• Vijf jongens en drie meisjes maken met elkaar kennis in een speciaal gebouw voor probleemjongeren. Iedereen heeft een ander probleem waar niemand begrip voor kan opbrengen. Toch lijken de jongeren elkaar te kunnen begrijpen en scheppen ze een band. De jongens willen al tijden iets met muziek doen en willen een band oprichten terwijl de meiden hun hierbij helpen. Lukt het deze jongeren om door te breken en tegelijkertijd de strijd met zichzelf te kunnen winnen?

    Regels:
    -Géén one-liners.
    -16+ mag, hieronder staat drugs, seks, geweld etc.
    -Reserveren mag.
    -Twee personages mag, maar dan wel van het andere geslacht.
    -Als je geen tijd hebt, schrijf je dan alsjeblieft niet in. Anders loopt alles vast.
    -Ga niet teveel off-topic.
    -Als je voor langere tijd afwezig bent, graag even melden.
    -Reageer minstens om de dag, als je geen geldige reden hebt om niet te reageren krijg je een waarschuwing.
    -Geen ruzie buiten de RPG.
    -Het zijn probleemjongeren, ze vertrouwen de buitenwereld dus niet goed. Ga dus geen Mary Sue spelen of een personage dat meteen alles doet wat hem of haar wordt opgedragen.
    -One Direction bestaat nog niet!
    -Ga niet te snel, ze hoeven niet meteen van hun probleem af te zijn in een dag en de band hoeft ook niet meteen door te breken. Hiermee gaat de lol ervan af en is het RPG snel afgelopen...


    Jongens:

    -Niall James Horan. -Schizofrenie. IrishCharm
    -Liam James Payne. -Vertrouwensproblemen, CxStylinson
    -Harry Edward Styles. -Multipele persoonlijkheidsstoornis (MPS) Malino
    -Zayn Jawaad Malik. -Agressieproblemen. Malino
    -Louis William Tomlinson. -Drugsprobleem. NOI

    Meisjes: (Max. 3.)
    - Leila Sofia McFall. -Zichtbeperking. CxStylinson
    - (Gereserveerd) Brennan
    - (Gereserveerd) Agentp

    Overige personages: (Denk aan doktoren, psychologen, verpleegsters, familie etc.)

    Vul hiervoor dit lijstje in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Rol: (Verpleging, doktoren, psychologen, etc.)
    Eventuele speciale band met: (Voor familie kan dit van toepassing zijn. Ook voor vast personeel is het mogelijk dat een bepaald persoon een sterke band met ze heeft. Overleg dit wel even met de persoon die je hiervoor uitkiest!)


    Bij vragen, problemen of advies kun je contact opnemen met CxStylinson


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne.

    Ik luisterde naar Niall's woorden die lichtjes tot me doordrongen.
    "J-Je kent Zayn niet..." waren mijn vederlichte woordjes, waarna ik voorzichtig opkeek en mijn best deed om niet meteen te beginnen huilen. Nathan had me nu allang erop aangewezen dat ik voor mezelf moest opkomen. En Leila, Leila zou zelfs met haar blindheid Zayn nog een mep verkopen. Ik kende haar ook wel langer als vandaag...
    Ik knikte aarzelend op Niall's vraag. "Het gaat iets beter..." mompelde ik zacht.
    Wauw, die jongen had eigenlijk echt verschrikkelijk mooie ogen... Liam, niet doen! Zayn gooide je nog levend in een graf...


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Nu is Zaynie alleen! )': Moet Leila Harry even met rust laten en op het geluid van rinkelend glas afkomen? Anders kun jij niks meer doen nu. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Hij is nu in de keuken ;P ]


    El Diablo.

    Niall James Horan

    "J-Je kent Zayn niet..." ik zuchte, maar bleef hem vriendelijk aankijken. "Ik snap wel dat je dat denkt, maar ik denk echt dat hij een lieve en zorgzame jongen is. Alleen moet hij wat geholpen worden. We moeten allemaal geholpen worden." knik ik.
    "Het gaat iets beter..." mompelde Liam zachtjes waardoor ik hem een brede glimlach gaf. "Mooi zo, het komt allemaal wel goed," verzekerde ik hem nog eens.Ik ging naast hem zitten, maar ik zorgde ervoor dat ik hem niet aanraakte zodat hij misschien bang zou worden.


    Take me to wonderland

    Zayn Malik

    Na een tijdje had ik de sneeën schoon, en voordat mijn hand weer helemaal onder het bloed zat wikkelde ik een verband eromheen.
    Ik keek even naar mijn hand, ach. Zo zag het er vroeger dagelijks uit. Niks bijzonders.
    Ik loop maar wat doelloos door de gangen en zie Niall en Liam weer. Ik werp een vernietigende blik op Liam en loop verder..


