• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepayde jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHopeMediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBetaDierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHopeBoekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroftSupermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of minimuisbeta mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 16:18 ]

    Daniel

    Ik kijk haar verwonderd aan en wacht op haat antwoord. 'Z-ze is hoogst waarschijnlijk daar ergens.' ik bedank haar en loop weg. Al snel moet ik weer naar het meisje toe want Marion blijkt niet in het gebouw te zijn. 'Kun jij dit even aan Marion geven als ze terug komt?' vraag ik haar en overhandig haar het paketje met voornamelijk antibiotica.

    (is goed maar moeten ze dan eerst ook een date hebben dat ze op de date ruzie krijgen, want anders is het zo vaag dat ze zomaar ruzie hebben)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    Ik merk dat Lieke in slaap is gevallen en glimlach. Ik kan zelf eigenlijk nooit slapen, ik ben een nachtmens. Al sinds mijn vroege jeugd kan ik niet slapen. Ik krijg een smsje van Dennis. Ze weet nog niet waar ik echt woon, niemand behalve mijn vrienden. Ik besluit hem te bellen. Met Dennis. Hoor ik de vrolijke stem van mijn broer zeggen. Ik leg hem alles uit, hem kan ik vertrouwen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    {Oké, op de date krijgen ze ruzie op le date :), nog voor verliefdheid, okay?}

    Eliza Alexandria McPhantom
    Hij overhandigt me een pakje, en ik zie dat hij net wel wil open, als er ineens iets te binnen schiet. "Hé, jij bent toch die gast van de dierenwinkel?" vraag ik, terwijl ik nog steeds op de bezem leun. De kitten kijkt me verbaasd aan. Hij knikt verwondert ja. "Wiljeeenkeermetmeuit?" zeg ik, of beter gezegd: ratel ik, achter elkaar door. Zoiets heb ik nog nooit gedaan.


    Tijd voor koffie.

    Lieke

    Na een tijidje wordt ik wakker en was ik voor de tweede keer in slaap gevallen in het bijzijn van Zack. Leuk! Ik kijk op en zie dat hij aan het bellen is. Ik pak ook mijn mobiel en verstuur een smsje naar mevrouw sieber. Ik had geen idee of ze hem zou lezen want ze hield niet zo van een mobieltje. Ze hield het liever op dezelfde manier als vroeger. Ik lach als ik eroverna denk. Als zack ophangt vraag ik:'doet je mobiel het weer?'

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 16:32 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Daniel

    Ik keek haar aan en lachde in mezelf toen ik hoorde dat ik de gast van de dierenwinkel genoemd werd. Toen ze de vraag had gesteld dacht ik eigenlijk niet na en zei meteen ja. Opeens voel ik de kitten aan mijn broek vast zitten en ze probeert naar boven te klimmen


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Kennelijk,' Zeg ik, en ik grijns. Daarna wurm ik mijn arm achter haar rug door en neem de tijd om te genieten van haar aanwezigheid. Het fijne gevoel dat ze me geeft als ik haar zie is niet te beschrijven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    xkimx124 schreef:
    (...)


    Brandon
    Ik zuchtte toen ik haar even aankeek. Die vraag had ik gewoon kunnen verwachten. Een rilling trok over mijn lijf aangezien ik nog steeds zonder shirt zat en beschaamd keek ik naar het kippenvel op mijn armen en mijn buik. 'Gewoon, het voelt vertrouwd met je.' zei ik toen ik weer achterover in de bank leunde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lieke

    Ik geniet van de warmte om me heen en vraag me af hoe lang het nog zou duren. Zo langzamerhand ging de zon al onder en ik keek ernaar terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder legde. Ik zuchte en keek daarna weer naar Zack. 'Waar wil je hierna naar toe gaan?'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    jolie

    Ik zie dat hij kippenvel kreeg, ik schuif bij hem op schoot en sla mijn armen om zijn nek.
    'krijg je het koud, misschien moeten we anders even naar boven gaan' zeg ik grijnzend en geef hem een zoen op zijn mond.

    Zack

    'Ik wil nergens heen gaan, ik wil hier blijven, met jou,' Fluister ik, en ik laat me op mijn rug vallen. Daarna kijk ik haar recht in haar ogen aan. 'Je bent prachtig,' Zeg ik, en ik glimlach kort. Het is de waarheid, maar de meeste meisjes geloven het gewoon niet. Ik til mijn hoofd op zodat onze lippen elkaar net niet raken. Het is een fijn gevoel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Brandon
    'Oke' zeg ik als ik me los maak uit haar kus en vrijwel meteen mijn lippen weer op die van haar druk. Ik zet mijn handen op haar kont en zorg dat ze haar benen om mijn middel slaat als ik voorzichtig op sta en zachtjes op haar onderlip bijt. Ik loop met mijn lippen op die van haar gedrukt de trap op, het was maar goed dat ik aan fitness deed. Ik trap zachtjes de deur van mijn kamer open en zak neer op mijn bed.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    Hij tilt me op en loopt met me naar boven, hij duwt de deur van zijn kamer open en legt me op zijn bed neer, ik trek hem boven op me en sla mijn benen om zijn middel, ik plaats mijn lippen op de zijne en bijt op zijn lip.
    'weet je heeeel zeker dat je dit wilt?'

    Brandon
    Ze trekt me bovenop haar en slaat haar benen om mijn middel heen. Haar lippen vinden de mijne weer even en ze bijt even op mijn onderlip.
    'Weet je heeeel zeker dat je dit wilt?' vraagt ze en ik knik snel. Mijn lippen druk ik weer op die van haar en mijn tong vraagt om toegang als die over haar lippen likt. Mijn handen glijden langzaam onder haar shirtje en met mijn duimen streel ik even over de stof van haar bh.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    jolie

    Ik open mijn mond en glij met mijn tong zijn mond in en speel wat met zijn tong. Mijn handen glijden over zijn gespierde bovenlijf, en ik voel dat hij al aardig opgewonden begint te raken, ik zelf trouwens ook. Ik ga met mijn hand naar beneden en wrijf met mijn hand over zijn broek heen, ik trek mijn blousje snel over mijn hoofd uit, waardoor ik in mijn bh lig.

    Brandon
    Ik voelde hoe haar tong mijn mond in gleed en hoe haar handen van mijn bovenlichaam naar mijn kruis verplaatste waar zich al een aardige bobbel begon te vormen. Ik maakte mijn lippen los van de hare toen de haar blousje over haar hoofd uittrok en onder me lag in alleen haar bh. Ik beet opgewonden op mijn lip en zette mijn lippen zachtjes in haar nek, op het plekje waar ik net al een zuigzoen had gezet en wat nu dus extra gevoelig was. Het puntje van mijn tong streek eroverheen toen mijn handen zich onder haar rug plaatste en behendig haar bh los klikte en over haar schouders lieten glijden. Mijn lippen vonden ruw plaats op haar linkerborst en met mijn handen gleed ik even zachtjes over haar buik en wreef over haar kruis heen, waar haar broek nog steeds voor zat.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.