• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepayde jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHopeMediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBetaDierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHopeBoekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroftSupermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of minimuisbeta mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 16:18 ]

    Zack

    Ik pak de helm aan en wacht tot ze de deur open heeft gemaakt. Binnen zie ik een man aan tafel wishky drinken. 'Kom ook jongen, ik bij niet... Hard,' Zegt hij lachend, en ik draai me om om naar Lieke te kijken. Mijn hand heb ik uitgestrekt zoals in films. De man kijkt me raar aan. Daarna schenkt hij een glas in en bied die aan. Ik wijs hem af en blijf aan de grond genageld staan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik kijk teleurgesteld naar mijn vader die weer eens dronken op de bank zit. Ik mis echt het gevoel dat mijn moeder mij altijd gaf als ik thuis kwam, dat was ten minste gezellig. Ik trek Zack aan zijn hand mee naar mijn kamer. Ik ga op mijn bed zitten en wachtte tot hij naast mij zou komen zitten. Ik wist niet zeker of ik het moest vragen maar ik had het gevoel dat ik moest. 'Ik ..eum ... wil graag de voogdij over de kinderen hebben. Ik moet alleen een woning en iemand hebben die me daarbij helpt. Ik zat te denken misschien.' en ik zuchtte 'Wil jij samen met mij Emma en Floris opvoeden? Ik vind het echt nodig dat ik ze weg krijg bij mijn vader want bij hem zijn ze echt niet veilig en.' ratelde ik door


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Maar je hebt toch de toestemming van je ouders nodig om de voogdij te krijgen? En je mag voor je achttiende niet van huis zonder een speciale reden.' Zeg ik, en ik pak haar hand vast. Mijn mobiel gaat weer. Dennis. 'Hallo?' Vraag ik geïrriteerd aan hem, en hij lacht.ik wou alleen vragen wat je op je verjaardag wilt doen, dat is morgen al hè! Zegt hij vrolijk, en ik ben net zo blij als hij, maar om een andere reden. 'Hoor je vanavond, doei hè!' Zg ik terug, en ik kijk Lieke met een stralende glimlach aan. 'Behalve als je bij iemand gaat wonen die achttien is,'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik zag aan zijn blije gezicht dat hij een oplossing heeft gevonden. 'Behalve als je bij iemand gaat wonen die achtien is.' Ik keek hem even raar aan maar ik had hem al snel door. 'Bedoel je bij jou?' Vroeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht. Nu zou ik allen maar eerder het huis uit kunnen en op mezelf gaan wonen. Alleen dan nog mooier bij Zack in huis!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Toevallig word ik morgen achttien, en ik krijg van mijn ouders en al mijn familie en vrienden een huisje in het dorp hier in de buurt. Ik had eentje me drie slaapkamers omdat ik Willem en Tommie mee wou nemen, maar als ze een kamer delen, kunnen jou broertje en zusje in de ander. En jij komt natuurlijk bij mij. Vandaag zou ik de inrichting gaan doen met Willem, maar we kunnen het ook samen doen.' Ratel ik. Dennis gaat dit echt niet leuk vinden. Laat staan mam en pap. Die vinden het al een zonde als je bij een meisje in huis woont die niet familie is, laat staan op de zelfde kamer slapen zonder getrouwd te zijn. Ik grinnik zachtjes. Toen Dennis en zijn vriendin een kindje kregen hebben ze zo lang gezeurd dat ze het kindje weg heeft laten halen. Nu ze getrouwd zijn is ze weer in verwachting. Maar zo ver wil ik het nog niet brengen. Nog niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    'Dat klinkt geweldig.' gilde ik blij. Ik was helemaal opgewekt en kon het niet laten hem te zoenen. Ik was direct weer een beetje verbaasd. 'Gaat dit niet te snel dan?' vraag ik hem. 'Ik bedoel, niet dat ik het niet wil, maar ik wil je niet kwijt.' zei ik en ik had al helemaal in gedachten dat we samen gingen wonen en dat het niet werkte, Ik mijn huis kwijt was en alleen moest zorgen voor twee kinderen. Ik keek in zijn mooie ogen en wachte op antwoord.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Nou... We zouden ook gewoon als huisgenoten samen kunnen wonen. Dan slaap ik samen met Willem en Tommie en dan kan jij in je eentje een kamer.' Stel ik voor, en ik glimlach. Snel werp ik een blik op mijn horloge. 'Neem Emma en (hoe heet dat broertje ook al weer?) snel mee, dan pikken we Willem en Tommie mee.' Zeg ik, ik heb echt zin om mijn Huis in te richten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik pak verward de tassen van Emma en Floris, en loop met Zack mee. Aangezien hij met de motor was moesten we lopen en het was best ver. Onderweg pak ik zij hand en fluister in zijn oor. 'Ik hoef geen gescheiden kamers hoor' en ik knip oog. Nog een klein stukje en we waren er, ik werd al zenuwachtig.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Snel pikken we Tommie en Willen op en rijden we met de auto van Dennis naar ons nieuwe huisje. Willem rent er meteen vrolijk op af en kiest zijn kamer uit. Het is de grootste dus schud ik meteen van nee. Daar gaan ik en Lieke slapen. Mijn ouders heb ik er nog helemaal niks over verteld. 'Daar past dan jou bed, en hier de mijne,' Zg ik terwijl we onze kamer aan het verdelen zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik keek verbaasd naar hem. Ik bracht Emma en Floris naar hun kamer om ze daar even te laten rondkijken en loop dan naar Zack. 'Maar we zouden toch geen gescheiden kamers nemen? Ik dacht ook geen gescheiden bedden.' probeerde ik zachtjes


