eens is met Liam' mompel ik..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Ik ben het inmiddels wel gewend hoor dat iedereen het eens is met Liam' mompelt Zayn en kijk hem aan.
    Ik leg mijn hand bovenop zijn knie. "Zayn, ik wilde gewoon niet dat je hem bang maakte. Ik had dat voor iedereen gedaan,"
    "Ik ben niet kwaad op je, als je dat moest denken," zei ik.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    "Zayn, ik wilde gewoon niet dat je hem bang maakte. Ik had dat voor iedereen gedaan, Ik ben niet kwaad op je, als je dat moest denken," zegt hij en hij legt zijn hand op mijn knie.
    'Nee, en toch bleef je bij hun' mompel ik.
    Ik begin aan het verband om mijn hand te pulken en kijk Niall niet aan..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik volgde het gesprek rustig en kroop wat opzij zodat het leek alsof ik er niet was. Zo konden zij rustig hun gesprek afmaken en kon ik erachter komen wat iedereens rol hierin nou was.
    Ik zuchtte even en ging achterover hangen, waarna ik even gaapte.

    (Ik moet zo weg tot zessen of zo... Dus doe maar alsof Leila in slaap is gevallen als ik weg ben. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Nee, en toch bleef je bij hun'
    Ik zuchtte. "Ik wilde ervoor zorgen dat hij zich beter voelde. Net zoals ik jou weer beter wil laten voelen," zeg ik.
    Ik zie dat hij dat hij aan een verband rond zijn hand begint te pulken. Mijn ogen verwijden iets. "wat is er gebeurd?" vraagt ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik haal mijn schouders.
    'Niks bijzonders' zeg ik en kijk hem even aan.
    'Gewoon een raam ingeslagen en mijn arm open gehaald' zeg ik en kijk weer naar voren..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Niks bijzonders," haalt hij zijn schouders op.
    Ik kijk hem met grote ogen aan? "Niks bijzonders? Je haalt je arm open door een raam in te slaan en noemt het "niets bijzonders"?"
    Voorzichtig laat ik mijn hand naar het verband gaan en streel er zachtjes over om dan naar voren te buigen en er een kusje op te geven.
    "Waarom sloeg je een raam in?" wilde ik weten, mijn stem bleef zacht.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Ik kijk hem aan en zucht even.
    'Omdat ik er zin in had' zeg ik, en kijk weer weg.
    Alsof hij zelf het antwoord niet weet..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Omdat ik er zin in had' zegt hij en weer kijkt hij van me weg.
    "Het kwam toch niet door mij, ofwel?" vroeg ik zachtjes.
    Ik liet mijn duim cirkeltjes maken over zijn verbonden arm.


    Take me to wonderland