• There are 11 legends in the land Tedo.
    Fire, water, earth, air, dark, light, animal, metal, spirit, Music and technology.
    They kept the balance between good and evil
    The world was one big harmonious place, the people and the nature were perfectly balanced.
    But then; the greatest threat in ages is facing the legends.
    But they couldn’t be found, the legends disappeared.
    Some people say that some of them had joined the dark forces, but most of the citizens think the legends got scared en ran away, or they just easily died in another battle.

    These days :
    Dark forces are ruling over the land of Tedo.
    The king, queen and their daughter are locked up in the deepest dungeons.
    The capital Onodera lays in the hands of the immortal dark lord Zival.
    He is a real tyrant and the citizens has to pay him a lot.
    Longing for souls, he consumes the civilians one by one.

    But a new generation is born among them.
    These 11 young once must face the danger and start their education to become the league of legend.
    Will they be on time before Zival find out they exist ?


    als iemand een Nederlandse vertaling wilt, stuur dan even een berichtje ;)
    RPG is in het Nederlands.




    Regels :

    • Geen oneliners, minimaal 6 zinnen.
    • 16+ is toegestaan, evenals vloeken (Maar hou het zelfs dan nog wel netjes ;])
    • OCC aangeven met [] {} Of met een andere kleur.
    • Max. 2 personages per speler
    • Ernstig verwond/ vermoord niet andermans personage zonder met die te overleggen in een PB
    • Graag de naam van de Personage waarop het stukje slaat erboven, zodat het makkelijk te zien is vanuit welk personage het geschreven word.
    • Ben je even afwezig voor een bepaalde tijd (langer dan 2 dagen) ? Meld het dan !
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand het recht geef om er eentje voor me aan te maken.





    13 rollen die in te vullen zijn (indien er meer mensen mee willen doen is er altijd nog eentje aan te maken, dit geheel in overleg met mij:

    - Fire
    - Water
    - Earth
    - Air
    - Dark
    - Light
    - Animal
    - Metal
    - Spirit
    - Music
    - Technology
    - Coach/ leraar / begeleider van de 11.
    - Dark Lord Zival
    - Een andere rol kan natuurlijk ook / Bijvoorbeeld rebellenleider, koning, prinses, etc.



    Lijstje dat je in moet vullen :

    Naam :
    Leeftijd:
    Geslacht :
    Legend (indien van toepassing) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (met foto) :
    Geschiedenis :
    Extra :


    De rollen :

    girls :


    - Music ~ Mikky Aileen Briar Williams ~ xClove
    - Animal ~ Candice May Hadley ~ AgentP
    - Air ~ Felicia Jazmyn Thomps ~ Perrfect
    - Spirit ~ Ariana Nyx Mavery ~ Kwijt
    - Water ~ Brooklynne ‘Brooke’ Lupe Wakefield ~ Rider
    - Light ~ Jade Maysilee Bright ~ HurtedHeart


    boys :

    - Fire ~ Raphael Edwards ~ Clonmel
    - Coach ~ Philip Simon Commens ~ DreamerN
    - Dark ~ Shadow ~ Paddo
    - Metal ~ Floyd Dwayne Nightingale ~ Aotearoa
    - Earth ~ Foy Ciar Grimme DreamerN
    - Dark Lord ~ Suphentus Zival ~ Kwijt



    Hier de rollentopic

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 15:58 ]


    Credendo Vides

    Ik ben van vandaag tot en met donderdag afwezig, want ik heb middag en avond uitvoeringen van de kerstmusical op school.

    -xxx-


    Happy Birthday my Potter!