    El Diablo.

    [Going to sleep, Irishflakies. :p]


    Take me to wonderland

    Leila Sofia McFall.

    Door een hels geluid van glas dat rinkelde en scherven die nog in kleinere stukjes vielen hielp ik mezelf op en zocht aarzelend naar de bron van het geluid. Het moest van de keuken zijn, want die grensde aan de tuin met het raam. Ik verontschuldigde me aan Harry en begon als een idioot puur op de tast naar de keuken te lopen, maar natuurlijk liep dat mis en zette ik een misstap, waardoor ik met een harde klap op de grond terechtkwam.
    Ik had me geen pijn gedaan, nee. Maar uit frustratie begon ik als een gek te schreeuwen. Waarom lukte nou niks me?! Nooit eens een keer!
    Ik krabbelde overeind en leunde tegen iets aan, geen idee wat eigenlijk.

    Liam James Payne.

    Ik haalde mijn schouders langzaam op en keek Niall eventjes aan. "Je hebt een punt..."
    Toen Niall lachte kon ik niets anders doen dan zelf ook een zwak glimlachje op te zetten, waarna ik hem verward aankeek. "Hoe weet je dat nou? Je kent me niet eens..."
    Het verbaasde me weeral dat Niall niet een poging tot aanraking had gedaan, iets wat anderen wel snel deden.
    "M-Mag ik misschien vragen waarom je hier bent? Ik heb je nog nooit hier gezien..." zei ik zacht, waarna ik Niall vragend aankeek.
    (Lol, en toen schreef ik bijna 'aanranding'. ;$)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 2:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Haha, laat ik Zayn net de gang oplopen :$ ]


    El Diablo.

    (Al aangepast. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik kijk naar Leila, en grom even.
    'Wat moet je' zeg ik bot.
    Ik zucht, de dagen worden hier erger en erger...


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik schrok me dood toen ik een stem hoorde. "Oh, Zayn."
    Ik leunde naar voren zodat ik gewoon recht stond en beet aarzelend op mijn lip. "Ik moet niks... Ik hoorde kabaal van glas en wilde weten wat het was."
    En hoe zou het toch komen dat ik dacht dat het met onze Zayn te maken had?!
    "Wat heb je gedaan?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik haal mijn schouders op.
    'Niks bijzonders, gewoon een raam ingeslagen en mijn arm opengehaald' zeg ik.
    'Wat boeit het jouw eigenlijk, ik ben toch maar de agressieveling, degene die door deze hele fucking inrichting word gehaat' mompel ik..


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Mijn mond viel open en als ik nog echt kon staren had ik het nu gedaan.
    "Niets bijzonders?! Waarom sloeg je een raam in?! Wil je soms een slagaderlijke bloeding krijgen en morsdood blijven?" vroeg ik, waarna ik naar beneden keek en op mijn lip beet.
    "Ik heb nooit gezegd dat ik je haat, want dat doe ik ook niet. Want je hebt bewezen dat je ook een goede kant hebt door zo goed met Niall om te gaan... Denk ik zo." mompelde ik zacht, waarna ik zwakjes glimlachte. "Maar je moet toegeven, het is ook niet makkelijk voor mij of iemand anders om niet een klein beetje bang voor je te zijn..."
    Of ik nu bang was, nee. Normaal gesproken sloeg Zayn me niet, maar misschien kwam dat doordat ik hem nog nooit zover had geïrriteerd dat hij echt woedend op me was.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik

    Ik haal mijn schouders op. 'Boeit het, niemand zou me missen hier' mompel ik.
    Ik kijk voor me uit en zucht weer. 'Ja, en daarna gaat hij er gezellig vandoor met Liam de jankende baby, heel leuk' mompel ik.
    'Weet ik ook weer wat ik de volgende keer niet moet doen' mompel ik...


    El Diablo.

    Leila Sofia McFall.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op. "Nou Zayn... Ik zal ons gekibbel wel een beetje gaan missen. Je houdt de boel hier wel een beetje draaiende." zei ik op een matte toon, waarna ik onbewust zachtjes grinnikte.
    "Ah... Dus als ik het goed zie ben je jaloers." zei ik, waarna ik lachend mijn hoofd schudde. "Normaal gesproken ben ik niet zo van deze spelletjes, maar wat als jij Niall nou eens jaloers maakt?"
    Leila, je ging nog eens problemen hier maken...


    Reading a good book is like taking a journey.