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Heel eventjes schrik ik. 'Be-bedoel je dat... Lieke, alsjeblieft! Ik ken je pas twee dagen hoor! Ik dacht dat jij anders was dan de andere waarbij hè leven alleen daarom draait!' Zeg ik, en ik stuur Willem voor de zekerheid de kamer uit. Voor dit soort scènes is hij nog veel te jong.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik dacht haast dat hij een grapje maakte maar ik snapte het niet meer. 'H..Hoezo? Ik snap het niet' zeg ik zachtjes. Waarschijnlijk was ik bang dat hij me zou slaan net als mijn vader. Ik dook automatisch ineen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Kdgtdjsxmwldehbbn,' komt er uit mijn mond, en ik bloos. Als ik zie dat ze in elkaar duikt loop ik naar haar toe. 'Ik bedoel het niet... Ik dacht dat je... Nou ja... Wat twee mensen ook wel in een bed doen,' Zeg ik, en ik merk dat ik een beetje moet lachen. 'En mijn ouders gaan helemaal flippen als ze horen dat ik met een meisje op een kamer slaap, laat staan in een bed slaap,' Zeg ik alsof dat alles verklaart.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 21:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Alle herinneringen schieten door mijn hoofd. Iedere keer dat mijn vader weer te veel had gedronken. Iedere keer was ik weer het slachtoffer. Als ik de armen om me heen voel schrik ik en kom ik weer tot realiteit. 'Sorry' zei ik. Ik was gewoon nog te getraumatiseerd. 'Ik bedoelde het heus niet op die manier.' En ik keek hem aan


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Waarom krimpte je in elkaar? Voor mij hoef je echt niet bang te zijn hoor, ik bijt niet.' Zeg ik humorloos. 'Als er iets is wil ik het echt weten,' zeg ik, en ik druk haar troostend tegen me aan. 'Ik hou meer van jou dan van wat dan ook in de wereld dus wil ik niet dat jij pijn lijdt, en al helemaal niet door mij,' zeg ik, en ik probeer haar wanhopig te troosten.


    Spoiler alert: you will save yourself