    {Oké, dus Shadow weet twee Legends + de prinses.}

    Dark Lord Suphentus Zival
    Ik zuchtte, en mijn sentimentele bui ebde al weer weg. Mijn verdriet maakte plaats voor het gevoel dat ik mezelf voor mijn kop moest slaan, omdat ik het zo ver had laten komen met Spirit. Maargoed, kon deze Legend niet eens hóren? Ik praat langzaam, alsof ik tegen een kleuter praat: "Kun. Je. Niet. Horen? Ik. Zei. Weg. Uit. Mijn. Kasteel," Ooglapje begon me behoorlijk te irriteren. Gelukkig had hij mijn echte legersoldaten niet ontmoet. Makkelijk versloeg je die niet, maar die zette ik alleen in voor ware oorlogen en veldslagen. Niet om een Legendje te vangen. Ik liep weer terug naar het raam, en keek naar het bos en de rotsen, die mijn kasteel omringden. Ook reed er net een koets weg; ongetwijfeld waar Spirit mee aangekomen was, maar hij verdwijnt al uit zicht. Als ik merk dat de legend er nog steeds staat, draai ik me om, nog steeds op de kalme, dreigende toon. "Je weet dat ik je nu gratie verleen? Dat je nu vrij bent? En je blijft hier staan bedelen als een puppy om Legends voor me gevangen te nemen?" Ik draaide me grijnzend om, nu weer richting het raam, "Je mag natuurlijk ook blijven als je wilt, onder het kasteel hebben we prachtige verblijven."


    Tijd voor koffie.

    Rider schreef:
    Ik ben van vandaag tot en met donderdag afwezig, want ik heb middag en avond uitvoeringen van de kerstmusical op school.

    -xxx-


    {Oké, veel plezier ^^}


    Tijd voor koffie.

    {Leef RPG Leef !!!}

    Foy Ciar Grimme

    "Wat moet ik nu doen moeder ?"
    Ik keek naar mijn handen, eigenlijk had ik het ook wel moeten weten.
    Waar kwam ander die gehele verfijnde techniek vandaan en al die trucjes die ik zonder ook maar enige moeite kon doen.
    En dat bloemen zomaar leken op te bloeien als ik in de buurt kwam.
    Ik had het al moeten weten, maar nu, nu ik het wist, weet ik niet precies wat ik ermee aan moet.
    Mijn moeder zo te merken ook niet, ze zat me enkel met grote ogen aan te staren.
    ,,Mam ?"
    Nog steeds geen antwoord.
    Ook mijn vader stond als aan de grond genageld, tot mijn zusje begon te huilen.
    ,,Eehh schat, ik ga even kijken..." Waarna hij niet wist hoe snel hij zich uit de voeten moest maken.
    Snel beet ik op mijn tong om mijn woorden binnen te houden terwijl ik mijn ogen even dichtkneep.
    Hij wist niet wat hij met mij aan moet, eerlijk gezegd weet ik het zelf ook niet.
    ,,Mam ?" Ik probeerde het nog een keer, maar alweer geen reactie.
    zuchtend liep ik dus maar langs haar heen, liep de trap op en sloot me op in mijn eigen kamer, waar ik in de vensterbank plaats nam vanwaar ik weer naar buiten kon kijken, me bemoeiend met de levens van de mensen die voorbijliepen.
    Gokkend naar de levens achter de gezichten.


    Credendo Vides

    Ik ben 2 weken afwezig daarna spring ik wel weer in met Floyd.

    Paddo schreef:
    (...)

    { Hij weet waar de meeste zijn iig de gene die naar de Gym zijn gegaan xD Omdat de Legend of Light dat hem verteld had (if i am right) }

    [Heeft ze niet gezegt, maar gedacht en ze kan de kleuren van de legends zien dus Shadow kan haar misbruiken om ze te vinden :) en ik ben trouwens weer terug. Ik kan een post schrijven,maar ben best inspi loos dus hij word niet zo lang. En ik reanimeer het topic even aangezien hij niet mag sterven!


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade Maysilee Bright
    Shadow was al best wel lang weg dus ik laat mijn blik weer blauw worden zodat ik de kleuren zie. Brooke bewoog. De kerkers bewogen zodat gevangenen moeilijker bevrijd konden worden. Maardat wist shadow niet. Ik kon hem nergens vinden pf wel. Hij liep rond. Ik knipper het weg en plof neer als ik geluiden hoor en heel snel opsta en naar een boom ga om er als de bliksem in te klimmen en me muisstil te houden. Ik hoor harnassen lopen en herken dit niet als normale wachters nee dit was het leger. Gewapende mannen die elke dag minimaal 16 uur trainde. Dan sliepen en dan weer trainde. Daar kon ik niet tegenop ik hield mijn hand voor mijn mond zodat ze mijn ademhaling ook niet zouden horen. Dan glij ik bijna weg waardoor een snee in mijn hand komt. Ik geef weer licht. Wat een kut iets. Ik had er nu dus geen trek ik dus ikdoe hetop mijn borst zodat het lichtin niemands ogen zou kunnen komen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Shadow

