• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Haha, eigenlijk zouden ze moeten horen wat zayn allemaal zegt ;O Hij is depri ): ]


    El Diablo.

    [Even een vraagje. Waar zitten Leila en Zayn nu juist? x'D]


    Take me to wonderland

    (Dan hebben we lekker wat drama. :3)

    Leila Sofia McFall.

    "Nee, het zal niet." zei ik, waarna ik een speelse lach opzette en luisterde.
    "Ik ga nu iets zeggen waardoor je niet kwaad moet worden..." begon ik, waarna ik zuchtte en verschrikkelijk zeurderig begon te praten. "Zaynie is onzeker..."
    Ik begon dit hele probleem toch wel leuk te vinden om daarbij te kunnen helpen! Nu snap ik waarom de verpleging zo'n plezier had om met ons te werken... Ik slikte even.


    Reading a good book is like taking a journey.

    IrishCharm schreef:
    [Even een vraagje. Waar zitten Leila en Zayn nu juist? x'D]


    (Om de hoek. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Malino schreef:
    [Haha, eigenlijk zouden ze moeten horen wat zayn allemaal zegt ;O Hij is depri ): ]


    [Niall komt zo naar Zayn omdat hij zich schuldig voelt. ^^]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    'Ik ben niet onzeker' sis ik.
    Ik vloek wat en leg mijn voorhoofd op mijn knieën.
    'Life sucks' mompel ik..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    "Ben je wel." zei ik plagend, waarna ik zachtjes grinnikte.
    Ik luister naar zijn gevloek en klakte met mijn tong als teken dat dat niet mocht, waarna ik merkte dat zijn stem gedempt werd. Aha, hij lag dus met zijn hoofd ergens op.
    Ik liet mijn hand aarzelend naar Zayn toereiken en voelde dat ik zijn schouder aanraakte, waardoor ik hem zachtjes streelde en zuchtte.
    "Oké, ik neem mijn woorden wel terug... Je hebt gewoon een dipje." mompelde ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Niall wacht op reactie van Liam, anders kan Niall niet naar Zayn. Ok, dat kan hij wel, maar zou raar zijn. "Ik vertrouw je...Ok, daag!!" x'D]


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    'No kidding?' mompel ik, ik zucht en kijk voor me uit.
    'Weetje, ik denk dat ik maar heel mijn leven single blijf. Ook geen bullshit meer' mompel ik..
    Wat? Het is wel zo. Single zijn, lekker makkelijk..

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 13:43 ]


    El Diablo.

    IrishCharm schreef:
    Niall James Horan

    "Meer als anderen." mompelde Liam waardoor mijn gezicht opvrolijkte. Ik wist niet eens waarom, maar ik voelde me een klein beetje speciaal. Wat natuurlijk nergens op slaat, want ik ben in de verste verte niet speciaal.
    "Ik kan niemand vertrouwen, in principe."
    "Dat begrijp i, ongeveer," zeg ik zachtjes. "Ik begrijp het omdat ik ook mensen nooit vertrouw als ze me opeens aanraken, maar het is natuurlijk niet hetzelfde zoals bij jouw," zeg ik. "Ik vertrouw je, als je het wil weten," glimlach ik.

    [En dan Niall, de idioot, kennende zegt dat Liam dan maar voor Louis moet gaan omdat hij denkt dat Liam veel beter is bij Louis. x'D]


    (Die had ik nog niet eens gezien! :$)

    Liam James Payne.

    Ik glimlachte bij het zien van zijn gezicht en voelde een minuscuul vonkje in mijn maag, waardoor ik even schrok en daarna Niall aankeek met open mond, alsof hij me net iets verschrikkelijks had verteld.
    "Eigenlijk... Is het ongeveer hetzelfde." zei ik, waarna ik glimlachte en eventjes trots knikte. "Dat is lief van je."
    Ik zuchtte even en beet op mijn lip. Ik wilde iets zeggen, maar ik wist niks meer te zeggen... Wat moest ik dan zeggen? Je bent speciaal? Je bent leuk, aardig, schattig? Nee.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Leila Sofia McFall.

    Ik negeerde zijn opmerking en beet op mijn lip.
    "Je hele leven single blijven werkt niet, denk ik... Er is een speciaal meisje, of in jou geval misschien een jongen die jou leuk vindt. En dan worden jullie samen gelukkig." zei ik, waarna ik glimlachte.
    Zayn had tenminste een toekomst. Als hij van zijn probleem af was kon hij die ene speciale persoon gelukkig maakte. Ik had niets te bieden... Als ik al iemand vond die me leuk vond zou ik hem nooit kunnen zien. Ik kon alleen maar een beeld tekenen in mijn hoofd. Ik zou nooit trots kunnen zeggen hoe mooi hij nou wel die dag niet was en hoe mooi het cadeau nou wel niet uitzag... Ik kon geen kaartjes lezen of de bloemen zien die hij zou geven.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    "Je hele leven single blijven werkt niet, denk ik... Er is een speciaal meisje, of in jou geval misschien een jongen die jou leuk vindt. En dan worden jullie samen gelukkig." zei ze glimlachend.
    Ik haal mijn schouders op en kijk voor me uit. \
    Tenzij hij mij niet leuk vind. Ow wacht, gebeurt' mompel ik..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "Dat is lief van je." ik glimlachte om zijn opmerking. "Wanneer je ooit bang bent, roep heel hard mijn naam en als ik je hoor, dan kom ik meteen naar je toe," knikte ik. Ik keek naar zijn hand en wilde er een zacht kneepje in geven, maar ik was bang dat ik hem dan abng zou maken, dus glimlachte,ik hem weeral vriendelijk toe. "Is het goed als ik je even alleen laat?" vroeg ik. "Ik wil gaan praten met Zayn," zei ik zacht.


    Take me to wonderland

    Leila Sofia McFall.

    "Maar je weet het niet eens. Heb je het al eens gevraagd?" vroeg ik twijfelend, waarna ik Zayn's rug verder streelde en op mijn lip beet.
    Ja, dit keer vond ik hem toch wel zielig... Zayn had zich nooit zo voor me geopend en zijn probleem op tafel gegooid. Dat deed me toch wel wat...
    "Vertrouw me nou maar... Het is niet dat ik het kan weten, aangezien niemand mij kan liefhebben. Maar weet wel dat hij je leuk vindt. Anders had hij allang naar me geluisterd en was hij met me meegegaan."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne.

    Ik glimlachte zwakjes en knikte vrijwel meteen. "Dat geldt ook voor jou..."
    Als ik hem zou kunnen helpen. Want hoe kon ik iemand van dienst zijn als ik zelf bang was? Slimme opmerking, Payne...
    Ik knikte aarzelend op zijn woorden. "Ga maar."
    Nee! Blijf!
    "Zayn heeft je nu denk ik wel even nodig..."
    Nee! Ik heb hem nodig! Laat hem nou niet gaan!
    Ik liet het dilemma aan me voorbij gaan en liet Niall voorzichtig los, waarna ik bemoedigend knikte en zachtjes op mijn lip beet.


    Reading a good book is like taking a journey.