• 7 beste vriendinnen zijn altijd bij elkaar te vinden. Ze zijn al een groep sinds groep 4 en nu beginnen ze ook aan jongens te denken. Een van de vriendinnen begint op een dag met Quests uitdelen. Iedereen moet binnen een week de quest gedaan hebben. Als ze niet slagen moeten ze trakteren. Op een avond hebben ze een logeer partij en een van hen heeft het idee om jongens te versieren. Al gauw hebben ze allemaal een quest: ze moeten de jongens van het winkelcentrum veroveren.

    Als deze quest geslaagd is (het is dus de bedoeling dat iedereen een vriendje krijgt) gaan ze verder met quest bedenken en komen er nog gekkere quest......

    Meisje: Jongen te veroveren:
    Emily Elizabeth JohnsonAnneMalik de jongen van de supermarkt
    Evelynn Rosalie FlowCookies = de jongen van de mediamarkt
    Felicia Kiara ManciniDepayde jongen van de boekhandel
    Eliza Alexandria McPhantomTsubaki = de jongen van de dierenwinkel
    jolie jasmine ebersonxkimx124 = de jongen van de kapper
    Annelieke Fay Yara DemarioMinimuisBeta = de jongen van de speelgoedwinkel

    Jongen: Werkt bij:
    Sebastian HotchnerBlueHopeMediamarkt
    Brandon Jason JeffersonDepay Kapper
    Daniel James HathatwayMinimuisBetaDierenwinkel
    Mitchell Lars ThomasBleuHopeBoekhandel
    Zackery Dylan Daniels0o7Speelgoedwinkel
    Samuel AustinMaraCroftSupermarkt

    Regels:
    - 16+ mag
    - Geen perfecte personages
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Alleen ik of minimuisbeta mogen een nieuw topic openen
    - Je moet actief meedoen, als je er twee weken niet bent geweest lig je eruit (sorry klinkt hard)
    - Als je op vakantie gaat ofzo graag even melden anders is het sneu en lig je eruit.

    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144727&page=5

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 16:18 ]

    Lieke

    Ik dacht na of ik hoe ik het zou vertellen maar ik had geen idee. Ik begon gewoon te praten. 'Nadat mijn vader overleed, had mijn moeder al gauw een ander, het was alleen meer een troost iemand dan een echte vader. Mijn moeder en mijn stiefvader gingen trouwen. Mijn moeder was al gauw zwanger en kreeg Floris. Zn beetje direct daarna werd ze weer zwanger en kreeg Emma. Alleen mijn moeder werd ziek en overleefde de bevalling niet. Emma echter wel. Mijn stiefvader begon na de dood van mijn moeder al gauw te drinken en dat is nu al ongeveer drie jaar zo. Ik moet op de kinderen passen, ik moet voor het huis zorgen en ik moet voor het inkomen zorgen.' voor ik het wist had ik tranen in mijn ogen. Ik had dit al wel vaker verteld zonder huilen alleen bij Zack kon ik het niet houden. 'In het begin kwam mijn stiefvader 's avonds terug van de bar en begon mij te slaan' Een schok ging door mijn lijf. 'vandaar..'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'En hij heeft Floris of Emma nooit geslagen?' Vraag ik terwijl ik haar probeer te troosten, wat moeilijk is aangezien ik weet hoe moeilijk is om getroost te worden als de klappen nog in je rug branden.'Ik ben ook geslagen, mijn vader werd altijd dronken, maar sinds mijn ouders weer bij elkaar zijn is hij gestopt en nu zijn we weer gewoon een vrolijke familie,' Zeg ik schouderophalend, maar stiekem schiet een scheut van pijn door mijn arm.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik kijk hem vol medelijden aan en met een traan in mijn ogen. 'Sorry' zeg ik nog eens. Ik kruip verder bij hem op schoot en voel me warm. Deze warmte heb ik niet meer gevoelt sinds mijn moeder dood ging. Ik leg mijn oor op zijn borst en hoor zijn hart kloppen. 'Sorry' zeg ik nog eens, ik heb geen idee waarom


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Zullen we bezig met de inrichting, anders kunnen we er morgen niet in,' Zeg ik, en ik sta op, maar hou wel rekening met haar. Langzaam maar zeker loop ik naar de deur, waar ik een luisterende Willem aantref. Boos kijk ik hem aan. 'Wat had je mama beloofd te doen?' Vraag ik, en hij kijkt me schuldbewust aan. 'Luisteren naar wat jij tegen me zegt,' 'En wat was meneer aan het doen?' Vraag ik op scherpe toon, en hij haalt zijn schouders op.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    Ik blijf nog even op het bed liggen en als ik weer gekalmeert ben loop ik ook naar de gang. Ik zoek Zack en vraag hem naar de meubels. 'Die hebben we toch nog niet?' vraag ik. Daar had ik nog niet helemaal aan gedacht. Ik keek even bij Emma en Floris die rustig aan het spelen waren


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zack

    'Die gaan we nu dus kopen, ik heb de pick up en aanhanger van mijn pa geleend, we kunnen dus genoeg meenemen,' Grinnik ik, en ik denk even na hoeveel geld we mee hadden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lieke

    'Heb je serieus al het geld daarvoor?' vroeg ik verbaasd. Ik keek naar buiten naar de pick up en bedacht me dat we nog even langs mijn huis moesten. 'Kunnen we ook even nog langs mijn huis, daar staan ook nog meubels die we nog kunnen gebruiken, en we moeten ook nog de voogdij papieren klaarmaken,' zei ik en ik ratelde maar door er moest nog zoveel gedaan worden.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!