    Ik grijns even naar de Dark Lord,
    'Dus zo behandel je iemand die zijn hulp aanbiedt?' ik grijns weer even,
    'Best, als jij de Legendes niet wilt hebben, weet ik vast wel iemand die een aardig prijsje betaalt om ze wel te hebben' ik sta op waarna ik richting de deur loop,
    'Waarschijnlijk om te gebruiken tegen jouw, maar ach wat maakt het uit' ik lach even geniepig waarna ik mijn hand op de deur leg,
    'Misschien maar beter ook, dat andere de Legendes krijgen' ik grijns even,
    Ik bleef even staan,
    Waarschijnlijk was het hem nu wel duidelijk geworden, of misschien ook niet,
    'Ach, zo iemand als jij gelooft toch niet in het feit dat 11 Legendes jouw van je troon af stoten' ik lach weer even geniepig waarna ik de deur open duw,
    'Het is maar beter als de prinses die trouwens op vrije voeten weer is, op de troon zit' ik grijns even waarna ik door de deur heen loop,
    De deur liet ik open staan,
    Voor het geval dat de Dark Lord toch mijn krachten wilde gebruiken.

    {MEEEEHHHHH, laat deze rpg niet doodbloeden, waaroom bloeden RPG toch altijd zo snel dood ?}

    Philip Simon Commens

    Ik wees de twee legends de trainingshal en liet ze maar even begaan toen ze allebei hun mond hielden, misschien zou ik het vanzelf wel merken als ze eenmaal aan de slag waren geslagen, dan had ik mooi te tijd om ze te observeren en me te richten op de spiegel, waarop nu steeds meer logo's van legends verschenen.
    Maar degene die nog het felst scheen doordat die recentelijk aangewakkerd was, was Aarde.
    Was hij dichtbij ?

    Foy Ciar Grimme

    Zuchtend staarde ik uit mijn slaapkamer raam, zelfs het kijken naar mensen was niet afleidend genoeg voor mijn gedachten.
    De gedachten die maar vast bleven staan op het feit dat ik een legend ben, de legend van aarde.
    Hoe dom had ik kunnen zijn om het eigenlijk nu pas te merken ?
    Hoe had dit aan me voorbij kunnen gaan terwijl ik het al die tijd al gebruikte voor mijn 'kunst'.
    Mijn tanden klemden zich op elkaar en mijn handen balden zich tot vuisten.
    Direct schoot er buiten een stengel de grond uit, die uit monde in een doornen struik met paarse bloemen, waarna ik verschrikt mijn hand weer opende en de stengel terug de aarde in schoot.
    Oké, daar moest ik zeker nog aan werken.


    Credendo Vides

    {Jah, deze is er veel te leuk voor!}

    Dark Lord Suphentus Zival
    Hij besluit het blijkbaar op te geven, want hij begint weg te lopen. Dan begint hij weer te praten.
    "Dus zo behandel je iemand die zijn hulp aanbiedt? Best, als jij de Legendes niet wilt hebben, weet ik vast wel iemand die een aardig prijsje betaalt om ze wel te hebben. Om te gebruiken tegen jouw, maar ach wat maakt het uit, zo iemand als jij gelooft toch niet in het feit dat 11 Legendes jouw van je troon af stoten." Hij blijft maar staan. Ik trek een wenkbrauw op, meent hij dit nou serieus? Hij ging toch weg, maar nee, hij blijft nog steeds praten. Ik zucht inwendig, en probeer niet té geirriteerd te raken. Daarom wacht ik tot hij weg is, en sluit dan de deur die open was blijven staan. Ik loop naar de LegendFinder, en bekijk de positie van de Legends. Ik zag dat Water, Spirit en Shadow dichtbij waren. Ik was dan wel genadeloos, ik kende wel eer, en zou pas proberen de Legend Shadow weer te vangen als hij uit het kasteel was. Maar nog iets viel me op. Light was ook dichtbij. Earth lichtte ook op, maar was ver weg. Ik draai me om. Dit ging helemaal lukken.

    Arianna Nyx Avery
    Ik wordt hardhandig trappen af gesleurd, zo snel, dat mijn voeten de helft van de tijd achter me aan slepen. Dat doet pijn, dus probeer ik weer op te staan, en het riedeltje begint overnieuw. Ik wordt steeds benieuwder waar ze heen gaan, maar ook banger. Mijn oren ploppen; we zitten dus wel echt heel diep. Ik tril van angst, maar dan houdt de trap ineens op. Ik kijk om me heen, maar hij gaat ook nergens verder. We zitten nu in het onderste gedeelte van het kasteel. Het is koud, en alles lijkt van steen. Geen enkel lichtje, behalve de toorts van de bewaker dringt hierdoor. We lopen een doolhof van gangen door, en stoppen bij een deur. Ik heb meerdere ruimtes gezien. Sommige wilde ik niet zien. Ze gooien me in een cel, die even koud is, en helemaal van steen. Ik haal trillerig adem, maar ren dan naar de deur, die net voor mijn ogen sluit. "Nee, laat me gaan! Ik ben geen Legend! Ik meen het!" gil ik, maar het licht van de toorts sterft weg, net als de voetstappen. Ik draai me om, zodat ik met mijn rug tegen de deur aanleun, en laat me huilend naar beneden zakken.


    Tijd voor koffie.

    (Ik zal straks eens een goed stuk voor Floyd schrijven.)

    (Ja, ik had niet echt inspi voor Brooke... )


    Happy Birthday my Potter!

    Floyd Dwayne Nightingale
    Het was inmiddels al na middernacht, maar nog steeds was Floyd klaar wakker. Hij lag alleen maar te woelen in zijn bed. Uit pure ergernis en irritatie stapte hij voor de zoveelste keer uit bed en liep hij weer een rondje. Nog steeds dwaalde het metaal-ding in zijn hoofd. Boos greep hij zijn bureau vast, een hand tegen het houd, de andere rond de metalen buis. Voordat hij het wist stond zijn hand afdruk in het metaal. Hij kneep het metaal helemaal samen, tot er nog maar een dun stukje overbleef, toch was het even stevig. Hij liep verder door de kamer, dit moest hij verder onderzoeken. Hij greep een broek en een trui en trok die aan om vervolgens door het raam naar buiten te klimmen. De regenpijp vervormde een beetje, maar net echt ernstig was het niet. Hij rende door de straten, het was belangrijk dat hij helemaal alleen was voordat hij kon beginnen met oefenen. Zonder na te denken sprintte hij naar de schroothoop, zijn lievelings plek sinds de dood van zijn broer. Daar was genoeg metaal en kon hij lang rustig oefenen.

    Shadow

    Ik loop rustig door het kasteel heen waarna ik stop bij de grootte hal,
    Het was dan wel de uitgang,
    Maar ik had die Legend Licht beloofd dr vriendin te zoeken,
    Ik zuchtte even,
    Dat zou moeilijker gaan dan verwacht,
    Het leek net alsof dit kasteel een groot doolhof was...
    Ik zuchtte even waarna ik naar beneden spring,
    Ik land op mijn voeten waarna ik naar de deur loop om naar buiten te gaan,
    Ik wist dat er wel bewakers zouden staan,
    Ik stop even, mijn zwaard!
    Ik grijns even, het was een wapen van mij,
    Dus zo gevonden ook al was die meters diep verborgen,
    Ik haal mijn hand langs wat schaduwen waarna ik door de duisternis tast,
    Ik grijns even duivels waarna ik mijn zwaard uit de schaduwen trek en op mijn rug leg,
    Wapens fuseren met duisternis was aardig slim geweest,
    Zo kon ik ze altijd vinden, waar ze ook waren, en ook zo weer terug krijgen.
    Ik open de deur waarna ik op het grootte plein van het kasteel sta,
    Ik kijk even rond,
    Was dit een grap? Geen bewakers?
    Ik blijf waakzaam terwijl ik rustig over het plein heen wandel,
    Er klopte iets niet... Alsof ik weer in een val liep ofzo....

    { Hallo ? Is er iemand wakker ? }


    Credendo Vides